00%
منو

قیمت یخچال فریزر، خرید اقساطی با چک یا سفته بدون ضامن

انواع یخچال فریزر در بازار

یکی از لوازم ضروری در هر منزلی یخچال فریزر است که بدون داشتن آن زندگی کردن امکان پذیر نیست. از آنجا که قیمت یخچال فریزر نسبت به سایر لوازم خانگی بالاتر است به همین دلیل باید در انتخاب آن دقت بیشتری کنید. اگر سری به بازار و فروشگاه‌های اینترنتی زده باشید با انواع و اقسام یخچال فریزر روبه‌رو می‌شوید در ادامه برای انتخاب بهتر، شما عزیزان را با انواع یخچال فریزر موجود در بازار آشنا می‌کنیم.

یخچال تک درب
از قدیمی‎ترین مدل‌های یخچال فریزر، یخچال تک درب است که در مدل‌های هتلی و یخچال تک درب خانگی طراحی و تولید می‌شود. این مدل‌ها به دلیل اینکه قیمت مناسبی دارند و به راحتی جابه‌جا می‌شوند در محیط‌های مختلفی چون هتل‌ها، داروخانه‌ها، منازل و غیره مورد استفاده قرار می‌گیرند.
یخچال فریزر کمبی
در واقع یخچال فریزر کمبی، یخچال فریزر‌های بالا پایین است. این یخچال‌ها دارای دو درب هستند که بخش یخچال یا فریزر در بالا قرار دارد.
فریزر‌های ساید بای ساید
یخچال فریزر ساید بای ساید جدیدترین نوع یخچال فریزر است که به دلیل داشتن طراحی ظاهری زیبا مورد پسند بسیاری از خانواده‌ها قرار می‌گیرد. قیمت یخچال ساید بای ساید نسبت به سایر مدل‌ها بالاتر است. این یخچال فضای قابل ملاحظه‌ای برای نگهداری مواد غذایی دارد و می‌توان گفت برای خانواده‌های پرجمعیت که به دنبال یخچال مدرن هستند انتخاب مناسبی محسوب می‌شوند.
یخچال فریزر دوقلو
یخچال فریزر دوقلو از دو دستگاه جداگانه فریزر و یخچال تشکیل شده است که شما می‌توانید این دو دستگاه را به یکدیگر متصل کنید و به صورت جداگانه از هم در مکان‌های مختلف قرار دهید این دستگاه‌ها نیز برای خانواده‌های پرجمعیت انتخاب خوبی محسوب می‌شوند.
از دیگر یخچال فریزرهای جدید موجود در بازار ایران می‌توان به یخچال فریزر درب فرانسوی و یخچال فریزر چهار درب اشاره کرد که قیمت این یخچال فریزرها بالاتر بوده و طراحی ظاهری متفاوتی نیز دارند.

Top of Form

بهترین یخچال فریزر کمبی ایرانی

اگر قصد خرید یخچال فریزر کمبی را دارید و می‌خواهید خرید خود را از مارک‌های ایرانی انجام دهید باید با پرفروش‌ترین و بهترین مارک‌های تولید کننده یخچال فریزر کمبی ایرانی در بازار آشنا شوید.
از بهترین یخچال فریزر کمبی ایرانی در بازار می‌توان به یخچال فریزر اسنوا، یخچال فریزر الکترواستیل، یخچال فریزر برفاب، یخچال فریزر هیمالیا، یخچال فریزر یخسازان، یخچال فریزر پارس و غیره اشاره کرد.

یخچال فریزر دوقلو چه مارکی خوبه

یخچال فریزر دوقلو در بازار ایران از مارک‌های متنوع موجود است اگر شما قصد خرید بهترین یخچال فریزر دوقلو را دارید این سوال برایتان پیش خواهد آمد که یخچال فریزر دوقلو چه مارکی خوبه؟ در جواب باید بگوییم که خرید یخچال فریزر دوقلو هیمالیا، یخچال فریزر دوقلو اسنوا، یخچال فریزر دوقلو اورست، یخچال فریزر دوقلو پارس، یخچال فریر دوقلو امرسان و برخی دیگر از برندهای ایرانی شناخته شده می‌تواند انتخاب خوبی برای شما باشد. اگر به دنبال بهترین یخچال فریزر دوقلو خارجی هستید خرید یخچال فریزر دوقلو سامسونگ، ال جی و بوش را به شما پیشنهاد می‌دهیم.
برند‌های گفته شده از برندهای اصیل و شناخته شده هستند که محصولاتی با کیفیت قابل قبول را طراحی و تولید می‌کنند که با داشتن فناوری‌های روز مواد غذایی را در بهترین شرایط دمایی حفظ و نگهداری می‌کنند در نتیجه شما با خرید یخچال دوقلو از این برندها کیفیت و کارایی محصول خریداری شده خود را تضمین خواهید کرد. البته ناگفته نماند که مارک‌های ایرانی گفته شده دارای خدمات پس از فروش خوبی هستند و از طرفی قیمت مناسب‌تری نیز دارند برای مثال قیمت یخچال فریزر دوقلو سامسونگ اصل کره نسبت به قیمت یخچال فریزر امرسان بدون برفک در مدل‌های دوقلو بسیار بالاتر است.

بهترین یخچال فریزر سال

بهترین یخچال فریزر برای شما دستگاهی است که بتواند نیازهای شما را به خوبی برطرف کند. یخچال فریزرهای خوب دارای رده انرژیA و بالاتر از آن هستند. از طرفی فناوری‌هایی دارند که میزان مصرف انرژی را در زمان مسافرت و در زمان خواب کاهش می‌دهند. کیفیت ساخت یخچال فریزر نیز از مواردی که باید در هنگام خرید به آن توجه کنید و یکی از گزینه‌های اصلی در خوب بودن یک دستگاه محسوب می‌شود. در ادامه چند مدل از بهترین یخچال فریزر سال 2020 و سال جاری را نام برده‌ایم.

  1. یخچال و فریزر دوقلوی پارس مدل LRDST170WD-FRZNF170
  2. یخچال و فریزر جی پلاس مدل GRF-J505
  3. یخچال و فریزر امرسان مدل FN15DEL-RH15DEL
  4. یخچال فریزر اسنوا مدل SN4-0250TI
  5. یخچال و فریزر هیمالیا مدل امگا
  6. یخچال و فریزر دوقلوی هیمالیا مدل پانوراما
  7. یخچال ساید بای ساید برند سامسونگ مدل RS22
  8. یخچال ساید بای ساید برند LG بنتلی
  9. ساید بای ساید ال جی j 317
  10. یخچال و فریزر ساید بای ساید اسنوا مدل S8-2280
  11. یخچال ساید بای ساید Z7 سامسونگ

قیمت پرفروش ترین یخچال فریزر ایرانی

قیمت یخچال فریزر ایرانی بر اساس برند سازنده، میزان امکانات، گنجایش دستگاه، رنگ بندی بدنه و سایر مشخصات فنی آن تعیین می‌شود و قیمت پرفروش ترین یخچال فریزر ایرانی نیز بستگی به این فاکتورها دارد.
قیمت یخچال فریزر ایرانی خوب

در بازار ایران شرکت‌های داخلی لوازم خانگی متعددی فعالیت دارند که انواع یخچال و فریزر را طراحی و تولید می‌کنند. تولیدات داخلی از لحاظ میزان کیفیت ساخت، نوع طراحی ظاهری، نوع موتور استفاده شده تفاوت‌هایی دارند و تمام این موارد می‌تواند تعیین کند که آیا یک کالا خوب است یا خیر.

بدون شک قیمت یخچال فریزر ایرانی خوب نسبت به مدل‌های سطح پایین و متوسط مقداری بالاتر است اما خرید یخچال و فریزر خوب ایرانی به معنای خرید کالایی با طول عمر بالا است که می‌تواند به خوبی نیازهای شما را همچون کالاهای مشابه خارجی برندهای مطرح برطرف کند.

Top of Form

Bottom of Form

فروش اقساطی یخچال فریزر در فروشگاه سل

متاسفانه به دلیل تورم و اوضاع اقتصادی حاکم بر کشور قیمت یخچال فریزر سامسونگ قیمت یخچال فریزر زیرووات و سایر مارک‌های ایرانی و خارجی بسیار بالا رفته است به طوری که برخی از خانواده‌ها برای خرید نقدی یخچال فریزر دلخواه خود به مشکل برخورده‌اند و توانایی خرید نقدی ندارند. یکی از بهترین روش‌ها برای برخورداری از کالای دلخواه خرید یخچال اقساطی است.
خوشبختانه بسیاری از فروشگاه‌ها هستند که امکان خرید یخچال قسطی در کرمانشاه، خرید یخچال فریزر اقساطی در یزد، یخچال فریزر اقساطی در مشهد و سایر شهرها را فراهم کرده‌اند تا قدرت خرید خانواده‌های کم درآمد جامعه بیشتر شود و بتوانند با پرداخت اقساط ماهانه میزان فشار مالی را برای خود کم کنند.
این روزها خرید از فروشگاه‌های سطح شهر دیگر مرسوم نیست و خرید اینترنتی به دلیل داشتن مزایای فراوان در اولویت اول قرار دارد اگر شما به دنبال فروشگاه اینترنتی هستید که بتوانید یخچال را به صورت اقساطی از آن خریداری کنید فروشگاه اینترنتی سل بهترین مکان است.

فروشگاه لوازم خانگی سل در زمینه فروش اقساطی یخچال فریزر الکترواستیل، فروش یخچال اقساطی اسنوا، فروش اقساطی یخچال فریزر دوو و سایر مارک‌های ایرانی و خارجی فعالیت دارد. تنوع بالای مدل و برندها، ارسال سریع کالا، تضمین کیفیت، شرایط فروش اقساطی متنوع و … از مزایای خرید از فروشگاه اینترنتی سل است در ادامه به یک مورد از روش خرید اقساطی در فروشگاه اینترنتی سل اشاره کرده‌ایم.

یخچال اقساطی بدون چک

اکثر فروشگاه‎ها برای اینکه از شما مطمئن شوند که اقساط کالای خریداری شده را در فواصل زمانی تعیین شده پرداخت خواهید کرد از شما می‌خواهند که به عنوان ضمانت چک ارائه دهید و در صورت نداشتن چک معتبر شما نمی‌توانید خرید اقساطی یخچال فریزر را از فروشگاه انجام دهید. بسیاری از افراد در هنگام خرید این مشکل را دارند.

در فروشگاه اینترنتی سل امکان خرید یخچال اقساطی بدون چک وجود دارد و شما می‌توانید انواع و اقسام یخچال و فریزر را بدون نیاز به ارائه چک به صورت اقساطی از فروشگاه خریداری کرده و آن را درب منزل تحویل بگیرید. از دیگر شرایط خرید اقساطی فروشگاه آنلاین سل می‌توان به خرید اقساطی با سفته، خرید اقساطی با کسر از حقوق، خرید اقساطی با حکمت کارت و غیره اشاره کرد.

قیمت یخچال فریزر در فروشگاه سل

فروشگاه اینترنتی سل در راستای حفظ حقوق مشتریان تمامی لوازم خانگی خود از جمله یخچال فریزر را با قیمت مناسب به فروش می‌رساند و در واقع می‌توان گفت که فروشگاه سل جزو فروشگاه‌هایی است که به قول معروف گران فروش نیست. اگر شما به دنبال بهترین قیمت یخچال فریزر جی پلاس، قیمت یخچال فریزر سامسونگ، قیمت یخچال فریزر امرسان، قیمت یخچال فریزر اسنوا، قیمت یخچال دوو، قیمت یخچال ساید بای ساید دوو و قیمت یخچال ایرانی و خارجی در هر مارکی هستید فروشگاه اینترنتی سل بهترین مکان است. در سل ضمن اینکه تنوع بالایی از مدل‎های مختلف یخچال از برندهای مختلف وجود دارد تمامی کالاها با تضمین قیمت و کیفیت به فروش می‌رسند.

5 1 رای
امتیازدهی به مقاله

  • 0
  • 1,275

دیدگاه ها

اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها