00%
منو

کیف مینی بگ

مینی بگ‌ها کیف‌های کوچکی‌اند که با داشتن بند بلند به راحتی بیشتر استایل شما کمک می‌کنند. این نوع کیف‌ها در عین حال شیک بوده و مدرن به نظر می‌رسند. همچنین به دلیل رنگ و متریال عالی تا سال‌های متوالی می‌توانید از آن‌ها استفاده کنید. کیف مینی‌ بگ نوعی استایل مینیاتوری به ظاهر شما می‌بخشد که شما را شیک‌پوش‌تر نشان می‌دهد. لذا توصیه می‌کنیم که حداقل یکی از آن‌ها را در کمد خود داشته باشید.

امروزه کیف های مینی‌بگ‌ زیادی در طرح و رنگ‌های گوناگون تولید می‌شوند؛ به نحوی که برای ست کردن با لباستان گزینه‌های متعددی دارید. چه بخواهید به یک مهمانی دوستانه بروید و چه برای کارهای روزانه از منزل بیرون بروید؛ مینی بگ انتخاب خوبی است.

کیف مینی بگ همیشه به دلیل ترند بودن از مد نمی‌افتد و در عین حال ضروری‌ترین اقلام را در خود جای می‌دهد. در این مقاله به تاریخچه مینی بگ و مزایای استفاده از آن می‌پردازیم و هرانچه که لازم است را به شما می‌گوییم.

کیف مینی بگ

کیف مینی بگ

مینی بگ چیست؟

در قرن هجدهم زنان و مردان اروپایی از کیف بسیار کوچکی برای حمل پول استفاده می‌کردند. این نوع کیف‌ها معمولا از جنس مخمل بود و با شکل و شمایل سلطنتی گلدوزی می‌شد. همچنین با بسته شدن به دور کمر امنیت بیشتر سکه‌ها را تامین می‌کرد. در اواخر قرن ۱۸ بود که با شکل‌گیری انقلاب فرانسه صنعت پوشاک نیز دستخوش تغییر شد.

به نحوی کیف‌های کوچک حمل سکه نیز ازین تغییر جا نماندند. به مرور زمان شکل آن‌ها عوض شد و به شکلی جدید وارد دنیای مد و فشن شدند.

برای اولین بار در سال ۲۰۱۵ مینی بگ توسط برند فندی طراحی شد که البته جنبه فان داشت. اما به تدریج در برندهای دیگر نیز طراحی آن انجام شد و مورد استقبال قرار گرفت. امروزه مینی بگ‌ها نوعی کیف شیک با فضای کم محسوب می‌شوند که همچنان به خوش‌پوش‌تر شدن فرد کمک می‌کنند. به نحوی که همواره استفاده از آن‌ها را توسط سلبریتی‌ها نیز می‌بینیم.

بگ شیک

بگ شیک

 

مزایا و معایب کیف مینی بگ

مینی بگ‌ها مزیت‌های زیادی دارند که از مهم‌ترین آن‌ها می‌توان به حذف وسایل اضافه اشاره کرد. به نحوی که با استفاده از آن‌ها دیگر نیازی به اقلام غیرضروری خود ندارید. کیف مینی بگ به دلیل فضای کم تنها اقلامی مثل کلید، کارت بانکی و دستمال را در خود جای می‌دهد. به همین دلیل بدون حمل وسایل اضافه از خانه خارج می‌شوید. ترند بودن این نوع کیف نیز از دیگر مزایای آن است. به طوری که با همراه داشتن آن خوشتیپ‌تر به نظر می‌رسید.

اگر هم از آن دسته افرادی هستید که بسیار به مد اهمیت می‌دهید یک بگ شیک حسابی جلوه شما را بیشتر می‌کند. دلیل آن هم استفاده افراد و مدل‌های معروف جهان است که اعتبار خاصی به مینی بگ بخشیده‌اند. علاوه بر مزیت‌های قابل قبول کیف مینی بگ دخترانه معایبی نیز وجود دارد که خوب است بدانید. از جمله آن‌ها می‌توان به فضای کم برای تلفن همراه اشاره کرد. این نوع کیف به دلیل حجم کم خود معمولا فضایی برای نگهداری موبایل ندارد.

کیف زنانه

کیف زنانه

کلام آخر

با اینکه استفاده از کیف زنانه مینی بگ در طول سال‌ها رواج داشته اما از اوایل قرن بیستم رونق بیشتری گرفت. در گذشته صرفا بانوان قشر مرفه از مینی بگ استفاده می‌کردند؛ اما بعدا اقشار دیگر نیز به آن روی آوردند.

کیت میدلتون، کندال جنر، بلا حدید و ریانا نیز از جمله معروف‌ترین اشخاصی‌اند که همواره از مینی بگ استفاده کرده‌اند. دلایل زیادی باعث شد تا کیف مینی بگ محبوب شود و یکی از مهم‌ترین آن‌ها کم جا بودن است.

با استفاده از این مدل کیف دیگر احتیاجی به یافتن جا برای آن نیستید. هچنین جلو حرکت آزادانه شما را نمی‌گیرد و در پیاده‌روی اذیت نمی‌شوید. به یاد داشته باشید که مینی تقریبا با استایل‌‎های متنوعی ست می‌شود. لذا با شلوار جین، لباس‌های زمستانه و حتی با استایل رسمی نیز می‌توانید آن را ست کنید. همچنین با کیف مینی بگ با کت چرمی نیز به خوبی ست می‌شود و شما را خوش‌پوش‌تر نشان می‌دهد. اگر قصد خرید دارید می‌توانید روی کمک bagshik.ir حساب کرده و بهترین‌ها را از آن‌ها بخواهید.

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله

  • 0
  • 136

دیدگاه ها

اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها