00%
منو

هتل نووتل تهران

هتل نووتل تهران

تهران شهر دوست‌داشتنی و مسافرپذیر ایران است که تعداد زیادی مسافر به‌صورت شناور در آن درحال تردد هستند. به‌سبب پایتخت سیاسی کشور که در این شهر قرار دارد، بسیاری از مشاغل و کارها هم در این شهر دایر هستند که باعث می‌شود افرادی به آن‌جا بروند. فارغ از دلیل سفر حیف است که به تهران بروید و از مکان‌های دیدنی آن بازدید نکنید. شما می‌توانید به هردلیلی که راهی این شهر می‌شوید، از مناطق تاریخی، عمارت‌های بزرگ و کاخ‌های مجلل تهران بازدید کنید. به‌هرصورت بازدید از تهران مستلزم اسکان در هتل یا مهمان‌سرایی خوب است. در این مطلب ضمن معرفی تعدادی از مکان‌های دیدنی شهر تهران به بررسی هتل نووتل می‌پردازیم. با ما همراه باشید.

 

مکان‌های دیدنی تهران

مکان‌های دیدنی شهر تهران شامل تعداد زیادی عمارت سلطنتی، کاخ‌ها و بناهای تاریخی و موزه‌های مهم، پارک‌های کوهستانی، سازه‌های مدرن و… می‌شود. تقریبا می‌توان گفت با چند روز گردش در شهر تهران می‌توانید هر نوع جاذبه توریستی را ببینید.

منطقه کوهستانی دماوند

اگر اهل کوهنوردی و صعود هستید، پیشنهاد من به شما حضور در کمپ‌های گردشگری مخصوص صعود به دماوند است. شما می‌توانید با چند روز پیاده‌روی و البته آمادگی قبلی سری به بلندترین کوه ایران یعنی دماوند بزرگ بزنید.

پارک ژوراسیک

تا کنون فکر کنم نام پارک ژوراسیک را شنیده باشید. این فیلم داستانی تخیلی دارد و به دایناسورها مربوط می‌شود. طی چند سال اخیر پارک بزرگی به نام ژوراسیک در تهران ساخته شد که در آن ماکت 28 نوع دایناسور وجود دارد. دایناسورهایی که کمی حرکت می‌کنند و با جلوه‌های نوری و صدا، هیجان بسیاری مخصوصا برای کودکان ایجاد می‌کنند. برای حضور در این پارک باید آدرس سعادت‌آباد، انتهای بلوار پاک‌نژاد، میدان بهرود، بلوار شقایق، خیابان عزتی را دنبال کنید. شما می‌توانید با حضور در این پارک اطلاعات کودکان خود را درباره این حیوانات افزایش دهید.

لواسان و ییلاق فشم

بین تهرانی‌ها و شهرستانی‌ها لواسان نام آشنا و مشهوری به‌حساب می‌آید. منطقه‌ای خوش آب‌وهوا که برای ساکنان تهران نیز جایی برای استراحت و تنفس هوای خوب است. شما می‌توانید با حضور در جاده لواسان از کافه و رستوران‌های بین‌راهی آن‌جا لذت ببرید و ساعت‌ها وقت بگذرانید. همچنین با کمپ کنار رودخانه از آب جاری و فضای دلنشین آن‌جا استفاده و قسمتی از دودهای جاخوش کرده در ریه خود را راهی ملکوت کنید.

معرفی هتل های تهران

تهران شهر پررونق همراه با امکانات فراوان است. این امکانات در همه زمینه‌ها گسترده شده‌اند و طبیعتا در زمینه گردشگری هم وجود دارند. یکی از ویژگی‌های خوب تهران وجود هتل‌ها و مهمانسراهای متفاوت است که برای هر سلیقه‌ای مناسب هستند. درادامه قصد بررسی هتل نووتل یکی از بزرگ‌ترین هتل های تهران را داریم.

مطالعه بیشتر : هتل های ارزان قیمت تهران

هتل نووتل

هتل نووتل یکی از هتل‌های مجلل مدرن و تازه ساخت ایران است که در سال 93 زیر نظر شرکت هتل‌سازی اکور فرانسه ساخته شد. این هتل پنج ستاره در 11 طبقه با 296 باب اتاق و سوئیت بزرگ در ضلع جنوبی فرودگاه امام خمینی ساخته شده و برای مسافرانی که قصد تعویض پرواز یا اقامت کوتاه‌مدت در فرودگاه را دارند، بسیار مناسب است. البته شما می‌توانید برای دیگر مقاصد خود نیز از این هتل استفاده کنید.

 

هتل نووتل را می‌توان فول امکانات‌ترین هتل تهران دانست. به‌دلیل زیربنای بسیار زیاد اغلب مجموعه‌های موردنیاز زندگی روزمره در این هتل وجود دارد. مطمئن باشید که اگر قصد بازدید از شهر را نداشته باشید، با سکونت در هتل نووتل اصلا احتیاجی به خروج از آن پیدا نمی‌کنید!

ویژگی‌ها و امکانات این هتل تمامی ندارد. از پارکینگ رایگان، رستوران و غذاخوری‌های شیک، کافه، اتاق‌های کامل و… گرفته تا آرایشگاه و باشگاه‌های بدنسازی، استخر و… همه را می‌توان در هتل نووتل پیدا کرد. تقریبا همه امکاناتی که در هتل‌های پنج ستاره وجود دارد، در این هتل نیز دیده می‌شود، اما وجه تمایز همه آن‌ها کیفیت این امکانات است که به‌هیچ‌وجه با هیچ هتل دیگری قابل مقایسه نیست!

در این هتل اتاق و سوئیت‌های تک نفره، دو نفره، سه و چهار نفره وجود دارد که همه به‌صورت شیک و زیبا دیزاین شده‌اند و با فول امکانات آماده استفاده شما هستند. در هر اتاق امکاناتی نظیر مبلمان، سرویس خواب،  یخچال، آب رایگان، وسایل بهداشتی، سرویس‌بهداشتی ایرانی و فرنگی، میز تحریر، صندوق امانات، چای‌ساز، سیستم تهویه تلویزیون، آباژور، سیستم گرمایش و سرمایش و… وجود دارند که می‌توانید با رزرو اتاق از همه آن‌ها بهره‌مند شوید.

مقاله مرتبط : هتل های خیابان آزادی تهران

یکی دیگر از ویژگی‌های مهم هتل، امنیت ذهنی است که مسافر به‌دلیل دوری از سروصدای شهر در آن احساس می‌کند. درواقع شما با حضور در هتل نووتل نه برای محدوده طرح ترافیک مشکل دارید و نه برای سروصدای ماشین و موتور. ضمن اینکه هتل فضای سبز و پارک مخصوص به کودکان هم دارد که درصورت خسته‌شدن از حضور در هتل می‌توانید از آن‌ها استفاده کنید.

خوشبختانه هتل نووتل جزو سیستم رزرو آنلاین علی بابا شده و شما می‌توانید با حضور در این سایت هر اتاق هتل را به‌صورت آنلاین رزرو کنید. باید بدانید که رزرو هتل تهران به‌شکل آنلاین برای اغلب آن‌ها امکان‌پذیر است و شما می‌توانید با حضور در سامانه‌های رزرو هتل مثل علی بابا بدون نیاز به حضور در پذیرش هتل اتاق خود را رزرو کنید. رزرو هتل تهران از علی بابا جز ویژگی که ذکر شد، نکته دیگری هم دارد. شما می‌توانید با استفاده از سامانه علی بابا درصورت نیاز بلیط موردنظر خود را هم تهیه کنید و احتیاجی به رفت‌وآمد به شرکت‌های هواپیمایی اتوبوسرانی و ریلی هم ندارید.

 

4.5 2 رای ها
امتیازدهی به مقاله

  • 0
  • 79

دیدگاه ها

اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها