00%
منو

راهنمای خرید مناسبترین کرم ضد جوش از داروخانه!

مقدمه

پاکسازی یک گام مهم در روتین مراقبت از پوست است، به خصوص برای افرادی که پوست مستعد آکنه دارند. لایه برداری با از بین بردن سلول های مرده پوست نقش حیاتی در جلوگیری از مسدود شدن منافذ و ایجاد جوش دارد. برای درمان آکنه به دنبال یک محصول لایه بردار ملایم باشید که حاوی موادی مانند آلفا هیدروکسی اسید (AHA) و بتا هیدروکسی اسید (BHAs) است. این ترکیبات به آرامی سلول های مرده پوست را به طور موثر از بین می‌برند.

کرم های ضد جوش با غلظت بالایی از مواد فعال مانند اسید سالیسیلیک یا بنزوئیل پراکسید طراحی شده‌اند. این مواد به پاکسازی و جلوگیری از ایجاد جوش کمک می‌کنند. قبل از خرید، مطالعه مقاله راهنمای خرید کرم ضد جوش از داروخانه به شما کمک می‌کند محصول بهتری را انتخاب نمایید. همچنین در انتهای مقاله بهترین محصولات ضد جوش را از سایت داروخانه داروبوم به آدرس darooboom.com معرفی خواهیم کرد. لطفا ما با همراه باشید.

راهنمای خرید کرم ضد جوش از داروخانه

راهنمای خرید کرم ضد جوش از داروخانه

آکنه یک نگرانی رایج پوستی رایج خصوصا در سنین نوجوانی و جوانی است. شما با استفاده از محصولات مراقبت از پوست مناسب می‌توانید از ایجاد جوش و آکنه جلوگیری کنید. افرادی که پوست مستعد آکنه دارند باید از کرم های ضد جوش غیر کومدون زا و حاوی مواد لایه بردار مانند AHA (آلفا هیدروکسی اسید) یا اسید گلیکولیک استفاده کنند. این ترکیبات با پاک کردن کامل آلودگی ها و سلول های مرده مانع مسدود شدن منافذ و بروز جوش می‌شوند.

علت به وجود آمدن جوش صورت چیست؟

آکنه یک اختلال التهابی پوستی است که به دلیل مسدود شدن فولیکول های مو ایجاد می‌شود. پوست به طور طبیعی از طریق غدد چربی که به فولیکول مو متصل می‌شوند، سبوم (چربی) تولید می‌کند. سبوم به طور معمول از طریق منافذ از سطح پوست خارج می‌شود.

اگر سلول ‌های مرده پوست و چربی منافذ پوست را مسدود کنند از رسیدن سبوم به سطح پوست جلوگیری می‌شود. این باعث می‌شود که باکتری ها در داخل فولیکول های مسدود شده رشد کنند. در نهایت منجر به ایجاد آکنه و جوش های پوستی می‌شود که پر از چرک هستند.

چه افرادی بیشتر جوش می زنند؟

چه افرادی بیشتر جوش می زنند؟

آکنه در نوجوانان و جوانان شایع تر است و توسط عوامل مختلفی ایجاد می‌شود. آکنه نوجوانان عمدتاً به دلیل ژنتیک، نوسانات هورمونی، عدم رعایت بهداشت یا انتخاب های غذایی ایجاد می‌شود. در حالی که آکنه جوانان معمولاً ماهیت هورمونی دارد.

ترکیبات موجود برای راهنمای خرید کرم ضد جوش

ترکیبات مختلفی در کرم ضد جوش و جای جوش مورد استفاده قرار می‌گیرد. مهمترین آنها شامل اسید سالیسیلیک، آلفا هیدروکسی اسید،  بنزوئیل پروکساید و آربوتین هستند.

اسید سالیسیلیک: با ملایمت پوست را لایه برداری کرده و ترشح چربی بیش از حد را در پوست کنترل می‌کند. بنابراین دو عامل اصلی ایجاد جوش را برطرف می‌کند.

بنزوئیل پروکسایدیکی از ترکیبات اصلی مورد استفاده در محصولات ضد جوش است. این ترکیب باکتری های تولید کننده آکنه را از بین برده و سلول های مرده پوست را حذف می‌کند.

آربوتین: با از بین بردن لک های ناشی از جوش کمک می‌کند رنگ پوست یکنواخت شده و سالم تر به نظر برسد. این ترکیب در انواع کرم ضد جوش و سفید کننده استفاده می‌شود.

بهترین کرم ضد جوش چیه؟

بهترین کرم ضد جوش حاوی ترکیبات آنتی باکتریال، ضد التهاب و لایه بردار است. ترکیبات آنتی باکتریال باکتری های مولد جوش را از بین می‌برند بنابراین علت اصلی بروز جوش را برطرف می‌کنند.

مواد ضد التهاب به رفع قرمزی و التهاب جوش ها کمک می‌کنند. به عبارت دیگر جوش ها را خشک کرده و از بین می‌برند. لایه بردارها نیز با پاکسازی منافذ پوست از فعالیت باکتری ها روی منافذ و بروز جوش ها جلوگیری می‌کنند.

بهترین و خوش قیمت ترین این محصولات را می توانید از لینک زیر در داروخانه داروبوم مشاهده کنید.

https://darooboom.com/189-ضد-جوش

  1. ژل ضد جوش و کنترل کننده چربی پوست سیلورال

ژل ضد جوش و کنترل کننده چربی پوست سیلورال 50 میلی لیتر ساخت شرکت نانو فارمد ایران است. این ژل با خواص آنتی باکتریال از ایجاد جوش جلوگیری کرده و آکنه را درمان می‌کند. همچنین با خاصیت لایه برداری منافذ پوست را پاکسازی کرده و لک ناشی از جوش را از بین می‌برد. ژل ضد جوش سیلورال باعث کاهش منافذ باز پوست شده و بافتی یکدست به پوست می‌دهد. علاوه بر این باعث شفافیت پوست شده و براقی پوست را کنترل می‌کند. ژل ضد جوش سیلورال یک کرم ضد جوش فوری است.

بهترین کرم ضد جوش چیه

  1. کرم کنترل کننده چربی و جوش درماتیپیک

کرم کنترل کننده چربی و جوش درماتیپیک 30 میلی لیتری یک محصول فوق العاده برای جلوگیری از جوش و آکنه است. این کرم با خواص آنتی باکتریال خود از فعالیت باکتری های مولد آکنه جلوگیری کرده و مانع از ایجاد جوش می‌شود.

همچنین با لایه برداری ملایم جای جوش ها را برطرف کرده و به روشن شدن رنگ پوست کمک می‌کند. این محصول ترشح چربی را در پوست کاهش داده و براقی پوست را از بین می‌برد. کرم کنترل کننده چربی و جوش درماتیپیک درمان کننده موثر کمدون ‌های سرسیاه و سرسفید است.

  1. ژل کنترل کننده چربی آکنه زوم حاوی AHA فیس دوکس

ژل کنترل کننده چربی آکنه زوم حاوی AHA فیس دوکس 30 میلی لیتر با ترکیبات ویژه موجود در فرمولاسیون خود به سرعت آکنه را درمان می‌کند. گلیکولیک اسید و آربوتین موجود در این ژل پوست را با ملایمت لایه برداری و پاکسازی می‌کند. بنابراین با از بین بردن لک ها باعث زیبایی و روشن شدن رنگ پوست می‌شود.

ژل کنترل کننده چربی زوم فیس دوکس چربی پوست را کنترل کرده و با ترکیبات ضد التهاب از بروز جوش ها جلوگیری می‌کند. افراد با پوست چرب و مستعد آکنه می‌توانند از این محصول برای رفع جوش ها و کاهش چربی پوست کمک کنند.

  1. ژل کرم ضد جوش 6 در 1 اسکین وان

ژل کرم ضد جوش 6 در 1 اسکین وان 30 میلی لیتر از بروز جوش و آکنه جلوگیری کرده و حاوی ترکیباتی است که چربی پوست را تنظیم می‌کنند. این محصول با ترکیبات آنتی باکتریال از رشد باکتری های مولد جوش جلوگیری می‌کند. همچنین قرمزی و التهاب جوش ها را به سرعت کاهش داده و آنها را از بین می‌برد. وجود اسید سالیسیلیک در این ژل کرم پوست را بطور مداوم لایه برداری کرده و از بسته شدن منافذ پوست با سلول های قدیمی جلوگیری می‌کند.

نتیجه گیری

درمان آکنه و دستیابی به پوستی سالم و درخشان با استفاده از محصولات مراقبتی مناسب امکان پذیر است. با استفاده از توصیه های ذکر شده در این راهنما، در کنار رژیم غذایی و سبک زندگی سالم، می‌توانید گام مهمی در جهت بهبود سلامت پوست خود بردارید.

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله

  • 1
  • 14

دیدگاه ها

اشتراک در
اطلاع از
guest

1 دیدگاه
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
شادی خجسته
شادی خجسته
1 ماه قبل

سلام
من چند مرتبه از سرم ضد جوش اوردینری استفاده کردم و خیلی راضی بودم . قبلا از 2 محصول دیگه استفاده می کردم ولی فایده ای نداشتن.