00%
منو

هوش مصنوعی در سیستم نوین اتوبوس ها

علم و تکنولوژی روز به روز در حال پیشرفت و جذاب شدن است. یکی از تحولاتی که با تکنولوژی همراه بوده، اتوبوس ها هستند. در اتوبوس های نسل جدید از هوش مصنوعی برای هدایت اتوبوس استفاده می شود. با روی کار آمدن این تکنولوژی دیگر مسافران نگران حوادث جاده ای نبوده و با اشتیاق بیشتری بلیط اتوبوس را تهیه می کنند. برای آشنایی نسل جدید اتوبوس ها با ما در این مطلب همراه باشید.

عجین شدن اتوبوس ها و هوش مصنوعی

در سال های اخیر و در دنیای تکنولوژی چیزی به نام هوش مصنوعی وارد شده است که تمامی جهان هستی را تحت تاثیر خود قرار داده است. هوش مصنوعی تمامی تکنولوژی ها را آهسته آهسته به آغوش می کشد و تمامی کارهای روزمره انسان را متحول کرده است.  خرید بلیط اتوبوس، هواپیما و قطار، رزرو هتل، نحوه تبلیغات مختلف در زمینه های گوناگون، استفاده از شبکه های اجتماعی و تغییر رویه اصلی زندگی روزمره انسان در نقاط مختلف دنیا تنها گوشه ای از تحولاتی ست که با علم و تکنولوژی همسو شده است. صنایع و عوامل بسیار زیادی با این پیشرفت ها تغییراتی را به خود دیده اند.

یکی از صنایعی که با این تکنولوژی و علم همگام شده، خودرو سازی است. به کارگیری این علم باعث می شود تا نسل جدیدی از اتوبوس ها روی کار بیایند، نسلی که شگفتی انسان های بسیار زیادی را در بر خواهد داشت. آیا تا کنون به این فکر بوده اید که اتوبوس های نسل های بعد چه امکاناتی را با خود به همراه خواهند داشت؟ اگر مایلید تا به این سوال پاسخ دهید و با امکانات نسل بعدی اتوبوس ها بیشتر آشنا شوید در ادامه با ما همراه شوید.

نسل جدید اتوبوس ها چه شکلی خواهد بود؟

یکی از مهمترین عواملی که می توان به آن در نسل های آینده اشاره کرد، از بین رفتن اتوبوس های بی کیفیت از سیستم حمل و نقل جاده ای است. ناگفته نماند که در حال حاضر تعداد این اتوبوس ها در سیستم جاده ای بسیار اندک و ناچیز است. با توجه به پیش بینی های مهم ترین افراد در صنعت خودرو سازی، نسل های آینده سفر با اتوبوس لذت های بسیار بیشتر و سفر راحت تری را برای مسافران به ارمغان خواهد داشت. این راحتی و آسانی بر قیمت بلیط اتوبوس در ایران و سراسر دنیا با توجه به امکاناتی که ارائه خواهد داد، تاثیر ناچیزی دارد.

تحول در نوع سوخت رسانی اتوبوس ها

اولین تحول عظیم در اتوبوس ها نوع سوخت رسانی آنهاست. سوخت رسانی اتوبوس ها به نوعی خواهد بود که سوخت و انرژی خود در جاده را از پنل های خورشیدی که در بالای آنها نصب می شود، تامین می نماید. هر چه سوخت رسانی اتوبوس ها کمتر باشد، تهیه بلیط اتوبوس ارزان میسرتر است. شاید تصور این که اتوبوس در جاده بدون راننده باشد برای تمامی ما انسان ها سخت و غیر قابل باور باشد، ولی شرکت های خودروسازی اتوبوس هایی را طراحی کرده اند که با استفاده از دوربین ها و حسگرهایی که در اطراف آن نصب شده است، بدون راننده با هوش مصنوعی به حرکت خود ادامه دهند. برای کسب اطلاعات بیشتر و متنوع تر پیشنهاد می کنیم مطلب “سفر با اتوبوس های لوکس، تجربه های بی نظیر” را نیز مطالعه کنید.

به کارگیری علم و تکنولوژی تنها راه بقا در صنعت خودرو سازی

بسیاری از شرکت های خودرو سازی این دستورات را در صدر تولیدات خود قرار داده اند، تا بتوانند با به کارگیری این اتوبوس ها تحولات عظیمی را در صنعت خودروسازی ایجاد کنند. شرکت های بسیار زیادی با برندهای مختلف برای اینکه از قافله تقابل با سایر شرکت ها عقب نمانند، سعی بر به کارگیری تکنولوژی و امکانات جدید بر روی اتوبوس ها هستند. به کارگیری تکنولوژی ها می تواند علاقه مندی افراد به بلیط اتوبوس را بیشتر از گذشته کند.

تنها چیزی که شرکت های سازنده اتوبوس را با یکدیگر مجزا می کند، به کارگیری امکانات و تکنولوژی های روز دنیاست. اگر دوستدار علم و آگاهی بیشتر نسبت به صنعت اتوبوس ها هستید، با مراجعه به سایت تیک بان به علم و معلومات خود در این زمینه بیافزایید.

با گسترش ناوگان حمل‌ونقل جاده‌ای و روی کار آمدن تعداد زیادی از شرکت‌های مسافربری رقابت شدیدی در جذب مسافر صورت گرفته که همین امر موجب ارائه خدمات و امکانات بیشتری توسط شرکت‌ها می‌شود. ارائه خدماتی چون وای فای رایگان، پذیرایی در طول مسیر، امکان انتخاب صندلی به‌صورت آنلاین و خدمات رفاهی دیگر موجب افزایش تقاضا برای خرید بلیط اتوبوس شده است.” (منبع)

خرید بلیط اتوبوس در تکنولوژی جدید

در گذشته بلیط اتوبوس را به صورت حضوری تهیه می کردند. که این نوع خرید سختی های بسیار زیادی مانند تحمل ترافیک، اتلاف زمان و هزینه را در بر داشت. اما با روی کار آمدن تکنولوژی های جدید دیگر خبری از این عوامل مزاحم نیست. متقاضیان به راحتی می توانند در خانه بنشینند، پا روی پا بیاندازند و به وسیله تلفن همراه رزرو بلیط اتوبوس خود را انجام دهند.

سایت های بسیار زیادی در این زمینه فعالیت می کنند. تیک بان، علی بابا، قاصدک و مستر بلیط جز معتبرترین سایت های ارائه کننده بلیط هواپیما هستند. سایت تیک بان یکی از معتبرترین و ایمن ترین سایت های ارائه کننده بلیط اتوبوس، هواپیما و قطار در کشور است که می تواند در تمامی مراحل سفر شما را یاری نماید.

برای خرید بلیط اتوبوس از طریق سایت تیک بان کافی است، کلمه تیک بان یا عبارت https://tikban.com/ را جستجو نمایید. با تیک بان سفری هوشمند و دلنشین را تجربه خواهید کرد.

 

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله

  • 0
  • 203

دیدگاه ها

اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها