00%
منو

خرید بلیط هواپیما اصفهان ارزان‌تر از همه جا!

اصفهان با جاذبه‌های تاریخی منحصربه‌فردش مقصد محبوب گردشگران زیادی است. پرواز اصفهان از تهران یکی از پروازهای پرتردد محسوب می‌شود. در این مطلب به شما می‌گوییم بهترین زمان برای خرید بلیط هواپیما اصفهان تهران چه زمانی است و شما را با یکی از بهترین سامانه‌های خرید بلیط و رزرو بلیط هواپیما اصفهان و رزرو هتل اصفهان با کمترین قیمت ممکن آشنا می‌کنیم.

بلیط هواپیما اصفهان

پرواز اصفهان از تهران هر روز از ساعت ۵: ۵۵ تا ۱۸ در چند نوبت انجام می‌شود (معمولاً ۶ الی ۷ نوبت).

فرودگاه بین‌المللی اصفهان یا فرودگاه شهید بهشتی اصفهان یکی از فرودگاه‌های بزرگ کشور به شمار می‌رود. در این فرودگاه امکانات ویژه‌ای برای رفاه حال مسافران وجود دارد که از میان آن‌ها می‌توان به اینترنت رایگان و خدمات اجاره خودرو اشاره کرد. هرساله بیش از ۲۳ هزار پرواز داخلی و خارجی در این فرودگاه انجام و بیش از ۱۰ میلیون مسافر از طریق آن انتقال داده می‌شود.

مبدأ پروازهای اصفهان از تهران فرودگاه مهرآباد است که در صدر بزرگ‌ترین فرودگاه‌های کشور قرار دارد. این فرودگاه در سال ۱۳۱۷ به‌عنوان پنجمین فرودگاه کشور ساخته شده است. فرودگاه مهرآباد سالانه مبدأ و مقصد بیش از ۱۲۳ هزار پرواز داخلی و خارجی است و از بیش از ۱۶ میلیون و ۷۰۰ هزار مسافر میزبانی می‌کند.

چه شرکت‌هایی پرواز اصفهان از تهران را دارند؟

هواپیماهای شرکت‌های هواپیمایی زیادی در این مسیر تردد می‌کنند که اسامی آن‌ها به شرح زیر است:

  • آتا
  • ایران ایر
  • کارون
  • ماهان
  • قشم ایر
  • کاسپین

از دیگر شرکت‌های هواپیمایی دارای پرواز اصفهان می‌توان به شرکت‌های هواپیمایی آسمان، وارش، معراج و فلای‌پرشیا اشاره کرد.

چه زمانی بلیط هواپیما ارزان اصفهان را بخریم؟

بیشتر گردشگران تعطیلات نوروز، ماه اردیبهشت و فصل پاییز را برای سفر به اصفهان انتخاب می‌کند؛ بنابراین این ماه‌ها فصل پر تقاضا و پیک سفر به اصفهان محسوب می‌شوند و قیمت بلیط اصفهان در این زمان‌ها افزایش می‌یابد؛ اما به دلیل اینکه تابستان‌های اصفهان گرم و آزاردهنده و زمستان‌های این شهر هم سرد و جان‌سوز است، تقاضا برای سفر به این شهر در تابستان و زمستان کاهش می‌یابد و این دو فصل فرصت مناسبی برای خرید بلیط هواپیما اصفهان یا رزرو بلیط هواپیما برای این شهر با قیمت مناسب هستند.

بلیط‌های لحظه آخری اصفهان برای افرادی که به دنبال بلیط هواپیما ارزان هستند، گزینه‌های مناسبی محسوب می‌شوند. قیمت این بلیط‌ها در برخی از مواقع نسبت به قابلیت‌هایی که در چند روز قبل از پرواز فروخته می‌شوند، بسیار ارزان‌تر هستند؛ البته این بلیط‌ها تنها در مواقع معدود و خاص و تنها زمانی که ظرفیت هواپیما در ساعات پایانی تکمیل نشده باشد یا تقاضای کمی برای سفر به اصفهان وجود داشته باشد، عرضه می‌شوند؛ البته به دلیل اینکه این بلیط‌ها معمولاً تنها در چند ساعت پایانی مانده به پرواز و کاملاً ناگهانی و فوری عرضه می‌شوند، تنها برای افرادی مناسب هستند که در هر روز و ساعتی کاملاً آماده سفر باشند و بتوانند خود را فوری به فرودگاه برسانند.

بلیط‌های ساعت‌های عصر و پایانی شب نیز نسبت به سایر بلیط‌ها ارزان‌تر هستند. در ضمن در زمان‌هایی که ایام پیک سفر نیستند، بلیط های وسط هفته در مقایسه با بلیط های آخر هفته ارزان‌تر هستند.

خرید بلیط هواپیما اصفهان تهران و رزرو هتل اصفهان با رادار 361

رادار361 موتور جستجوی قدرتمندی برای یافتن معتبرترین فروشندگان برای خرید و رزرو بلیط هواپیما اصفهان و رزرو هتل اصفهان با کمترین قیمت ممکن است.

در هنگام خرید بلیط هواپیما از رادار باید شهر مبدأ و مقصد و تاریخ سفرتان را مشخص کنید تا بتوانید فهرستی از بلیط های قابل‌خرید با ارزان‌ترین قیمت را از فروشندگان معتبر مشاهده کنید و از طریق رادار به‌راحتی به سایت فروشنده هدایت شوید. شما می‌توانید در رادار پروازها را بر اساس ارزان‌ترین قیمت، نزدیک‌ترین زمان به زمان کنونی، سریع‌ترین مدت‌زمان پرواز و پیشنهاد رادار مرتب و یا آن‌ها را بر اساس شرکت هواپیمایی، کلاس پروازی، نوع هواپیما و محدوده ساعات پرواز فیلتر کنید تا بتوانید پرواز موردنظرتان را درسریع‌ترین زمان ممکن پیدا کنید.

همچنین می‌توانید ارزان ترین بلیط هواپیما مسیر موردنظرتان در روزهای مختلف را نیز در بالای فهرست بلیط‌ها مشاهده کنید. در صورت تمایل برای اطلاع از مدت‌زمان هر پرواز و نوع هواپیمای آن‌ها تنها کافی است روی گزینه جزئیات پرواز در زیر هر پرواز کلیک کنید.

برای رزرو هتل اصفهان و رزرو هتل در سایر شهرها تنها باید نام شهر، تاریخ ورود و خروج و در صورت تمایل ظرفیت اتاق موردنظرتان را مشخص کنید تا فهرستی از هتل‌ها با ارزان‌ترین قیمت و معتبرترین سایت‌های ارائه‌دهنده خدمات رزرو هتل را ببینید. مرتب‌سازی هتل‌ها نیز بر اساس ارزان‌ترین قیمت، بالاترین امتیاز، بیشترین نظرات و پیشنهاد رادار امکان‌پذیر است.

همچنین می‌توانید با فیلتر کردن هتل‌ها بر اساس پارامترهایی همچون هزینه، ستاره‌ها، امتیاز و امکانات هتل‌ها، هتل موردنظرتان را راحت‌تر پیدا کنید. در قسمت هزینه محدوده قیمتی هتل‌ها بر اساس ظرفیت اتاق‌های آن‌ها برای هر شب اقامت یا مدت‌زمان تعیین‌شده توسط شما روی یک نمودار مشخص شده است و شما می‌توانید بودجه موردنظرتان را روی محور مشخص کنید.

امکان فیلتر کردن هتل‌ها بر اساس ویژگی‌های خاص که آن‌ها را از سایر هتل‌ها کاملاً متمایز می‌کند، نیز وجود دارد؛ مثلاً شما می‌توانید هتل‌های اصفهان را بر اساس نزدیکی به زاینده‌رود یا برخورداری از چشم‌انداز آن، قرار داشتن در محدوده تاریخی شهر، محدوده جلفا، محدوده میدان نقش‌جهان، محدوده بازار، محدوده ترافیک طرح زوج و فرد یا خارج از این محدوده و یا سنتی بودن هتل فیلتر کنید.

در ضمن در رادار نظرات مسافران در مورد هتل‌ها و تصاویر هتل‌ها از منابع مختلف جمع‌آوری شده است. در صفحه اصلی قسمت رزرو هتل می‌توانید فهرستی از ارزان‌ترین هتل‌های محبوب‌ترین شهرهای گردشگری ایران یعنی شهرهای اصفهان، تهران، کیش، قشم، یزد و شیراز را بر اساس ظرفیت اتاق‌های آن‌ها ببینید.

 

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله

  • 0
  • 21

دیدگاه ها

اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها