00%
منو

فوت و فن های آرایشی که شما را زیباتر می کند

آرایش کردن یکی از علاقه مندی خانم هاست که می تواند آن ها را ساعت ها پای این هنر زیبا و پر زرق برق نگه دارد. آرایش درست و تمیز، تاثیر زیادی بر چهره دارد و باعث جوان تر و زیبا تر بنظر رسیدن صورت می شود. حتی با داشتن گران ترین لوازم آرایشی هم، اگر درست آرایش نکنید زیبا به نظر نخواهید رسید. عده ای با تحمیل هزینه تور ترکیه و دیگر تور ها به خود، سعی در تهیه بهترین و گران ترین لوازم آرایشی را دارند، غافل از اینکه تنها گرانی لوازم آرایشی نمی تواند به شما در درست و صحیح آرایش کردن کمک کند. ممکن است عده ای آرایش کردن را امری وقت گیر و پر زحمت بدانند، اما ما به شما راه حل هایی را پیشنهاد می کنیم که این فرآیند را لذت بخش تر، هیجان انگیزتر و کم هزینه تر کند.

فوت و فن های مهم در آرایش صورت

ریمیل زدن با قاشق

یکی از معمول ترین مشکلات ریمل زدن، پخش شدن ریمل روی پلک است. این امر می تواند کل آرایش را زیر سوال ببرد و نامرتب نشان دهد. می توان از روشی استفاده کرد که این اتفاق ناخوشایند نیفتد. ریمل زدن با قاشق راهی آسان و در دسترس است که می تواند از پخش شدن ریمل روی پلک و همچنین پایین پلک جلوگیری کند. برای این روش تنها کافی ست قاشق را پشت مژه های خود یعنی بین پلک ها و مژه ها قرار دهید و سپس برس ریمل را با خیال راحت و بدون نگرانی روی مژه های خود بکشید. بعد از خشک شدن ریمل می توانید قاشق را بردارید و از دیدن نتیجه ی کار در آینه لذت ببرید.

خط چشم با نوار چسب

می توان گفت کشیدن خط چشم یکی از پر زحمت ترین و دشوارترین مراحل در هرآرایشی است، مخصوصا اگر بخواهیم خط چشممان قرینه باشد. ساعت ها تمرین و تکرار یکی از لازمه های یک خط چشم بی نقص است. اما ما به شما راهی را پیشنهاد می کنیم که با یک بار کشیدن خط چشم از نتیجه کار کاملا راضی باشید. در این روش از دو تکه نوار چسب درگوشه های چشم استفاده می کنیم. اگر این نوارچسب ها کاغذی باشند بهتر است تا هنگام برداشتن از روی پلک اذیت نشوید. تکه های نوار چسب را گوشه های بیرونی چشم بچسبانید و در زاویه ی دلخواه قرار دهید. سپس خط چشم را با قطر دلخواه بکشید و این کار را در چشم دیگر نیز تکرار کنید. بعد از اتمام کار نوار چسب ها را با احتیاط بردارید و از دیدن نتیجه کار لذت ببرید.

مدل های آرایش صورت با پوست سفید و فوت و فن های جذاب تر شدن شما

فر کردن مژه با سشوار

یکی از راه های حالت دادن به مژه ها استفاده از فرمژه است اما نتیجه پایدار نبوده و بعد از ساعاتی دوباره مژه ها به فرم اولیه خود باز می گردند. یکی از راه های موثر در این باره استفاده از سشوار برای گرم کردن فرمژه است. برای این کار فرمژه را با سشوار گرم کنید اما دقت داشته باشید که فرمژه، مخصوصا قسمت فلزی آن بیش از حد داغ نشود تا پلک شما را بسوزاند. بعد از گرم کردن فرمژه آن را روی مژه های خود بگذارید. می توانید ببینید که با این روش، حالت مژه ها از دوام بیشتری برخوردار خواهد بود.

استفاده از رژ گونه

صورتی زیبا و خوش آب و رنگ، دلخواه اکثر خانم هاست. اما این امر همیشه ممکن نیست. برحسب بعضی شرایط و موقعیت ها ممکن است صورت شما رنگ پریده و خسته به نظر برسد. یکی از تکنیک های آرایشی استفاده از رژ گونه مناسب رنگ پوستتان است. رژ گونه را با قلم موی بزرگ بر روی گونه ها بزنید تا بهتر بنظر برسد. این نکته را فراموش نکنید که رنگ طبیعی صورت زیباترین رنگ برای هر پوست است، بنابراین از رژ گونه غلیظ بپرهیزید. شما می توانید با اضافه کردن رژ لب به کرم پودر و مرطوب کننده رنگ رژگونه دلخواه خود را بدون صرف هزینه تهیه کنید. این کار را با اضافه کردن سایه چشم به مرطوب کننده و در صورت تیره بودن، اضافه کردن کرم پودر به آن نیز می توانید انجام دهید.

با این ترفند های آرایشی می توانید با کمترین هزینه بهترین نتیجه را بگیرید و با خیالی راحت، وقت کمتری را صرف آرایش روزانه خود کنید و زیبایی خود را چندین برابر کنید.

 

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله

  • 0
  • 27

دیدگاه ها

اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها