00%
منو

راهنمای انتخاب کیف لپ تاپ از فروشگاه 123kif.ir

کیف لپ تاپ دستی یا کلاسیک یکی از لوازم  جانبی موردنیاز و پر کاربردی است که امروزه اهمیت آن  بیش‌ازپیش شده است.  به دلیل بالارفتن قیمت   لپ تاپ ها در بازار و  درگیرشدن سرمایه بیشتر در آن،  ‌یکی از کارهای مهمی که باید برای لپ تاپ انجام دهید حفظ ایمنی و افزایش طول عمر آن است.

با درنظرگرفتن این نکته که کیف لپ تاپ می‌تواند حکم یک ضامن را برای لپ تاپ شما داشته باشد، اهمیت خرید یک کیف لپ تاپ بادوام، محکم و ایمن را به  طور جدی درک خواهید کرد. قبل از خرید یک کیف لپ تاپ چه نکاتی را باید رعایت کرد؟ این سؤالی است که به طور حتم در هنگام خرید برای شما پیش خواهد آمد.

کیف‌های لپ تاپ در طرح‌های  گوناگون باتوجه‌به نیازهای مختلف روانه بازار می‌شوند و  انتخاب از بین مدل‌های مختلف به عهده شخص استفاده‌کننده از آن است. چه کیف دستی لپ تاپ و چه  کوله پشتی لپ تاپ هر دو شامل رعایت یک سری نکات است که باید به آن توجه نمود. این که هدف شما از خرید چیست و کدام یک از انواع کیف لپ تاپ نیاز شما را برطرف خواهد کرد، مسائلی هستند که  باید  قبل از خرید به آنها توجه نمایید. توجه داشته باشید که اگر دائم در حال حرکت هستید کیف شما باید یکسری قابلیت ویژه داشته باشد. اما سؤال اصلی این است که چه کیفی  بهترین انتخاب خواهد بود؟ در ادامه به بیان چند نکته در مورد کیف لپ تاپ خواهیم  پرداخت که شما  را در خرید یک کیف لپ تاپ مناسب  کمک کند تا شما بتوانید مناسب‌ترین کیف موردنیاز خود را خریداری کنید.

راهنمای انتخاب کیف لپ تاپ

راهنمای انتخاب کیف لپ تاپ

مسئله اندازه را جدی بگیرید

اولین نکته‌ای که باید در هنگام خرید کیف لپ تاپ به آن توجه داشته باشید اندازه آن است. اگرچه ممکن است این نکته ساده به نظر برسد؛ اما مهم‌ترین نکته‌ای است که  در هنگام خرید  نباید از آن غفلت نمود. اندازه مناسب کیف علاوه بر حمل راحت لپ تاپ باعث حفظ ایمنی آن خواهد شد. درصورتی‌که شما یک کیف بزرگ‌تر از لپ تاپ خود خریداری کنید، در هنگام حمل لپ تاپ داخل آن شروع به حرکت می‌کند. همان‌طور که در جریان هستید یکی از عواملی که باعث آسیب رسیدن به لپ تاپ می‌شود، تکان‌خوردن آن است. به همین خاطر در هنگام خرید مناسب‌ترین اندازه را انتخاب کنید. برای اندازه کوچک نیز مشکلات به شکلی دیگری وجود دارند. ممکن است شما عجله داشته باشید و باید سریع‌تر به جایی بروید؛ اما ازآنجایی‌که کیف لپ تاپی که خریداری کرده‌اید کوچک است، لپ تاپ را نمی‌توانید به‌درستی داخل آن جا دهید و باید به‌زور متوسل شوید. پس در هنگام خرید اولین نکته یعنی اندازه کیف را به‌دقت بررسی کنید.

از کیفیت  کیف اطمینان حاصل کنید

دومین نکته‌ای که در هنگام خرید باید به آن توجه داشته باشید کیفیت کیف است. فرقی ندارد که کیف انتخابی شما کیف دستی لپ تاپ باشد یا کوله پشتی لپ تاپ، به‌هرحال باید این مورد را هم به‌دقت بررسی کنید. به دلیل استفاده روزانه از کیف باید از کیفیت و دوام آن مطمئن شوید.  در هنگام خرید سعی کنید کیفی را انتخاب کنید که از پارچه‌های مرغوب در ساخت آن استفاده شده باشد. در کنار کیفیت، وزن آن را هم در نظر بگیرید. چون با اضافه‌شدن وزن لپ تاپ به کوله پشتی،  در مسافت‌های طولانی خستگی بر شما غالب خواهید شد.  به همین خاطر است که شما در هنگام خرید باید به این نکته نیز توجه داشته باشید که کیف موردنظر شما هم کیفیت خوبی داشته باشد و هم وزن آن سبک باشد.  از مهم‌ترین و پرکاربردترین پارچه‌هایی که کیف لپ تاپ از آن ساخته می‌شود می‌توان پارچه برزنت را می‌توان نام برد که در تولید چادرهای مسافرتی نیز از آن استفاده می‌شود.

داشتن بندهای محکم و پهن

وجود بندهای محکم باعث می‌شود که شما در هنگام حمل وقتی از کیف دستی و کوله پشتی لپ تاپ استفاده می‌کنید، از ایمنی لپ تاپتان خاطرجمع باشید. پاره شدن و کندن بندها یکی از جمله دلایلی است که باعث صدمه رسیدن به لپ تاپ می‌شود. به همین خاطر در هنگام خرید این نکته را نیز به یاد داشته باشید و بندهای آن را به‌دقت بررسی کنید تا از محکم‌بودن و کیفیت آنها اطمینان حاصل کنید. درصورتی‌که قصد خرید کوله پشتی برای لپ تاپ خود دارید نیز این نکته را رعایت کنید. وجود بندهای محکم و پهن باعث می‌شود که شما در مسافت‌های طولانی دچار خستگی نشوید و به بدنتان صدمه‌ای از ناحیه بندها نرسد. همچنین بررسی کنید کیف لپ تاپی که قصد خرید آن را دارید پد اضافی نیز در داخل داشته باشد تا هنگام قراردادن لپ تاپ داخل آن، لپ تاپ در جای خود ثابت بماند و از صدمات احتمالی در امان باشد.

بایگانی‌ها کوله لپ تاپ - صفحه 5 از 8 - فروشگاه اینترنتی چمدان و کیف و کوله  پشتی لپ تاپ چرتکه

بایگانی‌ها کوله لپ تاپ – صفحه 5 از 8 – فروشگاه اینترنتی چمدان و کیف و کوله پشتی لپ تاپ چرتکه

وجود ضربه‌گیر

داشتن ضربه‌گیر مساوی ایمن بودن لپ تاپ است. با وجود ضربه‌گیر امنیت لپ تاپ شما تا حد زیادی حفظ می‌شود. در این مورد باید حتماً توجه داشته باشید که اگرچه وجود ضربه‌گیر باعث بالارفتن قیمت کیف می‌شود؛ اما ازآنجایی‌که وظیفه‌ای بسیار مهم به آن محول شده است و ایمنی لپ تاپ شما از  هر چیزی مهم‌تر است؛ بنابراین از وجود ضربه‌گیر نباید غفلت کنید.

مشخصات، قیمت و خرید کوله پشتی لپ تاپ مدل 8721 مناسب برای لپ تاپ 15.6 اینچی  | دیجی‌کالا

درصورتی‌که کیفی ضربه‌گیر نداشته باشد، آن کیف هیچ تفاوتی با یک کیسه پلاستیکی نخواهد داشت و با اولین ضربه لپ تاپ شما  آسیب خواهید دید و باعث ازبین‌رفتن اطلاعات شما خواهد شد. پس با کمی هزینه بیشتر از داشتن کیف لپ تاپ خود مطمئن شوید. در برخی مدل‌های کیف علاوه بر ضربه‌گیر، بندهایی نیز وجود دارد که لپ تاپ را در جای خود ثابت نگه می‌دارد.

داشتن جیب‌های اضافی

درصورتی‌که قصد حمل وسایل جانبی از جمله موس، هارد و یا دیگر وسایل شخصی را دارید، بهتر است که کیف انتخابی شما فضاهای اضافی نیز داشته باشد تا شما با خیال راحت بتوانید آن‌ها را نیز همراه خود حمل کنید و از بابت کمبود جا دچار نگرانی نشوید.  این ویژگی در کوله‌پشتی‌های  مسافرتی نیز یک ویژگی بسیار مهم است. زیرا در آن مدل کوله‌پشتی‌ها نیز نیاز به وجود محفظه‌های اضافی بسیار احساس می‌شود.

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله

  • 0
  • 36

دیدگاه ها

اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها