00%
منو

مزایای هاست ایران برای سایت های فارسی

هاست ایران

هاست ایران نمونه ای از انواع هاست ها می باشد که توانسته مزیت های بسیار زیادی را برای سایت های فارسی داشته باشد. خرید هاست ایران می تواند این موقعیت را در اختیار شما قرار دهد تا سایت های خودتان را به سرعت راه اندازی کنید و از این طریق کارهایتان را رو به جلو ببرید. هر کاربری برای اینکه بتواند اطلاعات سایت خود را نگهداری کند، به یک هاست نیازمند می باشد که همانطور که اشاره شد یکی از بهترین گزینه ها برای اینکار تهیه، خرید و یا اجاره هاست ایران می باشد که در ادامه به بررسی کامل تر آن خواهیم پرداخت. از این رو تا انتهای مطلب همراه ما باشید.

هاست ایران چیست؟

پیش از اینکه به بررسی امکانات و مزایای این هاست بپردازیم، نیاز است به مشخصات کلی آن آشنایی داشته باشید. هاست را می تواند یک فضای میزبانی وب در نظر گرفت که موقعیت مکانی آن با توجه به نوع هاست متفاوت است. به عنوان مثال موقعیت مکانی اختصاص داده شده به هاست ایران، خود کشور ایران می باشد و در دیتاسنترهای داخلی خودش را جای داده است. همچنین علاوه بر این موارد برای داشتن عملکرد از پهنای باند داخل کشور بهره می برد و آی پی مورد نظر آن نیز به صورت داخلی می باشد.

یکی از مزیت هایی که می توانید در هاست ایران مشاهده کنید، محاسبه ترافیک نیم بهای آن است. همچنین برای تهیه می توانید یکی از پلتفرم ها و سیستم عامل های لینوکس و یا ویندوز را انتخاب کنید. پیشنهادی که در این باره وجود دارد، بهره بردن از سیستم عامل لینوکسی می باشد. چرا که نه تنها می تواند امکانات و امتیازات متنوع تری را در اختیار شما قرار دهد، بلکه این قابلیت را دارد تا کنترل پنل های بهتری را نیز به شما معرفی کند. به عنوان مثال پنل دایرکت ادمین یکی از بهترین گزینه ها می باشد که شما می توانید از آن نهایت بهره و استفاده را ببرید. چرا یک محیط کاملا کاربر پسندانه ای را دارد.

چه مزیت هایی در هاست ایران وجود دارد؟

مزیت ها و امتیازاتی که در داخل هاست ایران وجود دارند را می تواند در مقایسه با هاست خارج بیان کرد. چرا که هر دو مورد ذکر شده در موقعیت های مکانی مختلفی قرار گرفته اند  و به طبع برتری های نسبت به یکدیگر دارند. به عنوان مثال از آنجایی که سرور و آی پی هاست ایران به صورت داخلی ارائه می شود، قیمت مناسب تری را همراه با خود دارد. همچنین ترافیک آن نیز به صورت کاملا نیم بها محاسبه می شود. از این رو برای مدیران سایت صرفه اقتصادی بسیار بیشتری را خواهد داشت.

همچنین اگر سایت و محتواهای موجود در آن به گونه ای است که بیشتر کاربران داخلی را به سمت خود جذب می کند، بهتر است از خرید هاست ایران بهره ببرید. چرا که موقعیت مکانی کاربران یکسان بوده و دسترسی سریع تری را نیز به دست خواهند آورد.

خرید هاست ایران

قیمت هاست ایران به چه صورت می باشد؟

یکی از مزیت های برتری که در رابطه با هاست ایران در مقایسه با هاست خارج می توانید مشاهده کنید قیمت مناسب آن است. همانطور که اشاره شد تمامی سیستم های مربوط به هاست ایران داخلی می باشد؛ همین موضوع باعث می شود تا نرخ خود هاست به صورت داخلی و بر مبنای ریال محاسبه شود. در صورتی که با تهیه هاست خارج تمامی هزینه ها و منبع شما بر حسب دلار محاسبه خواهد شد و همین موضوع باعث بیشتر شدن هزینه ها و قیمت نهایی می گردد.

سخت افزار هاست ایران؛ از دیگر مزیت های موجود

یکی دیگر از مزیت هایی که در خرید این هاست می توانید به آن دسترسی پیدا کنید، سخت افزار به کار گرفته شده در آن می باشد. این سخت افزار از به روزترین تکنولوژی ها بهره گرفته است  و برای اینکه سرورها راحت تر راه اندازی شوند و عملکرد بهتری را از خود نشان دهند، از فایروال نرم افزاری در آنها بهره گرفته شده است. همچنین اگر سرور هاست شما به صورت ابری باشد، می توانید منابع مورد نظر و نیاز خودتان را مشخص کنید.

آشنایی با هاست ابری ایران

هاست ابری ایران نیز به گونه های مختلفی ارائه می شود که از آن ها می توان به هاست ابری اشاره کرد. این هاست یک فضای میزبانی وب بوده که زیر ساخت ابری را با خود به همراه دارد و در خود کشور نیز ارائه می گردد. از این رو کاربر این قابلیت را خواهد داشت که از موارد مختلفی استفاده کند که از آن ها می توان به گزینه های زیر اشاره داشت:

  1. تفکیک کردن میزان منابع یکی از قابلیت هایی خواهد بود که کاربران با تهیه هاست ابری ایران به آن دسترسی خواهند داشت.
  2. هزینه اختصاص داده شده به تهیه این فضا کاملا مناسب و به صرفه می باشد.
  3. هر لحظه که کاربر نیاز داشته باشد می تواند منابع خودش را ارتقاء دهد.

هاست اشتراکی ایران

از دیگر انواع هاست ایران می توان به هاست اشتراکی اشاره کرد که در آن فضای میزبانی بر روی یک سرور قرار داده شده اند و کاربر قابلیت انتخاب آن را خواهد داشت. همچنین برای تهیه این هاست می توانید از کنترل پنل های مختلفی از جمله دایرکت ادمین استفاده کنید که مناسب سیستم عامل های لینوکسی است. از این رو کاربر این قابلیت را خواهد داشت تا در هر زمان دلخواه با بررسی نمودارهای موجود منابع  خود را تغییر دهد.

سخن آخر

هاست ایران یکی از مناسب ترین هاست هایی می باشد که کاربران سایت های فارسی می توانند آن را برای خود تهیه کنند. خرید هاست ایران همراه با خود قابلیت ها و امکاناتی مختلفی را به همراه دارد. تمامی این امکانات باعث خواهند شد تا مدیریت بر روی سایت راحت تر شود. همچنین اجاره هاست ایران مزیت های بسیاری را نیز دارد که از آن ها می توان گزینه های قیمت مناسب، برتری سخت افزاری و… را نام برد. این هاست ها انواع مختلفی را به خود اختصاص داده اند و در دو گروه هاست ابری و اشتراکی دسته بندی می شوند که شما بر اساس نوع سایت و نیاز خود می توانید یکی از آن ها را انتخاب کنید.

4.5 2 رای ها
امتیازدهی به مقاله

  • 0
  • 73

دیدگاه ها

اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها