00%
منو

هتل‌های برتر مارماریس کدام هتلها هستند؟

مارماریس از نقاط دیدنی و زیبا از نظر طبیعت و سواحل زیبا در ترکیه است. آنجا می‌توان به انواع تفریحات خاکی و آبی پرداخت و به نقاط دیدنی بسیاری سر زد که شامل آثار باستانی موزه‌ها و جاذبه‌های مختلف گردشگری مثل مراکز خرید و پارک‌های آبی می‌شود. مارماریس با داشتن طبیعت زیبایش معروف است و نقاط دیدنی بسیاری را درون جنگل‌ها و مناطق زیبای سرسبزش دارد. این شهر شامل سواحلی بسیار عالی می‌شود که بسیاری را از نقاط مختلف دنیا برای لذت بردن از ساحل و آبهای زیبا به سمت خود کشانده است. مارماریس همچنین شامل آثار باستانی بجا مانده از دوران‌های قدیمی از زمان یونانیان باستان تا دوران عثمانیان است. این شهر بندری پر از فعالیت‌های مختلف برای ماجراجویی و ایجاد حس هیجان است. آنجا همچنین شامل هتل‌های بسیار خوبی می‌شود. هتل‌های مارماریس از هتل‌های ارزان قیمت و ساده شروع شده و به هتل‌های بسیار لوکس و گران خطم می‌شود و طیف زیادی از هتل‌ها را در خود دارد. در ادامه شما را با هتل‌های خاص و مجلل این شهر آشنا می‌کنیم.

https://khandany.com/wp-content/uploads/2020/03/img_5e78da2c1ce84.jpg

 

هتل هیلتون دالامان

مجموعه هتل‌های زنجیره‌ای هیلتون در سراسر دنیا و تور بدروم به توضیح سفر باتو  قرار دارند و تمامی این هتل‌ها دارای کیفیتی بسیار بالا و استاندارد‌هایی اختصاصی هستند. یکی از این هتل‌ها در شهر مارماریس واقع شده که از هتل‌های بسیار خوب مارماریس است. هیلتون دالامون در موقعیت بسیار خوبی قرار گرفته و در اطراف آن مناطق تفریحی بسیار زیبا وجود دارد که شامل جنگل، رودخانه، دریاچه و همینطور ساحل می‌شود. طول ساحل آنجه به 650 متر می‌رسد و شامل شن‌های یک دست و نرم می‌شود. این هتل اتاق‌هایی با مناظر زیبا دارد و اتاق‌های آنجا به زیبایی هرچه تمام‌تر تزئین و زیبا سازی شده‌اند. آنجا شامل یک پارک آبی نیز می‌شود و سرسره‌های بلند و هیجان انگیز مختلفی را در خود دارد. رستوران‌های مختلفی در این هتل وجود دارد و رستوران اصلی هتل در فضای باز قرار گرفته و غذاهای مختلف بین‌المللی و همچنین ترکی را ارائه می‌کند. این هتل خدمات نگهداری کودک را دارد و برای نوجوانان هم خدمات تفریحی مثل اتاق بازی کامپیوتری را فراهم کرده است. از امکانات رفاهی و تفریحی این هتل باید به حمام سنتی ترکی، سونا، جکوزی، چند استخر مختلف، خدمات ماساژ و سالن اسپا اشاره کرد.

هتل بلو بی مارماریس

از هتل‌های 5 ستاره مارماریس می‌توان به هتل مجلل بلو بی اشاره کرد که دارای معماری زیبا است. این هتل در نزدیکی ساحل واقع شده است و اتاق‌های آنجا دارای منظره زیبایی از مناطق طبیعی و دریا است. تزئینات اتاق‌ها بسیار زیبا انجام شده و آنجا شامل امکانات لوکس و مجلل مانند تهویه مطبوع، تلویزیون هوشمند، حمام لوکس و خدمات 24 ساعته است. اتاق‌ها شامل اینترنت پرسرعت بوده و همچنین آنجا شامل چند رستوران مجلل با منوی مختلف بین‌المللی و ترکی و همچنین کافه است. از خدماتی که در این هتل ارائه می‌شود می‌توان به خدمات کرایه ماشین، تورهای تفریحی و ترانسفر فرودگاهی اشاره کرد همچنین آنجا شامل صرافی و فروشگاه نیز می‌شود و خدمات خشک شویی هم وجود دارد. این هتل در کل 437 اتاق دارد و از دیدنی‌های این هتل آبشار آنجا است. از امکانات تفریحی و رفاهی آنجا می‌توان به حمام ترکی، سونا و جکوزی و همچنین استخر اشاره کرد. آنجا شامل سالن بیلیارد، زمین تنیس و زمین بازی برای بچه‌ها نیز می‌شود. قیمت چند؟

لملاانسیاسنیا

هتل دی ریزورت گرند آزور مارماریس

هتل مجلل دی ریزورت گرند آزور یکی از هتل‌های 5 ستاره مارماریس بوده که دارای دسترسی خوبی به نقاط دیدنی مارماریس است. رستوران‌های متعدد و بسیار خوبی در آنجا وجود دارد و اتاق‌های آنجا بسیار مجهز بوده و دارای مناظر بسیار زیبایی می‌شوند آنجا همچنین شامل بالکن و پنجره‌های بزرگ و نورگیر است. تمامی اتاق‌ها مجهز به اینترنت پرسرعت بی‌سیم و همچنین تهویه مطبوع و یخچال و حمام مجلل هستند. صبحانه ای هتل بسیار متنوع بوده و شامل انواع نوشیدنی‌های طبیعی و مواد غذایی خوشمزه و مغذی می‌شود. این هتل دارای کادر حرفه‌ای بوده که به زبان‌ انگلیسی تسلط بالا دارند. آنجا با داشتن رستوران‌های بین المللی بسیار عالی گزینه‌ عالی برای میل نمودن غذا است از خدمات تفریحی و رفاهی این هتل باید به مرکز اسپا، استخر روباز، باغ سرسبز برای پیاده روی، سونا و جکوزی، خدمات ماساژ و همچنین ساحل زیبا اشاره کرد.

هتل لابراندا مارس مارماریس

یکی دیگر از هتل‌های 5 ستاره و لوکس مارماریس هتل لابرادا مارس است. این هتل تنها 4 دقیقه پیاده با ساحل فاصله دارد و شامل منظره زیبای دریا می‌شود. آنجا شامل ساحل اختصاص و باغ و طبیعت زیبا هست. اتاق‌های آنجا شامل تزئین زیبا بوده و امکاناتی کامل را به مهمانان ارائه می‌کنند. اتاق‌ها همگی دارای بالکن هستند. از امکانات این هتل می‌توان به استخر و اینترنت پرسرعت رایگان در اتاق‌ها اشاره کرد. رستوران‌های مختلفی در این هتل وجود دارد رستوران یونوس و رستوران میهانه از رستوران‌های بسیار خوب این هتل هستند که غذاهای مختلف ترکی و دریایی را با کیفیت بالا طبخ و ارائه می‌کنند. آنجا همچنین شامل کافه نیز می‌شود. در این هتل خدمات مختلف مثل حمام ترکی، سالن اسپا، سالن ماساژ، سونا و جکوزی ارائه میگردد.

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله

  • 0
  • 73

دیدگاه ها

اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها