00%
منو

چگونه متد اکستنشن مو متناسب خود را انتخاب کنیم؟

امروزه افراد بسیاری برای افزایش جلوه و آرایش موهای خود از روش اکستنشن مو استفاده می کنند. اکستنشن مو مدل های مختلفی دارد که هر یک متناسب با نیاز و سلیقه افراد هستند. اگر شما هم قصد انجام اکستنشن مو دارید ولی نمی دانید کدام مدل را انتخاب نمایید، مطالعه ادامه این مطلب را از دست ندهید.

یک از روش های اکستنشن مو، کلیپسی یا گیره ای است که به راحتی لابلای موها نصب می شود. روش نصب اکستنشن گیره ای ساده بوده و شخص بدون هیچ گونه آموزشی می تواند آن را در منزل انجام دهد. همچنین روش موقتی محسوب می شود و می توانید در پایان روز آن را از روی موها باز کنید. اکستنشن مو کلیپسی قابلیت استفاده مجدد را دارند. در صورتی که از موهای طبیعی استفاده کرده باشید، می توانید آن را شستشو یا رنگ کنید.

یکی دیگر از روش های محبوب در بین افراد، اکستنشن چسبی یا کراتین است. در این روش، دسته ای از مو به کمک چسب و ابزار کوچک گرمایشی، به فاصله نزدیکی از ریشه موها چسبانده می شود. توجه داشته باشید که اکستنشن چسبی نیاز به مراقبت بالایی دارد. به این معنی که باید از برس مخصوص اکستنشن برای شانه زدن موها استفاده کنید. همچنین نباید از نرم کننده و روغن مو استفاده کنید؛ چرا که اتصالات کراتین را شل کرده و اکستنشن ریموو می شود. اگر می خواهید موهای اکستنشن شده خود را سشوار بکشید، باید این کار را از نوک موها به بالا انجام دهید. ماندگاری روش اکستنشن چسبی حدود 3 تا 4 ماه است و پس از این زمان جهت ترمیم باید به آرایشگاه مراجعه نمایید.

 

اکستنشن 1

نوع دیگر اکستنشن مو، اکستنشن دوخت است که معمولا برای موهای ضخیم و فر مورد استفاده قرار می گیرد. چون در این روش، مو باید از قابلیت تحمل دوخت برخوردار باشد. ابتدا موها را می بافند و سپس دسته اکستنشن مو را روی آن می دوزند. دوام اکستنشن دوخت به عواملی همچون کیفیت دوخت و توانایی تحمل مو بستگی دارد. اما به طور کلی هر 6 هفته نیاز به ترمیم پیدا خواهد کرد.

اکستنشن مو نواری نیز از دیگر انواع اکستنشن مو می باشد. در این متد، موها به کمک نوار چسب پلاستیکی مخصوص به هم وصل می شوند. برخی افراد از آسیبی که این نوع چسب به موها وارد می کنند، گلایه دارند. به همین دلیل پیش از انجام اکستنشن نواری، حتما در این مورد با اکستنشن کار خود صحبت کنید و از عدم عوارض آن اطمینان حاصل نمایید.

پس از مطالعه انواع روش های اکستنشن مو، احتمالا راحت تر می توانید در مورد انجام هر یک تصمیم گیری نمایید. اگر به دنبال یک اکستنشن کار حرفه ای هستید، وب سایت رژلب پیشنهادهای بسیاری برای شما دارد. شما می توانید به مشاهده و مقایسه نمونه کارهای هر یک از اکستنشن کارها پرداخته و از بین آن ها، بهترین را برگزینید. فقط کافیست روی لینک های زیر کلیک کنید.

آدرس وب سایت رژلب: https://rojelab.com/

آدرس اینستاگرام رژلب: https://www.instagram.com/rojelabcom/

 

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله

  • 0
  • 171

دیدگاه ها

اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها