00%
منو

خرید دستگاه تصفیه آب تایوانی از شرکت آبگونه

انواع دستگاه تصفیه آب در برندها و مدل‌های مختلف در بازار موجود هستند و هر کدام کارایی خاص خود را دارند. هنگام خرید دستگاه تصفیه آب، توجه به مشخصات و بررسی عملکرد برند سازنده، اجتناب ناپذیر است. در حال حاضر انواع دستگاه تصفیه آب تایوانی که توسط برندهای معتبر تولید می‌شوند، مورد استقبال عموم مردم قرار گرفته است.

نخستین علت محبوبیت این محصولات در کشورمان، کیفیت بالای قطعات مورد استفاده در آنهاست. کیفیت بالای تصفیه آب تایوانی، مدیون تکنولوژی آمریکایی-کانادایی بکار رفته در آن است. در ادامه به بررسی دستگاه‌های تایوانی و ذکر مهمترین نکات موثر در خرید دستگاه تصفیه آب خانگی پرداخته و توضیحات لازم را در اختیار شما عزیزان قرار خواهیم داد.

دستگاه تصفیه آب تایوانی

دستگاه تصفیه آب تایوانی

خرید دستگاه تصفیه آب تایوانی

دستگاه تصفیه آب تایوانی بعنوان پرفروش‌ترین دستگاه در بازار ایران، در مدل‌های مختلف عرضه می‌شود. این دستگاه‌ها از کیفیت بسیار بالایی برخوردار بوده و استانداردهای معتبر بین‌المللی را کسب نموده‌اند. اکثر مدل‌های دستگاه‌ تصفیه آب تایوانی موجود در کشور، فرآیند تصفیه آب را بین 6 تا 12 مرحله انجام داده و فیلتراسیون بکار رفته در آنها، بر اساس سیستم اسمز معکوس است.

در زمینه طراحی و تولید فیلتراسیون انواع دستگاه تصفیه آب تایوانی با هدف بهبود طعم آب، تامین املاح معدنی مفید و مورد نیاز بدن، حذف آلاینده‌های میکروبی، از میان بردن خواص اسیدی آب، جلوگیری از نوسان سختی آب و افزایش جذب اکسیژن توسط بدن، تکنولوژیهای مختلفی بکار رفته است. در ادامه به تشریح فیلترهای تعبیه شده در ساختار این دستگاه‌ها خواهیم پرداخت:

1/ فیلتر آلکالاین قلیایی: یکی از محبوب‌ترین فیلترهای مورد استفاده در انواع دستگاه‌ تصفیه آب تایوانی، فیلتر آلکالاین قلیایی است. این فیلتر با کمک خواص ماده سیلیس، ماهیت اسیدی آب را خنثی نموده و آب خروجی را از 8 تا 9.5 درجه قلیایی می‌نماید. خواص آنتی اکسیدانی آب قلیایی موجب پیشگیری از بروز انواع سرطان، تقویت سیستم ایمنی بدن و شادابی و طراوت پوست می‌گردد.

2/ فیلتر سوپر مینرال: فیلتر اسمز معکوس دستگاه تصفیه آب، املاح معدنی مفید درون آب را همراه با سایر آلاینده‌ها جذب و سپس دفع می‌نماید. فیلتر سوپر مینرال با هدف تامین املاح معدنی مفید برای بدن همچنین بهبود طعم آب مورد استفاده قرار می‌گیرد. اگر در اثر کمبود انواع مینرال دچار ریزش مو، جوش و لکهای پوستی یا اگزما هستید، هنگام خرید دستگاه تصفیه آب، این فیلتر موثر را در نظر داشته باشید.

3/ فیلتر آنتی باکتریال: انواع آلودگی میکروبی شامل میکروب‌ها، ویروس‌ها، انگل‌ها و باکتری‌های موجود در آب شهری با کمک خواص آنتی باکتریالی فلز نقره و مواد گیاهی انگل‌ زدای تعبیه شده در این فیلتر، حذف می‌گردند.

4/ فیلتر اشعه یو وی: این فیلتر دارای قوی‌ترین مکانیسم جهت تصفیه میکروبی در دستگاه تصفیه آب بوده و با تابش میزان استاندارد اشعه فرابنفش، موجبات نابودی میکروب‌ها، انگل‌ها، ویروس‌ها و باکتری‌ها را فراهم می‌نماید. خرید دستگاه تصفیه آب همراه با فیلتر UV جهت تصفیه میکروبی آب چاه و آب‌های کشاورزی توصیه می‌شود.

5/ فیلتر محافظ اسمز معکوس: الیاف پلی پروپیلن مخصوص تعبیه شده در این فیلتر، از ورود انواع آلاینده‌های فیزیکی با قطری بین 0 تا 1 میکرون به داخل فیلتر اسمز معکوس ممانعت نموده و باعث افزایش طول عمر ممبران و جلوگیری از نوسان سختی آب در خروجی دستگاه می‌گردد.

6/ فیلتر اکسیژن ساز: استفاده از تکنولوژی مادون قرمز دور و شکست ملکولی آب در این فیلتر، موجبات افزایش جذب اکسیژن توسط گلبولهای قرمز خون را فراهم نموده و اکسیژن رسانی به مغز را تسریع می‌نماید. افزایش سطح اکسیژن در مغز، باعث تقویت سیستم ایمنی در بدن، شادابی و سرخوشی و افزایش طول عمر انسان خواهد شد.

نقش کلیدی هریک از فیلترهای مذکور در افزایش کیفیت آب خروجی انواع دستگاه تصفیه آب تایوانی انکار‌ ناپذیر بوده و زمینه استقبال گسترده از آنها را فراهم نموده است. هنگام خرید دستگاه تصفیه آب خانگی، متناسب با کیفیت آب شهری و مقدار سختی آن، می‌توانید نسبت به انتخاب و نصب فیلترهای ذکر شده اقدام نمایید.

آبگونه؛ ارائه دهنده انواع دستگاه تصفیه آب تایوانی

استفاده از دستگاه تصفیه آب بعنوان یکی از تجهیزات کاربردی در منازل، ادارات، بیمارستان‌ها، رستوران‌ها و سایر اماکن با هدف تامین آب مصرفی سالم و بهداشتی امری فراگیر شده است. در حال حاضر یکی از بزرگترین تولید کنندگان دستگاه‌ تصفیه آب در جهان، کشور تایوان است. این کشور به دلیل نوآوری در طراحی، تنوع در تولید و ایجاد برندهای مطرح، شهرتی جهانی کسب نموده است.

شرکت آبگونه یکی از بزرگترین واردکنندگان و تولید کننده انواع دستگاه تصفیه آب خانگی، نیمه صنعتی و پیش تصفیه در کشور، ضمانت نامه طلایی 24 ماهه تعویض قطعات را به خریداران محصولات این مجموعه اختصاص داده است. همچنین با خرید انواع دستگاه تصفیه آب عرضه شده توسط شرکت آبگونه، تحت پوشش خدمات پس از فروش مادام العمر و گسترده این مجموعه قرار خواهید گرفت. ارائه این خدمات ویژه در سالهای اخیر، موجبات جلب رضایت حداکثری مشتریان مجموعه را فراهم نموده است.

با توجه به ممنوعیت واردات انواع دستگاه تصفیه آب در جهت حمایت از تولید داخلی، شرکت آبگونه با اتکا به واردات قطعات از برندهای مطرح تایوانی، اقدام به تولید و مونتاژ این دستگاه‌های محبوب در کشور نموده است. از مهمترین مزایای خرید دستگاه تصفیه آب تایوانی از شرکت آبگونه می‌توان به موارد زیر اشاره نمود:

  • طول عمر مفید بسیار بالای محصولات
  • رعایت کلیه استانداردهای بین المللی
  • کیفیت بالای آب تصفیه شده
  • کاهش هزینه‌های تعمیر و نگهداری
  • تنوع بی‌نظیر محصولات
  • گارانتی طلایی 24 ماهه تعویض قطعات
  • خدمات پس از فروش مادام العمر
  • خدمات ارسال و نصب رایگان
  • ضمانت اصالت محصولات
  • امکان پرداخت وجه در محل
  • گارانتی بازگشت وجه در صورت نارضایتی
  • ارائه قیمت‌های مناسب در جشنواره‌های فصلی

عوامل مذکور موجب استقبال روز افزون افراد نسبت به انتخاب و خرید دستگاه تصفیه آب تایوانی در کشورمان گردیده و در کنار آن، افزایش تولید محصولات تقلبی توسط سودجویان و کلاهبرداران را در پی داشته است. به همین دلیل همواره توصیه می‌کنیم تا مراکز معتبر و شناخته شده را جهت خرید این محصولات در اولویت قرار دهید.

هرگونه ندانم کاری و تصمیم اشتباه در جهت گزینش و خرید دستگاه تصفیه آب، نه تنها موجب اتلاف هزینه خرید گردیده، بلکه در دراز مدت آثار مخرب خود را بر سلامت بدن انسان نمایان خواهد نمود. آب آشامیدنی سالم، نقش بسیار مهمی در سلامتی بدن شما ایفا می‌نماید. اگر این آب آشامیدنی استاندارد یا بهداشتی نبوده و دارای آلودگی باشد، به مرور زمان موجب بروز بیماری‌های مختلف در بدن خواهد شد.

خرید دستگاه تصفیه آب تایوانی آکوا پرو

برند آکوا پرو از محبوب‌ترین برندهای موجود در بین انواع دستگاه‌ تصفیه آب تایوانی است. این برند در مقایسه با سایر برندها، از لحاظ ساختار ظاهری و کیفیت، تفاوت قابل ملاحظه‌ای داشته و همین امر موجب استقبال گسترده در بین خریداران گردیده است. برند آکوا پرو دستگاه‌های تصفیه آب خانگی، نیمه صنعتی و پیش تصفیه را در مدل‌های مختلف به بازار عرضه نموده است.

این شرکت دارای یکی از بزرگترین خطوط تولید در جهان است. اگر قصد خرید دستگاه تصفیه آب تایوانی اصل و باکیفیت را دارید، پیشنهاد ما برند آکوا پرو خواهد بود. دستگاه‌های تصفیه آب با برند آکوا پرو، از 6 تا 12 مرحله تولید و عرضه می‌گردند.سیستم تصفیه در دستگاه خانگی آکوا پرو، همانند سایر دستگاه‌های تصفیه آب تایوانی، با استفاده از روش اسمز معکوس می‌باشد. اسمز معکوس آخرین تکنولوژی ساخت دست بشر جهت حذف املاح مضر درون آب است.

خرید دستگاه تصفیه آب تایوانی آکوا پرو

خرید دستگاه تصفیه آب تایوانی آکوا پرو

5 1 رای
امتیازدهی به مقاله

  • 0
  • 41

دیدگاه ها

اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها