00%
منو

بلندترین سرسره جهان با سرعت 80 کیلومتر در دبی

تجربه یک روز کامل در یکی از بهترین پارک های آبی دبی، فرصتی است که استفاده از آن جزء بهترین هاست. پارک آبی وایلد وادی دبی Wild Wadi Water Park که به پارک آبی وادی وحشت دبی نیز مشهور است، در جزیره مصنوعی بسیار زیبای جمیرا واقع است، مانند این پارک آبی رویایی را نه تنها خاورمیانه، بلکه کل دنیا نیز ندیده است. این پارک آبی محبوب دارای حداقل 30 سرسره و محوطه استخر می باشد که استفاده از آنها برای تمامی سنین مناسب است. وسایل بازی مهیج که آدرنالین خونتان را تا حد اعلی بالا می برد و فرصتی برای شادی توام با لذت را برایتان فراهم می کند. در ادامه با ما همراه باشید تا درباره امکانات و افتخارات این پارک آبی برتر در دنیا که به شکل افسانه سندباد طراحی شده است صحبت کنیم…

ویژگی های بهترین پارک آبی جهان

دوستداران تفریحات آبی و به خصوص هیجان هیچوقت همچنین تجربه ای را در دبی از دست نمی دهند، پارك ابي وايلد وادي دبي که به تازگی ساخته شده، توانسته در میان گردشگران محبوب شود، آن هم بر می گردد به امکانات و وسایل بازی منحصر به فردی که در خود قرار داده است که هر گردشگری را برای رفتن و گذران اوقات در آن مجذوب خود می کند.

یکی دیگر از دلایل محبوبیت این پارک آبی در میان گردشگران ایرانی و خارجی این است که مکان های امن و مناسبی برای کودکان و افراد کم سن و سال در نظر گرفته شده است که بسیار مورد استقبال نیز واقع شده اند.

 

سرشار از هیجان در مهیج ترین پارک آبی در دبی

این پارک آبی سحرآمیز، درست نزدیک برج العرب دبی که لقب بلندترین هتل جهان را به دوش می کشد، قرار دارد به گونه ای که از تمامی نقاط این برج بادبان شکل دبی خودنمایی می کند. اما می خواهیم بهترین تفریحات آبی پارك ابي دبي یعنی پارک وایلد وادی دبی را برایتان لیست کنیم تا در یکی از بهترین تجربه هایتان در سفر به دبی همراهتان باشیم.

سقوط آزاد از ارتفاع 120 متری

اولین و مشهورترین وسیله بازی در وایلد وادی دبی، سرسره 32 متری آن است با ارتفاعی نزدیک به 120 متری که می توانید اوج هیجان را با سوار بر آن شدن تجربه کنید. روی آب سر بخورید و با پاها و دستهای جفت و ضربدری وارد کپسولی از آب شوید. سقوط آزاد از این سرسره هیجان انگیزترین تفریح است، تا چند لحظه پس از ارتباطتان با سطح سرسره  120 متری و لیز خوردن از آن، روی هوا معلق می مانید تا در نهایت درون استخری پر از آب شیرجه می زنید.

 

نکات مورد نیاز پیش از سوار شدن بر سرسره جمیرا اسکرا

نکات موردنظر و ایمنی که باید پیش از سوار شدن بر روی این سرسره به نام جمیرا اِسکِرا Jumeirah Sceirah رعایت کنید، این است که قدتان بالاتر از یک متر و ده سانتیمتر باشد و وزنتان از 136 کیلوگرم باشد، اما لازم به ذکر است افرادی که بیماری قلبی دارند مجوزی برای سوار شدن بر این سرسره ندارند. پارک آبی وایلد وادی در دبی با داشتن وسایل بازی متعدد و استخرهای متنوع موج، بزرگترین و بلندترین سرسره جهان را دارد.

وسایل بازی بزرگترین پارک آبی جهان

جدای از سرسره 32 متری، سرسره مارپیچی دیگری در پارک آبی وایلد وادی دبی وجود دارد که به برج سورج Burj Surj معروف است. دو یا 5 نفره روی تیوپ سوار می شوید و در حین چرخش در پیچ های این سرسره شتاب می گیرید و در نهایت درون استخر آبی پرتاب می شوید. دیگر تفریحات آبی و وسایل بازی در این پارک آبی بزرگ، موج سواری های با مسیرهای مارپیچ و طولانی است، ترن سواری با مستر بلسترز Master Blasters، استخر موج، استخر بارانی، و رودخانه جوها با تیوب های شناور است. این تفریحاتی که نام بردیم جزء بهترین تفریحات آبی در دبی با تور ارزان دبی لحظه آخر محسوب می شود که اگر تجربه شان نکنید به عبارتی یعنی به پارک آبی دبی نرفته اید.

قیمت پارک آبی وایلد وادی دبی بزرگترین پارک آبی دنیا

اغلب تورهای دبی به صورت 3 الی 7 شب هستند و به دلیل جاذبه های گردشگری بی شماری که دبی دارد پیشنهاد می کنیم بودن در بزرگترین پارک آبی و برترین پارک آبی جهان را یک روز کامل تجربه کنید که خب می توانید زمان رفتن به وایلد وادی دبی را که یکی از پارک های معروف دنیا است، پس از خرید کردن از مراکز خرید دبی، بازدید از برج های بلند دبی و همچنین آفتاب گرفتن در سواحل زیبای دبی، موکول کنید اما توصیه ما به شما بودن یک روز در این پارک آبی است.

قیمت ورودی پارک آبی دبی براساس قد افراد متغیر است و از 300 درهم تا 270 درهم متغیر می باشد. اما برای صرفه جویی در هزینه هایتان می توانید بلیط آن را به صورت آنلاین از وبسایت پارک آبی وایلد وادی دبی Wild Wadi Water Park تهیه فرمایید و زمانتان را صرف ماندن در صف های طولانی بلیط نکنید. اما هزینه ای که گفتیم فقط قیمت بلیط پارک آبی وایلد وادی دبی است، شما برای دریافت امکانات بیشتر اعم از استفاده از کمد شخصی و دستبند مغناطیسی و… ملزم به پرداخت هزینه اضافی در حدود 40 تا 80 درهم هستید. همچنین قیمت کمدهای سایز های کوچک و بزرگ و متوسط متغیر می باشد.

بهترین زمان رفتن به این پارک آبی رویایی در دبی

بسیاری از گردشگرانی که قصد سفر به دبی را دارند برای هزینه سفر به دبی خود برنامه ریزی می کنند و به دنبال این هستند بدانند، هزینه هایی که می بایست در این پارک آبی بپردازند چقدر است که ما به شرح مختصری از قیمت های پارک آبی وایلد وادی در دبی بهترین پارک آبی دنیا می پردازیم.

توصیه ای که به طرفداران تفریحات آبی داریم این است که در زمان هایی مثل فصل زمستان و پاییز تورهای دبی را تهیه نمایید، چرا که قیمت تور دبی لحظه آخر در این زمان ها کاهش چشمگیری پیدا می کند، همچنین این پارک آبی روباز است و ممکن است آفتاب سوزان و هوای مرطوب و شرجی دبی در تابستان و حتی بهار آزاردهنده باشد.

بایدها و نبایدهای پارک آبی وادی وحشت دبی

  • طلا و جواهر به همراه نبرید.
  • قیمت بلیط ورودی برای نوزادان زیر دو سال رایگان است.
  • این پارک برای معلولان امکانات ویژه ای دارد.
  • برای استفاده از صندلی های حمام آفتاب یا استراحتگاه ها می بایست هزینه جداگانه پرداخت نمایید.
  • بازدیدکنندگان مجوز همراه آوردن غذا و نوشیدنی ندارند.
  • بلیط های تهیه شده قابل استرداد نمی باشند.
  • برای استفاده از رستوران یا هر هزینه دیگری در این پارک آبی باید دستبندهای مغناطیسی خود را شارژ کنید.
  • می توانید هر زمان پارک را ترک کنید و تا هنگام تعطیل شدن پارک برگردید، بلیط شما تا آن زمان دارای اعتبار است.

نحوه دسترسی و ساعت کاری پارک آبی دبی

پارک آبی وایلد وادی در دبی هر روزه از ساعت 10 صبح تا 8 عصر آماده باز است. ادرس پارك ابي دبي پارک وایلد وادی دبی که در سال 1999 میلادی افتتاح شده، هم اکنون در ساحل جمیرا و نزدیکی ایستگاه متروی اف جی بی واقع شده است. طراحی این پارک مانند افسانه سندباد است و با وردتان به این پارک حتی اگر فقط اسم سندبار هم به گوشتان خورده باشد متوجه این قضیه می شوید.

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله

  • 0
  • 1,441

دیدگاه ها

اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها