00%
منو

در کدام هتل ‌های میلان اقامت کنیم؟

شهر میلان از جمله شهرهای توریستی در کشور ایتالیا محسوب‌ می‌شود. این شهر دارای امکانات بسیار جذابی برای گردشگران بوده و همه روزه افراد زیادی از سراسر دنیا، شهر میلان را به عنوان مقصد گردشگری خود انتخاب می‌کنند. هتل ‌های متعددی نیز در این شهر وجود دارد که هرکدام از آن‌ها از نظر موقعیت و امکانات با يکديگر متفاوت هستند. از جمله این هتل‌ها می‌توان به هتل استار بیزینس پالاس میلان اشاره کرد. در این مطلب با ما همراه باشید تا با بهترین هتل ‌های میلان برای اقامت آشنا شوید.

هتل ‌های میلان

هتل ‌های میلان

معرفی بهترین هتل ‌های شهر میلان

هتل ‌های واقع در شهر میلان، از تنوع بالایی برخوردار هستند. در این بخش با ما همراه باشید تا با بهترین هتل‌های میلان و امکانات و ویژگی‌های هرکدام آشنا شوید.

هتل استار بیزینس پالاس

این هتل یکی از محبوب‌ترین هتل‌ های 4 ستاره شهر میلان است که در شرق میلان قرار دارد. هتل استار بیزینس پالاس، دسترسی خوبی به انواع وسایل نقلیه عمومی دارد؛ به همین علت با اقامت در این هتل می‌توانید به راحتی به مرکز شهر رفت و آمد کنید.

این هتل دارای ۲۴۷ اتاق بوده که تمامی آن‌ها از امکانات رفاهی مناسبی همچون گاو صندوق، تهویه مطبوع، اینترنت رایگان، حمام اختصاصی به همراه وسایل بهداشتی برخوردارند. هتل استار بیزینس پالاس میلان، فاصله بسیار کمی با کلیسای جامع میلان داشته و گالری ویتوریو امانوئل نیز که یکی از اصلی‌ترین مراکز مد دنیاست، در فاصله نزدیکی این هتل قرار گرفته است.

از دیگر امکانات هتل استار بیزینس پالاس میلان، می‌توان به داشتن فضای سبز بسیار زیبا، خدمات خشکشویی، میز بیلیارد و کتابخانه اشاره کرد‌. همچنین ارائه خدماتی مانند پارکینگ شخصی، اجاره ماشین و صبحانه بوفه، با پرداخت هزینه امکان‌پذیر خواهد بود. هتل استار بیزینس پالاس دارای چندین اتاق جلسه و سالن همایش است‌. سالن‌های کنفرانس موجود در این هتل ۳۴۰ نفر ظرفیت داشته و فضای مورد نیاز برای حسات تجاری و خصوصی را فراهم کرده است.

هتل استار بیزینس دارای یک رستوران بسیار لاکچری و همچنین یک کافه دنج و صمیمی است. کیفیت بالای غذاها و نوشیدنی‌های این رستوران و کافه توجه بسیاری از گردشگران را به خود جلب کرده است.

هتل گرند پلازا

هتل گرند پلازا یکی دیگر از هتل ‌های ۴ ستاره واقع در شهر میلان است. این هتل دارای ۱۰۹ اتاق بوده و امکانات رفاهی متعددی برای گردشگران فراهم کرده است. برجسته‌ترین امکانات این هتل شامل سونا، حمام ترکی، حمام بخار و خدمات نگهداری از اطفال است. هتل گرند پلازا با داشتن یک باشگاه بدنسازی مجهز، فضای بسیار مناسبی برای علاقمندان به ورزش را نیز در نظر گرفته است‌.

یکی از منحصربه‌فردترین ویژگی های این هتل، داشتن یک مرکز تجاری است. گرچه این مرکز تجاری مستقل از هتل است؛ اما کاملا مجهز بوده و گردشگران می‌توانند با مراجعه به این مرکز، یک خرید بی‌نقص را تجربه کنند. هتل گرند پلازا از اینترنت رایگان نیز برخوردار است و مسافران می‌توانند کارهای اینترنتی خود را به راحتی در این هتل انجام دهند. علاوه بر این موارد، یک خشکشویی مجهز نیز برای رفاه حال مسافران در این هتل تعبیه شده است.

هتل ماگنا پارس

هتل ماگنا پارس، یکی از هتل ‌های 5 ستاره لوکس واقع در شهر میلان است که امکانات بسیار جذابی را در اختیار مهمانان خود قرار می‌دهد. این هتل از نوعی طراحی مدرن برخوردار بوده و پنجره‌های بلندی که در قسمت‌های گوناگون هتل استفاده شده، میزان نورگیری هتل را افزایش داده، همچنین نمای بسیار زیبایی به آن بخشیده است.

هتل ماگنا پارس، اتاق‌ها و سوئیت‌های متعددی با طراحی منحصر‌به‌فرد و رنگ‌بندی متنوع دارد. رنگ‌‌بندی مختلف اتاق‌ها به همراه تابلوهای بسیار زیبا از مناظر طبیعی، فضای فوق‌العاده جذابی را در این هتل ایجاد کرده است. تمامی اتاق‌های این هتل از تهویه مطبوع، اینترنت بی‌سیم، حمام، تلویزیون و مبلمان چرمی برخوردارند. سوئیت‌های این هتل هم دارای یک کتابخانه برای علاقمندان به کتاب و مطالعه هستند.

رستوران هتل ماگنا پارس غذاهای بسیار لذیذی سرو می‌کند و با انواع نوشیدنی‌های خاصی که دارد، حس و حال بسیار خوبی به مهمانان می‌بخشد. استخر سرپوشیده، سالن ماساژ، منوی ویژه رژیمی، خدمات شستشو، شاتل فرودگاهی، امکانات ویژه برای افراد ناتوان جسمی و … از دیگر ویژگی‌های هتل ماگنا پارس به شمار می‌رود.

هتل ملیا میلانو

هتل ملیا میلانو به عنوان یکی از مجلل‌ترین هتل‌ های میلان شناخته می‌شود. با ورود به لابی این هتل و دیدن پله‌های زیبا، مجسمه‌های ظریف و فاخر، همچنین گل‌های تازه‌ای که روی میز طلایی در این هتل قرار گرفته‌اند، حس و حال فوق‌العاده‌ای را تجربه خواهید کرد. هتل ملیا میلانو دارای اتاق‌ها و سوئیت‌هایی با امکانات متعدد برای رفاه حال مهمانان است. امکاناتی همچون کلاس‌های ایروبیک و سالن ماساژ، از پرطرفدارترین امکانات موجود در هتل ملیا میلانو به شمار می‌روند.

به علاوه، این هتل با داشتن یک رستوران که انواع غذاهای پرطرفدار در آن سرو می‌شوند، مورد توجه بسیاری از گردشگران قرار گرفته است. استخر سرپوشیده، مرکز اسپا و سلامت، امکان سرو صبحانه در اتاق، باشگاه بدنسازی، منوی غذای رژیمی، مرکز تجاری، شاتل فرودگاهی و … از دیگر امکانات هتل ملیا میلانو محسوب می‌شوند.

Shape1

رزرو هتل های میلان با فلای تودی

شهر میلان به عنوان یکی از شهرهای گردشگری مهم در دنیا، هر روزه پذیرای مسافران زیادی از سراسر جهان است. هتل‌های بسیار گوناگونی نیز در این شهر وجود دارند که هرکدام از آن‌ها امکانات خاصی را در اختیار گردشگران قرار می‌دهند. در این مطلب، برخی از هتل‌ های پرطرفدار شهر میلان از جمله هتل استار بیزینس پالاس میلان را معرفی کردیم. اگر شما هم قصد سفر به این شهر زیبا را دارید، پیشنهاد می‌کنیم از طریق وب‌سایت فلای تودی بهترین و مناسب‌ترین هتل را رزرو کرده و مقدمات سفر خود را فراهم کنید.

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله

  • 0
  • 13

دیدگاه ها

اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها