00%
منو

خرید روغن زالو چه فائده‌ای دارد؟

خرید روغن زالو، یکی از بهترین انتخاب‌ها برای افرادی است که به دنبال تناسب اندام یا درمان برخی از بیماری‌های شایع هستند. شاید عجیب به نظر برسد که بتوان از یک جاندار عجیب و غریب، روغنی درمانگر استخراج کرد؛ امــــــــا بله! واقعاَ از زالو یک روغن درمانی جالب توجه تهیه می‌شود که اتفاقاَ خرید روغن زالو، بسیار پربورس است! درواقع زالو یک نوع کرم حلقوی آبزی است که بدنی به طول 2 الی 15 سانتی‌متر دارد. این کرم آبزی خاصیت‌های درمانگری بسیاری داشته و قادر است انواع دردهای داخلی بدن انسان را از بین ببرد؛ بنابراین بدیهی است که روغن زالو هم می‌تواند مزیت‌هایی برای بدن انسان داشته باشد. بدنیست بدانید که از این کرم حلقوی به عنوان ابزاری برای حجامت نیز بهره می‌گیرند.

به طور کلی می‌توان گفت هیچ فردی با خرید روغن زالو ضرر نخواهد کرد. فوائد روغن زالو به حدی زیاد است که از آن به عنوان یک روغن معجزه‌آسای طبیعی یاد می‌شود. اما آیا می‌دانید معجزات روغن زالو برای بدن چیست؟ روغن زالو با کیفیت را از کجا تهیه می‌کنید؟ آیا کسی از روغن زالو نتیجه گرفته است؟ اگر به دنبال پاسخ سوالات خود هستید، ادامه‌ی این مطلب را به هیچ عنوان از دست ندهید!

همه چیز درباره‌ی روغن زالو

شاید تصور آنچه درباره روغن تهیه‌ی روغن زالو گفته می‌شود کمی چندش‌آور به نظر برسد، اما اگر فوائد روغن زالو و خواص معجزه‌آسای آن فاش شود خواهید دانست که ارزش این روغن بسیار زیاد است. روغن زالو را از پودر زالوی خشک شده می‌سازند که برای آقایان و بانوان قابل استفاده است. این روغن عموماً برای سفت کردن عضلات و حجیم کردن اندام به کار برده می‌شود اما کاربردهای درمانی نیز دارد.

روغن زالو از چه ترکیبی ساخته می‌شود؟

در ترکیبات اصلی روغن زالو علاوه بر پودر زالوی خشک شده موادی مثل هیرودین، نیتریک اکسید، هیستامین و ضد کلاژن وجود دارد که هر یک مزیت‌های خاصی دارند. مجموع این ترکیبات روغن خاص و کاربردی به نام روغن زالو را تشکیل می‌دهد که برخی از بیشترین کاربردهای آن در ادامه بیان خواهدشد. بدیهی است که هر فردی از فوائد روغن زالو آگاه شود حتما از آن استفاده خواهدکرد.

برجسته‌ترین فوائد روغن زالو را بدانید

  • حجیم‌ کردن عضلات آقایان:

این روزها اکثریت غریب به اتفاق آقایان به دنبال عضله‌سازی و برجسته کردن اندام ورزشکاری خود هستند و بسیاری از پودرهای عضله ساز را نیز مورد استفاده قرار داده‌اند. اگرچه پودرهای حجیم کننده به طور مقطعی کارساز است، مضرات بسیاری دیگری نیز دارد که در این مقال نمی‌گنجد. وقتی با خرید روغن زالو می‌توانید عضلات ورزشکاری خود را ورزیده و زیبا کنید چرا راه‌های غیر طبیعی را انتخاب می‌کنید؟

پس از خرید روغن زالو و مصرف منظم آن در کمتر از سه هفته اثرات آن روشن می‌شود. این روغن به عنوان بزرگ کننده عضلات مردان بر روی مواضع مورد نظر ماساژ داده می‌شود. زمانی که روغن زالو جذب بدن ود، سلول‌های مرده بدن را ازبین برده و سلول‌های زنده را افزایش می‌دهد، سپس بافت چربی را در ناحیه ماساژ داده شده زیاد کرده اندام را ورزیده می‌کند.

  • حجم دهنده‌ی باسن و سینه:

به طور قطع همه‌ی بانوان به تناسب اندام خود اهمیت می‌دهند و بسیاری از آن‌ها از کوچک بودن سینه و باسن خود ناراضی هستند. خرید روغن زالو راهکار طبیعی و بی خطری است که در کمترین زمان حجم سینه و باسن را افزایش می‌دهد. از آنجا که نواحی سینه در بانوان بسیار حساس است، جای نگرانی برای استفاده از روغن زالو در آن ناحیه وجود ندارد، زیرا روغن زالو کاملا گیاهی بوده و خطری به همراه ندارد. در نتیجه با استفاده از یک روش کم هزینه و راحت به تناسب اندام خواهید رسید.

  • چاق کننده‌ی صورت:

اگر از استخوانی بودن صورت خورد رنج می‌برید، نگرانی‌هایتان را کنار بگذارید. با خرید روغن زالو به راحتی می‌توانید صورت خود را چاق و زیبا کنید. افزون بر این با روغن زالو پوست صورت جوان شده و آسیب‌های پوستی مثل آکنه و جوش نیز از بین می‌رود.از بین بردن چین و چروک، لک‌های پوستی و نیزبهبود جریان خون‌رسانی به پوست از دیگر فوائد روغن زالو می‌باشد. بنابراین اگر مایلید صورت شفاف و زیبایی داشته باشید از خرید روغن زالو غافل نشوید.

  • برجسته کردن گونه:

معمولا بانوانی که گونه‌های نسبتاً حجیمی دارند زیباتر به نظر می‌رسند، به همین دلیل راهکارهای بسیاری مثل تزریق ژل و… را برای برجسته‌ کردن گونه‌ها امتحان می‌کنند. خرید روغن زالو روش راحت‌تر و کم هزینه‌تری است که بدون خطر و عوارض جانبی گونه‌ها را حجم می‌دهد. ماساژ دادن روغن زالو در نواحی گونه سلول‌های پوستی تغذیه شده و در مدت کوتاهی گونه‌ها برجسته می‌شوند. بزرگ‌ترین مزیت استفاده از روغن زالو برای برجسته کردن گونه آن است که حجم گونه‌ها کاملا طبیعی به نظر می‌رسد.

خواص درمانی روغن زالو برای بدن

آنچه تاکنون ذکر شد مجموعه‌ی خواص و فوائد روغن زالو برای زیبایی و تناسب اندام می‌باشد در حالی که روغن زالو خاصیت‌های درمانی بسیاری دارد که بسیاری از افراد از آن مطلع نیستند. به طور مثال روغن زالو برای افزایش حجم و طول آلت تناسلی مردان کاربرد بسیاری داشته و زود انزالی را درمان می‌کند. کنترل دیابت، درمان زخم‌ها، کنترل فشارخون و جلوگیری از سکته ‌مغزی و همچنین تقویت سیستم ایمنی بدن از دیگر فوائد روغن زالو به شمار می‌رود.

چه کسانی از خرید روغن زالو رضایت دارند؟

به طور معمول هر فرد برای خرید یک محصول ابتدا درباره‌ی آن تحقیق و جستجو می‌کند تا بهترین و کم خطرترین آن را خریداری کند. از طرفی محصولی که افراد بیشتری از آن نتیجه گرفته باشند مورد اطمینان‌تر است. معمولا کسانی از خرید روغن زالو رضایت دارند که به صورت منظم یک دوره درمانی را سپری کرده و در نهایت به نتیجه مطلوب رسیده‌اند. بنابراین اگر می‌خواهید به نتیجه‌ی مطلوب خود برسید دوره‌ی مصرف روغن زالو را نیمه رها نکنید.

عوارض جانبی روغن زالو

زالو جانداری با ویتامین‌ها و آنزیم‌های بسیار مفید است و روغن زالو بر پایه این کرم آبزی ساخته می‌شود. از آنجا که ترکیبات این روغن کاملا گیاهی و طبیعی است، عوارض خاصی ندارد و کاملا مفید می‌باشد. اما افراد با مشکلات پوستی یا حساسیت‌های خاص بهتر است پیش از خرید روغن زالو با دکتر معالج خود مشورت کنید. بعضی مصرف کنندگان دچار قرمزی در پوست می‌شوند که از نشانه‌های عملکرد طبیعی روغن زالو بوده و خود به خود رفع خواهدشد.

طرز تهیه خانگی روغن زالو

با توجه به مزایا و فوائد روغن زالو بسیاری از افراد مایلند آن را در منزل تهیه و مورد استفاده قرار دهند. برای تهیه روغن زالوی خانگی در مرحله اول باید چند عدد زالو را در معرض نور شدید خورشید قرار دهید تا خشک شود. از آنجا که زالو در برابر آفتاب سریع خشک می‌شود پس از خشک شدن آن را کاملا بکوبید تا پودر شود. سپس پودر زالوی خشک شده را با کمی روغن زیتون و روغن کنجد مخلوط کنید و با مقداری آب بجوشانید تا آب کاملا بخار شود. پس از آنکه آب از این ترکیبات جدا شد ماده‌ای لزج باقی می‌ماند که باید از صافی رد شده و مورد استفاده قرار بگیرد.

در این صورت ممکن است قیمت روغن زالوی خانگی بیشتر از نمونه‌ی آماده آن باشد. از طرفی تهیه روغن زالو در منزل بسیار وقت‌گیر بوده و از حوصله افراد خارج است. بنابراین خرید روغن زالوی اصل و ارگانیک بهتر از تهیه‌ی خانگی آن خواهدبود.

قیمت روغن زالو چقدر است؟

اساساً قیمت هر محصولی فاکتور مهمی برای مشتریان به شمار می‌رود، قیمت روغن زالو نیز به عوامل بسیاری بستگی دارد:

  • حجم روغنی که خریداری می‌شود
  • کیفیت و درجه یک بودن محصول
  • خرید مستقیم از تولیدکننده یا با خرید با واسطه

با توجه به اینکه داروها یا روغن‌های گیاهی در صورت اصل بودن اثرگذاری قوی دارند بهتر است نمونه‌ی اورجینال و اصل روغن زالو را خریداری شود. بنابراین به طور کلی قیمت روغن زالو به طور دقیق قابل پیش بینی نیست.  از طرفی برخی از موادی که در ساخت روغن زالو مورد استفاده قرار می‌گیرد با دلار خریداری می‌شود اما نگران کننده نخواهدبود؛ چراکه قیمت روغن زالو در حد متوسط می‌باشد.

روغن زالوی اصل را از فروشگاه‌های معتبر خریداری کنید!

با توجه به شرایطی که بیماری کرونا برای جامعه‌ی ما به وجود آورده است، خرید غیر حضوری همه‌ی مایحتاج حتی خرید روغن زالو عاقلانه‌تر به نظر می‌رسد. خرید اینترنتی نیز این روزها رواج بسیاری داشته است اما برای خرید محصولات دارویی و درمانی باید دقت بیشتری به خرج داد. از آنجا که روغن زالو در دسته‌ی داروهای گیاهی و طب سنتی قرار دارد، بهتر است آن را از عطاری‌ها خریداری کنید.

محصولات گیاهی را هم مانند سایر کالاها یا محصولات می‌توان اینترنتی خریداری کرد. سایت محلول (mahlol.com) یکی از برترین عطاری‌های آنلاین است که انواع محصولات گیاهی و طبیعی اصل (از جمله امکان خرید روغن زالو) را با برندهای مختلف در ویترین خود عرضه می‌کند. در عطاری آنلاین محلول انواع دستگاه‌های حجم دهنده، ماسک‌های صورت، روغن نارگیل، روغن آرگان، روغن خراطین، روغن زالو و…. موجود می‌باشد.

وبسایت محلول که همه روزه از ساعن 9:30 صبح تا 21:30 شب به صورت یکسره سفارش می‌پذیرد، آماده ارائه مشاوره‌های قدرتمند تلفنی و غیرحضوری نیز می‌باشد. محلول بزرگ‌ترین فروشگاه اینترنتی محصولات گیاهی است که خرید مشتریان خود اعم از انواع روغن یا ماسک را از طریق پست به آن‌ها خواهد رساند. محلول با ارائه معرفی کوتاهی برای محصولات و تخفیف‌های ویژه روی قیمت محصولات خود، رضایت مشتریان را به خود جلب کرده است.

برای خرید روغن زالو نیز تنها بایک کلیک ساده نمونه‌ی اصل آن را دریافت خواهید کرد!!!

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله

  • 0
  • 136

دیدگاه ها

اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها