00%
منو

صفر تا 100 ایمپلنت دندان در ایمپلنتیا

همگی می دانیم که خنده چه مقدار می تواند بر زیبایی یک چهره تاثیرگذار باشد. حال فکر کنید اگر در ردیف دندان ها جای یک یا چند دندان خالی باشد ، به نظر شما فرد همچنان جذابیت چهره خود را دارد؟ طبیعتا پاسخ به این پرسش منفی خواهد بود. در ملاقات با افراد متفاوت صورت آن شخص اولین چیزی است که توجه ها را به خود جلب می کند و در ذهن باقی خواهد ماند بی شک زیبایی و نقص ها همگی به خوبی به چشم می آیند. در نتیجه می توان بهترین راهکار را برای برطرف کردن جای خال دندان را با استفاده از روش ایمپلنت دندان برطرف کرد. این پروسه در میان متدهای بهبود این وضعیت می تواند شرایطی ثابت و یکنواخت با ماندگاری بالا فراهم کرد. دقت داشته باشید که انجام این روند بایستی توسط متخصص ایمپلنت دندان انجام شود. برای اطلاعات بیشتر از بهترین متخصص ایمپلنت دندان روی لینک زیر کلیک کنید

https://implantya.com/%d8%a8%d9%87%d8%aa%d8%b1%db%8c%d9%86-%d9%85%d8%aa%d8%ae%d8%b5%d8%b5-%d8%a7%db%8c%d9%85%d9%be%d9%84%d9%86%d8%aa-%d8%af%d9%86%d8%af%d8%a7%d9%86/

طبیعتا نبود دندان تنها منجر به عدم اعتماد به نفس شخص نخواهد شد علاوه بر این می تواند فرد را دچار بیماری های دیگری از قبیل مشکلات هضم غذا نیز بشود. از این رو توجه به این خلل در دهان از اهمیت بالایی برخوردار است. شایان ذکر است که انجام روند مذکور بهتر است که توسط بهترین متخصص کاشت دندان انجام شود که از نتیجه به دست آمده مطمئن شوید و عارضه ای را به همراه نداشته باشد.

ایمپلنت دندان

ایمپلنت دندان

 

طبیعتا درصد بیشتر متقاضیان انجام این پروسه را کسانی تشکیل می دهند که بیش از اینها دندان خود را از دست داده اند و مابقی آن افرادی هستند که به سبب پوسیدگی ، شکست کانال ریشه ، بیماری لثه و غیره به بهترین متخصص ایمپلنت دندان مراجعه می کنند. در پی مراجعه به پزشک و معاینه اولیه ، ایشان جهت ارزیابی دقیق و عمقی تر مشکل دهان و دندان فرد درخواست عکس رادیولوژی می کند. در معاینه دکتر خوب کاشت دندان تمامی جوانب لثه و دندان ها را بررسی می کند که عمق و میزان آسیب وارده را چک کند و چگالی استخوان از دیگر فاکتور های مهم است که ارزیابی می شود. براساس اطلاعات بدست آمده و تایید سلامت دهان و دندان  ، پزشک تصمیم می گیرد که برای فرد ایمپلنت دندان فوری انجام دهد. مدت زمان مورد نیاز این روش نهایت یک الی هفت روز خواهد بود. اگر شخص زمان بیشتری است که دندان را از دست داده و یا استخوان فک او تحلیل رفته باشد ، بهتر است که از ایمپلنت دندان معمولی استفاده کند در این وضعیت برخی مواقع ممکن است که جراحی پیوند استخوان نیز احتیاج شود. شایان ذکر است که تمامی موارد ذکر شده به صلاحدید بهترین متخصص ایمپلنت دندان و به ویژه بر اساس شرایط دهان و دندان فرد متقاضی مورد انجام قرار خواهد گرفت. این متد عمدتا برای هر دو فک بازه زمانی متفاوتی را احتیاج خواهد داشت. به عنوان مثال برای فک پایین 3 ماه و برای فک بالا 6 ماه مورد نیاز خواهد بود.

تاثیر ایمپلنت دندان بر زیبایی چهره :

داشتن دندان های ردیف و کامل بی شک یکی از فاکتور های زیبایی ما می باشد. از آنجایی که صورت زیبا را با خنده های کامل و بی نقص به یاد می آورند ، در مواقعی که دندانی را از دست می دهید یا بر اثر عارضه ای مانند پوسیدگی ، شکستگی و غیره سبب از بین رفتن دندان می شود ، زیبایی چهره نیز دچار اختلال خواهد شد. بهترین جایگزین جای خالی را می توان با کاشت دندان انجام داد. طبیعتا به یاد دارید که روش های دیگری مانند دندان مصنوعی نیز برای دندان از دست رفته مورد انجام قرار می گیرد. اما به خاطر داشته باشید که پروسه ای پر دردسر بود علاوه بر آن نمی توانست از این متد برای اشخاصی که یک دندان را از دست داده اند آن را عملی کرد.

کجا ایمپلنت دندان را انجام دهید ؟

همگی می دانیم که هر نوع مریضی را بهتر است تحت نظر متخصص آن زمینه درمان کرد. از این رو مشکلات دهان و دندان نیز بایستی نزد بهترین دکتر دندان انجام داد. گفتنی است که مراکز دندانپزشکی عمدتا به دو دسته تقسیم بندی می شوند.نوع اول ، مطب های دندانپزشکی که عمدتا پزشک به تنهایی تمام مراحل درمان را انجام می دهد. دسته دوم به کلینیک دندانپزشکی ، در این محل هر نوع فعالیت درمانی دندان بهتر است که توسط شخص انجام شود که در آن زمینه تخصص دارد. بر طبق آمار بدست آمده دندانپزشکی امروزه تخصصی شده و حدود 13 زیر شاخه را به خود تخصیص داده است. از این رو یک دکتر نمی تواند بر تمامی مهارت ها تبحر پیدا کند. به عنوان مثال در میان تمام کلینیک های دندانپزشکی، کلینیک دندانپزشکی ایمپلنتیا یکی از بهترین ها شاست که بهترین متخصص ایمپلنت دندان را به خود اختصاص داده است.

هر آنچه که باید در مورد کاشت دندان دانست ؟

ایمپلنت دندان جایگزین مناسبی است برای ریشه از دست داده شده دندان می باشد. استفاده از ایمپلنت دندان باعث می شود که یک پایه محکم برای دندان های دائمی و موقت ایجاد کند که بتوان به راحتی با دیگر دندان های طبیعی فرد مطابقت داشته باشند. این روند برای شخص مزیت های را به همراه دارد  از قبیل ، کیفیت بیشتر ظاهر ، بهتر شدن تکلم ، راحتی ، افزایش اعتماد به نفس فرد و بسیاری موارد دیگر که بر اساس میزان آسیب وارده می تواند متغییر باشد. کاشت دندان توسط بهترین متخصص ایمپلنت دندان برای افرادی که لثه سالمی و همچنین میزان استخوان کافی را دارا هستند را مورد انجام قرار می گیرد. همانطور که گفته شد ایمپلنت دندان برای دندان های از دست رفته و نداشته استفاده می شود. عمدتا بیشتر استرس افراد برای درد حین انجام کاشت دندان می باشد. با استفاده از روند های کنترل کننده درد می توان درد در موقع انجام روند را به حداقل رساند. هرچند افرادی که از مزایای ایمپلنت دندان بهره مند شده اند بیان می کنند که این متد اصلا درد غیر قابل تحملی را به همراه ندارد. با این که فرآیند کاشت دندان توسط بهترین متخصص ایمپلنت انجام می شود و در حین آن استخوان برداشته می شود و ایمپلنت را در فک پیچ می کند اما همانطور که بیان شد در زمان انجام دردی را سپری نخواهید کرد و همچنین بعد از اتمام کاشت دندان در چند روز ابتدایی کمی احساس درد و ناراحتی را خواهید داشت که کاملا طبیعی است و میتوان با استفاده از مسکن ها آن را کنترل کرد.

منبع  : https://implantya.com/

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله

  • 0
  • 71

دیدگاه ها

اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها