00%
منو

معروف ترین برندهای تصفیه آب خانگی در تصفیه آسا

بهترین برند های دستگاه تصفیه آب در حال حاضر از سیستم اسمز معکوس بهره مند هستند. این سیستم توانایی حذف املاح مضر و آلاینده های آب از جمله نیترات، نیتریت، کلر، فلزات سنگین و مواد شیمیایی را تا 0001/0 میکرون دارد. دستگاه ها ی تصفیه آب ساخت تایوان بهترین آب تصفیه کن هایی هستند که در بازار ایران موجود است و در همه جای دنیا طرفدار دارد. شرکت تصفیه آسا این برند ها را با بهترین قیمت به فروش می رساند و نمایندگی انحصاری برند مینروا نیز می باشد. برا آشنایی با برند های معتبر دستگاه تصفیه آب خانگی و مشخصات دستگاه تصفیه آب اصل این مطلب را تا انتها مطالعه نمایید.

انتخاب و خرید بهترین برند دستگاه تصفیه آب خانگی در میان تعداد زیادی مارک متفرقه تصفیه آب موجود در بازار ایران کاری سخت بوده و نیاز به کسب حداقل اطلاعاتی در این حوزه دارد. در حال حاضر دستگاه های معتبر تصفیه آب، از سیستم تصفیه آب اسمز معکوس استفاده می کنند که بهترین روش تصفیه آب به حساب می آید.

معروف ترین برندهای تصفیه آب خانگی در تصفیه آسا

معروف ترین برندهای تصفیه آب خانگی

برندهای معروف آب تصفیه کن، همگی از این نوع سیستم برای عملیات تصفیه آب استفاده می کنند که آلاینده ها و فلزات سنگین آب را تا حد زیادی حذف می کند. برای آشنایی با معروف ترین و پرفروش ترین دستگاه های تصفیه آب خانگی به مطالعه ادامه این مطلب بپردازید:

برند های معتبر دستگاه تصفیه آب خانگی

  • برند تصفیه آب مینروا

آب تصفیه کن مینروا را می توان بهترین مارک تصفیه آب ساخت تایوان معرفی کرد. این مارک با استفاده از سیستم های شش مرحله ای اسمزمعکوس، 7 مرحله ای قلیایی کننده، 8 مرحله ای یو وی دار و 8 مرحله ای اکسیژن ساز از کیفیت و قیمت بسیار مناسبی برخوردار است و پر فروش ترین دستگاه تصفیه آب در دهه ی اخیر بوده است. مینروا به دلیل داشتن نماد اصالت، خدمات پس از فروش ارزنده، گارانتی بی قید و شرط و کیفیت بسیار بالای لوازم و فیلترها،  بهترین گزینه برای تصفیه کردن آب می باشد. کامل ترین مدل تصفیه آب مینروا دستگاه 8 مرحله ای اکسیژن ساز است که با ترکیب سیستم های اسمز معکوس و قلیایی و اکسیژن ساز کیفیت آب آشامیدنی را دو برابر می کند. تصفیه آب مینروا دارای استاندارد جهانی بهداشت NSF، گواهی سازمان بهداشت غذا و داروی آمریکا FDA، استاندارد اروپا CE و گواهینامه ی کنترل کیفیت بهداشت آب QW می باشد. پمپ قوی اصل تایوان و فیلتر ممبران آمریکایی فیلمتک در این دستگاه باعث می شود که به خالص ترین و سالم ترین نوع آب آشامیدنی دسترسی داشته باشید.

  • برند تصفیه آب سی سی کا

سی سی کا نیز از برندهای معتبر تصفیه آب خانگی است که در ایران موجود بوده و لوازم جانبی آن تایوانی می باشد. تصفیه آب خانگی cck  بیش از نیم قرن است که در سراسر دنیا مورد استفاده قرار می گیرد و یکی از بهترین دستگاه های اسمز معکوس را در اختیار دارد. قطعات و لوازم جانبی دستگاه ها از خود این برند هستند و کیفیت بسیار بالایی دارند. سی سی کا با داشتن استاندارد های بین المللی دستگه هایش از پیشرفته ترین فناوری ها و متریال  برخوردار است و کاملا مطابق با دانش روز تولید می شوند. فیلتر ممبران 13 لایه آمریکایی آن می تواند 9 درصد املاح مضر آب را از بین ببرد. تصفیه آب ها ی سی سی کا در مدل های 6 الی 8 مرحله ای و از نوع زیر سینکی می باشند و قابلیت نصب به ساید را نیز دارند.

  • برند تصفیه آب سافت واتر

آب تصفیه کن خانگی سافت واتر مانند برند سی سی کا در ایران مونتاژ می شود و با بهترین قطعات تایوانی که دارد همواره از پر طرفدار ترین دستگاه ها بوده است. این برند بیش از 60 سال است که تجربه ی تولید دستگاه های تصفیه آب را دارد و انواع دستگاه های اسمز معکوس و اولترا فیلتراسیون را تولید می کند. دستگاه های اسمز معکوس softwater  از 6 الی 8 مرحله تصفیه آب بهره مند هستند که تصفیه آب قلیایی یکی از معروفترین مدل های آن می باشد. هم چنین کامل ترین مدل تصفیه آب سافت واتر دستگاه اکسیژن ساز آن است که با افزایش اکسیژن و انرژی آب فواید آب آشامیدنی را دو برابر می کند.

برندهای معتبر دستگاه تصفیه آب خانگی

برندهای معتبر دستگاه تصفیه آب خانگی

مشخصات دستگاه تصفیه آب اورجینال

یک دستگاه تصفیه آب اصل تایوانی برای این که بتواند سختی آب را کاهش دهد باید دارای سیستم اسمز معکوس باشد. اگر دستگاهی کم تر از 5 مرحله تصفیه داشته باشد جزو دستگاه های اولترا فیلتراسیون است که فقط فیلتر های پیش تصفیه دارد و تنها می تواند رسوبات و مواد شیمیایی آب را حذف کند و تصفیه آب را کامل انجام نمی دهد و دارای قدرت کمتری نسبت به دستگاه های برقی RO می باشد.
لوازم مورد استفاده در دستگاه تصفیه آب در برند های تایوانی باید اورجینال و ساخت تایوان و از یک برند واحد باشند. شناسنامه اصالت کالای دستگاه می تواند به شما جهت تشخصی اصل بودن آن کمک کند. علاوه بر این ضمانت کالا و خدمات پس از فروش آن هم توسط فروشنده به شما داده شود. با توجه به این نکات برای خریدی آسوده و مطمئن و تهیه ی یک دستگاه آب تصفیه کن اصل تنها به مراکز خرید معتبر مراجعه نمایید. شما با خرید از این مراکز و نمایندگی های معتبر به دام فروشندگان متقلب و سودجو که دستگاه ها ی تقلبی را با قیمت ارزان به فروش می رسانند نخواهید افتاد و جان و سلامتی خود را به خطر نمی اندازید چرا که کیفیت دستگاه بسیار مهم تر از قیمت آن می باشد.

مشخصات دستگاه تصفیه آب اورجینال

خرید تصفیه آب خانگی اصل تایوان با بهترین قیمت

برای خرید تصفیه آب خانگی، شرکت تصفیه آب تصفیه آسا مناسب ترین گزینه برای شما می باشد. این شرکت نمایندگی فروش معروف ترین آب تصفیه کن های بازار، یعنی مینروا، سافت واتر و سی سی کا می باشد. شما می توانید با خرید اینترنتی از طریق سایت تصفیه آسا مناسب ترین قیمت دستگاه تصفیه آب را تهیه نمایید.

“شرکت تصفیه آسا، عرضه کننده لیست قیمت روز انواع دستگاه تصفیه آب خانگی در ایران میباشد که به صورت روزانه به ارائه قیمت دستگاه تصفیه آب تایوانی میپردازد. از محصولات برند مینروا Minerva، که توسط نمایندگی تصفیه آب تصفیه آسا در سراسر ایران عرضه میشوند دارای گارانتی بدون قید و شرط طلایی قطعات و همچنین تضمین قیمت نیز میباشند و شما عزیزان میتوانید خرید دستگاه تصفیه آب خانگی با بهترین قیمت و خدمات نصب و ارسال رایگان در سریع ترین زمان ممکن تجربه نمایید. قیمت آب تصفیه کن خانگی در مدل های مختلف را میتوانید با تخفیفات فروش ویژه تصفیه آسا مشاهده نموده و اقدام به ثبت سفارش نمایید.”

گارانتی یک ساله طلایی شرکت، خدمات پس از فروش، پشتیبانی 24 ساعته، سرویس های دوره ای و تعویض فیلتر ها، ارسال و نصب رایگان دستگاه به شهر های تهران و کرج، رباط کریم، اسلام شهر و شهریار، تخفیفات ویژه ی دوره ای، تعمیرات دستگاه و شرایط خرید اقساطی از خدمات این شرکت می باشد. شما می توانید با مراجعه به سایت تصفیه آسا بهترین دستگاه های تصفیه آب را با بهترین کیفیت و خدمات به صورت آنلاین سفارش دهید و در کوتاه ترین زمان آن را در محل مورد نظرتان تحویل بگیرید. هم چنین جهت کسب اطلاعات بیشتر و راهنمایی برای خرید مناسب ترین و بهترین دستگاه تصفیه آب برای منزلتان می توانید با مشاوران حرفه ای این مجموعه تماس بگیرید. کارشناسان مجرب تصفیه آسا همه روزه در تمام ساعات جهت مشاوره ی رایگان و راهنمایی مشتریان عزیز آماده به پاسخگویی می باشند.
با تهیه بهترین برند آب تصفیه کن ضامن سلامتی خانواده تان می شوید و دیگر نگرانی بابت آلودگی های آب و بیماری های ناشی از مصرف آب تصفیه نشده نخواهید داشت.

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله

  • 0
  • 30

دیدگاه ها

اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها