00%
منو

لوازم آرایش خوب چی بخرم؟

انتخاب و خرید لوازم آرایش خوب، دغدغه بسیاری از خانم‌ها است. شاید بهتر باشد بگوییم هر خانمی حتی اگر چندان اهل آرایش‌کردن نباشد، دست‌کم به یک ضدآفتاب یا کرم مرطوب‌کننده مناسب پوست خود نیاز دارد؛ اما در میان هزاران قلم جنس از مارک‌های مختلف، این موضوع که مارک لوازم آرایشی خوب کدام است و چطور آن را با قیمت مناسب خریداری کنیم، می‌تواند چالش‌برانگیز باشد. در این مطلب، چند مارک معتبر لوازم آرایشی را به شما معرفی می‌کنیم و خواهیم گفت که چطور بهترین فروشگاه‌های لوازم آرایشی را پیدا کنید.

خرید لوازم آرایشی

خرید لوازم آرایشی

لیست لوازم آرایشی ضروری روزانه

با پیشرفت علم و توسعه صنعت آرایشی، اقلام مختلفی به لوازم آرایشی افزوده شده است. برای میکاپ روزانه، لازم نیست تمامی اقلام موجود را در کیف لوازم آرایشی‌تان داشته باشید و درواقع خرید لوازم آرایشی ضروری ازجمله کرم‌پودر، ریمل، رژ لب، ضدآفتاب و چند مورد دیگر کافی است. به‌طورکلی، لوازم آرایشی مناسب برای میکاپ ساده یا نیمه‌حرفه‌ای مواردی ازقبیل مرطوب‌کننده، کرم‌پودر سبک روزانه، ضدآفتاب، ریمل، کانسیلرهای سبک، رژگونه‌های طبیعی، رژ‌لب و بالم‌‌لب رنگی را شامل می‌شود. ابزارهایی مانند آینه، قیچی ابرو، بیوتی‌بلندر یا اسفنج‌های آرایشی، براش‌های مختلف و فرمژه، از دیگر اقلام ضروری در یک کیف لوازم آرایشی هستند. هنگام خرید لوازم آرایش به این نکته توجه داشته باشید که احتمال دارد یک مارک لوازم آرایشی خوب، ریمل بسیار باکیفیت و متنوعی تولید کند؛ اما در زمینه کرم‌پودر یا رژلب چندان خوب عمل نکرده باشد. برهمین‌اساس، در این مقاله به‌جای بهترین برندهای لوازم آرایشی به معرفی بهترین مارک‌ها از هر محصول می‌پردازیم.

بهترین مارک ریمل

ریمل یکی از پرکاربردترین محصولات آرایشی است و تأثیر زیادی در زیبایی چشم و جذابیت آرایش دارد. در خرید ریمل خوب، علاوه‌بر توجه به نوع، رنگ و شکل برس، باید به اعتبار برند سازنده آن اهمیت زیادی بدهید؛ همچنین بهترین برندهای ریمل را بشناسید و توانایی تشخیص ریمل اصل از فیک را داشته باشید؛ چراکه امروزه برندهای فیک زیادی در بازار وجود دارند.

خرید ریمل اسنس (essence)

اسنس یک مارک لوازم آرایشی خوب است و محصولات بسیار باکیفیتی دارد. ریمل‌های این برند حجم بسیاری به مژه‌ها می‌دهند و مژه‌ها را بلند می‌کنند؛ بنابراین، اگر قصد خرید ریمل مارک خوب را دارید، انواع ریمل اسنس در رنگ‌های مختلف صورتی، مشکی، سبز، آبی ضدآب، اسنس با سری Flase Lashes و …، گزینه‌های مناسبی هستند.  ریمل‌های های‌کپی اسنس نسبت به ریمل اسنس اصل، قیمت پایین‌تری دارند؛ بنابراین، اگر به‌دنبال خرید لوازم آرایش قیمت مناسب هستید، اسنس انتخاب ایده‌آلی است.

لوازم آرایش مارک خوب

لوازم آرایش مارک خوب

خرید ریمل اترنیتی (eternity)

برند اترنیتی یا Royal Eternity، بهترین ریمل مارک خارجی ازنظر خریداران است. ریمل‌های این برند، حجم و رنگ مشکی فوق‌العاده‌ای به مژه‌ها می‌دهند. مدل‌های ریمل اترنیتی بسیار متنوع است که بیشتر با رنگ‌های آن‌ها شناخته می‌شوند. برای مثال، ریمل اترنیتی نارنجی، ریمل اترنیتی یاسی یا ریمل اترنیتی سفید؛ ولی درواقع هر کدام از این مدل‌ها، اسامی و کارایی مختلفی دارند. اگرچه قیمت لوازم آرایشی خوب نسبتا بالا است؛ اما انواع ریمل‌ اترنیتی با قیمت متوسط به‌فروش می‌رسند. ریمل‌ کالیستا و ریمل مارک بل نیز از دیگر مارک‌های خوب ریمل موجود در بازار هستند.

بهترین مارک کرم‌پودر و پنکک

کرم‌پودر و پنکک، مهم‌ترین اقلام در خرید لوازم آرایش هستند. یک کرم‌پودر خوب و باکیفیت می‌تواند عیوب پوست را بپوشاند و رنگ آن را تغییر دهد. در میکاپ‌های حرفه‌ای و برای به‌دست‌آوردن بهترین نتیجه، علاوه‌بر کرم‌پودر، از پرایمر، کانسیلر و پنکک نیز استفاده می‌شود. هنگام خرید کرم‌پودر حتما به تناسب بافت و رنگ با جنس، رنگ و حتی سن پوستی خود توجه کنید. بهترین مارک‌های کرم‌پودر، درجات مختلفی از رنگ‌ها و بافت‌های مناسب پوست خشک، چرب، معمولی و پوست‌های دارای لک و چین‌وچروک را به بازار عرضه می‌کنند.

خرید کرم‌پودر مارک فارماسی (Farmasi)

برند فارماسی ساخت ترکیه است. محصولات کرم‌پودر این کمپانی در انواع مختلف BB کرم، CC کرم و … و همچنین با حجم‌ها و درجات رنگی متنوع در بازار موجود هستند. بافت این کرم‌پودرها بسیار سبک است و طرفداران بسیار زیادی دارد.

خرید کرم‌پودر گابرینی (gabrini)

یکی از بهترین گزینه‌های خرید لوازم آرایش با کیفیت در کرم‌پودرها، برند گابرینی ترکیه است. کرم‌‌پودرهای گابرینی در طرح‌های مختلفی به بازار عرضه می‌شوند. قیمت لوازم آرایشی خوب گابرینی بسیار متنوع است و حتی کرم‌‌پودرهای ارزان‌قیمت زیر 200 هزار تومان هم دارد.

قیمت انواع لوازم آرایشی

قیمت انواع لوازم آرایشی

بهترین مارک رژ‌لب خارجی و ایرانی

رژ‌لب‌ها، رنگ و طرح‌های متنوعی دارند؛ همچنین ازلحاظ نوع نیز به مایع، جامد، مدادی، ماتیک مخملی، رژلب براق و شاین‌دار و ماتیک ماژیکی، تقسیم‌بندی می‌شوند. هر کدام از برندهای سازنده رژلب، رنگ‌ها و طرح‌های متنوعی از این محصول آرایشی پرطرفدار را تولید و به بازار عرضه می‌کنند.

مداد لب و رژلب مارک لچیک (le chic)

لچیک، یکی از بهترین برندهای محصولات لوازم آرایشی آلمانی است. رژلب‌های مدادی لچیک با رنگ‌های متنوع، بافت سبک و بدون سرب، طرفداران زیادی دارند. مداد لب‌های لچیک نیز بسیار باکیفیت هستند و بافت فوق‌العاده نرمی دارند؛ این مدادها به‌راحتی روی لب کشیده می‌شوند و لب‌ها را خوش‌حالت‌تر می‌کنند.

مداد لب و رژ‌لب گلدن‌رز

گلدن‌رز جزو مارک‌های خوبی است که برای خرید لوازم آرایش پیشنهاد می‌شود. در میان محصولات این کمپانی، رژلب‌ها و مداد لب‌های باکیفیت آن گزینه‌ ایده‌آلی برای خرید رژلب هستند.

رژلب مارک یوبه

برند آرایشی یوبه نیز جزو محصولات آرایشی پرطرفدار است. از بین محصولات این کمپانی، رژلب‌های باکیفیت و متنوع آن بسیار قابل توجه هستند.

رژلب مارک مک

رژلب‌های جامد مک، خوش‌رنگ، متنوع و بدون سرب هستند. از دیگر ویژگی‌های این محصول، مواردی از قبیل پیگمنت بالا، حاوی ویتامین‌های E و C، ماندگاری بالا، ضدآلرژی و بافت کرمی را می‌توان نام برد.

خرید آنلاین لوازم آرایش؛ برندهای معروف لوازم آرایشی

لوازم آرایش ازلحاظ نوع و برند، تنوع بسیار زیادی دارند؛ برهمین‌اساس، انتخاب و خرید هر کدام از محصولات آرایشی ممکن است چالش‌برانگیز باشد. بهترین کار برای خرید لوازم آرایش اصل این است که به فروشگاه‌های معتبر مراجعه کنید. برای پیداکردن بهترین فروشگاه آنلاین لوازم آرایشی، کافیست سری به سایت ایمالز بزنید. این سایت مرجع جامعی برای دسترسی به فروشگاه‌های معتبر محصولات آرایشی و بهداشتی و همچنین پیدا‌کردن بهترین برندهای آرایشی و ارزان‌ترین لوازم آرایشی است. خرید از سایت ایمالز، به قشنگ‌ترین تجربه خرید آنلاین لوازم آرایشی شما خواهد شد.

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله

  • 0
  • 10

دیدگاه ها

اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها