00%
منو

طراحی سایت و اصطلاح WebDesign

داشتن سایت هزینه تبلیغات در دیگر پلتفرم ها مثل تلویزیون و روزنامه را کاهش می دهد بازاریابی اینترنتی هزینه بسیار کمتر در مقایسه با دیگر پلتفرم ها دارد تنها با بهبود بخشیدن به وب سایت تان می توانید از طریق گوگل به صورت شبانه‌روزی مشتریان زیادی را به دست بیاورید و با داشتن محتواهای معتبر و تکنیک های ویژه سئو سایت خود را افزایش بدهید تا یک بازاریابی اینترنتی ایده‌آل داشته باشید.

طراحی سایت WebDesign

طراحی سایت WebDesign

اصطلاح طراحی سایت تهران Web Design در معنای تخصصی به طراحی دیزاین و ظاهر سایت که همان بخش فرانت سایت Frontend است گفته می شود همان کار را بصورت واقعی در منزل تحت عنوان دکوراسیون داخلی داریم نکته منظور از طراحی سایت همان ایجاد و توسعه صفحات اینترنتی وب است اما اصطلاح درست و تخصصی برای این تعریف که شخصی از پایه یک صفحه وب را به صورت کامل ایجاد کرده و روی آن کار میکند.

توسعه دهنده وب یا همان Web developer است و این کارها را توسعه وب یا Web development میگویند.طراحی و توسعه وب به دو دسته Frontend و Backend تقسیم میشود در پروژه های بزرگ طراحی سایت تهیه غذا هرکدام توسط تیم جداگانه اما در ارتباط با هم انجام میگیرد.

برنامه نویسی فرانت Frontend وقتی که کاربر وارد وبسایت ما میشود، به قسمتی که کاربر میبیند و با آن در ارتباط است را بخش فرانت اند یا سمت مشتری می نامیم. وظیفه فرانت کار ها یا توسعه دهندگان فرانت، دیزاین و طراحی تصاویر و رفتاری است که صفحه اینترنتی توسط مرورگر کاربر نشان می دهد.

برنامه نویسی بکند Backend نام دیگر برنامه نویسی بکند کدنویسی سمت سرور است.بکند سایت در واقع به بخش هایی از سایت گفته می شود که از دید کاربر پنهان است و کاربر چیزی از آن را نمی تواند ببیند بکند وظیفه ی اجرای دستورات کاربران که با سرور ها سروکار دارند را دارند دستوراتی مانند ثبت نام، ورود.

وظیفه ی طراحان سایت به ایجاد و توسعه صفحات وب وب سایت میپردازند که توسعه به معنای انجام فعالیت هایی نظیر طراحی فرانت اند کار رابط کاربری کدنویسی بکند زبان های سمت سرور پشتیباتی وب سایت و امنیت شبکه، توسعه محتوا است در مواردی هم میتوان طراح سایت را مسئول بخش هایی مانند عملکرد سرعت ترافیک و ظرفیت سایت دانست.

دلیل ایجاد سایت کاری دنیای تجارت تحول زیادی را با طراحی سایت و حوزه دیجیتال مارکتینگ تجربه کرده است. از این رو صاحبان کسب و کارها میتوانند محصولات و خدمات خود را از روش های جدیدی که این دنیای بی انتها برای آنها فراهم کرده عرضه کنند. با طراحی سایت نتنها می توان به فروش بیشتر دست یافت بلکه سبب برند سازی معروفیت و حتی شیوه ای جدید از تبلیغات را روی محصولات خود میتوانید انجام دهید. این موارد سبب میشود سود آوری و جذب مشتری برای کسب و کار شما بیشتر شده و تنها محدود به مشتریان حظوری نمیشوید. مشاغلی که از وبسایتشان برای تبلیغ خرید و فروش و ارئه خدمات و محصولات استفاده میکنند سبب شدند که به مرور صنعت طراحی سایت را وارد دنیای تجاری سازی و رشد کردند.

سایت eBay سایتی در موضوع حراج آنلاین است که نحوه ی پیداکردن و خرید کالا توسط مشتری ها را به شکل جدیدی تغییر و تحول داده است. 09122654620

سیستم های مدیریت محتوا

سیستم های مدیریت محتوا یا CMS  وردپرس یی از معروف ترین CMS ها در دنیای طراحی سایت است که امکان ایجاد وب سایت ها را به راحتی و در زمانی کم فراهم میکند. در ابتدای کار وردپرس با هدف توسعه و ایجاد سایت های وبلاگی عرضه شد و در ادامه با اضافه شدن افزونه های وردپرسی امکاناتی نظیر ساخت سایت های فروشگاهی و خدماتی قدرتمند میتوان گفت تبدیل به یکی از محبوب ترین CMS های عرضه شده، شده است. سیستم های مدیریت محتوا تاثیر مستقیم روی توسعه وب در تعامل و ارتباطات آنلاین گسترش داده است.

توسعه وب بر کسب و کار خدمات طراحی و توسعه وب سایت ها فقط شامل نوشتن کدها نمیشود بلکه متخصصان در زمینه ی طراحی سایت به برند سازی افزایش فروش و ترافیک تبلیغات و کمپین های موثر و راه حل هایی برای ایجاد رونق در کسب و کار شما ارائه میدهند فعالیت میکند همچنین کسب و کارها ثبات تجاری خود را توسط متخصصان با نگهداری و پشتیبانی از وب سایت ها حفظ میکنند.

راهکار سودآوری کسب و کار طراحی و توسعه صحیح سایت سبب تاثیر گذاری بیشتر در مخاطبان و مشتریان میشود و آنها را ترغیب به خرید خدمات یا محصولات شما میکند همچنین طراحی سایت اصولی سبب میشود تا مخاطبان شما در سایت شما به گشت و گذار بپردازند و در نهایت نسبت به خرید اقدام کنند. رعایت اصول و بهینه بودن سایت در کنار UI,UX سایت شما به افزایش نرخ تبدیل شدن مشتریان و مخاطبان شما کمک می کند که حاصل آن سود و رونق در کسب و کار شما است.

طراحی سایت برای ارائه خدمات اینترنتی به منظور سهولت مشتری و حتی صاحب کسب و کار است و تاثیر زیادی روی زندگی مردم دارد. درواقع بسیاری از کارها و خدمات در سریع ترین حالت ممکن در بستر مجازی انجام میشوند که در نتیجه هزینه های مشتریان کمتر شده و به نفع مشتریان میشود. پس مشتریان و کاربران علاقه و اشتیاق زیادی برای استفاده از خدمات ما خواهند داشت و این امر موجب این میشود که علاوه بر مشتریان حضوری، مشتریان آنلاین را نیز پوشش دهیم تا از هردو بستری که در اختیار داریم سود ببریم.

شکل خبر رسانی و انتقال اطلاعات نیز تغییر کرده است. سالیان پیش، اکثر اطلاع رسانی ها از طریق روزنامه ها بود و این روند به کندی پیش میرفت و هر فرد برای دانستن اخبار روز باید هر صبح روزنامه مربوط به همان روز را تهیه میکردند. حتی با وجود تلوزیون ها و رادیو ها هم این خلع حس میشد، اما با شکل گیری و محکم شدن پایه های اینترنت شاهد شکل گیری سرویس ها و سایت های خبری شدیم که یک تحول بزرگ در دنیای اطلاع رسانی و ارتباطات بود.

سایت های Forumاینترنت بستری محبوب برای کسب اطلاعات جدید و انتقال اطلاعات است. فروم ها امکان ایجاد این فضا را در اختیار کاربران قرار داده اند. فروم ها با عنوان تالار گفتگو یا تالار گفتمان هم شناخته میشوند.

گسترش با پلاگین رایگان بدون استفاده از کد نویسی وردپرس یک سیستم مستقل است و نیازی به نرم افزارهای ویرایش HTMLمانند Adobe Contribute یا Dreamweaver ندارد. شما می توانید یک صفحه یا پست وبلاگ جدید ایجاد کنید، متن را قالب بندی کنید، تصاویر را آپلود کنید و آنها را ویرایش کنید، اسناد، فایل های ویدئویی، گالری تصاویر و غیره را بدون نیاز به نرم افزار HTML یا FTP اضافی آپلود کنید.

سئو پذیری وردپرس کد پشت وردپرس منظور کدهای php نوشته شده زیاد تمیز و ساده نیست وحجم آن زیاد است هر صفحه، پست و تصویر می تواند کلمات کلیدی متا تگ، توضیحات و عنوان خاص خود را داشته باشد و برای کلمات کلیدی خاص بهینه شود و امکان بهینه سازی بسیار دقیق برای موتورهای جستجو را فراهم کند. همچنین می‌توانید از برچسب‌ها برای تقویت بیشتر تلاش‌های بهینه‌سازی موتور جستجوی خود استفاده کنید.

مدیریت ساده سایت با داشتن یوزر و پسورد کاربری خودتان میتوانید وارد سایت شده وآن را کاملا تغییر داده نیاز به دستکاری در هاست نیست. طراحی ساده سایت ظاهر و ظاهر سایت را می توان ۱۰۰% سفارشی کرد البته نیاز به برنامه نویس و کارشناس دارد تا برند شما بتواند در سایت شما بدرخشد و تجربه ای منحصر به فرد را برای بازدیدکنندگان شما فراهم کند.

یک تقویم رویداد گالری ویدئو و موارد دیگر وردپرس این امکان را با افزونه هایی فراهم می کند که اکثر آنها رایگان هستند یا قیمت بسیار مناسبی دارند. سایت شما میتواند با رشد کسب وکار شما رشد کند سایت های وردپرسی بسیار مقیاس پذیر هستند شما می توانید صدها صفحه یا پست وبلاگ در سایت خود داشته باشد. امکان مدیریت توسط چندین نفر به عنوان مدیر یک سایت وردپرس می توانید چندین کاربر را برای وب سایت تنظیم کنید و سطوح دسترسی و قابلیت ها را به هر کاربر اختصاص دهید.

شاید اینگونه تصور کنید که طراحی سایت تنها برای شرکت ها و سازمان های بزرگ می باشد اما حتی برای کسب و کارهای کوچک نیز بسیار مفید و ضروری به شمار می آید. اگر شما صاحب یک کسب و کار هستید و به صورت حضوری فعالیت می کنید و به فکر گسترش کسب و کارتان می باشید و می خواهید به مشتریان انبوه برسید کافیست از طراحی سایت استفاده کنید و البته طراحی اپلیکیشن در کنار آن می‌تواند درصد رسیدن شما را به موفقیت به حد چشمگیری افزایش بدهد؛ چرا که شما در چنین شرایطی علاوه بر فروش حضوری میتوانید از طریق سایت و اپلیکیشن نیز مشتریان بیشتری داشته باشید.

خوشبختانه شرکت طی سال های کاری خود توانسته است تجربه ای بی نظیری را در کارنامه کاری خود به ثبت برساند و جزء یکی از بهترین شرکت های برنامه نویسی و طراحی وب سایت محسوب می شود که علاوه بر طراحی اپلیکیشن و طراحی سایت های مختلف بلکه طراحی پورتال سازمانی را نیز به بهترین شکل برای شما انجام میدهد. پس با خیالی راحت و آسوده میتوان طراحی سایت را به بسپارید و به کسب و کارتان رونق بدهید.

البته شما در سایت خود باید همه خدمات و محصولات تان را معرفی کنید و بدون اینکه هزینه پرداخت کنید و محدودیتی در این رابطه وجود داشته باشند آنها را به روزرسانی نمایید و دیگر مشتری می‌توانند هر زمان بدون مراجعه حضوری تمام محصولات و خدمات شما را مشاهده کند و برای خرید اقدام نماید.

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله

  • 0
  • 132

دیدگاه ها

اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها