00%
منو

پارک آبی تفلیس تجربه ای ناب در تور گرجستان

زمانی که اسم تفلیس گرجستان به میان می آید مهیج ترین گزینه ای که در ذهن گردشگران و عاشقان سفر تداعی می شود پارک آبی تفلیس است. . در واقع این پارک همان مکانی است که به محض ورود هر مسافر و گردشگری، توجهش را به سوی خود جلب می کند.

تفلیس پایتخت کشور ارمنستان سال های زیادی است که لقب عروس شهرهای آسیای میانه را به خود گرفته و جذابیت های بی شمار گردشگری را در معرض دید مسافران خود قرار داده است. این شهر با بافت منحصر به فرد و خارق العاده ای که دارد هم شور و شعف را برای علاقه مندان به هیجان و کشف تجربه های ناب فراهم می کند و هم ایده آل ترین مکان برای آن دسته از افرادی است که دنبال کسب آرامش واقعی و لذت از زیبایی های طبیعی هستند. ما در این مطلب خود می خواهیم شما را با یکی از مهیج ترین مکان های دیدنی این شهر یعنی پارک آبی تفلیس  در تور گرجستان  آشنا سازیم.

https://khandany.com/wp-content/uploads/2019/06/5d08cbbdc525f.jpeg

 

همه چیز درباره پارک آبی تفلیس

زمانی که اسم تفلیس گرجستان به میان می آید مهیج ترین گزینه ای که در ذهن گردشگران و عاشقان سفر تداعی می شود پارک آبی تفلیس است. در واقع این پارک همان مکانی است که به محض ورود هر مسافر و گردشگری، توجهش را به سوی خود جلب می کند. در بسیاری از مواقع می توان گفت هیچ گردشگری به گرجستان نمی رود مگر آن که بتواند در پارک آبی تفلیس به تفریح و شادی بپردازد.

پارک آبی تفلیس یا همان آکوا پارک تفلیس یکی از مهیج ترین مکان های تفریحی این شهر است که در منطقه دیدوبه و در مجاورت دریاچه تفلیس قرار گرفته است. این پارک یکی از پرطرفدار ترین اماکن گردشگری تفلیس است که در بسیاری از فصول سال خصوصاً زمانی که هوا گرم می شود پذیرای مهمانان بی شماری در اقصی نقاط دنیا است. به واقع پارک آبی تفلیس از آن دسته مکان های تفریحی پر هیجانی است که در فصل تابستان به ویژه برای گریز از گرما، به هیچ وجه خالی از مسافر و گردشگر نخواهد شد. در این میان گردشگران ایرانی از آن دسته طرفداران همیشگی این پارک هستند که فصل مسافرت، یعنی تعطیلات تابستانی را برای گردش و لذت بردن از جاذبه های مهیج آن انتخاب می کنند. چرا که آکوا پارک تفلیس از اویل خرداد ماه تا پایان فصل تابستان و حتی آغاز مهر ماه از نظر دمای هوا، متناسب دمای بدن ما ایرانی ها است.  بیشتر بخاونید:

موزه ملی گرجستان در تور گرجستان

امکانات تفریحی رفاهی پارک آبی تفلیس

 

به جرات می توان گفت پارک آبی تفلیس  در تور ارزان گرجستان دقیقاً همان جایی است که می توان برای ساعاتی تفریح ناب و کسب تجربه های هیجان انگیز و تکرار نشدنی روی آن حساب کرد. در این مجموعه زیبا و جالب، انواع مختلف و متنوعی از امکانات رفاهی نظیر:

  • سرسره های بازی پر پیچ و خم
  • استخر و حوضچه های مجزا در جهت شنا
  • رودخانه های مصنوعی متنوع
  • بخش ساحلی و تفریحات مربوطه
  • بخش ویژه کودکان
  • چندین رستوران و کافه
  • خدمات ماساژ و ریلکسیشن
  • انواع رستوران های متنوع با منوی غذایی متفاوت
  • انواع مختلفی از سونا و جکوزی
  • سورتمه های طویل و مهیج
  • مجموعه های زیبای ساحلی
  • بخش VIP
  • بازی تارزانیا
  • مجموعه فیتنس

و…

در این پارک دل انگیز و جذاب تمامی افراد در هر رده سنی می توانند سراغ سرگرمی های ویژه خود بروند و از حضور در آن و کسب تجربه های بی مانند لذت ببرند. به جرات می توان گفت پارک آبی تفلیس بهشت چهار فصل در گرجستان است که در تمامی فصول سال پذیرای مهمانان خود در اقصی نقاط دنیا می باشد.

چرا بازدید از پارک آبی تفلیس پیشنهاد می شود؟

 

به گزارش سفر باتو ، شاید یکی از اصلی ترین دلیل انتخاب پارک آبی تفلیس، تنوع بسیار بالای جاذبه های طبیعی، گردشگری و امکانات رفاهی آن باشد. اما یقیناً این تمامی ماجرا نیست. از آنجای که آکوا پارک تفلیس در نزدیکی شهر تفلیس قرار دارد و فاصله چندانی با آن ندارد در نتیجه مسافران مجبور نیستند مسافت زیادی را طی کنند. همچنین در این پارک خانواده ها می توانند علاوه بر امکانات تفریحی، از دیگر خدمات مجموعه مانند ماساژ و ریلکسیشن و… استفاده کند. مهم تر از همه اینکه قیمت ورودی این پارک چیزی حدود 15 هزار تومان برای مسافران هزینه در بر دارد و آنان می توانند هر روزه از ساعت 9 صبح الی 21 شب از نقاط دیدنی و تفریحی آن دیدن کنند.

جالب اینجا است که گردشگران در تور گرجستان  می توانند هتل های رفاهی که در پارک آبی تفلیس با تمامی امکانات احداث شده اند را برای استراحت و محل اقامت خود انتخاب کنند و برای خود و خانواده خود، یک اقامت ایده آل و راضی کننده را تجربه کنند. با تمامی این مزیت ها می توان گفت پارک آبی تفلیس یک گزینه وسوسه کننده برای گذراندن تفریح ناب و مهیج در شهر زیبا و اعجاب انگیز تفلیس است.

 

هزینه های استفاده از پارک آبی تفلیس

قیمت ورودی از روزهای دوشنبه تا جمعه برای عموم مسافران: نفری 30 دلار

قیمت ورودی برای روزهای شنبه و یکشنبه برای عموم مسافران: نفری 40 دلار

ساعات کاری پارک آبی تفلیس

هر روزه از ساعت 9 صبح الی 21 شب

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله

  • 0
  • 74

دیدگاه ها

اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها