00%
منو

تولیدی ایرانیان سازنده سینی کابل و نردبان کابل

سینی و نردبان کابل ایرانیان

سینی کابل

سینی کابل وظیفه حفاظت از سيستم عبوری كابل ها و مرتب كردن كابل و جلوگیری از تماس كابل ها است.

مشاهده: قیمت سینی کابل

در واقع بهترین گزینه برای زیبا سازی و پنهان کردن کابل ها و سیم های برق می باشند. بسته به نوع مصرف در جنس های فولاد، استیل و یا آلومینیوم تولید و به بازار عرضه میگردند. و از انواع سینی کابل میتوان دو نوع گالوانيزه فابريک و گالوانيزه گرم آبکاری شده را نام برد.

متعلقات سینی کابل برق شامل رابط سینی کابل، زانو سینی کابل (عمودی، افقی، آبشاری، متحرک)، سه راهی سینی کابل، چهار راهی سینی کابل، پايه نگهدارنده سینی کابل (پايه تی، سقفی يا معلق، براکت، دستک، ترکيه ای، زمينی)، کاهنده يا کاهش دهنده سینی کابل و رایزر سینی کابل (ثابت و متحرک) میباشد.

نردبان کابل

بعد از سینی کابل، تجهیز مهم و پرکاربرد دیگر، نردبان کابل یا لدر است که همانند سینی کابل از آن برای مسافت های طولانی و در بخش هایی که نیاز به هواخوری سیم و کابل ها بیشتر است استفاده می شود. معمولا این تجهیز را در عرض های مختلف 20 تا 60 سانتی متر و حتی بیشتر یا کمتر با ضخامت های بین حداقل 0.6 میلیمتر و حداکثر 4 میلیمتر و به صورت جوشی یا پیچ و مهره ای میتوانید در بازار پیدا کنید. اتصالات نردبان کابل ها شامل رابط (مفصل) نردبان کابل، زانو نردبان کابل، سه راهی نردبان کابل، چهار راهی نردبان کابل و پایه یا نگهدارنده نردبان کابل است.

محصولات تولیدی ایرانیان

لوله فلکسیبل برق

نوعی از گونه های مختلف لوله های برق است که با داشتن شکلی فلزی با سطح مقطع گرد از انعطاف پذیری بالایی برخوردار بوده و به همین دلیل میتوان به راحتی از آنها برای گذر سیم ها و کابل ها از شبکه های برق ساختمان استفاده نمود. از موارد کاربردی  لوله های فلکسیبل برق میتوان به مواردی نظیر مخفی کردن و محافظت از سیم ها و کابل های برقی در سیستم های روشنایی، تابلو برق ها، کف و سقف های کاذب، ایستگاه سوخت گیری بنزین و گاز، اتصال بین ماشین آلات و تجهیزات کارخانه ها، سیستم های نظارتی مثل دوربین های مدار بسته و … اشاره نمود. همچنین در انواع مختلف لوله فلکسی روکش دار و بدون روکش تولید و به بازار عرضه میگردند.

لوله فولادی برق

تجهیزی پرکاربرد که برای سیم کشی ساختمان ها از آن بهره میبرند و یکی از انواع لوله های برق است. لذا از این محصول در بسیاری از پروژه های ساختمانی و صنعتی جهت حفاظت از سیم ها و کابل های برق به صورت داخلی و یا روی سطح استفاده میشود. انواع لوله فولادی برق شامل لوله فولادی برق، لوله گالوانيزه برق، لوله گالوانیزه گرم برق (عمقی داغ) و لوله برق پی وی سی است.

انواع لوله فولادی برق

مهمترین مزایای کاربردی این لوله های برق عبارتند از:

شکل دهی ساده آن با بهره بردن از دستگاه خم کن در جایی که پروژه ها انجام می شوند، مقاومت بالا و پایداری در برابر ضربات مکانیکی، حیوانات موذی، گرد و غبار و همچنین ظاهر مناسب آن که باعث شده طرفداران زیادی را در حوزه سیم کشی و برق ساختمان به خود اختصاص دهد.

معرفی شرکت سینی و نردبان کابل ایرانیان

سینی و نردبان کابل ایرانیان https://sinicableiranian.com در سال 1390 بود که این شرکت شروع به کار نمود و امروزه بعد از ده سال فعالیت، توانسته بعنوان جزئی از تولید کنندگان اصلی سینی كابل و اتصالات در صنعت شناخته شود. سینی و نردبان کابل ایرانیان شرکتی است مورد اعتماد و شناخته شده و از قابلیت های آن میتوان به فعالیت های نوآورانه، تولیدات با کیفیت و قیمت مناسب و به صرفه محصولات آنها اشاره نمود.

محصول با کيفيت سینی کابل ایرانیان تقريباً توسط کلیه صنايع پيشرو، ساختمان ها، پيمانکاران حفاظت از آتش، انرژی شيميايی، صنايع الکتريکی و مکانيکی، گاز، برق، پیمانکاران برقی، پتروشیمی و نفت مورد استفاده قرار می گيرند. نکته مثبت این مجموعه تولیدی، گنجایش بالا برای پاسخگویی به نیازهای سنگين خریداران و مشتریان در کوتاه ترين مدت با ارائه محصولات با کیفیت است.

بنابراین سینی کابل ایرانیان؛ یکی از تولید کنندگان و تامین کنندگان طیف وسیعی از سينی کابل، نردبان کابل، ترانکینگ، لوله فولادی، لوله فلکسیبل، جعبه تقسیم، پریز کف خواب و لوازم جانبی و اتصالات مرتبط با آنها به شمار میرود و شما می توانید محصول مورد نظرتان که با نظارت متخصصان، از مواد اوليه درجه یک و در ابعاد متنوعی تولید و ساخته میشوند را سفارش داده و در سبد خریدتان قرار دهید.

منبع: سایت قطار

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله

  • 2
  • 194

دیدگاه ها

اشتراک در
اطلاع از
guest

2 نظرات
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Saeid
Saeid
2 سال قبل

تولید شما سینی کابل هستش یا سینی کابل گالوانیزه!؟

سینی کابل ایرانیان
سینی کابل ایرانیان
2 سال قبل

بله سعید جان، ما تولید کننده سینی کابل و متعلقات آن هستیم.