00%
منو

برای ترید ارزهای دیجیتال به چه ابزارهایی نیاز داریم؟

ترید ارزهای دیجیتال یکی از مباحث داغ و ترند این روزهای ایران و علاقمندان و فعالان به بازارهای مالی است. برای داشتن ترید های موفق و ایده آل نیاز به ابزارهای حرفه ای و کامل دارید که ما در این مقاله به آن خواهیم پرداخت. با ما همراه باشید.

بر اساس آمارهای منتشر شده بعد از شیوع بیماری کرونا جذابیت بازار ارزهای دیجیتال به شدت رونق پیدا کرده است. این رونق در حدی است که گوی سبقت را از دیگر بازارهای مالی و فلزات گرانبها ربوده و به سرعت در حال پیشروی است.

در چنین بازاری داشتن ابزارهای ترید بسیار حائز اهمیت است. در بازار پر نوسان ارز دیجیتال سرعت و قدرت پردازش این ابزارها میتواند بسیار تعیین کننده و تاثیر گذار باشد.

خرید لپ تاپ برای ترید ارزهای دیجیتال

الان دیگر در هر خانواده ای یک تریدر ارز دیجیتال حضور دارد که بصورت آنلاین و با استفاده از لپ تاپ یا کامپیوتر خانگی معاملات خود را انجام می دهد. خاموشی، قطعی یا هنگ کردن لحظه ای لپ تاپ ها میتواند منجر به دست رفتن فرصت ها و بعضا منجر به زیان های شدیدی شود.

در ادامه به راهنمای خرید لپ تاپ با پردازش قوی و سرعت بالا برای ترید ارزهای دیجیتال می پردازیم:

  1. اپل مک بوک پرو APPLE MACBOOK PRO

خرید لپ تاپ برای ترید ارزهای دیجیتال

خرید لپ تاپ برای ترید ارزهای دیجیتال

این لپ تاپ با بهره گیری از پردازنده INTEL CORE I7 و حافظه داخلی 256GB SSD و همچنین رم 16GB DDR4 یکی از بهترین پیشنهادات برای تریدرهاست.

این لپ تاپ نه تنها برای ترید کردن بلکه برای تمامی کارهای سنگین مانند گرافیکی، گیمینگ و غیره مناسب است. طراحی خیلی ظریف با وزن بسیار سبک سبب شده تا مورد علاقه کاربران و کارشناسان و متخصصان حتی یک لپ تاپ مناسب برای نرم افزارهای پزشکی باشد.

از دیگر مشخصات این لپ تاپ :

صفحه نمایش 15 اینچی لمسی با کیفیت بسیار بالا

پردازنده گرافیکی Radeon Pro 555 X

 

2. لپ تاپ ایسوس ROG STRIX SCAR II

خرید لپ تاپ برای ترید ارزهای دیجیتال

خرید لپ تاپ برای ترید ارزهای دیجیتال

از مهمترین مشخصات این لپ تاپ بسیار زیبا و سبک می توان به پردازنده Intel Core i7-8750 H ، 512GB SSD ، رم 16GB DDR4 اشاره کرد.

به طور کل لپ تاپ های ایسوس محبوبیت خوبی بین کاربران دارد و این لپ تاپ توانسته به نیازهای مختلف کاربران در حوزه های مختلف پاسخ بدهد.

دیگر مشخصات لپ تاپ ایسوس ROG STRIX SCAR II

صفحه نمایش 15.6 اینچی

پردازنده Intel Core i7-8750 H

رم DDR4 16GB

جی پی یو ROG STRIX SCAR II به GeForce RTX 2070 با 8 گیگابایت رم ویدئویی

با توجه به مشخصات فوق این لپ تاپ برای اجرای بازی های کامپیوتری نیز بسیار مناسب است که به محبوبیت آن نیز افزوده است.

 

3. لپ تاپ دل XPS 13 XPS 9343-8182 SLV

خرید لپ تاپ برای ترید ارزهای دیجیتال

خرید لپ تاپ برای ترید ارزهای دیجیتال

از مهمترین مشخصات این لگ تاپ می توان به پردازنده Intel Core i7-5500U، 256GB SSD و رم 8GB DDR3L اشاره کرد.

از طراحی و ظاهری بسیار زیبا و ظریف و در عین حال محکم است و از نظر قیمتی دارای قیمت بسیار مناسب تری نسبت به لپ تاپ های هم رده دارد.

از دیگر شاخصه های این لپ تاپ ،  صفحه نمایش 13 اینچی لمسی با کیفیت آن است.

این لپ تاپ نیز به لیل داشتن سخت افزار بسیار قوی برای کاربری گیمینگ نیز استفاده می شود.

 

برای ترید از چه سایت هایی کمک بگیریم؟

1.سایت ترندینگ ویو | Trading View

یکی از مهمترین و حیاتی ترین سایت برای تحلیل ارزهای دیجیتال سایت ترندیگ ویو است. این سایت پلتفرمی برای مشاهده قیمت لحظه‌ای تمامی رمز ارزها، سهام و کالاها می باشد . علاوه بر اینکه یک پلتفرم تحلیلی از ارزهای دیجتال است اطلاعات فاندامنتال از ارزهای دیجیتال را نیز در اختیار شما می گذارد.

ترندینگ ویو دارای ابزارهای بسیار زیاد و متنوعی است که از مهمترین آنها رسم انواع خطوط، رسم الگوهای هارمونیک، رسم انواع فیبوناچی و از جمله بهترین امکان آن قابلیت تنطیم آلارم به صورت شخصی سازی می باشد.

2. سایت Coinmarketcap

از این سایت جامع و حرفه ای می توانید برای پیدا کردن صرافی ها، مشاهده قیمت ها، اطلاع از ارز ها و…  استفاده کنید.

این سایت اطلاعات جامعی را در زمینه: تعداد ارز های دیجیتال فهرست شده در کوین مارکت کپ، تعداد کل بازار ها و رتبه بندی آنها، بازار کل ارز های دیجیتال، حجم معاملاتی 24 ساعت تراکنش ها در تمامی صرافی ها برای تمام ارز های دیجیتال فهرست شده را به کاربران خود ارائه می دهد.

 

معرفی صرافی های ارز دیجیتال

  1. صرافی بایننس

صرافی بایننس بزرگترین و معروف ترین صرافی ارز دیجتال در دنیا است. معاملات در این صرافی آنلاین که دارای استانداردهای بالای ایمنی با معماری چند لایه و چند خوشه ای است بصورت رمزارز به رمزارز (crypto-to-crypto) انجام می شود و تریدرها نمی توانند از ارزهای رایج در دنیا مانند دلار یا یورو و … معامله کنند.

محل فعالیت صرافی بایننس ژاپن است. البته شروع به فعالیت این صرافی چین بوده کهبعدا به دلیل قوانین سخت گرانه چین در مورد ارزهای دیجیتال به ژاپن منتقل شده است. این صرافی ایران را تحریم کرده و ایرانی برای ترید در آن باید از وی پی ان با آی پی ثابت غیر ایرانی استفاده نمایند.

2. صرافی Coinbase

این صرافی که در آمریکا مستقر است و بعد از بایننس از بزرگترین صرافی های ارز دیجیتال در دنیا است. در این صرافی معاملات ارزهای دیجیتال به صورت جفت ارز انجام می شود. رابط کاربری مناسب و امنیت بالا از مهمترین شاخصه های این صرافی است. البته دارای ارزهای محدودتری نسبت به بایننس است.

صرافی Coinbase دارای مجوز NY از BitLicense  می باشد و بر اساس همین مجوز ملزم به رعایت قوانین بسیار سخت KYC می باشد.

این صرافی خود را بیمه کرده که در صورت بروز هر گونه مشکل امنیتی مشتریان خود را ساپورت کند.

 

صرافی سکه بازار در ایران

همیشه سهولت در خرید و امنیت معاملات در بین کاربران سایت ها یا پلتفرم های ایرانD بسیار مهم بوده است. صرافی سکه بازار برای حل این دو مقوله و ایجاد اطمینان خاطر برای معامله گران با راه اندازی صرافی خود بر بستر تلگرام توانسته است به این مقولات جامعه عمل پوشانده و با رابط کاربری آسان بعد از خرید ارز دیجیتال و انتقال آنی به کیف پول ارز دیجیتالی خریدار ، خیال آنها را بابت امنیت حفظ دارایی های خود راحت کنید.

 

معرفی معروف ترین کیف پول های ارز دیجیتال

  1. کیف پول Trust Wallet

طراحی ساده و تجربه کاربری بسیار آسان از تراست ولت یک کیف پول بسیار محبوب و مطمئن ساخته است. این کیف پول ارز دیجیتال چند ارزی است و ارزهای مختلفی را پشتیبانی می‌کند.

Trust Wallet دارای اپ موبایل بوده و با نصب آسان و امنیت بسیار می تواند از آن بهره بگیرید.

در مورد امنیت این گیفپول به همین نکته اشاره کنم که در ابتدای نصب و راه اندازی 12 کلمه را برای بازیابی اطلاعات کیف پولتان به شما ارائه می دهد که باید آن را به صورت محرمانه پیش خود نگه داری کنید. در زمان نصب نیز نیاز نیست  هیچ اطلاعات شخصی وارد کنید.

2. کیف پول کوینومی | Coinomi

یکی از دیگر از کیف پول های محبوب و با امنیت بسیار بالا کوینومی است. این کیف پول روی همه ی سیستم عامل ها مانند ویندوز آندروید مک و ios قابل استفاده است.

مهمترین ویژگی کوینومی، کاربرپسند بودن و امنیت بسیار بالای این کیف پول است.

از موارد امنیت بالا این کیفپول می توان به تولید رشته کلماتی برای بازیابی کیف پول در زمان ثبت نام، تخصیص محدوده‌ی آی پی ( هنگام انجام تراکنش در بلاک چین ذخیره نمی شود)، مخفی سازی آی پی کاربران برای تامین امنیت هویت کاربران اشاره کرد.

 

شبکه های اجتماعی

ترند شدن ارزهای دیجیتال، اظهارنظر شخصیت های تاثیرگذار ، نظرات و پیشنهادات بهترین تحلیلگران جهان را می توان در شبکه های اجتماعی بویژه تویتتر رصد کرد و ترید های موفق تری داشت.

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله

  • 0
  • 1,567

دیدگاه ها

اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها