00%
منو

طرح ناخن زمستانی 2022

اکثر خانم‌هایی که به مد اهمیت زیادی می‌دهند، دوست دارند همیشه مطابق فصل لباس پوشیده و آرایش کنند. حتی طرح ناخن‌های خود را نیز مناسب با فصل انتخاب می‌کنند. طرح ناخن زمستانی 2022 شامل مدل‌های بسیار زیاد و متنوعی است که هر سلیقه‌ای را پوشش می‌دهد. برای هماهنگی بیشتر بین استایلتان بهتر است یکی از این مدل‌ها را انتخاب کنید.

تغییر فصول به معنای مدهای جدید در لباس‌ها و اکسسوری‌های گوناگون و حتی طرح ناخن مطابق با فصل است. برای داشتن ناخن‌هایی که طرحشان متناسب با فصل باشد، می‌توانید به سراغ انواع ناخن مصنوعی بروید. ناخن‌های مصنوعی در مدل‌ها، طرح‌ها و رنگ‌های مختلفی وجود دارند که می‌توانید متناسب با استایل خود تهیه نمایید.

لاک‌های زیبا در رنگ‌های سبز زمردی و قرمز تیره وجود دارند که همیشه در این فصل از سال مد هستند. برای انجام مانیکور و دیدن طرح ناخن زمستانی جدید می‌توانید به سالن‌های زیبایی بروید. البته بهتر است قبل از انتخاب رنگ و طرح برای ناخن‌ها، به رنگ پوست دستتان و استایل مد نظرتان توجه کرده و مطابق با آن‌ها پیش بروید.

طراحی ناخن‌ها مطابق با فصل می‌تواند بسیار لذت‌بخش باشد و تاثیر زیادی در زیبایی دستان شما بگذارد. معمولا در طراحی ناخن برای زمستان از رنگ‌های گرم استفاده می‌کنند، اما این به این معنی نیست که نشود از رنگ‌هایی مانند سفید استفاده کرد. برای زیبایی بیشتر می‌توانید تم میک‌آپ خود را با رنگ لاکتان هماهنگ کنید تا جلوه بهتری داشته باشید.

برای ایجاد طرح‌های مختلف زمستانی می‌توانید به سراغ کاشت یا ژلیش ناخن بروید. یکی از مزایای این روش‌ها ماندگاری و دوام بالای آن‌ها است که بیشتر از یک لاک‌های معمولی بر روی ناخن‌ها باقی می‌ماند. علاوه بر رنگ‌هایی که تناژ رنگی تیره‌ای دارند، می‌توانید رنگ‌های مات یا براق را انتخاب کنید تا جلوه خاص و منحصربه‌فردی به ناخن‌های خود بدهید.

طرح ناخن زمستانی جدید

انتخاب طرح ناخن برای فصل زمستان تا حد زیادی به مدل ناخن‌های شما بستگی دارد. برخی از طرح‌ها برای ناخن‌های مربعی مناسب هستند و برخی دیگر برای ناخن‌های تیز. حتی بعضی از رنگ‌ها، ناخن‌ها را کوتاه‌تر نشان می‌دهند که نمی‌تواند جلوه خوبی داشته باشند. بنابراین بهتر است در انتخاب هر کدام از طرح‌ها ابتدا به مدل ناخن‌هایتان بیشتر توجه کنید.

طرح ناخن زمستانی 2022

طرح ناخن زمستانی 2022

برای داشتن ناخن‌های زیباتر بهتر است به دنبال روش های موثر برای تقویت ناخن باشید تا سطح آن کاملا صاف باشد و از رشد خوبی برخوردار شود. یکی از طرح‌های محبوب برای فصل زمستان، مدل دانه برفی است که محبوبیت زیادی دارد. برای این طرح می‌توانید از یک رنگ پایه متناسب با سلیقه خود استفاده نمایید. سپس با لاک سفید یا نقره‌ای طرح دانه برف را بر روی یک یا دو ناخن بزنید.

حتی اگر طرفدار طرح‌های ساده و کلاسیک هستید، می‌توانید از رنگ‌هایی مانند سرمه‌ای براق، آبی پر رنگ و تناژ رنگی بنفش برای کل ناخن‌ها استفاده نمایید. برای تاثیرگذاری بیشتر و جلوه زیباتر، یک یا دو ناخن را با لاک‌های اکلیلی که در رنگ‌های مختلف تولید شده‌اند، طراحی کنید. حتی این طراحی می‌تواند به شکل فرنچ باشد تا سادگی خود را حفظ کند.

یکی از محبوب‌ترین طرح ناخن زمستانی 2022 ، طرح‌های بافتنی هستند که برای انجام این مدل بهتر است به سالن‌های زیبایی مراجعه کنید. برای انتخاب رنگ می‌توانید مطابق با سلیقه یا استایل خود پیش بروید اما تناژ رنگی قرمز، جگری، آلبالویی و شرابی بسیار گرم و دلنشین هستند. برای زیبایی بیشتر می‌توانید از لاک‌های مات استفاده نمایید تا طرح خود را بیشتر نشان دهد.

اگر طرفدار طرح‌های عروسکی هستید، می‌توانید به سراغ برچسب‌های ناخن بروید. این برچسب‌ها در تنوع بسیار بالایی وجود دارند که هر سلیقه‌ای را شامل می‌شوند. ابتدا با یک لاک پایه به رنگ سفید یا کرم شروع کنید و بعد از خشک شدن آن، برچسب را بر روی یک یا دو ناخن قرار دهید. برای جلوه بهتر و درخشان‌تر و همچنین دوام بیشتر آن از یک برق ناخن استفاده نمایید.

یکی از بهترین گزینه‌ها در انواع طرح ناخن زمستانه ، اشکال کریسمسی هستند که شامل طرح‌های گوزن، آدم‌برفی و بابانوئل می‌شوند. البته این طرح‌ها مناسبتی هستند و برای مدت طولانی ممکن است کمی خسته‌کننده به نظر برسند. علاوه بر این می‌توانید از برچسب‌های ناخن که شامل این طرح‌ها هستند، استفاده نمایید و یا به سالن‌های مانیکور بروید.

مدل ناخن برای زمستان

مدل ناخن برای زمستان

برای بلندتر دیده شدن ناخن‌هایتان می‌توانید آن‌ها را فرنچ کنید و بهترین گزینه برای فرنچ رنگ طلایی است. طرح ناخن زمستانی جدید برای فرنچ، لاک‌های آینه‌ای هستند که جلوه و زیبایی خاصی به ناخن‌ها می‌دهند. همچنین این نوع از لاک‌ها در رنگبندی بسیار زیادی وجود دارند که می‌توانید طبق سلیقه خود یکی از آن‌ها را انتخاب کنید.

مدل ناخن برای زمستان

مدل ناخن برای زمستان فقط شامل رنگ‌های تیره نیست، بلکه با رنگ‌هایی مانند سفید و کرم، لاک‌های نقره‌ای و طلایی می‌توان طرح‌های فوق‌العاده‌ای را ایجاد کرد. اگر به ناخن‌های چند رنگ علاقه دارید، می‌توانید از لاک مات در رنگ‌های صورتی ملایم، آبی مایل به طوسی یا سفید مرمری شروع کنید. برای حفظ زیبایی ناخن‌ها بهتر است از رنگ‌های ملایم استفاده شود.

خاکستری براق رنگی کامل زمستانی است؛ همچنین این رنگ به اندازه کافی عمیق و زیبا است که می‌توانید به تنهایی آن را استفاده نمایید. علاوه بر این به راحتی با لباس‌های زمستانی هماهنگ می‌شود که این یکی از ویژگی‌های خوب آن است. اما فراموش نکنید که حتما از دو یا سه لایه لاک استفاده کنید تا پوششی کامل و براق داشته باشید.

اگر به دنبال طرح ناخن زمستانه هستید که به اندازه کافی خوب به نظر برسد، می‌توانید به سراغ رنگ‌های قهوه‌ای شکلاتی بروید. این یک رنگ خنثی فوق‌العاده جذاب برای مانیکور است که تقریباً با همه چیز مطابقت دارد. برای جلوه بهتر و جلوگیری از زرد شدن ناخن‌ها، حتما از یک لایه پایه خوب استفاده کرده و پس از خشک شدن آن، لاک اصلی را بزنید.

طرح ناخن زمستانی جدید

رنگ شرابی، قرمز، ارغوانی و قهوه‌ای تقریبا روی هر رنگ پوستی زیبا به نظر می‌رسد. استفاده از آن بر روی ناخن‌های بادامی شکل، ظاهر بسیار خاصی دارد. همچنین به راحتی می‌توانید لاک رنگی شرابی را روی ناخن‌های کوتاه یا مدل مربعی نیز بزنید. برای مدل ناخن برای زمستان می‌توانید به سراغ طرح‌های سیاه و سفید بروید که بسیار شیک و خاص هستند.

کاشت ناخن و ژلیش روش‌های خوبی هستند اما باید در انتخاب طرح دقت زیادی داشته باشید، زیرا پاک کردن آن‌ها به سادگی امکان‌پذیر نیست. اما استفاده از لاک‌های با کیفیت شاید دوام طولانی مدت مانند کاشت را نداشته باشند، اما با استفاده از لاک پاک کن می‌توانید آن‌ها را پاک کرده و طرح‌های دیگر را برای ناخن‌های خود امتحان کنید.

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله

  • 0
  • 762

دیدگاه ها

اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها