00%
منو

معرفی هتل های دارای استخر آب گرم آنتالیا در نوروز 99

سفر به آنتالیا همیشه در بالای لیست گردشگران قرار داشته و تقریبا جز اولین انتخاب های هر فرد است. این موضوع دلایلی زیادی دارد، یکی از اصلی ترین دلایل آن آب و هوای این شهر است. آنتالیا تقریبا در تمام طول هوای خوبی دارد و این موضوع باعث شده در بین شهرهای ترکیه بیشترین طرفدار را داشته باشد. موضوع دیگر هتل ها و خدماتی است که در این شهر ارائه می شود. هتل های لوکس با بهترین امکانات که حتی گاهی گردشگران تمام طول مدت سفر را در هتل سپری می کنند. برای رفتن به آنتالیا مانند سایر شهرهای ترکیه نیازی به ویزا نخواهید داشت. از طرفی ترکیه شهرهای متنوعی برای سفر دارد، هم شهرهای ساحلی و هم شهرهای تاریخی که هر کدام جاذبه های خاص خود را دارند. همه این ها باعث می شود استقبال از این کشور بیشتر باشد و شهرهایی مانند آنتالیا به دلیل شرایط و امکاناتش بیشتر از دیگر شهرها مورد توجه قرار گیرد. برای خرید تور آنتالیا در نوروز باید از قبل اقدام نمایید. چون در بین شهرهای ترکیه جزو پرطرفدارترین آن هاست و زودتر از سایر تورها ظرفیتش تمام می شود. برای تعطیلات پیش رو بهتر است تور آنتالیا نوروز 99 را از سایت های گردشگری معتبر آن هایی که خودشان برگزار کننده تور هستند، اقدام نمایید. این سایت ها بدون واسطه تورها را می فروشند و همین نیز باعث می شود تا هزینه اضافی پرداخت نکنید. آژانس سلام پرواز از جمله این آژانس ها است که در مقاصدی مانند ترکیه مجری مستقیم تورهای مسافرتی است.

آنتالیا در نوروز 99

 

برای رفتن به آنتالیا با توجه به این که چه سفری را انتخاب می کنید، قیمت تورتان متفاوت خواهد بود. در واقع قیمت تور آنتالیا به طور معمول در سطح متوسط قرار می گیرد مگر این که به سراغ لوکس ترین و لاکچری ترین هتل ها بروید یا این که شرایط خاص روی هزینه ها اثر بگذارد. هتل های لوکس با بهترین امکانات و خدمات در زمره هتل های درجه یک جهان قرار دارند و مسلما قیمت آن ها از هتل های معمولی گران تر است. بنابراین با انتخاب هتل های سه ستاره و یا چهاره ستاره می توانید هزینه هایتان را تا حدودی مدیریت کنید. راه دیگری که می توانید سفر ارزان تری به آنتالیا داشته باشید انتخاب پروازهای ایرانی به جای پروازهای خارجی است. قبل از خرید بلیت هواپیما نیز باید به درجه کیفی صندلی که انتخاب می کنید توجه کنید چون صندلی های اکونومی ارزان ترین و صندلی های فرست کلاس گران ترین صندلی های هواپیما هستند.

آنتالیا در نوروز 99

اهمیت کیفیت هتل ها در آنتالیا

آنتالیا با وجود جاذبه های دیدنی و تاریخی که دارد بیشتر به هتل هایش شناخته می شود. اغلب کسانی که به این شهر سفر می کنند قبل از هر چیز کیفیت هتل و امکانات آن برایشان مهم است. تقریبا در تمام سال آب و هوای آنتالیا مطبوع است اما در زمستان کمی سرد می شود برای تفریحات آبی باید به سراغ هتل هایی بروید که استخرهای آب گرم دارند. این موضوع در مورد نوروز نیز صدق می کند چون هنوز چند روزی از زمستان بیشتر نگذشته و هوای آنتالیا آن چنان گرم و تابستانی نیست. بنابراین قبل از سفر باید اطلاعات کافی از هتل و امکاناتشان مانند همین استخر آب گرم و … داشته باشید. سایت سلام پرواز در این زمینه یک مرجع کامل است که نه تنها بهترین هتل ها را معرفی کرده بلکه خدمات و امکانات آن ها را با جزئیات معرفی کرده است. هتل آکا آنتدون کمر آنتالیا از هتل های پنج ستاره ای است که هم استخر آب گرم دارد و هم به مرکز سلامتی مجهز است. در این هتل استخر اختصاصی سرپوشیده و روباز نیز وجود دارد و تمام امکاناتی که می توانید در بهترین هتل های پنج ستاره استفاده کنید، در این هتل نیز ارائه می شود. از دیگر هتل های پنج ستاره که علاوه بر امکانات درجه یکش استخر مجزا با آب گرم دارد، هتل پالمت بیچ ریزورت آنتالیا است. هتل در نزدیکی برج ساعت قرار دارد و این فرصت خوبی است تا از موزه آنتالیا و همین طور پارک پروانه های آن دیدن کنید. هتل مجیک لایف جاکاراندا آنتالیا این هتل زیبا که از بهترین امکانات برخوردار است با مجهز بودن به استخر آب گرم فرصت خوبی ایجاد کرده تا در زمستان نیز به این شهر سفر کرد. اگر طرفدار هتل های ساحلی هستید می توانید به هتل ونزیا پالاس آنتالیا سر بزنید، هتلی که بهترین و درج یک ترین خدمات را ارائه می دهد و با وجود استخر مجزا با آب گرم این امکان را فراهم می کند تا در هوای سرد نیز سفری لذت بخش را تجربه کرد. این ها تنها چند نمونه از هتل های آنتالیا بودند، اغلب هتل های پنج ستاره و لوکس شهر به تمام امکانات مدرن و همین طور استخر آب گرم و مرکز سلامتی مجهز است.

 

آنتالیا در نوروز 99

 

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله

  • 0
  • 672

دیدگاه ها

اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها