00%
منو

رزرو هتل و هتل آپارتمان در مشهد

هتل و هتل آپارتمان مهم ترین واحد های اقامتی در هر شهر هستند که از نظر کیفیت و امکانات و خدمات شرایط بهتری نسبت به سایر واحد های اقامتی را دارند. هتل های از یک ستاره تا پنج ستاره دسته بندی می شوند و هتل آپارتمان های نیز از یک ستاره تا سه ستاره. در مشهد مقدس تعداد زیادی هتل و هتل آپارتمان وجود دارد . چیزی بیش از 200 هتل در مشهد مقدس وجود دارد و بیش از 1000 هتل آپارتمان در این شهر موجود است که اکثرا در خیابان های حوالی حرم مطهر مثل خیابان امام رضا و خیابان اندرزگو و خیابان شیرازی و خیابان طبرسی.

با وجود این تعداد زیاد هتل و هتل آپارتمان مشهد اما باز هم در زمان های پیک و شلوغ سال کمبود واحد اقامتی برای مسافران در مشهد مقدس احساس میشود. زمان های مانند ایام نوروز و ایام شهادت امام رضا. در مقاله زیر تعدادی از هتل ها و هتل آپارتمان های مشهد را بررسی کرده و لیست کامل هتل و هتل آپارتمان های مشهد در وب سایت تخصصی رزرو هتل و هتل آپارتمان مشهد هتل نت موجود می باشد.

هتل آپارتمان توسکا : هتل آپارتمان توسکا در مشهد یکی از هتل آپارتمان های یک ستاره  و کیفیت خوب مشهد می باشد که دارای واحد های دو تخته و سه تخته و چهار تخته و پنج تخته می باشد . این هتل آپارتمان در حدود 4 دقیقه پیاده تا حرم مطهر فاصله دارد و در خیابان امام رضا 3 قرار دارد و از جمله هتل آپارتمان های اقتصادی و قیمت مناسب در مشهد می باشد.

هتل آپارتمان علیزاده : هتل آپارتمان علیزاده در مشهد یکی از هتل آپارتمان های کیفیت خوب  و یک ستاره می باشد که دارای واحد های اتاق دو تخته و اتاق سه تخته و اتاق چهار تخته و اتاق  پنج تخته می باشد . این هتل آپارتمان در حدود 8 دقیقه پیاده تا حرم مطهر فاصله دارد و در خیابان امام رضا 8 قرار دارد و از هتل آپارتمان های قیمت مناسب مشهد می باشد هر چند به دلیل ظرفیت محدود باید خیلی جلوتر اقدام به رزرو این هتل آپارتمان شود.

 

https://khandany.com/wp-content/uploads/2019/07/img_5d206db8f0006.

 

هتل آپارتمان سارینا مشهد : هتل آپارتمان سارینا در مشهد یکی از هتل آپارتمان های های مشهد می باشد که دارای واحد های دو تخته و سه تخته و اتاق چهار تخته و اتاق پنج تخته می باشد . این هتل آپارتمان در حدود 5 دقیقه پیاده تا حرم مطهر فاصله دارد و در خیابان امام رضا 5  قرار دارد.

هتل آپارتمان دجله : هتل آپارتمان دیبا در مشهد یکی از هتل آپارتمان های یک ستاره می باشد که دارای واحد های دو تخته و سه تخته و چهار تخته و پنج تخته می باشد . این هتل آپارتمان در حدود 4 دقیقه پیاده تا حرم مطهر فاصله دارد و در خیابان امام رضا 2 قرار دارد. سایر هتل مشهد و هتل آپارتمان های مشهد با مراجعه به وب سایت تخصصی مشهد هتل نت.

هتل آپارتمان فرات مشهد: هتل آپارتمان فرات در مشهد یکی از هتل آپارتمان های یک ستاره می باشد که دارای واحد های دو تخته و اتاق سه تخته و آپارتمان یک خوابه چهار تخته و آپارتمان یک خوابه  پنج تخته می باشد . این هتل آپارتمان در حدود 4 دقیقه پیاده تا حرم مطهر فاصله دارد و در خیابان امام رضا 2  قرار دارد.

هتل آپارتمان پایتخت : هتل آپارتمان پایتخت در مشهد یکی از هتل آپارتمان های یک ستاره می باشد که دارای واحد های دو تخته و سه تخته و آپارتمان یک خوابه چهار تخته و آپارتمان یک خوابه پنج تخته می باشد . این هتل آپارتمان در حدود 4 دقیقه پیاده تا حرم مطهر فاصله دارد و در خیابان امام رضا 1 قرار دارد و فاصله اندکی تا حرم مطهر امام رضا دارد.

هتل آپارتمان سلمان : هتل آپارتمان سلمان در مشهد یکی از هتل آپارتمان های کیفیت خوب و نوساز مشهد می باشد که دارای واحد های دو تخته و سه تخته و چهار تخته و پنج تخته می باشد . این هتل آپارتمان در حدود 4 دقیقه پیاده تا حرم مطهر فاصله دارد و در خیابان امام رضا 3 قرار دارد. تاریخ افتتاح این هتل آپارتمان سال 1396 می باشد.

هتل سارینا مشهد یکی از هتل های 4 ستاره مشهد می باشد که در خیابان امام رضا 12 قرار دارد و در سال 1398 افتتاح شده است و از هتل های لوکس چهار ستاره و نوساز مشهد مقدس می باشد.

 

 

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله

  • 0
  • 48

دیدگاه ها

اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها