00%
منو

تولید و پخش عمده تخم مرغ شانسی

تخم مرغ شانسی

تخم مرغ شانسی

استفاده از اسباب بازی‌های شانسی پیشینه درازی دارد و تقریبا تعداد زیادی از افراد با این دست اسباب بازی‌ها آشنایی دارند. این اسباب بازی‌ها به دلیل هیجان و قیمت ارزانشان همیشه طرفداران زیادی داشته‌اند. این اسباب بازی‌ها در فروشگاه‌های بزرگ یا سوپرمارکت‌های هر محله‌ای پیدا میشد. یکی از این وسایل که از ظاهر جذاب و چشم‌نوازی برخوردار بود، تخم مرغ شانسی بود. این تخم مرغ‌ها به طور کلی در رنگ‌های متنوع و اندازه‌های مختلفی حاوی خوراکی و اسباب بازی‌های کوچکی در بازار موجود بودند. هر چند بنا به دلایلی استفاده از این تخم مرغ‌ها نیز با مشکلاتی مواجه شد. اما شاید تا به حال تعداد زیادی به این فکر کرده باشند که اصلا ایده استفاده از تخم مرغ شانسی از چه زمانی و توسط چه کسی مطرح شد؟ در ادامه با ما همراه باشید تا پاسخ این سوال را به شما دهیم و شما را بیشتر با تخم مرغ شانسی آشنا سازیم.

تاریخچه تخم مرغ شانسی

پس از جنگ جهانی دوم و در سال 1946 میلادی فردی ایتالیایی به نام پیترو فررو به همراه برادرش جیووانی برای گسترش کسب و کار خود یعنی شیرینی فروشی دست به ایده‌های جدید و خلاقانه‌ای زد که تا به آن موقع کسی از آن بهره‌ای نبرده بود. شاید بتوان معروف‌ترین محصول اولیه تولید شده توسط این شرکت موفق را «پاستا نان دوجا» دانست. در زمانی که شکلات بسیار کم بود با افزودن روغن گیاهی، روغن کاکائو و ترکیب با فندق برشته شده، خوراکی شکلاتی جدیدی به وجود آوردند. برای تهیه این خوراکی که با استقبال بی‌سابقه مردم همراه بود، کافی بود تا تکه نانی به شیرینی فروش و نانواهای محل ببرند و با پرداخت بهای آن نانشان را به این خوراکی آغشته کنند. اما پیترو چند سال بعد و در سال 1949 درگذشت و اداره شرکت به عهده پسرش میشل فررو افتاد و بعدها در سال 1964 این محصول را که جهانی شده بود به نوتلا تغییر نام داد.

اما تا به اینجا فقط در مورد نوتلا و شکلات گفته شد، پس تخم مرغ شانسی کجاست؟ بله درسته پیترو و جیووانی خالق آن شرکت بزرگ بودند ولی میشل این مسیر را ادامه داد و گسترش داد. میشل در سال 1974 یک ایده خلاقانه و هیجان انگیز با کمک ویلیام سالیس، سرمایه‌گذار موفق ایتالیایی مطرح کرد و این طرح بدین صورت بود که یک تخم مرغ شکلاتی توخالی جهت قرار دادن اسباب بازی درون آن طراحی کنند. در واقع هدف این بود تا با ایجاد اشتیاق میان بچه‌ها، آن‌ها را مجاب به خرید هرباره این تخم مرغ‌های شکلاتی کنند.

Shape2

در همان سال با تولید محصولی بنام کیندر سورپرایز این ایده رنگ حقیقت به خود گرفت. این محصول بدین صورت طراحی شده بود که درون یک تخم مرغ شیر و شکلاتی، لایه‌ای از خامه قرار گرفته بود. درون این تخم مرغ‌ها یک کپسول زرد پلاستیکی حاوی یک اسباب بازی کوچک پازلی قرار داده شده بود. البته این اسباب بازی‌ها مانند یکدیگر نبودند و با گذشت زمان به تنوع بیشتر رسیده و تا سال 2016، تعداد این اسباب بازی‌ها به بیش از 12000 عدد رسید. البته بعدها و در سال 1997 واردات این محصولات به کشور آمریکا، به علت نقض قوانین ممنوع اعلام گردید. امروزه میشل فررو را به دلیل بزرگترین کارخانه شکلات سازی جهان یعنی Ferrero SPA می‌شناسند.

امروزه برندهای زیادی در ایران و جهان به دلیل محبوبیت این کالاها به طراحی و تولید این محصولات پرداخته اند که در ادامه به بررسی یکی از این کمپانی های نوپا ولی موفق می پردازیم.

برند Vtech

شرکت Vtech در سال 1976 توسط اشخاصی به نام آلان وانگ و استفن لانگ در کشور هنگ کنگ تاسیس شده است ؛ این شرکت با تمرکز بر روی نیاز ها و خواسته های مشتریان و ارتقای فناوری در مدتی کوتاه موفق به جلب توجه و رضایت مشتریان شده است و با ارائه محصولاتی که علاوه بر سرگرمی ارزش تربیتی و آموزشی نیز دارند به عنوان یکی از برترین برند ها در حوزه تخم مرغ شانسی شناخته میشود. تحقیق و توسعه یکی ازاصول اساسی این شرکت است همچنین توانسته به ایجاد محصولاتی نوآورانه و با کیفیت بالا بپردازد که بازار را تحت تاسیر قرار داده و جایگاه بهتری را در صنعت خود پیدا کند. و همچنین این مجموعه تخم مرغ شانسی های خود را در بیش از 20 کشور برتر دنیا صادر کرده و در آن کشور ها نمایندگی ،دفتر و کارخانه دارد و هرساله 150 مدل متفاوت و جدید از محصولات خود رونمایی میکند! این محصولات از بهترین متریال و پلاستیک با کیفیت بالا و دارای استاندارد های بین المللی میباشد.

Shape3

خرید تخم مرغ شانسی از شرکت هدهد

فروشگاه آنلاین هدهد که مجموعه‌ای کامل از اسباب بازی‌های متنوع و شانسی را به فروش می‌رساند، با استفاده از بهترین مواد اولیه و رنگ‌های متنوع، تخم مرغ‌های شانسی باکیفیت و ارزان قیمتی را به بازار عرضه می‌کند. این تخم مرغ‌های شانسی همانند نمونه‌های مشابه خارجی طرفداران بسیاری دارند و از قیمت کمتر و مناسب‌تری نسبت به نمونه‌های خارجی برخوردارند و همین سبب جلب رضایت مشتریان شده است. تعداد بسیاری از خرده فروشان و سوپرمارکت‌های سراسر ایران اقدام به خرید عمده تخم مرغ‌ شانسی کرده و از فروش آن‌ها سود زیادی کسب می‌کنند. این برند توانسته با تولید بیش از 200 مدل متفاوت تخم مرغ شانسی محصولات متنوعی را به بازار عرضه کند.

انواع تخم مرغ شانسی

فروشگاه هدهد تعداد زیادی تخم مرغ شانسی با رنگ‌ها و اندازه‌های مختلف به بازار عرضه می‌کند و فروشندگان اسباب بازی یا سوپرمارکت‌ها حسب سلیقه مشتریان، می‌توانند این اسباب بازی‌های شانسی را به صورت عمده خریداری کنند. انواع مختلف این تخم مرغ‌ها بدین صورت است:

  • سایز 1.5 (7×5 سانتی متر)

  • سایز 2 (8×6 سانتی متر)

  • سایز 3 (11×8 سانتی متر)

  • سایز 5 (12×9 سانتی متر)

  • سایز 7 (15×10 سانتی متر)

  • سایز 20 (29×20 سانتی متر)

فروشندگان اسباب بازی و علاقه‌مندان به این تخم مرغ‌های شانسی، می‌توانند جهت خرید و ثبت سفارش تخم مرغ شانسی در اندازه‌های مختلف و رنگ‌های متنوع، از سایت فروشگاه هدهد بازدید کنند. همچنین در صورت نیاز به مشاوره و دریافت راهنمایی با پشتیبانی وبسایت هدهد و کارشناسان این مجموعه ارتباط برقرار کنند.

منبع : https://hodhodtoybox.ir

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله

  • 0
  • 2

دیدگاه ها

اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها