00%
منو

همه چیز درباره جراحی بینی استخوانی

یکی از بهترین انواع بینی برای جراحی، بینی استخوانی می باشد. بینی استخوانی دارای ساختاری بدون بافت است. یکی از مهم ترین تفاوت های میان جراحی بینی استخوانی و گوشتی، روند عمل این دو مدل بینی می باشد. جراحی بینی باید توسط بهترین جراح بینی استخوانی در ایران انجام شود. بهترین مدل؛ باید بر اساس شرایط فردی و آناتومی صورت زیباجو تعیین گردد. جراحی بینی باید با توجه به شکل صورت انجام شود به عنوان مثال برخی از افراد صورت های کشیده ای دارند و برخی دیگر صورت های چاق و گرد دارند که با در نظر گرفتن حالت کلی صورت افراد؛ بهترین مدل توسط پزشک مشخص می شود.

رینوپلاستی بینی استخوانی

جراحی بینی استخوانی نوعی جراحی بینی می باشد که تمام مشکلات بینی از قبیل: قوز، بلند بودن بینی و فرم بد استخوان اصلاح می شود. بینی استخوانی را در اصطلاح بینی عقابی یا قوز دار نیز می نامند که دارای پوستی نازک می باشد و این ظرافت موجب می شود نتیجه رینوپلاستی بینی استخوانی بسیار زیبا جلوه کند. در ادامه به ویژگی های بینی استخوانی می پردازیم:

  • از لحاظ ظاهری بینی استخوانی، دارای قوز می باشد.
  • بینی های استخوانی از انعطاف پذیری بالایی برخوردار می باشند.
  • بینی استخوانی دارای غضروف مستحکم است.
همه چیز درباره جراحی بینی استخوانی

همه چیز درباره جراحی بینی استخوانی

انواع قوز بینی استخوانی

اگر برآمدگی بینی کوچک باشد، تراشیدن سطح برآمدگی به سادگی مشکل زیباجو را حل می کند اما اگر برآمدگی در سطح متوسط باشد این جراحی می تواند باعث ایجاد مشکل شود که در اصطلاح به آن سقف باز گفته می شود. برای رفع این مشکل اقدام به شکستن و برش استخوان های بینی می کنند. اگر در جراحی بینی، بینی نیاز به شکستن داشته باشد، استخوان بینی که در زیر پل بینی وجود دارد با دقت شکسته می شود و به سمت داخل اصلاح می شود و در نهایت اندازه قوز بینی به مقدار نیاز کاهش می یابد. در ادامه به انواع قوز بینی اشاره خواهیم کرد:

قوز واقعی بینی

طول بر آمدگی نوک بینی با فاصله بین لب و بینی برابر می باشد.

قوز کاذب بینی

طول برآمدگی نوک بینی کمتر از فاصله بین لب و بینی است.

قوز پنهان بینی

طول برآمدگی نوک بینی بیش تر از فاصله بین لب و بینی است.

سایت تاپتنا با دارا بودن بیش از هزاران بازدید ماهانه بعنوان یکی از برترین و پر بازدیدترین وب سایتهای تخصصی در زمینه آرایشی و بهداشتی،‌ سلامتی و زیبایی می‌باشد. تمامی بازدیدکنندگان سایت تاپتنا علاقه مند به حوزه های زیبایی و سلامتی هستند. بنابراین تبلیغات در سایت تاپتنا برای پزشکان، کلینیک های زیبایی و شرکت های فعال در حوزه پزشکی و زیبایی میتواند کاملا هدفمند باشد.

نتیجه جراحی بینی استخوانی بهتر است یا بینی گوشتی؟

تفاوت جراحی بینی استخوانی و بینی گوشتی به دلیل ساختار این نوع بینی ها است. افرادی که بینی استخوانی دارند بعد از جراحی تغییرات بیش تری را در نسبت به افرادی که بینی گوشتی دارند در خود احساس می کنند. افرادی که دارای بینی گوشتی هستند ساختار بینی آن ها بیش تر دارای غضروف نازک و ضعیف است که نباید انتظار بینی فانتزی داشته باشند و بیش تر نتیجه جراحی بینی گوشتی یک بینی طبیعی است. همچنین شما می توانید برای کسب اطلاعات بیش تر به لینک بهترین جراح بینی گوشتی مراجعه کنید تا لیست اسامی بهترین جراح بینی گوشتی را مشاهده نمایید.

انواع مدل جراحی زیبایی بینی

جراحی زیبایی باید طوری انجام شود تا تمام اجازی صورت با یکدیگر تناسب داشته باشند و در نگاه اول چهره فرد نباید غیر طبیعی و مصنوعی دیده شود. در ادامه به انواع مدل جراحی زیبایی بینی اشاره خواهیم کرد:

جراحی بینی طبیعی

جراحی بینی طبیعی برای رفع نواقص بینی است. در این جراحی اندازه بینی تغییر نخواهد کرد و تنها مشکلاتی که باعث عدم زیبایی بینی شده است، رفع می شود. بینی استخوانی در جراحی طبیعی تنها قوز روی بینی برداشته می شود و حالت نوک و پره های بینی نیز اصلاح می شود. در این جراحی نوک بینی خیلی سر بالا نمی شود و زاویه میان نوک بینی و لب بالایی حدود 90 درجه است.

جراحی بینی فانتزی

جراحی بینی فانتزی، جراحی بینی عروسکی نیز نامیده می شود. در این جراحی بینی اندازه حالت عروسکی پیدا می کند و اندازه بینی به حدی کوچک می شود. در جراحی بینی فانتزی اندازه سوراخ های بینی نیز کوچک می شوند. در این جراحی نوک بینی سر بالا می شود و نسبت به بینی طبیعی زاویه بیش تری با لب بالایی دارد. بینی های استخوانی برای جراحی بینی فانتزی مناسب ترین گزینه هستند و همچنین شما می توانید برای جراحی بینی خود به بهترین جراح بینی استخوانی در ایران مراجعه کنید.

جراحی بینی نیمه فانتزی

تنها تفاوت بینی نیمه فانتزی و فانتزی در فرم ظاهری آن ها می باشد. بینی نیمه فانتزی نیز مانند بینی فانتزی دارای قوس است و نوک بینی در این مدل جراحی؛ سر بالا است. میزان قوس و سربالایی نوک بینی در بینی های عروسکی بیش تر از بینی نیمه فانتزی است. به طور کلی بینی های نیمه فانتزی میان بینی های طبیعی و فانتزی قرار گرفته اند. میزان فاصله میان لب بالا و نوک بینی بین 100 تا 105 درجه است و در بینی های نیمه فانتزی بین 95 تا 100 درجه می باشد.

جراحی بینی نیمه فانتزی

جراحی بینی نیمه فانتزی

کلام آخر

جراحی بینی استخوانی یک فرایند جراحی بدون عارضه می باشد. جراحی بینی یکی از حساس ترین جراحی هایی است که در میان افراد طرفداران زیادی را به خود جذب کرده است. بیش تر افراد تمایل دارند بینی خود را طبیعی عمل کنند تا جلوه طبیعی داشته باشد تا مصنوعی و غیر طبیعی. برای انتخاب مدل جراحی بینی استخوانی باید به بهترین جراح بینی استخوانی در ایران مراجعه کنید. از شما سپاسگزاریم که ما را همراهی کرید.

 

4.5 2 رای ها
امتیازدهی به مقاله

  • 0
  • 33

دیدگاه ها

اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها