00%
منو

خدمات قابل ارائه یک کلینیک دندانپزشکی در مشهد چیست؟

به طور معمول اغلب دندان‌پزشک عمومی بوده که بیماران به آن ها مراجعه می کنند.  البته در حال حاضر روز به روز متخصصین دندانپزشکی در حال افزایش هستند و هر متخصص فقط و فقط همان تخصص خود را ارائه می‌دهد.

کلینیک دندانپزشکی در مشهد

کلینیک دندانپزشکی در مشهد

در شهر مشهد نیز کلینیک مریم به طور تخصصی خدمات دندانپزشکی در مشهد را برای بیماران به صورت یک مجموعه کام از تمامی تخصص ها ارائه می‌دهد تا بیمار تمام نیاز خود را در این کلینیک مرتفع سازد.

در یک کلینیک دندانپزشکی خوب و مجهز، درمان بیمارهایی همچون: جراحی دهان و دندان‌ها، پروتز دندان، ارتودنسی و … را انجام می‌شود. علاوه بر موارد فوق، پزشکان متخصص زیبایی دهان و دندان ماهری نیز وجود دارند که در درمان زیبایی فک و صورت و همچنین اصلاح طرح لبخند ارائه خدمات می‌نمایند.

متخصص دندان‌پزشک کیست؟

عموماً دندانپزشکان پس از 6 الی 7 سال تحصیل دندان‌پزشک عمومی می‌شوند که پس از آن باید دوره طرح دندانپزشکی را به اتمام برسانند بعد از آن توانایی تشخیص و درمان بسیاری از بیماری های دهان و دندان را دارند.

لمینت دندان در مشهد

لمینت دندان در مشهد

بعد از اتمام دوره های عمومی دندانپزشکی، دندان‌پزشک در صورتی که بخواهد متخصص شود در آزمون دستیاری شرکت کرده و پس از قبولی وارد یکی از شاخه های دندانپزشکی می‌شود که بعد از 3 الی 4 سال دوره تخصصی دندانپزشکی، به عنوان متخصص دندان‌پزشک فعالیت خواهد کرد.

تفاوت متخصص دندان‌پزشک ترمیم و زیبایی با دندان‌پزشک زیبایی

دندان‌پزشکان زیبایی اغلب دندان‌پزشکان عمومی بوده که دوره تخصصی را نگذرانده اند اما بعضی از درمان‌های زیبایی را به صورت محدود همانند: کامپوزیت، لمینت، بلیچینگ و … را با توجه به تجربه و علاقه خود انجام می‌دهند ولی متخصصین دندان‌پزشک ترمیم و زیبایی دوره تخصص خود را با موفقیت طی کرده‌اند و به طور خاص در حیطه تخصصی خود به درمان زیبایی بیماران می پردازد.

مهم ترین کارهای هر متخصص ترمیم و زیبایی دندان چیست؟

هر متخصص ترمیم و زیبایی باید دو کار اصلی درمان دندان را به طور تخصصی بدانند یکی ترمیم دندان‌ها و دیگری زیبایی دندان‌ها، چرا که این دو به تنهایی کاربرد چندانی ندارند و باید در کنار یکدیگر باشند تا بیمار علاوه بر جنبه درمان دندان، زیبایی دهان و دندان خود را مشاهده کنند. به‌طور مثال یک متخصص ترمیم و زیبایی باید دندان پوسیده را ابتدا درمان کرده و پس از آن از مواد شکل دندان استفاده کند تا هم از تراشیدن کمتر دندان بیمار بهره ببرد و هم برای حفاظت سلامت دندان بسیار بهتر است، همچنین در مواردی دانستن ترمیم دندان برای استحکام بیشتر دندان در روش های زیبایی بسیار کاربردی خواهد بود.

ایمپلنت دندان در مشهد

ایمپلنت دندان در مشهد

خدمات متخصص ترمیمی و زیبایی

دندان‌پزشک متخصص ترمیم و زیبایی دندان به عملکرد و کارایی دندان و همچنین زیبایی فرد کمک شایانی می‌کند که در نتیجه مهم ترین خدمات درمانی متخصصین ترمیم و زیبایی عبارتند از:

  • ترمیم و زیبایی با کاشت ایمپلنت دندان‌ در مشهد
  • ترمیم و زیبایی با روش ونیر لمینت دندان‌ در مشهد
  • ترمیم و زیبایی با بریج دندان‌ها
  • ترمیم و زیبایی با بلیداپ دندان‌ها
  • ترمیم و زیبایی با باندینگ دندان‌ها
  • ترمیم و زیبایی دندان با روش بلیچینگ دندان‌ها
  • ترمیم و زیبایی با روش اینله و انله دندان‌ها
  • ترمیم و زیبایی با روکش دندان‌ها
  • ترمیم و زیبایی با تراشیدن و شکل دادن مینای دندان‌ها

 

 

برچسب ها : دندانپزشکی خوب در مشهد,دندانپزشکی در مشهد,کلینیک دندانپزشکی در مشهد,خدمات دندانپزشکی در مشهد

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله

  • 0
  • 55

دیدگاه ها

اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها