00%
منو

بهترین دستگاه لیزر موهای زائد 2023

از بهترین روش‌ها برای از بین بردن موهای زائد می‌توان به روش لیزر موهای زائد اشاره کرد زیرا در این روش پرتورهای نور روی موها متمرکز شده و سعی در از بین بردن فولیکول‌های آن دارد.

در روش لیزر نور به طور مستقیم با فوبیکول‌ها برخورد کرده و آن‌ها را از بین می‌برد. فولیکول در واقع همان منبع کوچک درون پوستی است که محل رشد و تجمع موهاست که با روش لیزر و گرمای آن می‌توان آن‌ها را نابود و تخریب کرد.

در ادامه این قسمت قصد داریم با همراهی مجموعه مطب vip سیمارو بهترین دستگاه لیزر را معرفی کنیم. اگر شما هم قصد لیزر موهای زائد را دارید تا پایان این بخش همراه ما باشید.

بهترین دستگاه لیزر موهای زائد 2023

بهترین دستگاه لیزر موهای زائد 2023

بهترین دستگاه لیزر موهای زائد چیست؟

بهترین دستگاه لیزر موهای زائد و آنچه که باید در مورد آن بدانید این است که در این روش با هدف قرار دادن ملانین‌های درون مو می‌توان به راحتی موجب از بین بردن آن‌ها شد.

این روش غیر تهاجمی مشکلات پوستی از قبیل خارش، جوش و قرمزی پوست را به دنبال ندارد و تنها با چند جلسه پیاپی می‌توان به طور کل آن‌ها را از بین برد.

همان‌طور که می‌دانید موهای زائد در طی سیکل‌های زمانی مختلفی رشد می‌کنند به همین دلیل در بازه‌های زمانی مختلفی باید از این روش درمانی استفاده کرد تا اثر آن مفید واقع شود.

اما بهترین دستگاه لیزر، دستگاه الکساندرایت نابلکس و لیزر سوپرانو نام دارند که در سراسر جهان مورد استفاده قرار گرفته و رضایت افراد را جلب کرده‌اند.

بهترین دستگاه لیزر مو کل بدن

بهترین دستگاه لیزر برای موهای ضخیم همان دستگاه الکساندرایت است که با رساندن پرتوهای خود به بافت‌های پوست باعث از بین بردن موهای زائد می‌شود.

این دستگاه به دلیل بهره‌مندی از طیف مادون قرمز با طول موج 755 نانومتر علاوه بر اینکه موجب از بین بردن موهای زائد می‌شود برای رفع ضایعات عروقی، حذف خالکوبی و ماه گرفتگی هم کاربرد دارد.

دستگاه الکس که به اختصار از آن نام می‌برند با تبدیل موج‌های تولید شده به گرما موجب از بین بردن فولیکولها شده که بسته به ضخامت و حجم موها بین 3 تا 10 جلسه می‌تواند موثر واقع شود.

از مزایای این دستگاه می‌توان به جوابدهی بالا، مناسب بودن برای انواع پوست‌، استفاده برای کل بدن (فول بادی)، درد بسیار کم و قابل تحمل و عدم دوره نقاهت اشاره کرد به طوری‌که تقریبا می‌توان گفت هیچ‌گونه عوارضی برای فرد ایجاد نمی‌کند و تنها ممکن است در صورت داشتن پوست نازک و حساس کمی قرمزی را تجربه کنید.

بهترین دستگاه لیزر 2023

بهترین دستگاه لیزر 2023

بهترین دستگاه لیزر 2023

بهترین دستگاه لیزر 2023 را می‌توان دستگاه لیزر پلاتینیوم معرفی کرد که برای گسترده‌‌ترین طیف و رنگ مو به خصوص برای موهای روشن و ظریف ایده ‌آل تعریف شده است.

این فناوری شامل چند ویژگی منحصر به فرد است که در ادامه با آن‌ها آشنا می‌شویم:

  • سیستم خنک کننده

علت مجهز بودن این دستگاه به سیستم خنک‌کننده برای پایین آوردن میزان درد است که به راحتی به بیمار کمک می‌کند تا دردی را احساس نکند.

این فناوری پیشرفته می‌تواند پوست را به مدت طولانی در حین لیزر خنک نگه داشته و در اثر حرارت لیزر فولیکول‌های مو را از بین ببرد.

زمانی که حرارت لیزر در حال سوزاندن فولیکول‌هاست این دستگاه از یاقوت کبود سرد برای کاهش خطر سوختگی سطح پوست و کاهش دمای لایه درمی استفاده می‌کند.

  • مجهز به سر مخروطی اپلیکاتور

این دستگاه مجهز به سر مخروطی اپلیکاتور است که با تنظیم دو طول موج 810 و 1064 برای نواحی که ممکن است دسترسی به آن‌ها مشکل باشد استفاده می‌شود.

این سر مخروطی قابلیت تعویض دارد و برای حفظ بهداشت، برای هر فرد از سری مخصوص استفاده می‌شود.

نکته مهم در استفاده از دستگاه لیزر موهای زائد

  • 6 هفته قبل از شروع درمان بسیار مهم و حیاتی است که باید در طول این مدت از آفتاب گرفتن پرهیز کنید و به هیچ عنوان اقدام به برنزه کردن بدن خود نکنید؛ زیرا ممکن است باعث ایجاد تاول و سوختگی روی پوست شود.
  • قبل از انجام لیزر حتما محل موردنظر را شیو کنید ولی از اپیلاسیون، بند انداختن، الکترولیز کردن بپرهیزید. پیش از لیزر بدن خود را بشویید تا هیچ لایه اضافه‌ای روی پوست شما نباشد.
  • 24 ساعت قبل از لیزر کردن از مصرف مواد خوراکی کافئین‌دار خودداری کرده و از فعالیت‌های استرس‌زا دور باشید.

مزایای لیزر موهای زائد

  • از این روش می‌توان برای از بین بردن موهای کل بدن استفاده کرد.
  • سرعت بالا در از بین بردن دائمی موهای زائد نسبت به سایر روش‌ها.
  • ایجاد نتایج ماندگارتری در مقایسه با روش‌های دیگر؛ در این روش اگر موها رشد هم داشته باشند نسبت به اوایل بسیار کم بوده و به مرور از تراکم آن‌ها کاسته می‌شود.

لیزر موهای زائد دقت زیادی را می‌طلبد پس بهتر است مجموعه معتبر با تکسنین‌های باتجربه را انتخاب کنید تا به نتیجه مطلوب و دلخواه خود برسید.

برای گرفتن نتایج مطلوب‌تری بهتر است موارد زیر را بررسی کنید:

  • شناخت طیف رنگی پوست:

طبقه‌بندی رنگ پوست‌ و طیف‌های رنگی آن‌ها را بر اساس واکنش به اشعه ماوراء بنفش دسته‌بندی می‌کنند که شامل پوست روشن، پوست سفید، پوست گندمی، پوست سبزه، پوست تیره و پوست سیاه می‌شوند.

  • طول موج الکساندریت

پراستفاده‌ترین طول موج با 755نانومتر در بهترین دستگاه‌ لیزر، طول موج الکساندرایت است. این طول موج بیشتر برای پوست‌های روشن و سفید کاربرد دارد. پالس‌های الکساندرایت سرعت‌العمل بالایی دارند و ممکن است کمی درد احساس شود.

با این حال این طول موج به علت سرعت و تاثیر بالای درمان بسیار محبوب و پرطرفدار است.

  • طول موج دایود

طول موج دایود روی 810 نانومتر تنظیم شده و بیشتر برای پوست‌های سبزه، تیره و سیاه مناسب‌ است. این لیزر به علت این‌که طول بیشتری را ارائه می‌دهد می‌تواند مناطق وسیعی از پوست را درمان کند.

تکنولوژی دایود از جدیدترین و بهترین دستگاه لیزر موهای زائد است که طرفدار زیادی داشته و اثر خوبی را از خود برجای می‌گذارد.

  • طول موج اندیاگ

اندیاگ با طول موج 1064نانومتر بیشتر برای پوست‌های گندمی، سبزه، تیره و سیاه کاربرد دارد زیرا امواج این لیزر به عمق پوست نفوذ کرده و رنگدانه‌های مو را هدف قرار می‌دهد.

همچنین با حذف خونرسانی به فولیکول مو باعث از بین بردن موهای زائد نیز می‌شود.

سخن پایانی

با توجه به مطالب گفته شده و بررسی بهترین دستگاه لیزر حال می‌توانیم بگوییم کدام دستگاه برای چه نوع پوستی مناسب‌تر است.

هریک از دستگاه‌های لیزر با توجه به عملکرد خود دستگاه، رنگ پوست فرد و میزان موهای زائد می‌تواند نتایح متفاوتی را ارائه دهد.

پس بهترین راه برای گرفتن نتیجه مطلوب انتخاب تکنسین ماهر و با تجربه است تا همه موارد گفته شده را مدنظر قرار داده و در نهایت بهترین دستگاه لیزر مناسب برای پوست شما را پیشنهاد دهد.

امیدواریم اطلاعات مفیدی را از این قسمت کسب کرده و بهترین نتیجه را از لیزر موهای زائد دریافت کنید.

 

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله

  • 0
  • 38

دیدگاه ها

اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها