00%
منو

خرید حوله یزدی از فروشگاه اینترنتی یزد نساج

حوله، یکی از مهم‌ترین لوازم شخصی است که در طول روز، بارها به آن نیاز پیدا می‌کنیم. حوله‌ها معمولاً خیلی زود، رنگ و کیفیت اولیه خود را از دست می‌دهند و به‌قدری زبر می‌شوند که نمی‌توان از آن‌ها استفاده کرد. به نظر شما بهترین جنس برای حوله حمام و حوله تن‌پوش چیست؟

حوله‌های یزدی، با جنس ابریشمی، پنبه‌ای و نخی، در بازار به فروش می‌رسند. اگر به دنبال خرید حوله‌ای با جذب آب بسیار بالا هستید، خرید حوله نخی یزدی از فروشگاه یزد نساج را به‌شدت توصیه می‌کنیم. این حوله‌ها به دلیل استفاده از نخ ویسکوز، جذب آب بسیار زیادی دارند و معمولاً به‌منظور حوله حمام، مناسب‌تر هستند. بنابراین، پیشنهاد می‌کنیم که در ادامه این مقاله، با ما همراه باشید تا هر آنچه برای خرید حوله یزدی نخی و خرید کاور فرش و…، با بهترین کیفیت نیاز دارید را، در اختیارتان قرار دهیم.

انواع جنس حوله‌های یزدی

حوله‌های یزدی، به انواع مختلفی بر اساس جنس، تقسیم می‌شوند که بر اساس این جنس‌ها، قیمت و کیفیت آن‌ها تغییر می‌کند. برای آشنایی بیشتر با انواع جنس‌های حوله و به‌ویژه برای خرید حوله نخی باکیفیت، به موارد زیر توجه فرمایید.

جنس پنبه‌ای

حوله‌های پنبه‌ای، به دلیل ماهیت طبیعی الیاف پنبه، یکی از بهترین انتخاب‌ها محسوب می‌شوند. این جنس، باعث حساسیت پوستی نمی‌شود و نرمی بیشتری نسبت به حوله‌های نخی دارد. همچنین، مقاومت خوبی داشته و از دوام مناسبی برخوردار است. اما باید توجه داشت که این حوله‌ها پس از خیس شدن، زمان بیشتری برای خشک شدن نیاز دارند و ضخامت آن‌ها، زیاد است؛ بنابراین، برای مسافرت و استفاده در استخر، مناسب نیستند.

حوله ابریشمی

حوله‌های ابریشمی، به‌عنوان حوله‌های لوکس و شیک شناخته می‌شوند. این حوله‌ها، بیشتر برای استفاده در فصل تابستان مناسب هستند و بافت نازک و لطیفی دارند. بااین‌حال، بهتر است بدانید که ماندگاری آن‌ها، کمتر است.

حوله نخی

حوله‌ نخی یزدی، از بهترین و مناسب‌ترین انواع حوله‌ها به شمار می‌آیند. حوله نخی یزدی، از نخ‌های بسیار باکیفیت تولیدشده و دارای قدرت جذب، بالایی است. این حوله‌ها، از انواع مختلف نخ، تولید می‌شوند که ازجمله این نخ‌ها باید به نخ ساده یا نخ ویسکوز اشاره کرد که برای جذب بهتر آب، به‌کار می‌روند. رنگ ثابت حوله‌های نخی یزدی، این امکان را فراهم می‌کند که بتوانید آن‌ها را در هر شرایطی استفاده نمایید.

با بررسی انواع جنس حوله یزدی، می‌توانید انتخابی متناسب با نیازها و سلیقه خود داشته باشید. درصورتی‌که قصد خرید هر یک از این حوله‌ها، به‌ویژه خرید حوله نخی را داشته باشید، کافی است به وب‌سایت یزد نساج به آدرس https://yazdnasaj.com/، سری بزنید و حوله موردنظر خود را انتخاب کرده و خیلی راحت، خریداری کنید.

چه عواملی بر کیفیت و قیمت خرید حوله نخی مؤثرند؟

نخ مورداستفاده در این حوله‌ها، می‌تواند از نوع نخ رینگ یا نخ اپن‌اند باشد که علاوه بر کیفیت، در قیمت حوله‌ها نیز تأثیر خواهد داشت. حوله‌هایی که از نخ رینگ تولیدشده‌اند، کیفیت بالاتری دارند و ازاین‌جهت، قیمت بیشتری نسبت به حوله‌های تولیدشده از نخ اپن‌اند دارند. فاکتور مهم دیگری که در قیمت حوله‌های یزدی تأثیرگذار است، شماره نخ مورداستفاده در تولید حوله است.  تک‌رو یا دو رو بودن حوله و همچنین، دو لا یا تک‌لا بودن نخ، می‌توانند قیمت خرید حوله یزدی را تحت تأثیر خود قرار دهند.

البته، واضح است که رنگرزی و ثبات رنگ حوله‌ها نیز، از پارامترهای مهمی هستند که می‌توانند سبب تغییراتی در قیمت حوله نخی شوند. حوله‌هایی که در مرتبه اول شستشو نیز تغییر رنگ نمی‌دهند، حوله‌هایی با رنگ ری اکتیو هستند. ما در فروشگاه یزد نساج، این اطمینان را به شما می‌دهیم که تمامی انواع حوله یزدی، اعم از حوله استخر و حوله تن‌پوش و حتی سایر محصولات، همچون خرید کاور فرش، با بهترین مواد اولیه، تولیدشده‌اند و با شستشوی درست، تغییری در رنگ آن‌ها ایجاد نخواهد شد.

پارامتر دیگری که در قیمت خرید حوله نخی مؤثر است، طرح حوله و کیفیت گلدوزی‌های آن است. برخی حوله‌ها، ازلحاظ زیبایی، حرف اول را می‌زنند؛ بنابراین، طبیعی است که نسبت به مدل‌های ساده و معمولی‌تر، کمی قیمت بیشتری داشته باشند.

خرید حوله یزدی از فروشگاه اینترنتی یزد نساج

خرید حوله یزدی از فروشگاه اینترنتی یزد نساج

حوله‌های نخی یزدی، از چه نوع نخی تولید می‌شوند؟

حوله‌ها می‌توانند از دو نوع نخ، یعنی نخ اپن و نخ رینگ، تولید شوند. نخ اپن، دارای انتهای باز است، درحالی‌که نخ رینگ، به‌صورت حلقه‌ای است. اگر به‌طور دقیق‌تری به حوله‌ها نگاه کنیم، می‌توانیم این تفاوت را بیابیم. نخ رینگ، به دلیل پروسه‌ تولید با هزینه‌ بالاتر، کیفیت و دوام بالاتری دارد و به همین دلیل، قیمت بیشتری نیز دارد. بنابراین، حوله‌هایی که از نخ رینگ تولیدشده‌اند، نسبت به حوله‌هایی که از نخ اپن تولیدشده‌اند، کیفیت و قیمت بیشتری دارند.

باید توجه داشت که شماره‌ نخ نیز، بر روی قیمت تأثیرگذار است. بیشتر حوله‌ها با استفاده از نخ‌های 16 و 20 تولید می‌شوند. اما توجه داشته باشید که تعداد محدودی از حوله‌ها، از نخ 30 تولید می‌شوند که قیمت بسیار بیشتری دارند. بنابراین، هنگام خرید حوله نخی از هر فروشگاهی، علاوه بر نوع نخ، باید به شماره‌ نخ استفاده‌شده در آن نیز، توجه کرد.

مزایای خرید حوله‌های نخی

چرا حوله تن‌پوش نخی بخریم؟ مزایای حوله‌های نخی چیست؟ حوله‌های تن‌پوش نخی یزدی، به دلیل ویژگی‌های منحصربه‌فرد خود، بسیار موردتوجه قرار می‌گیرند. این حوله‌ها به علت وزن سبک، کم‌حجم بودن و ویژگی‌های نخ ویسکوز، جایگزین مناسبی برای حوله‌های سنتی به‌حساب می‌آیند. ویژگی‌های برجسته نخ ویسکوز که از منابع طبیعی با سلولز بالا به‌دست می‌آید، شامل جذب رطوبت بالا است که به‌عنوان یک خاصیت مهم در این حوله‌ها تلقی می‌شود.

حوله‌های ساده با وزن بالا و حجم زیاد، برای استفاده در استخر یا در سفر، مناسب نیستند. به همین دلیل است که خرید حوله نخی، به‌ویژه حوله‌های تن‌پوش نخی، به‌عنوان گزینه‌ای بهتر معرفی می‌شوند. نخ ویسکوز، از خصوصیاتی نظیر جذب رطوبت بالا، جذب رنگ آسان و تشکیل یک بافت خنک، بهره می‌برد. با این ویژگی‌ها، این حوله‌ها برای استفاده در استخر، سفر و حتی استفاده روزمره در منزل، بسیار مناسب هستند.

ممکن است تصور کنید که حوله پنبه‌ای نیز به دلیل جذب آب و رطوبت بسیار بالا، می‌تواند گزینه مناسب‌تری نسبت به حوله‌های نخی باشد، اما این‌گونه نیست. حوله‌های پنبه‌ای می‌توانند آب زیادی را جذب کنند، اما به فرصت بیشتری برای خشک شدن نیاز دارند و بسیار سنگین‌تر هستند.

معایب خرید حوله نخی

در کنار تمام مزایایی که خرید حوله نخی یزدی با خود به همراه دارد، معایبی نیز دارد که مهم‌ترین آن‌ها عبارت‌اند از:

  • در برخی شرایط، حوله‌های نخی ممکن است خیلی راحت‌تر از سایر مدل‌ها، دچار آسیب و پارگی شوند.

  • به‌منظور حفظ ماندگاری رنگ حوله‌های نخی، بهتر است آن‌ها را در ماشین لباسشویی بشویید و از شستشو با دست، خودداری نمایید.

  • گاهی اوقات پیش می‌آید که هنگام شستشو، حوله نخی، رنگ پس می‌دهد و می‌تواند باعث رنگی شدن سایر لباس‌ها و پارچه‌ها شود.

  • حتی گاهی ممکن است برخی از مدل‌های حوله نخی، دچار آب‌رفتگی شوند و پس از هر بار شستشو، قد آن‌ها کوتاه‌تر شود.

البته با خرید هر محصولی که پارچه نخی داشته باشد، باید این احتمال را بدهید که مشکلاتی همچون، آب‌رفتگی و از دست دادن رنگ، ممکن است رخ دهند. اما اگر جنسی که می‌خرید را از فروشگاهی معتبر و شناخته‌شده خریداری کرده باشید، به‌راحتی می‌توانید احتمال بروز این موارد را کاهش دهید و از کیفیت بی‌نظیر حوله‌ها، لذت ببرید. حوله‌های نخی، به فراوانی در بازار پیدا می‌شوند و خیلی راحت می‌توانید آن‌ها را خریداری کنید. اما اگر به دنبال خرید حوله نخی باکیفیت و مطمئن هستید، فروشگاه ما، با ضمانت محصولات خود، این اطمینان را به شما می‌دهد که محصولی مرغوب را با بهترین قیمت، تحویل خواهید گرفت.

نحوه شستشو، نگهداری و اتو کردن حوله‌های نخی یزدی

شاید نگهداری و شستشوی حوله‌های نخی، همچون حوله ابریشمی یا پنبه‌ای، سخت نباشد؛ اما برای اینکه بتوانیم از این محصولات برای مدت‌زمان زیادی استفاده کنیم، باید نحوه نگهداری، شستشو و اتو کردن حوله نخی یزدی را بدانیم. توصیه ما به شما این است که برای حفظ کیفیت حوله‌ها پس از خرید حوله نخی، آن را با آب سرد، دست و مواد شوینده بسیار ملایم بشویید. این مدل شستشو، علاوه بر جلوگیری از آسیب رسیدن به پارچه، به حفظ لطافت و نرمی حوله نیز کمک می‌کند.

درصورتی‌که برای شستشوی حوله‌های نخی می‌خواهید از ماشین لباسشویی استفاده کنید، بهتر است دما را بر روی درجه حرارت بسیار پایین، تنظیم کنید. همچنین، درصورتی‌که نیاز به اتو کشیدن دارند، حتماً یک پارچه مناسب، بر روی حوله نخی قرار دهید و برای اتوی بهتر آن، کمی حوله را نم‌دار کنید.

اگر بتوانید این نکات ساده را در استفاده از حوله نخی یا هر محصول نخی دیگری، رعایت کنید، مطمئن باشید که از خرید حوله نخی یزدی، بیشترین رضایت را خواهید داشت و مشتری پروپاقرص این حوله‌ها خواهید شد. متأسفانه، گاهی اوقات افراد با استفاده از شوینده‌های بسیار قوی و آب داغ، نسبت به شستن حوله‌ها اقدام می‌کنند. این موضوع باعث می‌شود که آسیب شدیدی به حوله‌ها وارد شود و نتیجه این کار، بی‌کیفیتی محصول خواهد بود. بنابراین، اگر می‌خواهید از حوله خود برای مدت طولانی‌تری استفاده کنید، روش‌های ذکرشده و نکاتی که در ادامه توضیح می‌دهیم را، اولویت خود قرار دهید.

نکات مهم برای حفظ کیفیت حوله یزدی

بعد از خرید حوله نخی یا سایر مدل‌های حوله یزدی، مهم است که برای حفظ کیفیت آن‌ها، به چند نکته اساسی، توجه داشته باشید. حتی حوله‌های باکیفیت و درجه‌یک نیز بعد از استفاده نادرست و مراقبت اشتباه، کیفیت اولیه خود را از دست خواهند داد. بنابراین، اگر می‌خواهید که حوله شما در طول سال‌ها استفاده، نرمی، دوام و قدرت جذب خود را حفظ کند، باید روش‌های صحیح مراقبت از آن را نیز بدانید. مهم‌ترین نکته‌ای که در این زمینه وجود دارد، برچسب حوله است. شما عزیزان در قدم اول، باید این برچسب را به‌دقت مطالعه کرده و با توجه به آن اقدام کنید.

چند نکته اساسی که به مراقبت و افزایش عمر حوله‌های نخی و… کمک می‌کند، شامل موارد زیر است که رعایت آن‌ها را، به‌شدت توصیه می‌کنیم:

  • قبل از استفاده از حوله‌ها، آن‌ها را به خوبی بشویید. گاهی اوقات حوله‌هایی که در قفسه‌های فروشگاه قرار دارند، دارای روکش می‌باشند که سبب می‌شود تا روشن‌تر و نرم‌تر به نظر برسند. شستشوی حوله، به تنظیم رنگ و کاهش رنگ آن، کمک بسیاری خواهد کرد.

  • با استفاده از سرکه سفید مقطر، می‌توانید شستشوی بهتری داشته باشید. این کار کمک می‌کند تا حوله‌ها، بی‌رنگ و کدر نشوند و همچنین، بوی کهنگی را از آن‌ها دور می‌کند.

  • قبل و بعد از خشک‌کردن حوله، حتماً آن‌ها را پوش یا پف دهید. این اقدام کوچک، کمک می‌کند تا نخ‌های حوله، پرتر و انعطاف‌پذیرتر باقی بمانند.

  • از استفاده از نرم‌کننده پارچه، خودداری نمایید. این مواد ممکن است حوله‌های شما را نرم‌تر کنند، اما می‌توانند باقی‌مانده‌هایی را به‌جا بگذارند که مانع از جذب آب می‌شوند. همچنین، از سفیدکننده‌ها، حتی بر روی حوله‌هایی که در برابر آن‌ها مقاوم هستند نیز، استفاده نکنید؛ چراکه می‌توانند باعث ضعف پارچه‌ها شوند.

  • دقت داشته باشید که به حوله‌ها، گرمای زیادی ندهید. گرما می‌تواند نخ‌های آن‌ها را سفت و شکننده نماید و حتی منجر به سفید شدن آن‌ها شود. بهتر است از چرخه‌های خشک‌کن متناوب مثل، خشک‌کن ماشین لباسشویی استفاده کنید و حوله‌ها را در روزهای آفتابی، آویزان کنید تا در هوای آزاد، خشک شوند.

کلام آخر

خرید حوله نخی، به دلیل جذب آب و رطوبت بسیار بالا و درعین‌حال، وزن سبکی که دارد، یکی از بهترین گزینه‌ها، به‌ویژه به‌عنوان حوله حمام است. حوله‌های نخی یزدی، از پرفروش‌ترین‌های فروشگاه یزد نساج نیز می‌باشند که در طرح‌ها و مدل‌های مختلف، به مشتریان عزیز ارائه می‌گردند. برای مشاهده انواع مدل‌های این حوله، کافی است به وب‌سایت ما مراجعه نمایید. اگر تاکنون تجربه خرید آنلاین حوله را نداشته‌اید، این اطمینان را به شما می‌دهیم که حوله‌های یزدی، با بهترین کیفیت به فروش می‌رسند و کارشناسان ما برای خرید بهتر، به شما کمک خواهند کرد. هنگامی‌که وارد وب‌سایت می‌شوید، به صفحه محصول موردنظر خود وارد شوید و با انتخاب حوله یا خرید کاور فرش، هزینه‌ها را پرداخت کرده و منتظر بمانید تا محصولات را به‌دستتان برسانیم.

توجه داشته باشید که تمامی محصولات این فروشگاه، دارای گارانتی کیفیت و قیمت است. بنابراین، شما عزیزان می‌توانید محصولاتی باکیفیت را، با بهترین و مناسب‌ترین قیمت، خریداری کنید و از خرید خود، نهایت لذت را ببرید.

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله

  • 0
  • 13

دیدگاه ها

اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها