00%
منو

ویژگی‌های مانتو شلوار اداری برند

همان‌طور که می‌دانید بسیاری از خانم‌های شاغل در محیط‌های اداری و شرکتی از ست مانتو شلوار استفاده می‌کنند. برخی از خانم‌ها ترجیح می‌دهند از ویژگی‌های مانتو شلوار اداری برند برای استفاده روزانه در محل کار بهره ببرند. اما وجه تمایز این مانتو شلوارها با دیگر مانتو شلوارها چیست و چه ویژگی‌هایی باعث می‌شود تا یک لباس زنانه به یک برند تبدیل شود؟ برای دانستن این ویژگی‌ها لطفا در ادامه مطلب با ما همراه باشید.

ویژگی‌های مانتو شلوار اداری برند ماهپار

ویژگی‌های مانتو شلوار اداری برند ماهپار

۱. ویژگی‌های پارچه مانتو شلوار اداری برند

یکی از مهم‌ترین چیزهایی که در مورد مانتو شلوار مورد استفاده در محیط اداری دارای اهمیت است، پارچه آن است. اهمیت ویژگی‌های مهم پارچه یک لباس زنانه یا هر لباس دیگری با توجه به کاربرد آن متفاوت است؛ مثلا در یک لباس مجلسی باکیفیت زیبایی پارچه مهم است؛ اما دوام و استحکام آن شاید در درجه اول اولویت نباشد؛ زیرا لباس مجلسی معمولا استفاده زیاد و روزانه ندارد. ویژگی‌هایی که پارچه یک مانتو شلوار اداری برند باید داشته باشد تا از انواع مانتو شلوارهای اداری معمولی متمایز باشد به شرح زیر است.

نوع جنس پارچه

این مهم است که یک برند لباس از پارچه‌ای استفاده کند که نام خود را خدشه‌دار نکند. استفاده از جنس‌های پارچه مرغوب در برندهای معروف هویت یک برند را تعیین می‌کند. اگر در دوخت مانتو شلوار اداری برند از پارچه‌های ناشناخته و غیرمتعارف استفاده شود، ممکن است نوعی مقاومت در برابر خرید مانتو شلوار مورد نظر در مشتریان ایجاد نماید؛ بنابراین جنس پارچه این نوع لباس باید به گونه‌ای باشد که صاحبان برندها برای حفظ ارزش برند خود به صورت شفاف و با اطمینان جنس پارچه را به مشتریان خود معرفی کنند.

استحکام پارچه

مانتو شلوار اداری از لباس‌هایی است که خانم‌ها ساعت‌های طولانی در طول روز  آن را بر تن می‌کنند. قطعا کسی که یک لباس را برای استفاده روزانه و طولانی‌مدت خریداری می‌کند انتظار دارد که پارچه آن لباس دارای استحکام زیادی باشد و زود پاره یا دچار آسیب نشود. پارچه محکم و مقاوم از ملزومات یک مانتو شلوار اداری برند است که به صورت روزانه مورد استفاده خانم‌ها قرار می‌گیرد. پاره‌ شدن زودهنگام یا نخ‌کش‌ شدن پارچه مانتو شلوار اداری نام برند را خدشه‌دار می‌کند؛ بنابراین بسیار مهم است که به میزان استحکام جنس پارچه این نوع لباس‌ها توجه شود.

دوام پارچه

مانتو شلوارها از دسته لباس‌هایی هستند که خریدار باید بتواند آن را در مدت چندین ماه استفاده کند؛ بنابراین مهم است از نوع پارچه‌ای برای دوخت آن استفاده شود که دوام زیادی داشته باشد. بادوام‌ بودن پارچه به این معنی است که با گذشت زمان و استفاده در طولانی‌مدت شکل اولیه پارچه حفظ شده و پارچه دچار حالت کهنگی و پوسیدگی نشود. برخی از پارچه‌ها نیز هستند که در اثر استفاده طولانی‌مدت شل و افتاده می‌شوند که این نیز به نوع جنس پارچه و هم به دوام آن بستگی دارد. یک مانتو شلوار اداری با برند اصیل در اثر استفاده زیاد و با گذر زمان به هیچ عنوان نو بودن خود را از دست نمی‌دهد. ظاهر این نوع مانتو شلوارها به گونه‌ای است که با گذشت مثلا یک سال از پوشیدن آن لباس همچنان نو بوده و معمولا نیاز به تعویض در خریداران احساس نمی‌شود. گاهی پیش می‌آید که یک مانتو شلوار اداری با برند خوب و شناخته‌ شده تا سال‌ها دوام خود را حفظ می‌کند.

مقاومت پارچه در برابر شستشو

مانتو شلوار اداری به صورت روزانه و در ساعات طولانی استفاده می‌شود، بنابراین نیاز به شست‌وشوی آن‌ها نیز بیش از سایر لباس‌ها احساس می‌شود. پارچه یک مانتو شلوار اداری برند باید به گونه‌ای باشد که دربرابر شست‌وشوی زیاد دچار پوسیدگی نشود و مرغوبیت خود را حفظ نماید. اغلب افرادی که از مانتو شلوارهای اداری برند استفاده می‌کنند دارای جایگاه شغلی بالایی هستند؛ بنابراین مهم است که پارچه لباس آن‌ها حالت اولیه خود را حفظ کند.

چروک‌ نشدن پارچه

افراد شاغل در محیط‌های اداری اغلب به صورت نشسته کار می‌کنند. از طرف دیگر این افراد مدام لباس خود را می‌شویند. این مهم است که در اثر نشستن زیاد یا شست‌وشوی لباس‌ پارچه حالت صاف خود را حفظ نموده و چروک نشود. درصورت این اتفاق آن ظاهر شیک و رسمی که از یک مانتو شلوار اداری برند انتظار می‌رود حاصل نخواهد شد. چروک‌ شدن زودهنگام پارچه مانتو شلوار اداری برند به اصالت برند آسیب وارد می‌کند؛ بنابراین صاحبان برندها باید به این ویژگی توجه زیادی داشته باشند.

ثابت‌ بودن رنگ پارچه

یکی از بدترین ویژگی‌هایی که یک لباس می‌تواند داشته باشد این است که رنگ پارچه بعد از گذشت مدت زمانی تغییر کند. این اتفاق می‌تواند مشتری را بسیار ناراحت نماید. یک برند با این ویژگی منفی مشتریان زیادی را از دست می‌دهد و این موضوع باعث صدمه به نام برند می‌شود. شست‌وشوی زیاد پارچه یکی از راه‌های از بین‌ رفتن و بورشدن رنگ پارچه است. مانتویی که قرار است به طور روزانه چندی ساعت مورد استفاده قرار گیرد قطعا نیاز به شست‌وشوی زیاد خواهد داشت و وقتی یک مانتو شلوار اداری با چند بار شست‌وشو رنگ خود را از دست می‌دهد، به این معنی است که سازنده برند به اندازه کافی دوراندیش نبوده و ممکن است در موارد دیگر نیز اشکال‌های عمده‌ای داشته باشد؛ بنابراین صاحب یک برند مانتو شلوار اداری باید به این ویژگی توجه ویژه‌ای داشته باشد.

مانتو شلوار اداری برند ماهپار

۲. ویژگی‌های مانتو شلوار اداری برند از نظر زیبایی ظاهر

اهمیت کیفیت جنس پارچه از لحاظ مختلف را برای یک مانتو شلوار اداری برند بررسی کردیم. یک لباس و مخصوصا مانتو شلوار اداری علاوه بر داشتن ویژگی‌های خوب جنس پارچه، دوام و استحکام و موارد دیگر باید دارای استایل و ظاهر زیبایی هم باشد. زیبایی ظاهری یک لباس برای خانم‌ها دارای اهمیت زیادی است؛ بنابراین در طراحی و دوخت این مانتوها استفاده از طراحان و خیاطان حرفه‌ای برای ساخت اثری زیبا و منحصربه‌فرد باعث افزایش اعتبار برند می‌شود و در مدت زمان کوتاهی برند را معروف و محبوب می‌کند. در این قسمت به بررسی جنبه‌های مختلف زیبایی ظاهری یک مانتو شلوار برند می‌پردازیم.

مدل مانتو شلوار

طراحی یک مدل زیبا برای یک مانتو شلوار اداری برند نیز از ویژگی‌هایی است که باعث جلب توجه خانم‌های شاغل می‌شود. از آنجایی که خانم‌ها دارای دقت و وسواس زیادی هستند این ویژگی برای آن‌ها کمی برجسته‌تر نمایان می‌شود. دقت و وسواس در انتخاب مدل مانتو شلوار اداری برند در خانم‌ها باعث شده است تا رقابت برندهای این نوع لباس بیشتر شود. برخی از خانم‌ها دوست دارند مدل‌های خاص و چشمگیر را در محیط اداری بر تن کنند و برعکس بعضی از آن‌ها تمایل به استفاده از لباس‌های ساده با مدل‌هایی که کمترین پیچیدگی را داشته باشند، دارند. برخی دوست دارند لباس یقه‌دار بپوشند و برخی مانتوهای بدون یقه را برای راحتی یا سایر دلایل ترجیح می‌دهند. نوع یقه‌ها نیز باید با دقت انتخاب شود و نیاز کارمند را هم از لحاظ زیبایی‌ شناسی و هم از لحاظ کارایی مانتو برطرف نماید. طراحان لباس حرفه‌ای به خوبی به این ویژگی‌های خانم‌ها آگاه‌اند و برای هر سلیقه‌ای با توجه به قشر هدف خود مدل دلخواه آن‌ها را طراحی می‌کنند.

شیک‌ بودن مانتو شلوار

علاوه بر زیبایی مدل باید به ویژگی شیک و رسمی‌ بودن مانتو شلوار در طراحی توجه ویژه‌ای شود. مسلما در مورد مانتو شلوار اداری به این دلیل که در یک محیط رسمی مورد استفاده قرار می‌گیرد، شیک‌ بودن آن یکی از نشانه‌های اصالت شرکت است و به مراجعه‌کنندگان پیام‌های زیادی را منتقل می‌کند. اکثر مدیران شرکت‌ها برای انتخاب لباس‌های متحدالشکل کارمندان خود به این ویژگی توجه خاصی دارند و در انتخاب مانتو شلوار اداری علاوه بر جنس به شیک‌ بودن آن بنیز سیار اهمیت می‌دهند. اغلب نمایندگانی از خانم‌های شرکت‌ها و سازمان‌های مختلف در مجامع عمومی، کنفرانس‌ها، جلسات با مشتریان مهم و… شرکت می‌کنند که باید با لباس رسمی شرکت یا سازمان خود در این نوع جلسات حاضر شوند؛ بنابراین باید تا حد امکان لباس‌های شیک و خوش‌فرم بر تن داشته باشند.

رنگ زیبا

در لباسی که بر تن می‌کنید رنگ‌ها همیشه پیام‌های مهمی را به دیگران منتقل می‌کنند. برای انتقال بهترین پیام نیاز است که طراحان مانتو شلوار اداری یک برند آگاهی و دانش لازم درباره رنگ‌ها داشته باشند. مسلما استفاده از رنگ‌های جیغ درمورد مانتو شلوار اداری در ایران چندان مرسوم نیست. از طرفی برخی از رنگ‌ها ممکن است بعد از گذشت مدت زمان خاصی تکراری شده و فرد را خسته کند.

این رنگ باید به گونه‌ای با دقت و وسواس انتخاب شود که مشتری در هنگام خرید دچار سردرگمی نشود. برخی از رنگ‌ها هستند که کاربردهای خاصی دارند. باید به این کاربردها در طراحی و دوخت مانتو شلوار دقت شود؛ مثلا برای ارگان‌هایی که امور هنری و سنتی انجام می‌دهند نیاز است که از رنگ‌‌های شاد به اندازه متعادل در مانتو شلوار اداری بهره برده شود. در برخی مکان‌ها مانند مهد کودک‌ها استفاده از رنگ‌هایی که برای کودکان جذاب باشد نیز در حد متعادل لازم است. برخی از ارگان‌ها تم خاصی دارند که در لباس‌های فرم نیز از رنگ تم‌های خود استفاده می‌کنند. صاحبان برندها باید به این موضوع نیز توجه نموده و به صورت ماهرانه از رنگ‌های مختلف در طراحی مانتو شلوار اداری برند خود استفاده نمایند.

مد روز بودن طرح و مدل

ویژگی دیگری که از لحاظ ظاهری دارای اهمیت ویژه‌ای است، استفاده از طرح‌ها و مدل‌های مد روز است. قطعا هیچ فرد و شرکتی علاقه‌ای به این که از مدل‌های قدیمی در مانتو شلوارهای فرم خود استفاده کند، ندارد. به همین دلیل لازم است که طراحان و صاحبان برندها همیشه بروز بوده و جدیدترین طرح‌ها را در زمینه شغلی خود در سایت‌های ایرانی و خارجی رصد نموده و به صورت ماهرانه از آن‌ها استفاده نمایند. گاهی لازم است که شما با دانش و تخصص طرح‌ها و مدل‌ها را با هم تلفیق کنید تا بهترین و زیباترین طرح‌ها را ابداع کنید. خود ابداع طرح‌های جدید و خاص‌ بودن آن‌ها به برند شما اعتبار زیادی بخشیده و باعث جذب مشتریان خوش‌سلیقه‌ای که به دنبال جدیدترین مدل‌های مانتو شلوار اداری هستند، می‌شود.

مدل مانتو و شلوار به مرور زمان دچار تغییر و تحول شده و برخی از مدل‌ها کاربرد خود را از دست می‌دهند. این مسئله هم در مورد مانتو و هم درمورد شلوار لباس فرم زنانه اداری صدق می‌کند و بهتر است که توسط طراحان لباس فرم در نظر گرفته شود. قطعا یک برند اصیل سابقه خود را با انتخاب طرح‌های از مد افتاده قدیمی خدشه‌دار نمی‌کند؛ به عنوان مثال شلوار پیلی دار زمانی دارای جذابیتی بوده و اکنون دیگر قدیمی شده است. یا مانتوهای گشاد دیگر در لباس‌های فرم اداری مرسوم نیست و معمولا از مانتوهای اندامی برای لباس‌های اداری استفاده می‌شود. یک مثال دیگر این است که امروزه در طراحی شلوار لباس زنانه اداری از مدل‌های گشاد استفاده نمی‌شود؛ بلکه مدل‌های راسته‌ که در برخی موارد پاچه کمی تنگ دارند، بیشتر مرسوم است.

در برخی از موارد نیز مدل‌ها با سرعت بیشتری بروز می‌شوند و مشتریان خانم به دلیل دقت زیادشان بسیار به این موضوع توجه می‌کنند. شاید طرحی که سال گذشته در یک لباس استفاده می‌شده، امسال دیگر مورد پسند نباشد و برند باید مرتبا مدل‌های خود را بروز نموده و طرح‌های قدیمی را از دور خارج کند.

۳. راحتی مانتو شلوار اداری برند

علاوه بر شیک‌ بودن، زیبایی و بروز بودن طرح و مدل و استحکام و مرغوبیت جنس پارچه؛ راحتی مانتو شلوار اداری نیز باید صد در صد در طراحی و دوخت آن مد نظر قرار گرفته شود. لباس اداری چندین ساعت در طول روز پوشیده می‌شود؛ بنابراین باید به گونه‌ای دوخته شود که فرد در آن احساس راحتی کند. لباس فرمی که راحت نباشد باعث کاهش بازدهی افراد شده و روی عملکرد آن‌ها تاثیر منفی می‌گذارد. گاهی این تاثیر نامحسوس است و شاید فرد دلیل کلافگی خود را متوجه نشود؛ اما در بسیاری از موارد افراد متوجه این تاثیر منفی می‌شوند و این اتفاق باعث نارضایتی مشتریان و در نتیجه بدنام‌ شدن برند می‌شود.

در برخی موارد فرد ناچار است که در طول انجام امور خود تحرک زیادی داشته باشد و لباس باید به گونه‌ای دوخته شود که در این حالت نیز فرد حداکثر راحتی ممکن را در آن احساس کند تا در پایان روز احساس خستگی و کلافگی مفرط نداشته باشد.

راحت‌ بودن مانتو زنانه اداری

در مورد مانتوی اداری، آستین‌ها اهمیت زیادی دارند. دوخت آستین‌ها باید به گونه‌ای باشد که در حرکت در جهت‌های مختلف حداکثر راحتی لحاظ شود و از آنجایی که اکثر مانتوها دارای آستین تنگ هستند، میزان تنگی باید به گونه‌ای تعیین شود که فرد با حرکت دست‌ها احساس ناراحتی نکند. از طرفی یقه و بالاتنه لباس نیز در تعیین راحتی لباس اهمیت دارند و یک برند در این مورد نیز باید به راحتی توجه کافی داشته باشد.

راحت‌ بودن شلوار

برای راحتی شلوار حتما نیاز نیست که شلوار گشاد بوده یا جنس پارچه آن کشی باشد. استفاده هوشمندانه از مقداری کش در قسمت پشت کمر شلوار می‌تواند به راحتی آن کمک زیادی بکند. انتخاب میزان گشادی شلوار با توجه به مد روز و دست و پاگیر نبودن آن نیز در این مورد می‌تواند نقش مهمی داشته باشد.

۴. کیفیت جزئیات و خرج کار

قطعا یکی از مواردی که باعث رشد برندهای بزرگ شده است، توجه به جزئیات است. اگر به لباس‌های مارک‌دار دقت کنید متوجه این موضوع می‌شوید. این نوع لباس‌ها حتی در کوچکترین دکمه‌ها و نخ‌های مورد استفاده در لباس‌های خود نیز به کیفیت، زیبایی و راحتی استفاده اهمیت می‌دهند. بهتر است از عملکردهای این برندها الهام بگیرید تا یک محصول خوب و پرطرفدار به بازار عرضه کنید.

کیفیت نخ و ملزومات خیاطی مورد استفاده در یک لباس به برند شما اعتبار زیادی می‌بخشد. گاهی اوقات یک مورد ساده و جزئی مانند پاره‌ شدن سریع نخ دکمه می‌تواند آبروی برند را به خطر بیندازد. بهتر است تمامی لوازم مورد استفاده در دوخت از بهترین درجه کیفیت برخوردار باشند و دکمه‌ها، زیپ‌ها، نخ‌ها و سایر موارد از برندهای باکیفیت و ترجیحا برند خود لباس باشند.

۵. دوخت تمیز و مرتب

هر لباس برندی باید تمیز و مرتب دوخته شود و حتی در جاهایی که در معرض دید نیستند، این موضوع باید رعایت شود. یک برند معتبر قطعا از خیاطان حرفه‌ای و باتجربه استفاده می‌کند و نباید با یک دوخت نامرتب و ایرادهایی هرچند جزئی در دوخت به نام و اعتبار خود ضربه بزند. مانتو شلوار اداری نیز از این قانون مستثنی نیست. دوخت نامرتب گاهی نشانه ناشی‌ بودن یا کم‌کاری خیاط نیست؛ بلکه استفاده از چرخ‌های بی‌کیفیت می‌تواند دلیل دوخت نامناسب لباس‌ها باشد. برای داشتن یک مانتو شلوار خوش دوخت باید تمامی موارد و مراحل دوخت با دقت و با استفاده از وسایل و دستگاه‌های باکیفیت انجام شود تا در نهایت یک محصول نهایی باکیفیت و خوش‌دوخت به دست آید.

مانتو شلوار اداری ماهپار

جمع‌بندی

در این مطلب به مواردی اشاره شد که باید به عنوان ویژگی‌های یک مانتو شلوار اداری برند در تمام مراحل طراحی و دوخت به آن‌ها توجه شود تا یک محصول نهایی باکیفیت تولید شود. برخی از این ویژگی‌ها مانند رنگ پارچه، جنس و میزان مرغوبیت پارچه، دوام و استحکام آن، ثابت‌ بودن رنگ پارچه و عدم بور شدن آن به خصوصیات پارچه مورد استفاده بستگی دارد. ویژگی‌های ظاهری مانتو شلوار مانند زیبایی و مد روز بودن مدل، شیک‌ بودن، زیبایی رنگ، راحتی مانتو شلوار، کیفیت تجهیزات خیاطی مورد استفاده و دوخت تمیز و مرتب از دیگر خصوصیات مانتو شلوار اداری برند هستند که تمامی آن‌ها در طراحی و دوخت مانتو شلوارهای اداری برند ماهپار لحاظ شده‌اند. به یاد داشته باشید که انتخاب لباس برند و پوشیدن مانتو شلوار اصل نشانه اصالت شرکت و جایگاه معتبر شغلی افراد است. در فروشگاه اینترنتی باسابقه ماهپار می‌توانید انواع مانتو شلوار اداری شیک و باکیفیت و انواع لباس زنانه برند را خریداری کنید.

5 1 رای
امتیازدهی به مقاله

  • 0
  • 327

دیدگاه ها

اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها