00%
منو

تزریق ژل لب در اصفهان – مطب زیبایی الارا

تزریق ژل لب در اصفهان

تزریق ژل لب در اصفهان

امروزه استفاده از تکنیک های زیبایی و جوانسازی چهره بسیار رایج شده است. افراد زیادی و به ویژه خانم ها در ایران و در شهرهای مختلف به دنبال بهره گرفتن از این عمل های زیبایی می باشند. تزریق ژل لب در اصفهان یکی از شایع ترین عمل های زیباسازی چهره در کشور ما به شمار می رود که در سالهای اخیر طرفدارن بیشتر نیز پیدا کرده است. بعضی افراد از لب های کوچکی برخوردار هستند و برخی دیگر به خاطر افزایش سن و کاهش حجم عضلات و ماهیچه های صورت نیاز به تزریق ژل لب دارند. از این رو تصمیم گرفتیم در این مطلب اطلاعات مفیدی درباره تزریق ژل لب ارائه دهیم. اگر شما هم قصد تزریق ژل لب در اصفهان را دارید پیشنهاد می کنیم تا انتهای این مطلب همراه ما باشید.

مقدار فیلر مورد نیاز برای تزریق ژل لب در اصفهان

یکی از نکات مهم در تزریق ژل لب اندازه کافی فیلر است. برای بزرگ شدن و حجیم شدن طبیعی لبها باید مقدار فیلر مناسبی توسط پزشک مورد استفاده قرار گیرد. قبل از تزریق و در جلسه معاینه پزشک با بررسی وضعیت لب های متقاضی مقدار فیلر را مشخص می کنید. به عبارتی تعیین اندازه فیلر به اندازه طبیعی لب ها بستگی دارد. همچنین فاکتورهای دیگری همچون سلیقه متقاضی، حالت و فرم صورت، میزان افتادگی لب ها و … در مشخص شدن مقدار فیلر مورد نیاز تاثیرگذارند. ممکن است برای برخی از افراد یک سی سی فیلر و برای برخی دیگر کمتر یا بیشتر از آن نیاز باشد.

انواع تزریق ژل لب در اصفهان

روش های مختلفی برای تزریق ژل لب وجود دارند که هر کدام از آنها فرم و حالت خاصی را به همراه خواهند داشت. انتخاب بهترین نوع تزریق ژل لب توسط پزشک و با توجه به نوع لب ها و حالت چهره بیمار صورت می گیرد. وجود تناسب بین لب بالا و پایین از شرط‌های زیبایی لب است و باید برای بدست آمدن نتیجه مطلوب با توجه به وضعیت لبها و همچنین تناسب بین لب و بقیه اجزای صورت بهترین نوع تزریق را انتخاب نمود.

اگر قصد تزریق ژل لب در اصفهان را دارید بهتر است به مراکز معتبر و پزشکان متخصصی مراجعه کنید از تجربه بالایی در این زمینه برخوردارند و توانایی انجام انواع تزریق را دارند. شما می توانید برای انتخاب مدل تزریق به مرکز تخصصی زیبایی الارا مراجعه نموده و با دریافت مشاوره های لازم بهترین روش تزریق را انتخاب کنید. در این مرکز انواع تزریق ژل لب توسط پزشک متخصص و با بهترین نتیجه انجام می شوند.

از مهمترین و معروفترین انواع تزریق ژل لب در اصفهان می توان به موارد زیر اشاره نمود:

1- تزریق ژل لب قلبی

لب های قلبی شکل از زیباترین لب ها محسوب می شوند که طرفداران بسیاری در بین خانم ها دارند. با استفاده از تزریف نوع قلبی می توانید لب هایی خاص تر و جذابتر داشته باشید. در این روش شکل طبیعی قلبی لب ها بدون جراحی بازسازی می گردد و بیشتر مناسب افرادی است که دارای صورتی بیضی شکل هستند. با تزریق ژل لب به صورت قلبی ظاهری طبیعی و لبخندی بسیار زیبا خواهید داشت.

2- تزریق ژل لب روسی

این روش با تکنیک های خاصی صورت می گیرد و لب ها را به سمت بالا لیفت می کند. داشتن لب های روسی امروزه بسیار پرطرفدار شده و افراد زیادی عمل تزریق ژل لب روسی را انجام می دهند. با استفاده از این روش لب ها به شکل یک قلب ظریف و با حجم بیشتری در نزدیکی مرکز لب می آیند.

مهمترین ویژگی تزریق ژل لب در اصفهان به روش روسی نتیجه طبیعی است. در مدل ژل لب روسی بجای اضافه کردن حجم زیاد به لب ها، آنها را بالا می برند تا ظاهری صاف تر پیدا کنند. ان مدل لب در مقایسه با مدل قلبی از حجم کمتری برخوردار است و ظرافت خاصی به همراه دارد.

3- تزریق ژل لب عروسکی

از دیگر انواع تزریق ژل لب در اصفهان می توان به مدل عروسکی اشاره نمود. در این تکنیک لب پایین حجیم تر و بزرگتر از لب بالا خواهد شد. به عبارتی بیشترین فرم را لب پایین به خود اختصاص می دهد و ظاهری منحصربفرد و بسیار جذاب ایجاد می شود. با استفاده از تزریق ژل لب عروسکی قسمت V شکل لب تقویت شده و شما می توانید چهره ای عروسکی و جوان داشته باشید.

مدت زمان تزریق ژل لب در اصفهان

مدت زمان لازم برای تزریق ژل لب به نوع تزریق و موارد دیگری بستگی دارد. پس از معاینات و بررسی های لازم و مشخص شدن نوع تزریق، می توان مقدار زمان لازم برای انجام این فرایند را تعیین نمود. بیشترین مقدار زمان مربوط به بی حسی می شود. معمولا عمل تزریق ژل لب در طی یک ساعت و یا کمتر از آن انجام شود.

قیمت تزریق ژل لب در اصفهان

قیمت تزریق ژل لب با توجه به عوامل مختلفی مشخص می شود. فاکتورهایی وجود دارند که در قیمت این تکنیک زیبایی تاثیرگذارند. از مهمترین آنها می توان به نوع فیلر و مقدار آن اشاره نمود. هرچقدر فیلر از کیفیت بالاتری برخوردار باشد و مقدار بیشتری از آن استفاده شود، قطعا قیمت تزریق ژل لب نیز بالاتر می رود. حجم به کار رفته از فیلر در تزریق ژل لب اصلی ترین فاکتور برای تعیین قیمت محسوب می شود. از دیگر عوامل موثر در هزینه تزریق ژل لب در اصفهان می توان به نوع تزریق ژل، موقعیت جغرافیایی مرکز زیبایی، اعتبار و سابقه کلینیک، مهارت پزشک و … اشاره نمود. برخی از کلینیک های زیبایی در موقعیت مکانی خوبی از نظر دسترسی راحت، داشتن جای پارک، عدم ترافیک و … برخوردارند. قطعا داشتن چنین مزیت هایی می تواند در قیمت خدمات ارائه شده تاثیر بسزایی داشته باشد.

اگر قصد تزریق ژل لب در اصفهان با کیفیت عالی و قیمت مناسب را دارید می توانید به مطب زیبایی الارا مراجعه کنید. مرکز تخصصی زیبایی پوست، مو و لیزر الارا یکی از معتبرترین مراکز در زمینه تزریق ژل لب در اصفهان و همچنین سایر تکنیک های زیبا سازی و جوانسازی مانند تزریق بوتاکس، لیزر موهای زائد، لیفت صورت، مزوتراپی، میکرونیدلینگ و … می باشد.

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله

  • 0
  • 214

دیدگاه ها

اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها