00%
منو

در مورد تورهای اقساطی ترکیه چه می دانید؟

کشور ترکیه که از همسایه های ما است، با رشد صنعت گردشگری خود توانسته است تعداد زیادی از گردشگران جهان را به خود جلب کند. ایرانیان نیز در کنار گردشگران دیگر، علاقه زیادی به سفر به این کشور دارند. با وجود این علاقه سفر به ترکیه نیز ارزان نیست و هزینه های زیادی دارد. آژانس مسافرتی پیله های عصر پرواز با ارائه تورهای اقساطی، سعی در سبک تر کرد بار مالی سفر برای شما دارد. در این مقاله قصد داریم تا شما را با سه مورد از تورهای اقساطی کشور ترکیه آشنا کنیم. برای اطلاعات بیشتر تا پایان مقاله همراه ما باشید.

تور اقساطی استانبول

پایتخت فرهنگی اروپا ، لقبی که در سال 2015 به استانبول داده شد. استفاده از این لقب برای این شهر دلایل زیادی داشت که یکی از آن ها مهاجر پذیری بی نظیر این شهر و همچنین مکان های تاریخی و فرهنگی بسیار زیادی است که استانبول قرار دارد. زبان مردم استانبول مانند اکثریت مردم ترکیه ، ترکی است بنابراین بهتر است بهتر است قبل از سفر به این شهر اصطلاحات پر کاربرد را یاد بگیرید یا اینکه اپلیکیشن های ترجمه فارسی به ترکی را نصب کنید. بهار استانبول از نظر آب و هوایی بی نظیر است و جذابیت های خاص خود را دارد اما بسیاری از گردشگران تابستان را برای رفتن به تور قسطی استانبول انتخاب می کنند. این انتخاب خیلی دور از انتظار هم نیست چرا که استانبول به دلیل موقعیت بسیار عالی ای که دارد سواحل جذاب بسیاری دارد و بهترین زمان استفاده از این سواحل تابستان است.

تورهای اقساطی ترکیه

تورهای اقساطی ترکیه

از آن جا که استانبول شهری توریستی است خیلی عجیب نیست اگر آمار جرم و جنایت در آن کمی بالا باشد. اما باید گفت که استانبول امنیتی شبیه به تهران دارد اما بهتر است شب ها در مکان های خلوت به تنهایی قدم نزنید. در تور اقساطی استانبول مکان های زیادی برای دیدن وجود دارد که با دیدن هر کدام از آن ها لذت خاص خودش را خواهید برد. یکی از این مکان ها کاخ دلمه باغچه است که در قرن 19 ام ساخته شده است و بین گردشگران محبوبیت زیادی دارد. کاخ توپکاپی نیز دیگر مکانی است که در سفر به استانبول باید از آن دیدن کنید. البته از کانال بسفر نیز نمی توان گذشت و کشتی سواری در این کانال که استانبول را به دو قسمت اروپایی و آسیایی تقسیم می کند لذت خاص خود را دارد.

تور اقساطی ترکیه

ترکیه کشوری با 85 میلیون نفر جمعیت در موقعیت جغرافیایی خاصی قرار گرفته است. این کشور بین قاره اروپا و آسیا یا به اصطلاح در منطقه اوراسیا قرار گرفته است. به عنوان مثال شهر استانبول به دو قسمت اروپایی و آسیایی تقسیم می شود. بخش زیادی از درآمد کشور ترکیه وابسته به صنعت گردشگری است به طوری که سالانه چند برابر درآمد فروش نفت ایران را از طریق گردشگری به دست می آورد. البته این مسئله عجیبی نیست به این دلیل که ترکیه سرمایه گذاری بسیاری زیادی در بخش گردشگری انجام داده است و البته پتانسیل های گردشگری بالایی دارد. این ها بخشی از آمار و دلایلی بود که ثابت می کند مردم دنیا چقدر به این کشور زیبا علاقه مند هستند. یکی از کشورهایی که مردم آن علاقه زیادی به مسافرت به ترکیه دارند ایران است. در سال گذشته حدود 2.3 میلیون ایرانی به ترکیه مسافرت کرده اند.

تور اقساطی استانبول

تور اقساطی استانبول

به همین دلیل آژانس مسافرتی پیله های عصر پرواز با طراحی تور ترکیه اقساطی این امکان را برای شهروندان ایرانی فراهم کرده است که بدون نیاز به پرداخت هزینه به صورت یک جا به این کشور زیبا سفر کنند. البته اگر بخواهیم به آمار نگاه کنیم ایرانی ها در رتبه چهارم گردشگری در ترکیه قرار دارند. روسیه و آلمان و همینطور انگلیس کشورهایی هستند که شهروندان آن ها دیدن شهر های ترکیه را به دیگر کشور های جهان ترجیح داده اند و به این کشور سفر کرده اند. ترکیه شهر های دیدنی و تفریحی و تاریخی بسیار زیادی از جمله استانبول ، آنتالیا ، ازمیر و … دارد که هر کدام جذابیت ها و ویژگی های خاص خود را دارند. یکی از شهر های زیبایی که گردشگران بسیار زیادی را به صورت سالانه به خود جذب می کند آلانیا است که در ادامه به توضیح آن خواهیم پرداخت.

تور اقساطی آلانیا

آلانیا یک شهر تاریخی که در کنار دریای مدیترانه قرار دارد و فاصله آن تا آنتالیا 135 کیلومتر است. این نزدیکی موجب می شود به راحتی و از طریق فرودگاه آنتالیا بتوانید به آلانیا دسترسی داشته باشید. جالب است بدانید که نامگذاری این شهر در طول تاریخ بارها تغییر کرده است. این شهر وقتی تحت حکومت امپراطوری روم قرار داشت کالانورس نام داشت که به معنی کوه زیبا است. پس از اینکه سلجوقیان به حکومت رسیدند نام این شهر را به علائیه تغییر دادند که تا زمان حکومت آتاتورک این مسئله پابرجا بود. در زمان حکومت آتاتورک تلگرافی از این شهر به آتاتورک زده شد که در آن تلگراف این شهر به جای علائیه با یک اشتباه کوچک آلانیا نام گرفته بود. آتاتورک نیز در جواب آن نامه این شهر را آلانیا خطاب کرد و این شد که نام این شهر برای همیشه به آلانیا تغییر کرد.

تور اقساطی آلانیا

تور اقساطی آلانیا

آلانیا مکان دیدنی و جذاب کم ندارد و این مسئله از آمار بازدید این شهر کاملا قابل مشاهده است. سالانه بیش از 2 میلیون نفر از سراسر جهان برای تفریح و دیدن مناظر جذاب آلانیا به این شهر سفر می کنند. تور اقساطی آلانیا یکی از جذاب ترین پیشنهاد های آژانس پیله های عصر پرواز است که طرفداران بسیار زیادی دارد. جذابیت این شهر بی دلیل هم نیست. کافی است قدم به ساحل طلایی کلئوپاترا بگذارید و در مدیترانه تنی به آب بزنید تا بخشی از جذابیت های این شهر را با تمام وجود احساس کنید. قلعه آلانیا که قلعه ای تاریخی است که در زمان سلجوقیان ساخته شده است یکی دیگر از مکان هایی است که در تور اقساطی آلانیا باید از آن دیدن کنید. قلعه سرخ نیز در زمان سلجوقیان برج دیده بانی بوده است که از امروزه از آن به عنوان موزه استفاده می شود.

برگرفته از وب سایت آژانس گردشگری پیله های عصر پرواز به آدرس https://www.pilehparvaz.com/

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله

  • 0
  • 8

دیدگاه ها

اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها