00%
منو

با ایرلاین‌های معتبر جهان سفر کنید

چندین ساعت معلق بودن در هوا و عدم دسترسی به هیچ‌چیزی، کمی نگران‌کننده است! اما با انتخاب‌های هوشمندانه قبل از سفر، دلهره و استرس ناشی از این امر را کاهش دهید. با ایرلاین‌ها کارکشته پرواز کنید تا بدون هیچ دغدغه‌ای به مقصد برسید.

به گزارش سایت مجله خواندنی بنابر اعلام آژانس هواپیمایی ستاره ونک، با خرید بلیط هواپیما گام اول را در تحقق یک سفر راحت را برداشته‌اید. اما صرفاً سفر با هواپیما به‌خودی‌خود تمام دغدغه‌های شما را رفع نمی‌کند. گاهی مسافت‌های سفری شما بیش‌ازاندازه طولانی است که به یک ایرلاین مجرب برای تضمین جا به‌جای امن و ارائه امکانات متنوع، نیاز می‌شود.

در ادامه به معرفی خطوط هوایی مجرب داخلی مثل هواپیمایی ماهان و  ایرلاین های خارجی می‌پردازیم.

لوفت هانزا

با بلیط لوفت هانزا می‌توانید به 220 مقصد در جهان پرواز کنید. این شرکت جز بزرگ‌ترین خطوط هوایی آلمان است که مقر آن در شهر کلن قرار دارد. ازلحاظ تعداد مقاصد پروازی لوفت هانزا دومین شرکت بزرگ جهان، میزان درآمد چهارمین هواپیمایی بزرگ جهان، حمل‌ونقل بار و مجموع مسافت‌های پروازی هفتمین و ازنظر حمل‌ونقل مسافر دهمین شرکت بزرگ جهان به شمار می‌رود.

این شرکت بزرگ دارای بیش از 12 زیرمجموعه است و تعداد ناوگان آن به 277 فروند (بدون شرکت‌های تابعه) می‌رسد.

امکانات سرگرمی لوفت هانزا بسیار زبان‌زده است و با ارائه اپلیکیشنی از بی‌حوصلگی شما در طول پرواز می‌کاهد. چندین ساعت به تماشای فیلم سینمای بپردازید و یا از اینترنت در اوج آسمان‌ها استفاده کنید.

همچنین لوفت هانزا ذائقه‌های مختلف غذایی را مدنظر قرار می‌دهد. اگر رژیم غذایی خاص دارید و یا فقط غذای حلال میل می‌کنید آن را بعد از خرید بلیط در سایت این ایرلاین سفارش دهید.

ماهان

بزرگ‌ترین خطوط هوایی ایران به هواپیمایی ماهان تعلق دارد که در سال 1372 در کرمان تأسیس شد.

ماهان در حال حاضر به 50 مقصد داخلی و بین‌المللی پرواز دارد و نام این شرکت در لیست بهترین خطوط خاورمیانه قرارگرفته است. ماهان همچنین در سال 1392 جز 100 برند برتر ایران نام گرفت و در طول این سال‌ها با ارائه خدمات ارزنده و رضایت مسافران موفق به کسب جوایز متعدد بین‌المللی شده است.

این ایرلاین همچون خطوط معتبر جهانی باعرضه خدمات درجه‌یک، میزان رضایت را از خود بالابرده است. ماهان کترینگ غذایی خاصی را به مسافران خود ارائه می‌دهد.  اگر رژیم خاص غذایی دارید، 72 ساعت قبل از پرواز غذای خود را در مسیر رفت‌وبرگشت به‌صورت اینترنتی سفارش دهید. البته این سرویس فقط در پروازهای بین‌المللی فعال است.

اتریشی

هواپیمایی اتریشی که یکی از زیرمجموعه‌های لوفت هانزا محسوب می‌شود؛ بزرگ‌ترین شرکت هواپیمایی اتریش و حامل پرچم این کشور است. اتریشی در زمره ایرلاین‌های بزرگ دنیاست که سعی آن همواره ارائه خدماتی متمایز برای راحتی مسافران بوده است.

اگر پروازی چندساعته دارید اتریشی انتخاب مناسب است چون برنامه‌های آن کامل و بی‌نقص می‌باشد. 350 ساعت برنامه تصویری، لیستی از آهنگ‌های متنوع و البته اینترنت مخصوص آن یعنی FlyNet که دنیای مجازی را به بالای ابرها می‌آورد.

منوی غذایی آن بسیار جامع است و تمام ذائقه‌ها و ملیت‌ها را راضی می‌کند. فقط کافی ست 24 ساعت قبل از پرواز غذای دلخواه خود را بر روی سایت سفارش دهید.

ایرعربیا

ایرعربیا با شعار “کمتر بپردازید، بیشتر سفر کنید” یک شرکت هواپیمایی ارزان قیمت است. این ایرلاین متعلق به کشور امارات متحد عربی است و . دفتر مرکزی آن در فرودگاه بین‌المللی شارجه قرار دارد.

ایرعربیا بها دارا بودن 38 ناوگان به بیش از 140 مقصد جهان پرواز دارد و در زمره بزرگ‌ترین شرکت هواپیمایی ارزان‌قیمت در خاورمیانه لقب گرفته است.

در پرواز با ایرعربیا می‌توانید هر میزان باری که می‌خواهید حمل کنید. فقط کافی ست فضای مقدار بار خود را خریداری کنید تا درگیر مشکلاتی مانند معطل شدن در گیت فرودگاه را نداشته باشید.

اما خبر خوب برای مسافر ایرانی! خط پروازی تهران- کوالالامپور ایرعربیا راه‌اندازی شده و مسافران می‌توانند مقرون‌به‌صرفه‌تر از گذشته به مالزی سفر کنند.

مسافرانی که قصد خرید بلیط هواپیما را دارند می‌توانند به‌دوراز دغدغه و نگرانی به سایت آژانس هواپیمایی ستاره ونک مراجعه و بلیط آنلاین خود را خریداری کنند. همچنین برای کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان آژانس و با شماره 88880000-021 تماس حاصل فرمایید.

همچنین اگر مایل به خرید آنلاین نیستید با حضور در آژانس ستاره ونک به آدرس تهران، چهاراه جهان کودک، به سمت میدان ونک، پلاک 53 مراجعه و  بلیط مقصد موردنظر خود را خریداری نمایید.

 

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله

  • 0
  • 32

دیدگاه ها

اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها