00%
منو

یک بار نهال شلیل بخرید، برای همه عمر، ثروتمند باشید!

باغبانی یک مهارت است؛ یک شغل است؛ اما گذشته از آن، می توانیم بگوییم باغبانی یک هنر است؛ هنر درست اقدام کردن، تصمیم گیری صحیح و هنر دوست داشتن گیاهان! نمی خواهیم برای شما متن ادبی بنویسیم؛ برعکس! قصد ما این است که به شما نشان دهیم یک باغدار چطور با همه ذوق و علاقه اش، تمام تلاش و همت خود را به کار می گیرد تا درختانی پربار و پرثمر را پرورش دهد.

کاشت نهال در باغ، مراقبت از نهال ها در دوران بلوغ و باردهی، بیش از هر چیز دیگری اهمیت دارد. اما آیا می دانید کدام نهال ها برای باغداری، بهترین هستند؟ آیا می دانید بهترین نهال برای درآمدزایی بهتر چیست؟ آیا می دانید نهال های باکیفیت را از کجا بخرید؟…..

ما هم مانند شما یک روز به فکر درآمدزایی بیشتر بودیم و می خواستیم باغ میوه راه اندازی کنیم. تجربه های چندین ساله ما در تولید و پرورش نهال میوه می تواند به کمک شما بیاید؛ شما که می خواهید از کاشت نهال به سودآوری برسید و برای همه عمر، تأمین باشد….

می پرسید نهال میوه بکاریم؟“… ما پاسخ می دهیم: “بله!”… با کاشت نهال میوه؛ آن هم طبق اصول و قوانین باغداری، بی شک به ثروت می رسیدو اگر باز هم بپرسید که بهترین نهال میوه برای کاشت چیست؟، ما به شما خواهیم گفت، نهال شلیل و نهال هلو“.

این پاسخ به معنای آن نیست که سایر انواع نهال میوه برایتان سودی ندارد؛ خیر؛ شما با انتخاب درست هر نهال میوه بر اساس شرایط باغتان قطعاً میوه های پربار برداشت خواهید کرد.

به طور ویژه می خواهیم در این بحث به یکی از بهترین و پربارترین نهال های میوه اشاره کنیم؛ یعنی نهال شلیل.

نهال شلیل

نهال شلیل

خرید نهال شلیل از هر نظر مثبت است؛ هم باردهی بالایی در هر هکتار دارد و هم می توانید ارقام مختلف آن را متناسب با هر شرایط آب و هوایی انتخاب کنید. اکنون فصل اقدام است! برای خرید نهال های شلیل و نهال هلو باید همین حالا، یعنی در پاییز اقدام کنید… این نهال های جوان در خواب هستند و بهترین زمان برای کاشت در باغ است….

آماده شوید تا به شما بگوییم کدام نهال شلیل را خرید و برای همه عمر، ثروتمند زندگی کنید….

حواستان به نوع رقم شلیل که می خرید باشد!

برای ثروتمند شدن از طریق پرورش نهال شلیل باید حواستان به نوع ارقام نهال که می خرید باشد. خرید نهال های اشتباه برای باغ، هم پولتان را به هدر می دهد و هم نهال ها تلف خواهند شد. پیشنهاد می کنیم که ابتدا درباره شرایط اقلیمی و نحوه تغییرات دمایی و میزان بارندگی یا فصل سرما در مکانی که باغ شما قرار دارد به خوبی تحقیق کنید.

در مرحله بعدی، ارقام نهال شلیل را بشناسید و درباره ویژگی های هر کدام، میزان آبیاری در سال، نیاز سرمایی، نحوه کاشت نهال ها و سایر موارد، اطلاعاتتان را کامل کنید. برخی از ارقام شلیل در برابر سرما تحمل کمی دارند و جوانه های آنها آسیب می بیند؛ برخی دیگر تحمل بالاتری دارند و ویژگی های بهتری ارائه می دهند. حواستان باشد که کدام نهال برایتان مناسب است. اگر نیاز دارید قبل از خرید حتماً از کارشناسان نهالستان پالیز می توانید مشورت بگیرید.

نهال شلیل چند رقم متفاوت دارد؟

یکی از مهم ترین سوالات برای خرید نهال شلیل و رسیدن به ثروت، این است که انواع ارقام نهال شلیل کدام است. به طور کلی نهال های شلیل به دو رقم دیرگل و زودگل یا زودرس تقسیم بندی می شوند. دسته بندی دیگر نهال ها بر اساس خصوصیات آنها است.

انواع ارقام شلیل برای خرید شامل نهال شلیل سفید، نهال شلیل سان گلد، نهال شلیل قرمز بهاره، نهال شلیل شبرنگ، نهال شلیل گیوتا، نهال شلیل شمس، نهال شلیل سبز و نهال شلیل انجیری و نهال شلیل مغان است. قیمت نهال شلیل برای هر رقم، متفاوت است. وقتی تصمیم خود را برای خرید نهال مناسب گرفتید، می توانید حجم مورد نیازتان را سفارش دهید. فراموش نکنید که نهال ها باید سالم و شناسنامه دار باشند.

نهال شلیل مغان؛ انتخاب حرفه ای ها!

از هر چه بگذریم، سخن دوست، خوشتر است!”؛ در یک صحبت خودمانی، از انواع ارقام شلیل که بگذریم، نهال شلیل مغان، چیز دیگری است!

اگر می خواهیم مثل حرفه ای ها باغداری کنید، نهال بکارید، میوه برداشت کنید و ثروتمند شوید، فقط و فقط یک راه وجود دارد؛ خرید نهال پربازده. با خرید نهال شلیل مغان به این هدف می رسید؛ آن طور که حتی تصورش را هم نمی کردید!

ما عقیده داریم باغدارانی که نهال شلیل مغان را انتخاب می کنند، تخصصی تر فکر کرده اند و به آینده باغ خود بسیار اهمیت می دهد. این نهال دارای ویژگی های ارزشمندی است که بسیار مورد توجه قرار گرفته، پس شما هم از این اتفاقات خوب عقب نیوفتید و الان دست به کار شوید.

در قسمت زیر درباره مهم ترین ویژگی های نهال شلیل مغان صحبت می کنیم تا تصمیم گیری برایتان راحت تر باشد….

نهال شلیل مغان، بومی کشور چین است و جزو نهال های وارداتی محسوب می شود. این نهال در دو رقم دیررس و زودرس ارائه می گردد. این یکی از مهم ترین ویژگی های نهال شلیل مغان است چون هر رقم، برای یک شرایط اقلیمی متفاوت، مناسب می باشد.

میوه های درشت و گوشتی با رنگ های قرمز درخشان از طریق این نوع نهال های شلیل حاصل می شوند. جالب است بدانید که میزان باردهی نهال های شلیل مغان در هر هکتار، دقیقاً همان چیزی است که هر باغداری به دنبال آن می گردد؛ یعنی تناژ بالا!

عمر اقتصادی نهال شلیل مغان، حدوداً 15 سال است. این نهال با همه مناطق، در هر ارتفاع از سطح دریا سازگاری دارد؛ اما لازم است قبل از خرید با کارشناسان نهالستان هم مشورت کنید. نهال شلیل مغان، یک نیاز سرمایی متوسط دارد پس نگران سرمازدگی آنها نباشید. اگر نهال های شلیل مغان را خریدید، مراقب آفت های گیاهی و برخی بیماری ها، بخصوص حمله قارچ ها باشید.

چقدر از نهال شلیل مغان، میوه برداشت می کنیم؟

میزان باردهی یک نهال میوه، بسیار اهمیت دارد. در مورد باردهی نهال شلیل مغان باید بگوییم که این نهال ها در دوران بلوغ خود، در هر هکتار، چیزی حدود 80 تن میوه باکیفیت تولید می کنند. این یک عدد جادویی است و دقیقاً مسیری است که شما را به ثروت می رساند.

اگر نهال شلیل مغان زودرس را بخرید، میزان باردهی آن در هر هکتار، حدود 60 تا 70 تن می باشد؛ این باردهی درباره نهال شلیل مغان دیررس، نیز در همین حدود تناژ معرفی شده است. میوه های این نوع ارقام شلیل در شهریور ماه می رسند و شیرین و آبدار هستند.

آیا باید رقم گرده افشان را برای نهال شلیل مغان بخریم؟

خب! صحبت از باردهی است و وقتی نهال شلیل را می خرید، این سوال برایتان مطرح است که آیا باید برای رقم نهال شلیل مغان، نهال های گرده افشان را نیز بخرید یا خیر!

نهال شلیل مغان، خودبارور است و به رقم گرده افشان نیازی ندارد. نهال های جوان در بهار، شکوفه می دهند و میوه ها در تابستان، آماده برداشت هستند. زمان گلدهی این نهال ها بر اساس نوع ارقام دیررس یا زودرس می تواند کمی متفاوت باشد.

قیمت خرید نهال شلیل مغان چقدر است؟

شما یک باغدار هستید و این حق را دارید که درباره میزان بودجه مالی برای خرید نهال شلیل، برنامه ریزی داشته باشید. باید به شما بگوییم که قیمت نهال شلیل در ارقام مختلف، متفاوت است. وقتی تصمیم گرفتید که نهال شلیل مغان را می خواهید یا سایر انواع نهال را، می توانید قیمت های به روز را از کارشناسان نهالستان پالیز سوال کنید.

خرید عمده نهال شلیل، از هر نظر برایتان به صرفه تمام می شود. در ادامه، با فروش محصولاتتان، چندین برابر سرمایه ای که برای خرید نهال اختصاص داده بودید به شما باز می گردد! به همین راحتی!

نهالستان پالیز، مسیر رسیدن به نهال شلیل مغان را هموار ساخته است!

شما برای خرید نهال شلیل مغان یا سایر انواع نهال به یک تیم حرفه ای نیاز دارید که در قالب بهترین نهالستان، شما را راهنمایی کند. نهالستان پالیز، مرجع تولید و پرورش نهال میوه در کشور، سال ها تجربه دارد و با یک تیم حرفه ای، راهنمای خوبی برایتان خواهد بود.

انواع ارقام نهال میوه، بهترین ارقام نهال شلیل و نهال های گردو و بادام را می توانید با اطمینان خاطر از این نهالستان خریداری کنید. نهال های شلیل، همگی شناسنامه دار و مجوزدار هستند و در سلامت کامل تا محل مورد نظرتان حمل می شوند.

برای خرید عمده نهال شلیل شناسنامه دار و ثبت سفارش می‌توانید به وبسایت نهالستان پالیز به آدرسhttps://paliznahal.ir/  مراجعه نمایید.

برای کسب اطلاعات بیشتر و یا ارتباط با مشاوران ما به صورت رایگان و همه روزه میتوانید از طریق راه‌های ارتباطی با ما تماس بگیرید.

شماره تماس: واحد پشتیبانی و فروش نهالستان پالیز ۰۹۱۴۴۵۰۱۰۰۸ – ۰۹۱۴۴۵۰۱۰۰۷

آدرس دفتر :آذربایجان غربی، میاندوآب، خیابان ۲۴ متری فرهنگیان شرکت پالیز

آدرس گلخانه :آذربایجان غربی، شهرستان میاندوآب، کمربندی شمالی، میدان ولایت، اتوبان ولایت

5 1 رای
امتیازدهی به مقاله

  • 0
  • 78

دیدگاه ها

اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها