00%
منو

ویژگی های بهترین سشوار ارزان

همیشه نمی‌توانید برای سشوار حرفه‌ای به آرایشگاه بروید، بنابراین سشوار می‌خواهید که به شما کمک می‌کند تا در خانه ظاهری شبیه به آرایشگاه داشته باشید. یک سشوار خوب به سرعت موهای شما را خشک می کند و در عین حال طیف موثری از تنظیمات دما و جریان هوا را برای کمک به ایجاد سبک دلخواه خود فراهم می کند. اگر به این حداقل نمی رسد، فقط هوای گرم می دمد. در ادامه این مطلب یک راهنمای جامع در خصوص خرید بهترین سشوار ارزان ارائه خواهیم کرد. فروشگاه فلاویا محصولاتی آون توستر را ارائه می‌دهد و همچنین میتوانید برای خرید قهوه ساز به آدرس https://flavia.ir/shop مراجعه کنید.

بهترین سشوار ارزان

بهترین سشوار ارزان

چه نوع سشوار ارزان برای نوع موی من بهتر عمل می کند؟

چهار نوع اصلی سشوار برای کار وجود دارد: سشوارهای سنتی، یونی، سرامیکی و ترکیبی از سشوارهای یونی و سرامیکی. هر سشوار مزایای متفاوتی دارد، بنابراین مهم است که سشواری را پیدا کنید که نیازها و انتظارات خاص شما را برآورده کند. این سشوارها برای کسانی که فقط به یک ابزار عالی برای انجام کار نیاز دارند عالی هستند. بااین حال، جریان هوا و دما در این سشوار‌ها می‌تواند ناسازگار باشد، که می‌تواند باعث آسیب به بافت‌های موهای شکننده، شکننده یا ظریف‌تر شود.

سشوار های سرامیکی به طور مداوم دمای اتاق را حس می کنند و به طور خودکار تنظیم می شوند تا دمای تنظیم شده همیشه حفظ شود. روکش سرامیکی داخل سشوار توزیع گرما را تنظیم می کند. اینها یک گزینه جهانی عالی برای تقریباً تمام بافت های مو، به ویژه موهای ظریف، شکننده یا شیمیایی هستند.

این سشوارها برای کسانی که با موخوره، وز شدن موها دست و پنجه نرم می‌کنند یا می‌خواهند از سشوار خود برای پخش کردن موهای موج‌دار و مجعد طبیعی خود استفاده کنند، انتخابی عالی هستند. سشوارنده‌های یونی از یون‌های دارای بار منفی برای شکستن یون‌های دارای بار مثبت موجود در آب استفاده می‌کنند، در حالی که کوتیکول را بسته نگه می‌دارند. گرما معمولاً کوتیکول مو را باز می‌کند و هر زمان که کوتیکول باز شود، مو را در معرض آسیب و وز قرار می‌دهد. سشوارهای یونی به شما این امکان را می دهند که از درجه حرارت کمتری استفاده کنید و در عین حال به رنگ ابریشمی مورد نظر خود دست پیدا کنید.

در سشوار ارزان باید به دنبال چه ویژگی هایی باشید؟

  • قابلیت مانور، اندازه و وزن

قبل از خرید آن را در فروشگاه نگه دارید. احساس راحتی در دست گرفتن سشوار داشته باشید و ببینید که آیا به خوبی متعادل است یا خیر.

  • سوئیچ ها

سوئیچ ها باید در دسترس، کارکرد آسان و دارای برچسب مناسب باشند. سوئیچ های کشویی در دسته قرار می گیرند و اگر سفت باشند، چسبندگی نداشته باشند یا به اندازه کافی بیرون نیایند، استفاده از آنها سخت است. کلیدهای راکر از شما می خواهند که انتهای برجسته را به سمت پایین فشار دهید. استفاده از آن‌ها آسان‌تر است، اما می‌توانند به طور تصادفی فعال شوند.

  • تنظیمات چندگانه گرما و جریان هوا

تنظیمات جداگانه برای گرما و سرعت هوا به شما کنترل بیشتری می دهد. بالاترین تنظیمات برای از بین بردن رطوبت از موهای شما ایده آل هستند در حالی که تنظیمات پایین برای حالت دادن به موهای شما بهترین هستند.

  • قلاب

ایده خوبی است که سشوار را به دیوار و به دور از سطوح مرطوب حمام آویزان کنید.

  • متمرکز کننده

این جریان هوا را در جایی که می خواهید باریک و متمرکز می کند. برای خشک کردن نقطه ای و یک ظاهر طراحی کنترل شده طراحی شده است.

  • پخش کننده / حجم دهنده

دیفیوزرهایی با انگشتان کوتاه برای خشک کردن موهای مجعد با پخش جریان هوا برای جلوگیری از موخوره طراحی شده اند. دیفیوزرهایی با انگشتان بلندتر – که گاهی اوقات حجم دهنده نامیده می شود – برای حجم دادن به انواع مو با هدایت گرما به ریشه طراحی شده اند.

  • توربو

ویژگی توربو شات یا بوست جریان هوا را از طریق سشوار افزایش می دهد تا سرعت خشک شدن مو را افزایش دهد.

چه زمانی باید سشوار جدید بخرم؟

برخی از سشوارها می‌توانند برای سال‌ها همراه مطمئن شما در مراقبت از مو باشند، اما مهم است که بدانید چه زمانی از مبارزه دست بکشید و سشوار خود را با یک مدل جدید براق عوض کنید.

امروزه اکثر سشوارها دارای یک سوئیچ ایمنی داخلی هستند که اگر سشوار شروع به گرم شدن بیش از حد کند، به طور خودکار برق را قطع می کند. سشوارهای قدیمی ممکن است این ویژگی ایمنی را نداشته باشند.

وقتی سشوار روشن است، خاک و گرد و غبار معلق در هوا را می مکد. با گذشت زمان، این فیلتر ممکن است مسدود و کثیف شود و قادر به مکش هوای تمیز کافی برای کارکرد موثر سشوار نباشد. این می تواند باعث شود که دکتر مو بیش از حد گرم می شود و حتی ممکن است متوجه بوی سوزش شوید – نشانه این است که زمان تعویض سشوار فرا رسیده است.

سشوار ارزان

سشوار ارزان

نکات ایمنی برای استفاده از سشوار

سشوارها یکی از رایج ترین وسایل خانگی است که با برق گرفتگی همراه است، بنابراین استفاده ایمن از آنها برای جلوگیری از آسیب به خود و دیگران بسیار مهم است.

  • اطمینان حاصل کنید که سشوار شما به خوبی کار می کند.
  • اگر سیم برق آسیب دیده است از آن استفاده نکنید.
  • در صورت امکان، از استفاده از سشوار در مناطق مرطوب خودداری کنید.
  • اگر آب با سشوار شما تماس پیدا کرد، آن را خاموش کرده و فورا از برق بکشید.
  • هنگام جدا کردن سشوار، ابتدا آن را از سوییچ خاموش کنید، سپس دوشاخه را بکشید.
  • مطمئن شوید که سیم برق از روی نیمکت یا در دسترس کودک شما آویزان نباشد.

فروشگاه اینترنتی فلاویا

جمع بندی

برای خرید سشوار مو اصل شما می توانید به سراغ نمایندگی این برند در سطح شهر بروید و یا این که می توانید از طریق سایت این برند فلاویا سشوار مورد نظر خود در رنگ دلخواه درب منزل تحویل بگیرید..فروشگاه اینترنتی فلاویا، مرجع اصلی فروش معتبرترین محصولات خانگی می‌باشد. شما می‌توانید بهترین دستگاه‌های برقی و آشپزخانه را تهیه نمایید و از آن‌ها استفاده کنید.

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله

  • 0
  • 30

دیدگاه ها

اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها