00%
منو

با چاقو و چکش چهره شما را تعمیر می کنیم !

یک آگهی عجیب در روزنامه که در هفتاد سال پیش منتشر شد و در آن ذکر شد که با چاقو و چکش چهره شما را می توانیم تعمیر کنیم.داستان این آگهی عجیب چه بود؟

قبل از این موضوع در ابتدا باید این موضوع را بررسی کنیم که اولین جراحی بینی در ایران در چه سالی و توسط چه پزشکی انجام شد؟

 

images_1658560558.jpg

دکتر سیروس اصانلو پدر جراحی پلاستیک در ایران بعد از بازگشت به ایران در سال 1330 در بیمارستان امام خمینی (ره) اقدام به راه اندازی بخش جراحی پلاستیک و زیبایی و ترمیم کرد.

وی همچنین پزشکان زیادی را در این رشته تربیت کرد و همچنین با فراهم کردن حضور پزشکان خارجی سعی کرد که این رشته را در ایران هر چه بیشتر فعال کند.

این آگهی جهت جذب متقاضی برای انجام جراحی رینوپلاستی یا بینی بود که اخیرا این موضوع جذاب پخش شده است.

البته شاید فکر نمیکرد روزی برسد که کسی به خاطر جراحی زیبایی بخواهد فرزند خود را بفروشد و همچنین به نقل از برخی نشریه های پزشکی خارجی بیان شود که نسل جراحی بینی در ایران باعث انقراض نسل بینی در بین ایرانیان شده است.

 

فروش نوزاد به خاطر انجام جراحی زیبایی بینی در روسیه

به تازگی در شهر داغستان روسیه مادری به خاطر جراحی بینی اقدام به فروش نوزاد چند روزه خود برای به دست اوردن پول لازم برای جراحی رینوپلاستی کرد که به نقل از نشریات ،تحت بازجویی قرار گرفت و افراد مرتبط با این پرونده دستگیر شده و تحت بازجویی برای این موضوع غیر انسانی شده است.

 

خطر انقراض نسل بینی ایرانی

چند سال گذشته در نشریات اخباری منشتر شد که بینی ایرانی دچار انقراض خواهد شد ولی واقعا این اخبار با توجه به میزان انجام جراحی زیبایی و به خصوص بینی در ایران صحت نداشته و و با توجه به مدارک و مستندات موجود در مجللات پزشکی ،ایران جز کشورهایی است که در مقایسه با سایر کشورها از جمله امریکا ،برزیل ،مکزیک و آلمان میزان انجام عمل های زیبایی در آن کم است و این کشورها بیشترین میزان این جراحی ها را دارند.

پس خیلی به شایعات توجه نکنید و سعی کنید واقعیات را با توجه به مستندات بپذیرید.در سایت بیوتین سایر هم مثل سایت پلاستیک سرجری آمریکا plasticsurgery.org اطلاعات جراحی بینی و سایر جراحی های زیبایی مثل پروتز سینه ،کاشت مو ،لیپوماتیک و پیکرتراشی و سایر جراحی ها رو بخوانید و اگر میخواهید جراحی پلاستیک زیبایی انجام دهید اولا سعی کنید تحت نظر فوق تخصص جراحی پلاستیک مثل معاینه شوید و با دیدی باز بتوانید جراحی زیبایی را انجام دهید تا دچار عوارض این جراحی ها نشوید.

منبع خبر : Biotinclinic.ir

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله

  • 0
  • 29

دیدگاه ها

اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها