00%
منو

قیمت آرام بندهای درب ورودی آهنی

بهترین مارک آرام بند برای درب ورودی

امروزه آرام بند درب ساختمان برای آپارتمانها و ساختمان های بسیاری نظیر مسکونی، اداری، شرکت ها، بیمارستان ها و… به دلیل کاربردی که داشته بسیار مورداستقبال قرار گرفته اند. تنوع آرام بندها باعث شده که بسته به نوع درب و نیز نوع استفاده ای که از آن می شود بتوان بهترین نوع آرام بند را انتخاب نمود. در خرید بهترین آرام بند برای درب ورودی نیاز است که فاکتورهای مختلفی درنظر گرفته شوند که یکی از آن ها مارک آرام بند است. اگر شما نیز به دنبال بهترین مارک آرام بند برای درب ورودی هستید با ما همراه باشید:

آشنایی با آرام بند و انواع آن

پیش از هر چیزی بد نیست کمی در مورد آرام بند و انواع آن صحبت کنیم. آرام بندها در واقع یکی از اجزای مهم درب ها و به ویژه درب های آهنی ورودی ساختمان هستند که وجود آن ها باعث شده درب و سیستم قفل درب ورودی آسیبی نبیند. به کمک آرام بندها همچنین درب با شدت بسته نشده و به این شکل می توان آرامش ساختمان و همسایه ها را نیز تامین نمود. این وسیله همچنین این اطمینان را به افراد خواهد داد که درب حتماً بسته خواهد شد. از بین رایج ترین انواع آرام بند برای درب ورودی می توان به موارد زیر اشاره نمود:

1. آرام بند ریلی

این نوع آرام بند به شکل تخت بر روی درب نصب شده و از آن در مکان هایی استفاده خواهد شد که برای بازوی آرام بند فضای کافی وجود ندارد. این آرام بندها در مقایسه با آرام بند بازویی دارای قیمت بالاتر و البته ظاهری زیباتر هستند.

2. آرام بند بازویی

این نوع آرام بند در درب ها گزینه ای بسیار پراستفاده است و به شکل آرنج دست تعبیه شده و باز و بست درب توسط این بازو انجام خواهد شد. یک طرف این بازو به قطعه بسته شده به درب متصل است و سوی دیگر آن متصل به منبع مکانیکی یا مخزن هیدرولیکی دارای روغن آرام بند درب است. نیروی وارد شده از سوی مخزن به بازو باعث شده که درب بسته شود.

این آرام بندها خود به دو مدل آرام بند دو مرحله ای و آرام بند سه مرحله ای یا آرام بند دارای ضربه آخر تقسیم می شوند.

معرفی بهترین مارک آرام بند

در حال حاضر برندهای مختلفی دست به تولید بهترین آرام بندها زده اند که در ادامه با 5 مورد از بهترین برندهای تولیدکننده آرام بند آشنا خواهیم شد:

1. آرام بند کینگ

این برند از کشور کره جنوبی در سال 2011 تاسیس شده و کیفیت بالای محصولات آن باعث شد که خیلی زود در کل دنیا به یک برند شناخته شده تبدیل شود. آرام بندهای این برند در 5 نمره و براساس وزن درب ها طبقه بندی شده و کلیه محصولات آرام بند کینگ به شکل آرام بند بازویی 2 مرحله ای طراحی و عرضه می شوند. این محصولات نیز 1 سال گارانتی دارند.

این ارام بند انواع بسیار قوی هستند و به عنوان آرام بند درب ورودی سنگین با قفل برقی مورد استفاده قرار می گیرند.

آرام بندهای درب ورودی آهنی

آرام بندهای درب ورودی آهنی

2. آرام بند GEZE

این برند یک برند آلمانی است که اگر چه محصولات آن قیمت بالایی داشته اما کیفیت مطلوب محصولات آن باعث شده که به نوعی ارزش خرید داشته باشند. در واقع کیفیت آرام بندهای آلمانی درب از قیمت آن ها پیشی می گیرد. انواع آرام بندهای این برند به صورت ریلی و بازویی عرضه می شوند. گارانتی در نظر گرفته شده برای محصولات این برند نیز یک ساله است.

قیمت آرام بند درب ورودی GEZE TS4000 ، قویترین جک ارام بند - دیده بان

3. آرام بند فاتلس

برند فاتلس یک برند تایوانی است که در حال حاضر یکی از معروف ترین ارائه دهندگان انواع آرام بند در بازار ایران است. کیفیت ساخت بالا و نیز گارانتی 10 ساله از مزایای خرید آرام بند فاتلس است. آرام بندهای این برند معمولاً از نوع بازویی هستند و همچنین قیمت مناسبی دارند.

4. آرام بند ریوبی

برند ریوبی یک برند ژاپنی و موفق در زمینه تولید انواع یراق آلات نظیر آرام بند است. قدمت ارائه محصولات این برند در دنیا به بیش از 40 سال می رسد و از انواع محصولات باکیفیتی این مارک می توان به آرام بند بازویی، آرام بند پاشنه و آرام بند مخفی اشاره نمود. محصولات این برند نیز از نظر کیفیت بسیار مطلوب می باشند و همچنین برای آن ها گارانتی یکساله در نظر گرفته شده است.

جک آرام بند ریوبی درب حریق آرام بند درب خروج اضطراری - دیده بان

4. آرام بند NHN

برند nhn در بازار کشورمان به گارانتی طولانی مدت معروف است. البته توجه داشته باشید کارت گارانتی دارای شرایطی است که باید محقق شود.
تذکر: کارت گارانتی nhn بی قید و شرط نیست و برای دریافت گارانتی باید تمام شرایط و ضوابط درج شده در کارت گارانتی رعایت شده باشد و البته رعایت تمام این موارد کار آسانی نیست.

5. آرام بند ریفت

برند RIFT اگر چه یک برند چینی است اما کیفیت ساخت و نیز استفاده از بهترین متریال در ساخت محصولات باعث شده که آرام بندهای این محصول بیشترین کیفیت را داشته باشند. این آرام بندها به خوبی توانسته انواع درب سبک، نیمه سنگین و سنگین را پشتیبانی کنند. قیمت مناسب، کیفیت بالا و گارانتی 2 ساله نیز از مزایای آرام بندهای ریفت است.

 

 

خرید بهترین مارک آرام بند برای درب ورودی

اگر چه ممکن است برندهای مختلف دیگری نیز در زمینه تولید آرام بندهایی باکیفیت، بسیار موفق ظاهر شده باشند اما در این مطلب سعی شد 5 مورد از بهترین و معروف ترین مارک های آرام بند برای درب ورودی معرفی شوند. اگر شما نیز قصد داشته آرام بند خود را از بهترین مارک تهیه کنید نیاز است که برای خرید آرام بند به سراغ یک فروشگاه معتبر بروید. آدرس وب سایت dideban-cctv.com یکی از فروشگاه هایی است که با خیال راحت می توانید از آن بهترین آرام بندها را از معروف ترین مارک های دنیا را تهیه کنید.

2 1 رای
امتیازدهی به مقاله

  • 0
  • 49

دیدگاه ها

اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها