00%
منو

نحوه خرید تور های لحظه آخری با بیسان گشت

با نحوه خرید تور های لحظه آخری با بیسان گشت بیشتر آشنا شوید :

تور های لحظه آخری در واقع تور هایی می باشند که با نزدیک شدن به زمان برگزاری آن در برخی اوقات به علت پر نشدن ظرفیت ها قیمتشان کاهش پیدا می کند و مسافران می توانند این تور ها را با قیمت پایین تری نسبت به قیمت های واقعی آن خریداری نمایند . شرکت بیسان گشت مهر در وب سایت خود به آدرس  bisungasht.com  هر روزه تور های لحظه آخری خود را در تمامی مسیر ها به روز رسانی می نماید و با توجه به این که در اکثر مسیر ها مجری مستقیم می باشد مسافران می توانند تورهای خود را مناسب تر از هر آژانس دیگری خریداری نمایند. به علاوه میتوانند با تماس مستقیم با شرکت به شماره 02166538061  با بخش های فروش تماس گرفته و بنا بر درخواست مسافران به طور کامل مشاره شوند و بهترین تور خود را برای سفر انتخاب نمایند .

تور لحظه آخری باکو با بیسان گشت :

کشور آذربایجان با توجه به این که در همسایگی ایران قرار دارد و دسترسی به آن بسیار راحت است مسافران زیادی را در طول سال به سمت خود می کشاند . گفتنیست که علاوه بر نزدیکی ، در واقع باکو شهر بسیار زیبایی می باشد که تلفیقی از باکوی قدیم و باکوی مدرن است و همین امر باعث شده تا هم مسافرانی که علاقه به اماکن تاریخی دارند به باکو جذب شوند و هم مسافرانی که علاقه به تفریحات مدرن دارند . به علاوه برگزاری تور باکو نیز متنوع بوده و مسافران هم می توانند به صورت هوایی به باکو سفر کنند و هم با تور زمینی باکو به این شهر زیبا سفر نمایند . همین تنوع در سفر به باکو باعث شده است تا افرها و تورهای لحظه آخری فراوانی برای سفر به این شهر زیبا ارایه شود .

 

اما اگر به دنبال تورهای لحظه آخری باکو هستید علاوه بر تماس گرفتن مستقیم با کانتر های فروش بیسان گشت می توانید خود با ورود به وبسایت بیسان گشت آفر های لحظه آخری آن را بررسی کرده و بهترین تور را انتخاب نمایید . در واقع تور های لحظه اخری باکو به صورت هوایی معمولا با پرواز های آزال ارزان تر خواهد بود . چرا که قیمت های آن معمولا خیلی متغییر است و همچنین در حالت کلی نیز از پرواز های ایرانی ارزان تر می باشد .

گفتنیست که تور های زمینی باکو نیز توسط بیسان گشت با آفر های ویژه ای برگزار می گردد . این تور ها که هم از مرز آستارا و بیله سوار و هم از تهران و با اتوبوس برگزار می شود نیز تجربه ای خوب و لذت بخش برای مسافران ماجراجویی خواهد بود که با طولانی بودن مسیر مشکلی ندارند و از سفر های زمینی لذت می برند . بی شک اگر به سفر های زمینی مشکلی ندارید تور های زمینی باکو بسیار ارزان تر از تور های هوایی آن می باشد و به خصوص برای خانواده های تعداد بالا می تواند بسیار مقرون به صرفه بوده و در کاهش هزینه های سفر به طور چشم گیری موثر باشد .

تور لحظه آخری استانبول با بیسان گشت :

کشور ترکیه نیز با توجه به این که در همسایگی ایران قرار دارد یکی از شهرهای توریستی مهم برای ایرانیان به حساب می آید که سالانه مسافران زیادی را به سمت خود از ایران می کشاند . شرکت بیسان گشت مهر در زمینه تور استانبول نیز مجری مستقیم بوده و تور های لحظه آخری فوق العاده ای را برگزار می کند . بی شک اگر یک بار با بیسان گشت سفر کرده باشید مسافر دایمی این شرکت خواهید شد چرا که بهترین و کامل ترین پکیج های سفر را با ارزان ترین قیمت ها ارایه می نماید .

 

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله

  • 0
  • 54

دیدگاه ها

اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها