00%
منو

ساحل ایچملر مارماریس در تور مارماریس

ساحل ایچملر مارماریس یکی از سواحل بسیار زیبا در غرب شهر مارماریس ترکیه است. وجود جنگل های انبوه از درخت و امکانات متنوع تفریح های آبی مانند جت اسکی، قایق موزی، اسکی چوبی و… باعث شده تا تور مارماریس به یکی از تور های بسیار پرطرفدار بدل گردد. ساحل ایچملر مارماریس دارای خدمات متنوع با کیفیت بالا، سواحلی عظیم و امکانات تفریحی آبی برای مسافرانی است که به هیجان و تفریحات هیجان انگیز آبی علاقه مند می باشند. جت اسکی، رنگو و قایق های موز سواری محبوب ترین فعالیت های ورزشی آبی در ساحل ایچملر مارماریس  و

تور مارماریس محسوب می شوند. تولید زیتون و عسل درجه یک در این منطقه باعث می شود که مسافران ضمن سفر به ساحل ایچملر حتما زیتون و عسل این منطقه را نیز تهیه کنند.

امکانات توریستی ساحل ایچملر مارماریس که شامل بسیاری از ورزش های آبی می شود، به زیستگاه طبیعی منطقه متصل می شود. زندگی شبانه در ساحل ایچملر پر جنب و جوش است و مسافران بسیاری از رستوران ها، کافه ها و کلوپ های شبانه را می توانند برای سپری کردن یک شب رویایی انتخاب کنند.

https://khandany.com/wp-content/uploads/2019/06/5d1235613394d.jpg

 

در ساحل ایچملر مارماریس  چه کارهایی می توانید انجام دهید؟

به چتر بازی، پرش در پشت جت اسکی، قایق موز، رینگو، جفت اسکی روی آب یا هر وسیله دیگر از تجهیزات ورزشی آبی که به ذهنتان خطور کند را در ساحل ایچملر مارماریس پیدا می کنید. می توانید از مناظر Parasail در آسمان لذت ببرید و یا یک قایق کوچکی را برای ماهیگیری اجاره کنید. اگر معتاد آدرنالین هستید می توانید دوچرخه های چندگانه را تجربه کنید.

بعد از تجربه ی بسیاری از تفریحات هیجان انگیز به احتمال زیاد نیاز به کمی آرامش را در وجود خود حس خواهید کرد. برای اینکه به طور کامل شارژ شوید رفتن به حمام های سنتی ترکی را به شما پیشنهاد می کنیم. برای ریلکس کردن به کمی ماساژ و یا اسکراب بدن در محیط این حمام های جالب و سنتی نیاز دارید.

 

در ساحل ایچملر مارماریس کجا بمانید؟

هیچ چیزی در دنیا لذت بخش تر از بیدار شدن با صدای امواج موج های دریا و حس آب و هوای ساحلی از طریق پنجره ی اتاق خواب شما نیست. امکانات هتل های ساحل ایچملر مارماریس می تواند شامل اتاق های تهویه مطبوع، تراس های خصوصی و رو به دریا و استخر های شنا باشند.

در نزدیکی ساحل ایچملر مارماریس طیف گسترده ای از هتل های بزرگ قرار گرفته است که شامل ۴ تا ۵دستاره اند. علاوه بر هتل های روبه ساحل و دریای ساحلی، طیف گسترده ای از ویلاها و آپارتمان ها، واحد های استاندارد تا خوابگاه های لوکس برای اقامت در این منطقه وجود دارد.

در زیر سه مورد از بهترین هتل های ساحل ایچملر مارماریس را آورده ایم که از نظر مهمانان خود بالاترین سطح امتیاز رضایتمندی را کسب نموده اند.

 

هتل آیدا، ساحل ایچملر – Ida Hotel

هتل آیدا در مرکز ساحل ایچملر مارماریس واقع شده است. از امکانات این هتل می توان به رستوران، پذیرش ۲۴ ساعته، استخرهای رو باز، سرویس اتاق و وای فای رایگان اشاره کرد.

این واحد ها که دارای منظره ی باغی اند دارای حمام های خصوصی، تهویه ی مطبوع، تلوزیون،تخت خواب، کتری، سشوار و کمد لباس می باشند. مهمان های هتل می توانند از یک صبحانه ی انگلیسی /ایرلندی لذت ببرند. می توانید در محل اقامت خود بیلیارد بازی کنید و یا ماشین کرایه کنید. هتل آیدا توانسته امتیاز 9.3 را ازان خود کند و این امتیاز، امتیاز بسیار بالایی برای یک هتل ساحلی است که نشان می­دهد هتل آیدا توانسته است رضایت مهمانان خود را در حد بالایی جلب کنند.

 

هتل سی استار، ساحل ایچملر – Sea Star Hotel

هتل سی استار در یک منطقه ی آرام در ساحل ایچملر مارماریس و تور های مارماریس قرار دارد. این هتل دارای باغ، استخر سرپوشیده و استخر فضای باز با صندلی های راحت و لابی های خورشیدی است. علاوه بر این، این هتل لوکس دارای ساحل خصوصی برای بزرگسالان نیز است. شما می توانید از تنیس روی میز و مرکز تناسب اندام در سایت استفاده کنید.

همه ی اتاق ها با ظرافت تزیین شده است و شما می توانید از سونا، آبگرم و حمام ترکی، نوشیدنی های الکلی و غیر الکلی، خدمات غذایی، خدمات خشکشویی و اتو با هزینه ای اضافی بهره مند شوید.

هتل سی استار توانسته است امتیاز بالای 9.6 رضایتمندی را از میهمانان خود کسب نماید.

 

هتل مورات آپارت، ساحل ایچملر – Murat Apart Hotel

یکی از بهترین گزینه ها برای اقامت در ساحل ایچملر مارماریس  هتل مورات است. تقریبا ۷۵۰ متر از ساحل دریا و ۲۵۰ متر تا مرکز شهر ساحل ایچملر فاصله دارد. این هتل دارای یک استخر رو باز و اتاق هایی با تهویه ی مطبوع ، تلویزیون، تخت خواب و بالکن است. اتاق های این هتل دارای آشپزخانه های با امکاناتی کامل، اتاق نشیمن و بالکن هایی رو به شهر و استخر است. در این هتل روزانه صبحانه برای مهمانان هتل سرو می شود و شما می توانید نوشیدنی های مختلف، همبرگر، تست و املت را در میان وعده های هتل داشته باشید.

استخر رو باز برای ریلکس نمودن و آفتاب گرفتن مناسب است. همچنین می توانید از خدمات شاتل فرودگاه  با هزینه اضافی استفاده کنید. کارکنان تور هایی مانند تورهای تفریحی جیپ سفلی و تورهای قایقرانی را برگزار می کنند. هتل مورات آپارات امتیاز 9.5 رضایتمندی را از مهمانان خود کسب کرده است.

 

 

 

.

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله

  • 0
  • 134

دیدگاه ها

اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها