00%
منو

طراحی سایت املاک چه ویژگی هایی باید داشته باشد؟

امروزه، درخواست بالایی برای طراحی سایت املاک، طراحی پورتال و طراحی حرفه ای وب سایت وجود دارد. موتور جستجو گوگل به تازگی اعلام کرده است به طور متوسط روزانه 5 میلیارد جستجو در این فضا انجام می شود. این امر نشان می دهد پتانسیل بسیار بالایی در این فضا وجود دارد و اگر کسب و کارها بتوانند به خوبی در این فضا قرار گیرند می توانند درآمد خود را بالا ببرند و تعداد مشتریانشان را افزایش دهد.

طراحی سایت املاک

طراحی سایت املاک

ملک یکی از مواردی است که همواره مورد توجه انسان ها بوده است. با طراحی سایت املاک می توان افراد زیادی را برای فروش و خرید ملک جذب کرد. در ادامه تلاش می کنیم در مورد ویژگی هایی صحبت کنیم که باید در سایت های املاک وجود داشته باشند.

دسته بندی مناسب

شما به عنوان یک کاربر چرا وارد سایت املاک می شوید؟! برای اینکه می خواهید اطلاعات کاملی را در مورد متراژ، قیمت و محدوده ملک مورد نظر خود بدست بیاورید. به همین دلیل، وجود این اطلاعات در دسته بندی سایت ضروری است. این امر باعث می شود تا کلیک کاربران زیادتر شود و آنها بیشتر بهتر می توانند به چیزی که نیاز دارند دست پیدا کنند. در نتیجه، نرخ خرید و فروش افزایش پیدا می کند و سایت شما به یک سایت شناخته شده تبدیل می شود. به همین دلیل، تمامی افراد باید در زمان طراحی سایت املاک به این موضوع توجه داشته باشند.

آیکون شبکه های اجتماعی

همانطور که می دانید امروزه شبکه های اجتماعی به بخش جدایی ناپذیری از زندگی انسان ها تبدیل شده اند. بسیاری از کسب و کارها ابتدا فعالیت خود را در شبکه های اجتماعی آغاز می کنند و سپس وارد پروسه طراحی سایت می شوند. همچنین، موتور جستجو گوگل اعلام کرده است فعالیت در شبکه های اجتماعی به عنوان بک لینک قوی برای سایت ها در نظر گرفته می شود. وجود آیکون شبکه های اجتماعی بر روی سایت می تواند به افزایش اعتماد کاربران کمک کند. به همین دلیل، توصیه می شود طراحان سایت در روند طراحی سایت املاک این آیکون ها را بر روی سایت ها قرار دهند.

جستجو پیشرفته

در بسیاری از موارد کاربرانی که وارد سایت می شوند می خواهند ملک مورد نظر خود را پیدا کنند. به همین دلیل، پس از ورود به سایت به دسته بندی هایی که درون سایت قرار گرفته اند توجهی ندارند و ملک مورد نظر خود را جستجو می کنند. اگر سایت دارای جستجو پیشرفته نباشد، کاربر نمی تواند به هدف خود برسد و همین امر باعث می شود که سایت را ترک کند. بنابراین، وجود آیکون جستجو پیشرفته از مواردی است که در روند طراحی سایت املاک باید توجه ویژه‌ای به آن شود.

بخش اخبار

یکی از مهمترین مواردی که توصیه می شود در طراحی سایت املاک به آن توجه شود بخش اخبار است. همانطور که میدانید موارد متعددی از جمله نوسانات دلار می توانند بر قیمت ملک اثر بگذارند. در نتیجه؛ اگر شما بتوانید اخبار را پوشش دهید، می توانید ورودی های زیادی را از این طریق دریافت کنید و همین امر باعث رشد سایت املاک می شود.

طراحی پورتال چیست؟

معمولا سایت هایی که دارای حجم وسیعی از داده ها هستند برای سازمان دهی اطلاعات خود از طراحی پورتال استفاده می کنند. طراحی پورتال باعث می شود تا هر فرد با توجه به نوع کاربری به اطلاعات و داده هایی که برایش مناسب است دسترسی داشته باشد. تشخیص اینکه طراحی پورتال برای یک سایت ضروری است یا خیر به حجم داده ها بستگی دارد. با توجه به این موضوع که این امر یک کار تخصصی است، توصیه می شود برای طراحی پورتال با افراد متخصص مشورت کنید.

طراحی حرفه ای وب سایت چه مزایایی دارد؟

یکی از سوالاتی که در روند طراحی سایت املاک پرسیده می شود در این زمینه است که طراحی حرفه ای وب سایت چه مزایایی دارد. بهتر است بدانید طراحی حرفه ای وب سایت باعث می شود تا درآمد کسب و کارها به میزان زیادی افزایش پیدا کند و به رشد قابل توجهی برسند. همچنین، طراحی حرفه ای وب سایت باعث رشد برند می شود و این امر به درخشش در میان رقبای کاری کمک می کند. در واقع، سایت ها درگاه هایی هستند که باعث می شوند کسب و کارها در مسیر رشد و پیشرفت قرار گیرند.

برای طراحی سایت املاک به کجا مراجعه کنیم؟

تا بدینجا تلاش کردیم به این موضوع بپردازیم طراحی سایت املاک چه ویژگی هایی باید داشته باشد. همانطور که متوجه شده اید در طراحی سایت املاک باید به موارد متعددی از جمله دسته بندی مناسب، وجود آیکون شبکه های اجتماعی و جستجوی پیشرفته توجه شود.

شرکت طراحی سایت سی ام اس ایران (cms-iran.com) ارائه دهنده خدمات طراحی وب سایت به صورت کد نویسی و کاملا اختصاصی مناسب برای کسب و کارهایی که به دنبال ایجاد یا گسترش فعالیت خود در فضای اینترنت هستند. این شرکت به درخشش کسب و کار شما کمک می کند و باعث رشد شما در دنیای اینترنت می شود.

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله

  • 0
  • 13

دیدگاه ها

اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها