00%
منو

ایمپلنت یک روزه | ایمپلنت فوری

ایمپلنت یک روزه

ایمپلنت یک روزه

ایمپلنت فوری و یک روزه دندان

شاید برای شما هم این سوال پیش آمده باشد که آیا در همان روزی که دندانی کشیده می شود می توان به جای آن یک دندان ایمپلنت قرار داد؟

در طی درمان های دندانپزشکی یکی از موضوعات آزار دهنده برای بیماران، مدت زمان انتظار برای آماده شدن ترمیم و داشتن ظاهری بی دندان است که خوشایند بیمار نیست.

جای خالی دندان یا دندان های از دست رفته بر اعتماد بنفس بیمار اثر می گذارد و برای بسیاری این سوال پیش می آید که آیا می توان سرعت آماده سازی ترمیم را افزایش داد یا در زمان کشیدن دندان آسیب دیده سریعاً جایگزینی برای آن قرار داد؟

ایمپلنت فوری یک روش جایگزینی سریع دندان از دست رفته است. در این روش دیگر نیازی به گذراندن دوره طولانی مدت بهبودی مورد نیاز در کاشت ایمپلنت های معمولی نیست.

در روش سنتی پس از کشیدن اولیه دندان و دو تا چهار ماه صبر برای بهبود کامل حفره، فرآیند کاشت ایمپلنت انجام می شود و سه تا شش ماه دیگر برای جوش خوردن استخوان و ایمپلنت مورد نیاز است. در نهایت می توان تاج را روی ایمپلنت قرار داد. کل فرآیند ممکن است حدود نیم سال تا یک سال کامل طول بکشد که در مقایسه
با ایمپلنت فوری یا ایمپلنت یک روزه بسیار طولانی است.

مزایای ایمپلنت یک روزه

ایمپلنت های دندانی فوری و یک روزه دارای چندین مزیت بالینی هستند که اصلی ترین آن ها بهبود بهتر و سریع تر استخوان، بافت های نرم و لثه ها است و احتمال عقب نشینی لثه کمتری دارند.

پروسه بهبودی توسط ایمپلنت کمک می کند تا آلاینده های احتمالی از ناحیه حفره دندان کشیده شده دور نگه داشته شوند و احتمال عفونت کمتر شود و میزان موفقیت آن تفاوت چندانی با ایمپلنت سنتی ندارد.

البته این موضوع نیز باید در نظر گرفته شود که همه افراد نمی توانند در روز کشیدن دندان، ایمپلنت فوری را در محل دندان قرار دهند. شرایط لازم برای کاشت ایمپلنت از جمله سلامت کلی دهان و نبود عفونت، حجم و ارتفاع مناسب استخوان در محل انجام ایمپلنت، داشتن سلامتی کلی و کنترل بیماری های زمینه ای است.

پزشک با استفاده از تصویر رادیوگرافی یا اسکن و یا اطلاعات بدست آمده از فرایند های ایمپلنت دیجیتالی آماده انجام ایمپلنت فوری یا ایمپلنت یک روزه می شود.

در این روش دندانپزشک باید مهارت و تخصص کافی را برای انجام کار داشته باشد. تیم تخصصی و با تجربه دکتر گشاده رو آماده انجام خدمات ایمپلنت بروش دیجیتالی و از جمله ایمپلنت فوری می باشد.

نمونه درمان های دکتر عزیز گشاده رو

بهترین متخصص ایمپلنت در تهران کیست؟

مرکز تخصصی ایمپلنت دکتر عزیز گشاده رو:

در مرکز ما درمانهای فوق تخصصی ایمپلنت دندان مثل ایمپلنت فوری ، بازسازی های سه بعدی استخوان فک ، ایمپلنت دیجیتالی، ایمپلنت فوری در تهران، سینوس لیفت با استفاده از بهترین برندهای ایمپلنت دنیا ، و مواد درجه یک پودر استخوان انجام میشود.

دکتر عزیز گشاده رو ، بهترین متخصص ایمپلنت و پروتزهای دندانی هستند و استاد دانشگاه شهید بهشتی تهران( بهترین دانشکده دندانپزشکی ایران) میباشد.دکتر عزیز گشاده رو رتبه اول بورد تخصصی کشور هم در بخش عملی و هم بخش کتبی میباشد.

در مرکز تخصصی ایمپلنت دکتر عزیز گشاده رو بهترین برندهای ایمپلنت دنیا در سریعترین زمان ، بدون درد و بدون خونریزی انجام میشود.

‏با توجه به رزومه و سابقه کاری و علمی دکتر عزیز گشاده رو که سابقه بیش از 2۰۰۰۰ درمان موفق ایمپلنت را دارند، به جرات میتوان ایشان را بهترین متخصص ایمپلنت تهران نامید

البته با توجه به شرایط منحصر بفرد فک و دندان هر شخص بهتر است از تیم تخصصی دکتر عزیز گشاده رو بهترین راهکار و مشاوره زیبایی را دریافت کنید 09120411399

 

 

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله

  • 0
  • 35

دیدگاه ها

اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها