00%
منو

معرفی ۵ فیلم ژانر وحشت که مو به تنتان سیخ میکند

با ظهور پاندمی کرونا و مرگ و میرهای مربوط به آن، شاید بتوان گفت سال گذشته ترسناک­ترین فیلم تاریخ را خودمان زندگی کرده­ایم؛ اما اگر با وجود همه این اتفاقات عجیب و غریب احساس می­کنید به هیجان بیشتری نیاز دارید و آدرنالین خونتان ته کشیده، و در جستجوی فیلم ترسناک ۲۰۲۱ این مقاله را یافته­اید، با ما باشید تا در این مقاله با چند مورد از ترسناک­ترین فیلم­های ژانر وحشت 2021 آشنا شویم. فیلیمو به عنوان بزرگترین پلتفرم نمایش خانگی با نمایش فیلم ها و سریال های مطرح دنیا با دوبله و زیرنویس اختصاصی تلاش می کند در تماشای به روز این آثار در کنار مخاطبان باشد.

فیلم سینمایی ترسناک در فیلیمو

1- پیچ اشتباهی (Wrong Turn)

اگر شما هم مثل من فکر می­کردید کابوس ترسناک رانگ ترن در قسمت هفتم به پایان رسیده بود، سخت در اشتباهید! این بار نیز گروهی کوهنورد مورد حمله موجودات عجیب و آدم­خواران ترسناک رانگ ترن قرار می­گیرند که روایت ترس و وحشت آنان در هشتمین قسمت از مجموعه ژانر وحشت پیچ اشتباهی به تصویر کشیده است.

بازیگران: شارلوت وگا، ادین بردلی، اما دامونت، دیلان مک تی، دیزی سر، بیل سیج و متیو مودین

خلاصه داستان: جن شاو (شارلوت وگا)، داریوش (آدین بردلی) و چند تن از دوستانشان سفری در بیابان را آغاز کرده و یک مسیر پیاده­روی که از دل 14 ایالت مختلف عبور می­کند را در پیش می­گیرند. آنان تصمیم می­گیرند کار خود را از شهر کوچکی واقع در ویرجینیا آغاز کنند که ساکنان آن نگاه خوبی به غریبه­ها ندارند. اعضای گروه صبح روز بعد پیاده­روی خود را در دل طبیعت آغاز می­کنند و پس از مدتی آدین بردلی علی­رغم هشدار محلی­ها دوستانش را متقاعد می­کند از مسیر پیاده­روی منحرف شوند. انحراف از مسیر همانا و شروع قصه وحشت همان… .

2- مارپیچ – اره 9 (Spiral: From the Book of Saw)

مارپیچ یک فیلم ترسناک ۲۰۲۱ آمریکایی و نهمین قسمت از مجموعه پرطرفدار اره به نویسندگی جاش استولبرگ، پیت گلدفینگر، کریس راک و به کارگردانی لین بوسمن است که در آن یک مغز متفکر جنایی شکل پیچیده­ای از عدالت را راه­اندازی می­کند.

بازیگران: کریس راک، ساموئل ال جکسون، مکس مینگلا و ماریسول نیکولز

فیلم مارپیچ (اره 9) در فیلیمو

خلاصه داستان: داستان فیلم با یک تله آغاز می­شود. پلیس که شاهد صحنه دزدی مردی بوده است، در جستجوی او وارد یک تونل شده و بلافاصله با کلروفرم بیهوش می­شود؛ چشم باز می­کند و خود را در موقعیتی می­بیند که برای زنده ماندن باید زبان خود را قطع کند. قصه «آسیب به خود برای رهایی از مرگ» از قسمت­های قبلی اره با ما بوده و در این قسمت شاهد تلاش قربانیان برای رهایی از مرگ خواهیم بود. حل این معما و نجات جان افراد به عهده کارآگاه زکی بانک (کریس راک) است.

بیشتر ببینید: بیش از 450 عنوان از بهترین و جدیدترین فیلم های سینمایی ترسناک

3- یک مکان ساکت 2 (A Quiet Place Part II)

A Quiet Place Part ادامه فیلمی با همین عنوان است که در سال 2018 ساخته شد و یکی از اولین فیلم­های مهم ژانر وحشت به شمار می­آید که انتشار آن به علت پاندمی COVID-19 به تعویق افتاد. جان کراسینسکی نویسنده، کارگردان و تهیه کننده این فیلم ترسناک ۲۰۲۱ است.

بازیگران: امیلی بلانت، میلیسنت سیموندز، نوآ جوپ، سیلیان مورفی و جیمون هونسو

خلاصه داستان: ایولین تمام تلاش خود را به کار بسته تا از خشم موجودات کشنده جان سالم به در ببرد و دختر ناشنوای او ریگان پیوسته در تلاش است تا از طریق یک دستگاه رادیویی با دیگر بازماندگان ارتباط برقرار کند. سرانجام تلاش او به نتیجه می­رسد و آهنگ «beyond the sea» از رادیوی او پخش می­شود. ریگان مصر است این آهنگ صدای سیگنالی از جانب یک موجود زنده است، اما کسی او را باور نمی­کند. او سرانجام بدون توجه به دیگران راه خود را در پیش می­گیرد تا بفهمد پیام این آهنگ چیست و ادامه داستان جستجوی مرگبار او به امید رهایی از ترس را روایت می کند.

4- احضار 3 (The Conjuring: The Devil Made Me Do It)

The Conjuring: The Devil Made Me Do it سومین قسمت از سری کانجورینگ است که طی آن اد و لورن وارن بار دیگر تحقیقات خود ماوراءالطبیعه خد را آغاز کرده و سعی می­کنند زندگی یک خانواده را نجات دهند. این فیلم ترسناک ۲۰۲۱ بر اساس یک داستان واقعی در 16 فوریه 1981 به کارگردانی مایکل چاوز ساخته شده است.

بازیگران: ورا فارمیگا، پاتریک ویلسون، روایری اوکانر، سارا کاترین هوک و جولیان هلیارد

خلاصه داستان: اد و لورن این بار سعی دارند پسرك 8 ساله­ای به نام دیوید گلتزل را از تسخیر شیاطین نجات دهند که اتفاق عجیبی برای آنان رخ می­دهد. دیوید برخلاف بی اختیار شروع به داد و فریاد می­کند و آرن مداخله می­کند تا از هرچه کنترل دیوید را به دست گرفته بخواهد تن پسر را ترک کند و وارد او شود. اد سعی می­کند جلوی او را بگیرد اما از حال می­رود و زمانی چشم باز می­کند که کار از کار گذشته است… .

پخش آنلاین فیلم و سریال

5- بی­خوابی (The Vigil)

بی­خوابی یک فیلم ترسناک آمریکایی و افسانه­ای مربوط به ماوراءطبیعه یهودیان باستان است که داستان آن طی یک شب در پارکی واقع در بروکلین اتفاق می­افتد. این فیلم به کارگردانی کیت توماس ساخته شد و در 26 فوریه 2021 بر روی پرده سینما رفت.

بازیگران: دیو دیویس، مناش لوستیگ، مالکی گلدمن، فرد ملامید، ناتی رابینوویتز و لین کوهن

فیلم بی خوابی در فیلیمو

خلاصه داستان: بی­خوابی داستان جوانی به نام یاکوف است که به تازگی اجتماع دینی خود را ترک کرده و بدون آنکه ذره­ای پول به همراه داشته باشد، با اکراه پیشنهاد خاخام و محرم سابق خود را قبول کرده و مسئولیت نگهبانی و مراقبت از جسد یکی از اعضای مرده این جامعه را می­پذیرد. یاکوف به محض ورود به خانه مخروبه که بنا بود بی­خوابی شب را آنجا بگذراند، با اتفاق عجیبی رو به رو می­شود … .

دنیایی که در آن زندگی می­کنیم، روز به روز ترسناک­تر از قبل می­شود و این هراس روزافزون الهام بخش نویسندگان فیلم­های ژانر وحشت است. در سال جاری تعداد زیادی فیلم ترسناک کارگردانی و اکران شد که نیمی از آن­ها قرار بود در سال­ گذشته منتشر شوند، اما به علت پاندمی کرونا به تعویق افتادند.

در این مقاله با 5 مورد فیلم ترسناک ۲۰۲۱ آشنا شدیم که در فهرست ترسناک­ترین فیلم­های ژانر وحشت امسال قرار گرفته­اند. شما کدام یک از این فیلم­ها را دیده­اید؟ کدام یک برایتان ترسناک­تر بوده است؟ نظرات خود را با ما و همراهان ما به اشتراک بگذارید.

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله

  • 0
  • 309

دیدگاه ها

اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها