00%
منو

آشنایی با انواع دستگاه لیزر موهای زائد

چنانچه شما یکی از پزشکان فعال در حوزه پوست، مو و زیبایی هستید، به طور قطع می‌دانید که برای مرکز زیبایی خود جهت رفع موهای زائد مشتریان، به خرید دستگاه لیزر موهای زائد نیاز دارید. امروزه دستگاه‌های مختلف با کارکردهای متنوعی در بازار موجودند که پزشکان از آن‌ها برای رفع موهای زائد بهره می‌برند. با خرید دستگاه لیزر موهای زائد باکیفیت، علاوه بر ارائه خدمات خوب، مشتریان بیشتری را نیز جذب خواهید کرد. پزشکان با به‌کارگیری اشعه لیزر، موهای زائد بدن را از بین می‌برند، اما انتخاب یک دستگاه لیزر خوب یک امر بسیار مهم محسوب می‌شود که هنگام خرید آن می‌بایست نکات مختلفی را در نظر بگیرید.

در واقع اعتبار یک پزشک به رضایت مراجعه‌کنندگان بستگی داشته و رضایت آنان نیز ارتباط مستقیم با کیفیت دستگاه لیزر دارد. از این رو بهتر است که با انواع دستگاه‌های لیزر مو آشنا شوید و بهترین دستگاه را برای مرکز زیبایی خود خریداری نمایید.

لیزر موهای زائد

لیزر موهای زائد

دستگاه لیزر موهای زائد چیست؟

لیزر (LASER) به معنای تقویت نور به وسیله تحریک انتشار تابش است. درواقع هر نوع دستگاهی که برای انجام امور صنعتی، زیبایی و هنری از لیزر بهره می‌برد، یک دستگاه الکترونیکی محسوب می‌شود که با به‌کارگیری این فرایند قادر است نور و انرژی را به نقطه هدف برساند. از این رو درمی‌یابیم که لیزر در بسیاری از حوزه‌های درمانی مثل لیزر موهای زائد، درمان مشکلات پوستی و… کاربرد دارد. اولین دستگاه لیزر مو چند دهه پیش تولید شد و از آن زمان تاکنون قابلیت‌ها و کارایی‌های بسیار زیادی به آن اضافه شده است.

درواقع خرید دستگاه لیزر موهای زائد باکیفیت می‌تواند پاسخگوی انواع پوست روشن و تیره باشد و افراد مختلف با پوست‌های متنوع را از شر موهای زائد نجات دهد. خرید بهترین دستگاه لیزر مو در داشتن پوستی زیبا و لطیف به مشتریان کمک شایانی می‌کند. اما همان‌طور که ذکر شد، هنگام خرید دستگاه لیزر موهای زائد می‌بایست نکاتی را مورد توجه قرار دهید که در ادامه به بررسی این نکات خواهیم پرداخت.

انواع دستگاه لیزر موی زائد

دستگاه های لیزر موهای زائد کلینیکی با توجه به نحوه عملکرد و تکنولوژی بکار رفته در آن ها به دو دسته کلی لیزر های تماسی (دایود) و لیزر های غیر تماسی (الکس) تقسیم بندی می شوند.

به بیان مختصر دستگاه های تماسی در حین شات زدن با پوست تماس دارند و دستگاه های غیر تماسی با فاصله از پوست شات زنی می کنند.

هنگام خرید دستگاه لیزر موهای زائد به چه نکاتی باید توجه کرد؟

پزشکان و صاحبان کلینیک‌های زیبایی می‌بایست که قبل از خرید لیزر مو، با انواع مختلف دستگاه‌ها و قابلیت هر کدام آشنا شوند. به عنوان مثال، هر یک از دستگاه‌های مذکور دارای طول موج متفاوتی بوده که هر کدام برای یک تیپ پوستی مشخصی مفید خواهند بود. مسئله بعدی مرتبط با موقعیت جغرافیایی کلینیک زیبایی شما است. به عنوان مثال اگر در مناطق جنوب کشور زندگی می‌کنید و مرکز زیبایی شما در جنوب کشور مستقر است، پیشنهاد می‌شود که با در نظر گرفتن رنگ پوست تیره افراد و یا تیپ‌های پوستی دیگر، خرید لیزر مو را بر اساس نوع پوست اکثر مشتریان انجام دهید.

امروزه دستگاه های لیزر برای از بین بردن موهای زائد بیشتر مورد استقبال قرار می گیرد و با توجه به حجم بالای درخواست ها کلینیک های زیبایی برای خرید دستگاه های لیزر اقدام می کنند ولی با توجه به تنوع کالا و شرکت های ارائه دهنده این نوع دستگاه ها ممکن است انتخاب دستگاه مناسب کار آسانی نباشد.

در این مقاله قصد داریم مهم ترین فاکتور های انتخاب و خرید دستگاه لیزر موهای زائد را مورد بررسی قرار دهیم تا شما کاربر گرامی وبسایت تیجی مد (Tajhiz Gostar Med) برای انتخاب دستگاه لیزر مورد نیاز خود چالش بزرگی نداشته باشید. پس با مقاله “راهنمای خرید دستگاه لیزر” از سری مقاله های آموزشی شرکت تجهیز گستر لیزر، واردکننده و عرضه کننده تجهیزات لیزر مو همراه باشید.

نکته دیگری که هنگام خرید دستگاه لیزر باید مورد توجه قرار دهید این است که یک دستگاه به تنهایی قابلیت از بین بردن تمامی موهای زائد بدن را ندارد، چرا که ضخامت و نوع موی هر ناحیه از بدن با نواحی دیگر متفاوت است. از این رو هنگام خرید دستگاه لیزر موهای زائد، می‌بایست که به تکنولوژی به کار رفته در آن توجه داشته باشید. نکته بعدی که در زمان خرید دستگاه لیزر باید به آن دقت شود، توان خروجی لیزر دستگاه است. توان خروجی لیزر دستگاه باید پاسخگوی هر نوع تیپ پوستی در مدت زمان کوتاه و طولانی باشد. بهتر است توان خروجی لیزر دستگاه 1000 وات و یا بالاتر بوده و همچنین میزان توان، حقیقی باشد.

موضوع بعدی توان داخلی دستگاه لیزر است. منظور از توان داخلی دستگاه، قدرتی است که پاورهای صنعتی دستگاه قادر به تولید آن هستند. لازم به ذکر است که توان خروجی لیزر دستگاه، وابسته به توان داخلی آن است. پیشنهاد می‌شود که هنگام خرید دستگاه لیزر موهای زائد، دستگاهی را خریداری نمایید که توان داخلی آن 2.5 برابر بیشتر از توان خروجی باشد. بنابراین توصیه می‌شود که برای دستگاه لیزر، حداقل توان داخلی 2500 وات را در نظر بگیرید. مورد بعدی در رابطه با طول موج عملکرد دستگاه لیزر است. هنگام خرید دستگاه لیزر موهای زائد توصیه می‌شود دستگاهی را انتخاب کنید که از سه طول موج الکس، دایود و اندیگ به طور همزمان پشتیبانی می‌کند. با در نظر گرفتن این نکته، دستگاه شما جوابگوی هر تیپ پوست و هر نوع ضخامت مویی خواهد بود.

در نظر گرفتن بخش خنک‌کننده پوست یا (skin cooling ) نیز یکی دیگر از فاکتورهایی است که می‌بایست به آن توجه داشته باشید. بخش خنک‌کننده پوست از دو قسمت کولینگ پوست و کولینگ داخلی تشکیل شده است. توجه به این بخش از دستگاه در کم‌تر شدن درد وارده به فرد در هر بار شات زدن اهمیت ویژه‌ای دارد. گاهی اوقات برای بالا بردن سرعت شات زدن، ژل‌های روان‌کننده‌ای مثل لوبریکانت مورد استفاده قرار می‌گیرند. استفاده از ژل برای برخی از مشتریان خوشایند نیست، از این رو هنگام خرید دستگاه لیزر موهای زائد به لزوم استفاده ژل دقت داشته باشید.

یکی دیگر از نکات هنگام خرید دستگاه لیزر، توجه به رابط کاربری آن است. به این معنا که دستگاه شما کاربرپسند باشد. به بیان ساده، دستگاه لیزر مو باید به گونه‌ای طراحی شده باشد که کاربر و اپراتور بتوانند به سادگی از آن استفاده نمایند. توصیه می‌شود که پیش از خرید دستگاه، یک بار با آن کار کنید و با ویژگی‌های آن آشنا شوید. پیشنهاد می‌شود که هنگام خرید دستگاه لیزر موهای زائد به مدل و تعداد هندپیس‌ها نیز دقت کنید. برخی از مدل‌ها از آلیاژهایی تولید شدند که به راحتی روی سطح پوست حرکت کرده و نیازی به استفاده از ژل ندارند. وجود سنسور و سیستم‌های عیب‌یابی هوشمند در دستگاه بسیار مهم است. چرا که در صورت آسیب‌دیدگی دستگاه لیزر و بروز یک مشکل خاص، می‌توان با استفاده از سنسور و سیستم‌های عیب‌یابی هوشمند، عیوب را به راحتی تشخیص داد.

معرفی بهترین دستگاه لیزر سال 2021 و 2022

یکی از بهترین دستگاه‌های لیزر موهای زائد در سال 2022، دستگاه تیتانیوم است. این دستگاه سه طول موج الکساندرایت، دایود و اندیاگ را به طور همزمان پشتیبانی کرده و برای هر تیپ پوست و هر نوع ضخامت مویی مناسب است. دستگاه لیزر موی زائد تیتانیوم دارای توان داخلی 3000 وات بوده که بر اساس آن، این دستگاه از توان خروجی بالایی نیز برخوردار است. توان خروجی این دستگاه به طور دقیق 1200 است، از این رو می‌تواند پاسخگوی هر نوع پوستی باشد. به‌کارگیری این دستگاه برای رفع موهای زائد مشتریان به طور کامل بدون درد است و همان‌طور که اشاره شد می‌توان از آن برای انواع پوست‌های روشن و تیره استفاده کرد. تیتانیوم دارای استاندارد طلایی در لیزر موهای زائد بوده و از لحاظ ایمنی نیز اثبات شده است.

معرفی دستگاه تیتانیوم پلاس مدل 2022

مشخصات دستگاه لیزر تیتانیوم پلاس:

دستگاه لیزر تیتانیوم دارای سه طول موج: الکساندرایت 755nm+دایود 808nm + اندیاگ 1064nm ️️مناسب برای همه نوع تیپ پوستی

توان داخلی پاور: 3000 وات یک دستگاه با توان بالا

توان خروجی لیزربار: 1200 وات توان خروجی لیزربار دستگاه تیتانیوم پلاس 2022 می باشد

لیزر بار آمریکایی محصول شرکت کوهرنت

جوابدهی تضمینی بین 5 تا 7 جلسه

سیستم خنک کاری کولینگ هندپیس تا منفی 20 درجه

دارای سیستم عامل اندروید

دارای صفحه نمایش 15 اینج با تاچ حرارتی و صفحه نمایش 4K

اسپات سایز 15*40 میلی متر

دارای کولینگ ثانویه و کمکی مجهز به چیلر برقی

دارای استابلایزر داخلی

ماکزیمم انرژی تا 140 ژول بر سانتی متر مربع

10سال خدمات پس از فروش

از مزایای خرید دستگاه لیزر موهای زائد تیتانیوم می‌توان به عملکرد 24 ساعته، قدرت نفوذ و جذب بالا، عدم نیاز به مواد مصرفی، صفحه نمایش ۱۴ اینچی و سیستم‌عامل اندروید، سیستم چرخش آب با پمپ‌های ساخت کشور ایتالیا، فیلترهای تصفیه آب، گارانتی یک‌ساله و 10 سال خدمات پس از فروش و… اشاره نمود.

یکی از بهترین دستگاه‌های لیزر مو نیز که در حال حاضر در بسیاری از کلینیک‌های پوست و مو مورد استفاده قرار می‌گیرد، دستگاه لیزر اشنایدر است. این دستگاه نیز همانند تیتانیوم به طور همزمان از سه طول موج الکساندرایت، دایود و اندیاگ پشتیبانی کرده و جوابگوی هر نوع پوستی خواهد بود. از دیگر ویژگی های مهم این دستگاه لیزر می‌توان به سیستم کولینگ هوشمند که دمای هندپیس را تا منفی 25 درجه خنک می‌کند و باعث عدم احساس درد توسط مراجعه‌کننده می‌شود، اشاره کرد.

در دستگاه اشنایدر سنسورهایی جهت مدیریت و کنترل بهتر دستگاه تعبیه شده که سنسور دما و غلظت، سنسور دبی آب و سنسور سطح آب نمونه‌هایی از آن‌ها به‌شمار می‌روند. اشنایدر محصول کشور آلمان بوده که دارای ویژگی منحصر به‌ فردِ به‌کارگیری پروب‌های متنوع جهت هندپیس یا اسپات سایز متفاوت است. یکی دیگر از نقاط قوت دستگاه لیزر اشنایدر، لیزربار این دستگاه است. لیزبار دستگاه اشنایدر توسط شرکت آمریکایی کوهرنت (coherent) که بهترین شرکت سازنده لیزربار در دنیا محسوب می‌شود، تولید شده است.

معرفی دستگاه لیزر مو های زائد اشنایدر

دستگاه لیزر اشنایدر از سال 2020 توسط شرکت تجهیز گستر لیزر وارد ایران شده و در مدل های 2020، 2021 و 2022 عرضه شده است که مدل 2022 به اشنایدر پلاس یا schneider plus معروف می باشد.

  • دستگاه لیزر اشنایدر دارای سه طول موج: الکساندرایت 755nm + دایود 808nm + اندیاگ 1064nm است. ️️با استفاده از این لیزر سه طول موج، مراجعه کننده با هر رنگ و تایپ پوستی به نتیجه می رسد.
  • ماکزیمم انرژی این دستگاه تا 110j/cm2 است که این مقدار انرژی تضمینی برای جوابدهی در کمترین زمان می باشد.
  • در مدل اشنایدر پلاس سه اسپاتسایز جدید به هندپیس دستگاه اضافه شده است. (اسپاتسایز مخصوص بدن، اسپات سایز مخصوص صورت و استاپ سایز مخصوص نواحی حساس)
  • کولینگ این دستگاه فوق العاده قوی بوده، همین عامل کافی است تا طول عمر لیزربار این دستگاه تا دو برابر بیشتر از دستگاه های مشابه باشد. علاوه بر این به واسطه همین کولینگ قدرتمند دمای سری هندپیس تا منفی 25 درجه پایین می آید که باعث می شود مراجعه کننده در طول لیزر، درد و یا سوزش حاصل از نفوذ اشعه لیزر را حس نکند و عملا لیزر اشنایدر یک دستگاه بدون درد است.
  • لیزر اشنایدر دارای استبلایزر داخلی و یکسو کننده جریان برق است که باعث می شود افزایش و یا کاهش ولتاژ ورودی و یا قطع ناگهانی برق به دستگاه آسیبی وارد نکند.
  • قابلیت ذخیره پرونده تمامی مشتریان در دستگاه لیزر اشنایدر پلاس به اپراتور لیزر کمک میکند تا اطلاعات مراجعه کنندگان خود را برای هر جلسه لیزر ذخیره نماید تا با استفاده از این اطلاعات، مشتری خود را به بهترین نتیجه برساند.
  • تاثیر گذاری این دستگاه به قدری بوده که عمده مراجعه کنندگان فقط با 4 الی 6 جلسه به جوابدهی کامل می رسد. این مورد از بازخورد های مثبت کلینیک های زیبایی در سراسر کشور می باشد.
  • 24 ماه وارانتی (گارانتی تعویض قطعات) دستگاه بدون قید و شرط به شما قوت قلبی برای استفاده بدون دغدغه از دستگاه را می دهد.
  • 6 ماه گارانتی طلایی عودت دستگاه ( در صورت عدم رضایت از جوابدهی دستگاه) در خرید دستگاهی با گارانتی طلایی عودت هیچ ریسکی وجود ندارد.
  • شرکت ارائه دهنده متعهد به ارائه خدمات پس از فروش ظرف مدت 48 ساعت می باشد.
  • حداقل 10سال خدمات پس از فروش؛ 10سال تضمین ۱۰۰ درصد

به‌کارگیری دستگاه اشنایدر برای مراجعین به طور کامل بدون درد بوده و همچنین برای انواع پوست و مو مناسب و کاربردی است. دستگاه لیزر مو اشنایدر نیز همانند دستگاه تیتانیوم دارای استاندارد طلایی در لیزر موهای زائد بوده و از لحاظ ایمنی ثابت شده است. از این رو خرید دستگاه لیزر موهای زائد اشنایدر نیز به شما پیشنهاد می‌شود. دستگاه لیزر دایود سلن (SELENE) نیز یکی از قدرتمندترین دستگاه‌های لیزر 2021 به‌شمار می‌رود. این دستگاه محصول کشور کره جنوبی بوده و پاسخگوی تیپ‌های پوستی سه و چهار (یعنی پوست‌هایی به رنگ گندمی و سبزه) است.

دایود سلن از دو تکنولوژی متفاوت برای خنک کردن سطح پوست بهره می‌برد. وجود دو نوع خنک‌کننده در این دستگاه امکان درمان موهای نازک، جلوگیری از تحریک رویش مو در مناطق کم تراکم و همچنین حذف کامل پدیده پراکندگی (Scattering) را فراهم ساخته است. توان خروجی دایود سلن در مجموع 800 وات بوده و همچنین دارای دو سیستم خنک‌کننده قوی است. لازم به ذکر است که دستگاه لیزر موهای زائد دایود سلن جزو کم‌خطرترین و بی‌عارضه‌ترین دستگاه‌های لیزر مو شناخته می‌شود.

چنانچه به دنبال خرید دستگاه لیزر مو هستید، شرکت تجهیز گستر لیزر را به شما پیشنهاد می‌کنیم. شرکت تجهیز گستر لیزر یکی از معتبرترین شرکت‌ها در حوزه واردات و عرضه تجهیزات لیزر و زیبایی است. برای مشاوره خرید دستگاه لیزر مو می توانید با کارشناسان شرکت صحبت کنید تا شما را برای داشتن بهترین انتخاب جهت خرید دستگاه لیزر کلینیک زیبایی کمک کنند. برای خرید دستگاه لیزر موهای زائد اشنایدر و تیتانیوم که جزو بهترین‌ها به‌شمار می‌روند، می‌توانید به آدرس https://tgmed.ir/ مراجعه کرده و از قیمت لیزر مو و شرایط ثبت سفارش مطلع شوید.

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله

  • 0
  • 71

دیدگاه ها

اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها