00%
منو

خرید از سایت‌های خارجی با پرداخت ارزی نوین پرداخت

نوین پرداخت، یکی از سایت‌های معتبر ایرانی است که خرید از سایت‌های خارجی را برای شما آسان کرده است. بسیاری از ما دوست داریم محصول و خدماتی را از سایت‌های خارجی خرید کنیم. اما وجود مشکل برای انجام معامله‌ی ارزی، مانع از این کار می‌شود. تحریم‌های مختلف علیه ایران نیز کار را مشکل‌تر می‌کند. در این مقاله قصد داریم درباره‌ی خرید از سایت‌های خارجی با پرداخت ارزی نوین پرداخت صحبت کنیم. با ما همراه باشید.

خرید از سایت‌های خارجی

خرید از سایت‌های خارجی

ضرورت خرید از سایت‌های خارجی

برخی از ما دنبال کالا یا خدماتی هستیم که در ایران پیدا نمی‌شود. مثلاً مترجمی قصد دارد یک کتاب زبان اصلی برای ترجمه بخرد. او مجبور است از طریق سایت‌های خارجی خرید خود را انجام دهد. در برخی از فصول و اوقات، بسیاری از سایت‌های خارجی تخفیف‌های خوبی روی تمام اجناس خود دارند. مثلاً در روز جمعه سیاه می‌توان بسیاری از اجناس اصل و باکیفیت را از سایت‌های خارجی خرید. می‌توان ارز‌های دیجیتال را از سایت‌های خارجی خریداری کرد. انواع نرم‌افزار و برنامه و بروزرسانی که فقط با پرداخت هزینه قابل دانلود هستند، از طریق سایت‌های خارجی قابل خریداری و دریافت هستند.
اگر به دنبال یک کالای برند و اصل هستید باید به سایت‌های فروش آن کالا مراجعه کنید. در صورتی که بتوانید از سایت‌های خارجی خرید کنید می‌توانید تمام این مزایا را داشته باشید. اما مبحث خرید از سایت‌های خارجی یک طرف و راحتی و سهولت خرید و پرداخت از طرف دیگر، ممکن است ذهن شما را مشغول کند.

نحوه خرید از سایت‌های خارج

نحوه خرید از سایت‌های خارجی به کمک نوین پرداخت

برای خرید محصول یا خدمات از سایت‌های خارجی باید ابتدا وارد سایت شده و ثبت نام کنید. سپس از بخش محصولات، کالای مورد نظر خود را انتخاب کنید و در سبد خرید قرار دهید. برای پرداخت ارزی از طریق سایت نوین پرداخت چند راه حل دارید.

پرفکت مانی و وب مانی

شما می‌توانید از حساب‌هایی نظیر پرفکت مانی و وب مانی استفاده کنید. اگر حساب پرفکت مانی و وب مانی ندارید، می‌توانید در سایت‌های اصلی پرفکت مانی و وب مانی حساب جدیدی افتتاح کنید و از طریق آن خرید خود را انجام دهید. هم چنین می‌توانید از طریق سایت نوین پرداخت، حساب وب مانی یا پرفکت مانی باز کنید. شما با خرید ووچر پرفکت مانی نیز، می‌توانید خرید ارزی خود را انجام دهید. ووچر پرفکت مانی، یک کد است که برای خرید در اختیار شما قرار می‌گیرد. شما می‌توانید با مراجعه به پنل کاربری خود در سایت نوین پرداخت، درخواست خرید ووچر پرفکت مانی یا خرید وب مانی را ثبت فرمایید.

شارژ حساب وب مانی

شما در نوین پرداخت می‌توانید حساب وب مانی خود را با قیمتی مناسب و در زمانی کوتاه شارژ نمایید. برای استفاده از خدمات پرداخت نوین پرداخت، از طریق وب مانی، کافی است به پنل کاربری خود مراجعه نمایید. از بخش شارژ حساب وب مانی، اطلاعات خود را تکمیل و مبلغ مورد نیاز خود را وارد کنید. پس از پرداخت، مبلغ مورد نظر به کیف پول دلاری شما در وب مانی افزوده می‌شود.

شارژ پی پال

شارژ پی پال، یکی دیگر از روش های پرداخت ارزی از طریق نوین پرداخت است. پی پال، یک کیف پول بین‌المللی است. بسیاری از سایت‌های خارجی، امکان پرداخت از طریق پی پال را برای شما مهیا نموده اند. پی پال، به دلیل گستردگی و امنیت بالا و همچنین کارمزد پایین، بسیار پر طرفدار است. شما با استفاده از شارژ  حساب پی پال، از طریق نوین پرداخت، می‌توانید حساب پی پال خود را شارژ نمایید. در صورتی که بخواهید با استفاده از این حساب، پولی را به حساب فرد دیگری واریز نمایید، نیز به کمک نوین پرداخت امکان پذیر است.

پرداخت ارزی نوین پرداخت

خرید پرداخت ارزی نوین پرداخت چگونه به من کمک می‌کند؟

حتی اگر شما هیچکدام از حساب‌های بین‌المللی نظیر پرفکت مانی، وب مانی، پی پال و… را نداشته باشید، ما به شما کمک می‌کنیم بتوانید خرید خود را انجام دهید. کافی است در وب سایت نوین پرداخت ثبت نام کنید و از طریق حساب کاربری‌تان، سفارش خرید با ارز مورد نظر خود را ثبت فرمایید.
به کمک این امکان، شما می‌توانید از هر سایتی خرید خود را انجام دهید و تنها کارمزد اندکی بابت این نقل و انتقال بپردازید. با کمک نوین پرداخت شما می‌توانید بدون هیچ نگرانی برای امنیت اطلاعات حساب و ارز، خریدی مطمئن داشته باشید.

کالای خریداری شده چگونه به دست ما می‌رسد؟

نحوه دریافت کالای خریداری شده یکی دیگر از دغدغه‌های ایرانیان است. برای اینکه دغدغه‌ای از این بابت نداشته باشید، ابتدا امکان ارسال مستقیم به ایران را از طریق وب سایت مورد نظر بررسی کنید. متأسفانه به دلیل تحریم‌ها، بسیاری از فروشگاه‌ها و وب سایت‌های خارجی امکان ارسال به ایران را ندارند. حتی برخی از شرکت‌های پستی نیز از این کار منع شده‌اند. پس با بررسی کامل قبل از انتخاب کالا و خرید آن در سایت خارجی، تمام جوانب امر را بسنجید.

سخن آخر

در این مقاله درباره خرید از سایت‌های خارجی خواندیم. اینکه چگونه می‌توان به سایت‌های خارجی وارد شد، کالای مورد را انتخاب کرد و سپس مبلغ مورد نظر را برای آن محصول پرداخت کرد. هم چنین، درباره روش‌های مختلف پرداخت صحبت کردیم.
سایت نوین پرداخت یکی از وب سایت‌هایی است که به شما کمک می‌کند بتوانید به روشی بی‌دردسر و مطمئن، معامله خود را انجام دهید. از این روش‌ها می‌توان به افتتاح حساب پرفکت مانی، شارژ پی پال، خرید وب مانی و خرید ووچر پرفکت مانی اشاره کرد.
خدمات پرداخت ارزی نوین پرداخت، یکی دیگر از خدمات وب سایت ما است. اگر هیچ کدام از حساب‌های پرفکت مانی، وب مانی، پی پال و… را نداشتید می‌توانید از امکان خرید پرداخت ارزی نوین پرداخت استفاده کنید.
برای کسب اطلاعات بیشتر درباره خرید وب مانی، خرید ووچر پرفکت مانی، خرید و پرداخت ارزی نوین پرداخت و… به وب سایت نوین پرداخت مراجعه نمایید.

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله

  • 0
  • 21

دیدگاه ها

اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها