00%
منو

ادکلن دیور، برندی که هنگام خرید ادکلن زنانه نباید فراموش کرد

ادکلن و عطر دیور

ادکلن و عطر دیور

از اوایل نفوذ عطر و ادکلن به دنیای مد، برند ادکلن دیور به ویژه در تحولات زنان در دنیای مد، جایگاه ویژه‌‌ای بدست آورد. انواع عطر دیور اکنون بیشترین طرفدارانش را در بین زنان جهان دارد. در این بخش قصد داریم تا علاوه بر معرفی برند دیور، شما را به خرید ادکلن زنانه دیور تشویق کنیم تا بتوانید با رایحه دلنشین عطرهای دیور آشنا شوید؛ پس با ما همراه باشید.

تاریخچه برند دیور

دیور یک برند جهانی و بسیار معروف است که در سال ۱۹۴۷ در پاریس تأسیس شد. بنیانگذار این برند، کریستین دیور، یکی از مشهورترین و با استعدادترین خیاطان زنانه آن زمان بود. با طراحی لباس‌های منحصر به فرد خود، او تأثیر قابل توجهی بر صنعت مد داشت.

او در سن یازده سالگی مجموعه‌ای شامل ۹۰ قطعه لباس را به یک نشریه در پاریس ارائه داد و به عنوان نشانی از انتهای جنگ جهانی و جیره بندی‌هایی که رخ داده بود، مورد توجه قرار گرفت. در سال ۱۹۴۷، اولین عطر دیور به بازار عرضه شد و نام آن از خواهر کریستین گرفته شد. پس از وفات کریستین دیور در سال ۱۹۵۷، همکارانش توانستند برند را پیش ببرند و آن را به عنوان یکی از برترین برندهای جهان حفظ کنند.

کریستین دیور، بنیانگذار برند دیور، پس از چند ماه از ایجاد برند خود در سال ۱۹۴۷، اولین عطر خود را به بازار معرفی کرد. این عطر به افتخار خواهرش کاترین دیور به نام میس دیور (Miss Dior) نامگذاری شده است. رایحه این عطر به شهر گراس در جنوب فرانسه اشاره دارد که محل زندگی کریستین دیور بود.

بسیاری از عطرهای برند دیور بر اساس گل رز و یاسمن ساخته شده‌اند و این دو گل به عنوان نماد عطرهای دیور شناخته می‌شوند. در حال حاضر، عطرها و ادکلن‌‌های دیور به عنوان بهترین و باکیفیت‌‌ترین عطرهای جهان شناخته می‌شوند و بسیاری از سلبریتی‎‌های جهان طرفدار آن‌ها هستند.

اما با دانستن تاریخچه برند دیور شاید در همین مرحله مشتاق باشید که این عطر را امتحان کنید. پیشنهاد ما بهترین فروشگاه عطر تهران یعنی ام زد آروما است که انواع عطرهای برند دیور را با برترین کیفیت به مشتریان خود ارائه می‌دهد.

مشخصات ادکلن دیور

در جهان عطر و ادکلن، تفکیک بین محصولات اصل و تقلبی کاری تقریباً دشوار است. برند دیور به دلیل شهرت بیش از حد خود، هدف سودجویان تقلبی قرار می‌گیرد و محصولات فیک آن نیز به بازار عرضه می‌شوند. با این حال، با دانشی درباره مشخصات عطرهای اصلی دیور، می‌توان به حد زیادی جنس اصلی و تقلبی را از یکدیگر تفکیک داد. در ادامه به برخی از اصول ضروری درباره ادکلن دیور می‌پردازیم.

  • بسته‌بندی: برند دیور بسته‌بندی شیک و با کیفیتی برای محصولات خود طراحی می‌کند. جنس بسته‌بندی بسیار با کیفیتی دارد و ظاهر آن‌ها بسیار ظریف است.
  • کد مخصوص: هر عطر دیور دارای یک کد مخصوص است که تحت شیشه با استفاده از لیزر حک می‌شود. همچنین، این کد روی بسته‌بندی نیز قابل رویت است.
  • اسپری: اسپری عطرهای دیور از جنس فلز با کیفیت بالا ساخته می‌شود و نشان برند دیور روی آن حک شده است.
  • ماندگاری و پخش بو: عطرهای دیور معمولاً دارای ماندگاری و پخش بوی بالایی هستند، به طوری که بوی آن‌ها برای مدت طولانی قابل تشخیص است.

با استفاده از این مشخصات، به راحتی می‌توانید عطر اصل را از تقلبی تشخیص دهید. با این حال، برای اطمینان کامل و تجربه بهتر، می‌توانید به راحتی عطرهای با کیفیت دیور را از فروشگاه ام زد آروما تهیه کنید. در این فروشگاه عطرهای بسیاری برای شما فراهم شده که ادکلن دیور هم یکی از برندهای موجود در ام زد آروما است.

انواع عطرهای زنانه برند دیور

اگر به دنبال خرید ادکلن زنانه دیور هستید باید با انواع آن آشنا شوید. این برند همواره توجه بسیار زیادی به جهان زنان و آزادی آن‌‌ها داشته است. در این بخش به معرفی برخی از عطر‌های زنانه دیور می‌پردازیم.

ادوپرفیوم دیور ادیکت (Dior Addict EDP):

وقتی اسم این عطر شنیده می‌شود نوعی طراوت به یاد می‌آورد که در سال ۲۰۰۲ برای اولین بار عرضه شد. این عطر با رایحه گرم و شیرین در گروه بویایی گل‌های شرقی قرار می‌‌گیرد. ماندگاری و پخش بوی بسیار بالایی دارد و بیشتر در فصول سرد سال مناسب است.

ادوپرفیوم دیور ادیکت

ادوپرفیوم دیور ادیکت

ادوپرفیوم میس دیور پرفیوم (Dior Miss Dior):

رایحه‌‌ای ملایم و شیرین دارد و در گروه بویایی گل‌‌های مدیترانه‌‌ای قرار می‌‌گیرد. این عطر به عنوان نمادی برای زنان جوان عاشق، در سال ۲۰۱۲ به بازار عرضه شد. رایحه میس دیور از ترکیب توت‌های وحشی، نارنگی سبز، یاسمن صورتی، نعناع هندی و مشک تشکیل شده است.

ادوپرفیوم میس دیور پرفیوم

ادوپرفیوم میس دیور پرفیوم

ادوتولیت دان دیور زنانه (Dior Dune for Women):

عطر ادوتولیت دیور در سال ۱۹۹۱ معرفی شد. رایحه گرم و شیرین آن از گروه بویایی گل شرقی گرفته شده و در فصول سرد سال استفاده می‌شود. رایحه این عطر شامل انواع گل‌ها، چوب صندل، سدر و مشک است.

ادوتولیت دان دیور زنانه

ادوتولیت دان دیور زنانه

ادوتولیت دیور دلچه ویتا (Dior Dolce Vita):

این عطر در سال ۱۹۹۴ به بازار عطر و ادکلن عرضه شد. رایحه گرم و شیرینی دارد و در گروه بویایی چوبی شرقی قرار می‌گیرد. این ادوتولیت جذاب بیشتر در فصول سرد سال مناسب است و دارچین، وانیل، هلو و هل از جمله عناصر برجسته در آن هستند.

سخن پایانی

Dior، یک برند معروف در صنعت عطر و ادکلن است، که با طراحی‌های خلاقانه خود، جایگاه ویژه‌ای در قلب عاشقان عطرها ایجاد کرده است. با ادکلن دیور، تجربه‌ای منحصر به ‌فرد از جذاب‌ترین و برجسته‌ترین عطرها را خواهید داشت.

از رایحه‌های زمستانی و گرم برند Delicate Vita، تا عطرهای خنک و تازه مانند Fahrenheit و Homme Sport، هر گزینه‌ای لحظاتی شیک و بی‌نظیر را به شما هدیه خواهد کرد. شما عزیزان می‌توانید به راحتی از فروشگاه ام زد آروم عطرهای باکیفیت برند دیور را تهیه کنید.

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله

  • 0
  • 1

دیدگاه ها

اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها