00%
منو

صفر تا صد عمل جراحی بینی با نتیجه موفقیت آمیز

همه ما همواره به دنبال یک روش آسان و فوری برای رسیدن به نتیجه دلخواه از پروسه های زیبایی هستیم ؛ یک بینی با فرم متناسب و ایده آل می تواند تاثیر بسیار زیادی در جذابیت چهره داشته باشد. اما اگر به طور طبیعی از این ویژگی برخوردار نبودیم ، چه راه حلی برای ما وجود دارد ؟ امروزه پروسه های مختلفی برای زیباتر کردن بینی وجود دارد که در دو دسته جراحی مثل عمل بینی و غیر جراحی مثل تزریق فیلر قرار می گیرند. شهرت این پروسه ها به قدری زیاد است که کمتر کسی پیدا خواهد شد که امروزه نسبت به آن ها آشنایی نداشته باشد. همان طور که می دانید ، نتایج عالی و تضمینی تنها با جراحی کردن دماغ بدست می آید ؛ آن هم به زیر نظر جراح حاذقی همچون دکتر مهدی صابری. حالا در این بخش می خواهیم نکاتی را در اختیارتان بگذاریم که به موفقیت جراحی و کسب نتیجه مطلوب از آن کمک می کنند.

صفر تا صد عمل جراحی بینی

صفر تا صد عمل جراحی بینی

تجربه مثبت از جراحی بینی

همه زیباجویان به قصد زیباتر شدن ، دماغ شان را عمل می کنند ؛ یعنی در ناخوداگاه خود انتظار دارند که از جراحی نتیجه عالی و مثبتی را بدست آورند. اما برخی شاید ندانند که صرفا تصمیم گرفتن برای عمل بینی و مراجعه به یک پزشک در جهت رسیدن به هدف کافی نمی باشد. بلکه در این میان ، موارد متعددی هستند که بر چگونگی ثمره عمل تاثیر می گذارند.

در ادامه به مهم ترین مواردی که هر متقاضی باید از آن ها آگاه باشد ، اشاره ای کرده ایم. حتما اگر در فکر بینی عمل کردن هستید ، این نوشته را تا انتها مطالعه کنید ؛ چرا که اطلاعات ارائه شده در تصمیم گیری بهتر به شما کمک می کند.

مرحله اول را با مشورت پزشک آغاز کنید !

اقدامات قبل از عمل ، در واقع اولین مرحله ای است که خود شامل چندین مورد اصلی است و باید تمامی آن ها را پیش از ورود به اتاق عمل باید در نظر داشته باشید. بر خلاف آنچه که شما تصور می کنید ، این مرحله می تواند نقش بسیار زیادی در پروسه جراحی کردن دماغ شما داشته باشد. اگر به بیماری مبتلا هستید ، عارضه ای پروسه جراحی شما را تهدید می کند یا شرایط خاصی دارید ، لازم است پزشک را مطلع کنید. انجام آزمایشاتی از سوی جراح توصیه می شود تا سطح سلامتی شما به طور دقیق مشخص گردد. علاوه بر آن ساختار بینی هم مورد بررسی قرار می گیرد. دقت داشته باشید موارد مربوط به جلسه مشاوره مو به مو پیش برود. اگر دقت کافی داشته باشید ، آغاز فرایند رینوپلاستی برای شما بسیار مطلوب و بدون نگرانی ، استرس و تنش خواهد بود. برای اینکه راجع به این پروسه بیشتر بدانید و از جزئیاتی که به موفقیت عمل زیبایی بینی کمک می کنند به طور کامل با خبر شوید ، روی لینک زیر کلیک کنید.

https://drmehdisaberi.com/rhinoplasty

تاثیر جراح در مرحله دوم عمل

نمی توان از تاثیر بسیار زیاد مهارت و تجربه جراح در موفقیت عمل چشم پوشی کرد. مرحله دوم ، در حقیقت زمان نمایان شدن سطح تبحر و تسلط پزشک بر روی پروسه است ؛ زیرا ایشان باید با اجرا دقیق تکنیک های جراحی ، تغییرات لازم را بدون خطا بر روی بینی پیاده سازی کند تا نتیجه بی نقصی خلق شود. پس شرط لازم برای کسب این نتیجه ، انتخاب درست پزشک است. در این راستا می توانید از راه های مختلف برای انتخاب یک دکتر خوب بهره بگیرید و با مشاهده پروفایل کاری جراحان مختلف ، درست ترین تصمیم گیری را داشته باشید.

زیبا جو و اقدامات بعد از رینوپلاستی در مرحله نهایی !

بعد از این که در مرحله دوم ، تمامی اصلاحات لازم از سوی پزشک بر روی بینی اعمال شد و از اتاق عمل خارج شدید ، وظیفه شما در قبال بینی عمل شده تان ، آغاز می شود. منظور چیست ؟ دماغ عمل شده ، بلافاصله به شرایط عادی باز نمی گردد و به زمان نیاز دارد. این بازه زمانی به اصطلاح دوره نقاهت رینوپلاستی نام دارد. در دوره نقاهت ، مراقبت هایی باید از سوی شما به انجام برسد که در نهایت منجر به کسب نتیجه عالی و دلخواه می گردد. حساسیت این مرحله برای تجربه یک جراحی بینی موفق ، بسیار بالاست و باید آن را جدی بگیرید. یعنی بایستی به تمام دستورات مراقبتی که از جانب جراح در اختیار شما قرار گفته ، عمل نمایید.

سخن آخر

جراحی کردن بینی ، پروسه ای است که جزئیات بسیاری داشته و از حساسیت بالایی برخودار است. سه مورد ذکر شده ، از موارد کلی رسیدن به یک نتیجه موفقیت آمیز هستند اما در کنار آن ، موارد جزئی تر دیگری نیز وجود دارند. همه متقاضیان باید این را بدانند که داشتن آگاهی کافی از بخش های مختلف جراحی ، به آن ها در رسیدن به خواسته و هدف شان کمک بسیاری می کند. همچنین زمانی شما به بهترین نتیجه می رسید که تمام موارد مرتبط به پروسه را رعایت کنید. اگر مایل هستید که بینی تان را عمل نمایید حتما به لینک قرار گرفته در بخش ابتدایی ، مراجعه کرده و پاسخ تمامی سوالات خود را دریافت نمایید.

 

 

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله

  • 0
  • 270

دیدگاه ها

اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها