00%
منو

روش های جوان سازی که شما را 10 سال جوانتر نشان خواهند داد

این روزها کمتر کسی را می‌بینید که علاقه‌مند به استفاده از روش‌های جوانسازی و زیبایی نباشد. انسان‌ها ذاتا زیبایی را دوست دارند و میل به جاودانگی در وجود آنها، سبب شده است که علاقه بسیاری به جوان ماندن داشته باشند. هرچند با افزایش سن، قدرت بدنی کاهش می‌یابد، اما اگر صورتی بدون چین و چروک داشته باشید، قطعا انرژی مثبت منتشر شده از یک چهره جوان و زیبا، قدرت بدنی شما را نیز تقویت می‌کند. فکرش را بکنید که در سن 50 سالگی هستید، اما اطرافیان سن شما را 35 الی 40 سال تخمین می‌زنند. چه احساسی خواهید داشت؟ قطعا خوشحال خواهید بود. در این مقاله، قصد داریم در رابطه با سه روش زیبایی و جوانسازی یعنی تزریق فیلر، تزریق بوتاکس در پیشانی و تزریق ژل لب صحبت کنیم. با ما همراه باشید.

تزریق فیلر

اگر برای شما سوال پیش آمده که فیلر چیست باید گفت، فیلرها مواد مصنوعی هستند که خاصیت پرکنندگی و حجم دهی دارند و به صورت موضعی، به نواحی مورد نظر تزریق می‌شوند. از فیلرها برای از بین بردن چین و چروک‌های صورت، حجم دهی به نواحی مختلف صورت مانند گونه، زاویه سازی صورت، خط خنده و… استفاده می‌شود. فیلرها دارای انواع گوناگون موقت و دائمی هستند، نوع موقت، بعد از چند ماه، جذب پوست شده و نیاز به تمدید دارد. پیشنهاد می‌شود از نوع موقت استفاده کنید زیرا چهره شما، در طول زمان باز هم تغییر می‌کند و پزشک ممکن است در هر مرحله از تزریق، با توجه به تغییرات به وجود آمده، تکنیک تزریق فیلر را تعویض کند تا نتایج بهتری حاصل شود.

چه افرادی کاندیدای مناسبی برای تزریق فیلر هستند؟

به طور کلی، هیچ مشکل خاصی به عنوان عوارض تزریق فیلر گزارش نشده است و اگر هم وجود داشته باشد، موقتی است و پس از مدتی از بین می‌رود. افرادی که شرایط زیر را دارند، به عنوان بهترین کاندیدای تزریق فیلر شناخته می‌شوند:

  • افرادی که دارای چین و چروک‌های عمیق در اطراف چشم و پیشانی هستند.
  • کسانی که دارای خط خنده هستند.
  • افراد با صورت‌های لاغر
  • افرادی که دارای گودی زیر چشم هستند.
  • افرادی که دارای نواقصی جزئی در بینی هستند.
  • افرادی که دارای عدم قرینگی در گونه، شقیقه و… هستند.
  • و…

پوست

بوتاکس چیست؟

تزریق بوتاکس به خصوص تزریق بوتاکس پیشانی، طرفداران زیادی دارد. بوتاکس، نوعی سم به نام بوتولینوم است که سبب فلج شدن موقتی عضله می‌شود. با فلج شدن عضله، خطوطی که در اثر کارکرد آن عضله در صورت نقش می‌بست، از بین خواهند رفت. بوتاکس نیز یک روش موقتی است و در دو نوع ایرانی و خارجی وجود دارد. ماندگاری بوتاکس خارجی دیسپورت، بین 3 الی 7 ماه است؛ در افرادی که سابقه تزریق بوتاکس دیسپورت را داشته اند، ماندگاری تا 9 ماه نیز گزارش شده است. بوتاکس مسپورت، یک بوتاکس ایرانی است و نسبت به نسخه خارجی، ماندگاری کمتری دارد. ماندگاری بوتاکس مسپورت بین 2 الی حداکثر 6 ماه است. تکنیک تزریق بوتاکس بسیار مهم است زیرا در صورت عدم مهارت پزشک، ممکن است دچار عوارضی مانند افتادگی پلک و ابرو شوید.کلینیک مهزیار یکی از مراکز معتبر در حوزه تزریق بوتاکس است.

تفاوت فیلر و بوتاکس

شاید بسیاری از افراد تصور کنند بوتاکس و فیلر، هر دو یک کار را انجام می‌دهند. هرچند هر دو برای از بین بردن چین و چروک‌های صورت موثر هستند، اما تفاوت آنها در اثر گذاری روی چروک‌های صورت است. بوتاکس، چین و چروک‌های فعال صورت را از بین می‌برد، یعنی چروک‌هایی که در صورت شما در حالت عادی وجود ندارند و با اخم کردن، خندیدن و عادت‌های روزمره، مانند جمع کردن چشم‌ها و… ظاهر می‌شوند.

بوتاکس خاصیت حجم دهی ندارد، در حالیکه فیلر خاصیت حجم دهی دارد و همین خاصیت آن، سبب باز شدن چین و چروک‌های عمقی صورت می‌شود.

با مراجعه به مراکز معتبر برای انجام روش‌های جوان سازی، پزشک با بررسی وضعیت صورت، از شما می‌خواهید که بخندید، اخم کنید و پس از مشاهده چین و چروک‌های صورت، بهترین روش جوانسازی را به شما پیشنهاد می‌دهد.

تزریق ژل لب

تزریق ژل لب، یکی از روش‌های زیبایی است که امروزه طرفداران زیادی دارد. برخی تصور می‌کنند که ژل لب فقط بین جوان‌ها محبوب است اما باید بگوییم بسیاری از افرادی که متقاضی تزریق ژل لب هستند، بالای چهل سال سن دارند و این روش، بین تمام گرو‌ه‌های سنی محبوب است. تاثیر لب‌ها در زیبایی چهره، برای هیچ‌کس پنهان نیست. با افزایش سن، لب‌ها نازک‌تر می‌شوند و ممکن است در اطراف‌ لب‌ها، چین و چروک‌هایی نیز ظاهر شود. با تزریق ژل لب طبیعی در مجموعه زیبایی مهزیار، علاوه بر اینکه لب‌ها حجم بیشتری پیدا می‌کنند، چین و چروک‌های اطراف لب نیز از بین می‌روند.

پوست

ماندگاری ژل لب

اگر برای بار اول است که تزریق ژل لب را انجام می‌دهید، بهتر است از ژل‌هایی که ماندگاری کمتری دارند استفاده کنید و در تزریق‌های بعدی، ژل با ماندگاری بیشتر را انتخاب کنید. به خاطر داشته باشید که ژل‌های حاوی هیالورونیک اسید، بهترین نوع برای تزریق هستند زیرا کاملا با بدن سازگارند. هیالورونیک اسید، ماده‌ای ژله مانند است که به طور طبیعی در بدن وجود دارد. به طور کلی، ماندگاری ژل لب، فارغ از مراقبت‌های فرد پس از تزریق و ویژگی‌های جسمی شخص، براساس نوع ژل، بین 6 ماه الی 2 سال است.

منبع: مثلث آنلاین

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله

  • 0
  • 11

دیدگاه ها

اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها