00%
منو

کلاسیک در مقابل مدرن: تفاوت دو سبک پر کاربرد در دکوراسیون

تفاوت دو سبک پر کاربرد در دکوراسیون

تفاوت دو سبک پر کاربرد در دکوراسیون

هنگامی که زمان انتخاب طراحی داخلی خانه شما فرا می رسد، ممکن است خود را تحت تأثیر بسیاری از انتخاب های دکوراسیون موجود قرار دهید! با این حال، همه آن گزینه ها می توانند در دو دسته قرار گیرند که زندگی شما را بسیار آسان تر می کند. هنگامی که دقیقاً متوجه شدید که آیا می خواهید یک طراحی کلاسیک تر یا مدرن تر داشته باشید، سپس می توانید بر اساس انتخاب خود تصمیم بگیرید – که به طور قابل توجهی زمینه را محدود می کند.

ابتدا باید بدانید که طراحی کلاسیک و مدرن دقیقا به چه معناست:

C:\Users\windowa7\Desktop\cm-02.jpg

چگونه یک سبک کلاسیک ایجاد کنیم

طراحی بی انتها به طور تصادفی اتفاق نمی افتد. زمانی که به داشتن ظاهری سنتی فکر می کنید، باید روی مواد مناسب تمرکز کنید. پلاستیک هیچ نقشی در دکوراسیون داخلی کلاسیک ندارد، زیرا مصالح معمولا چوب، پارچه، سنگ و حتی چرم است.

همچنین ممکن است بخواهید عناصر تزئینی را به فضاهای خود اضافه کنید. به عنوان مثال، قالب‌ها، فرش‌ها و لوسترهای کریستالی، افزودنی عالی برای طراحی جاودانه هستند. اگر آثار هنری را انتخاب می کنید، چه در قالب نقاشی یا مجسمه، باید مواردی را انتخاب کنید که از دوران متفاوتی صحبت می کنند. هنر مدرن برای طرح‌های معاصر مناسب‌تر است، پس کلاسیک را انتخاب کنید!

وقتی صحبت از رنگ‌ها و الگوها به میان می‌آید، نمی‌توانید با رنگ‌های غنی و بافت‌های گلی اشتباه کنید، بنابراین آنها باید هم بخشی از طراحی و هم در مبلمان داخلی باشند.

C:\Users\windowa7\Desktop\cm-03.jpg

چگونه یک سبک مدرن ایجاد کنیم

خطوط تمیز و سادگی کلید یک طراحی مدرن هستند. این بدان معنی است که شما باید آن را ساده نگه دارید، معمولاً با یک پالت رنگ خنثی یا اشکال هندسی. یک خانه مدرن، برخلاف آنچه شما فکر می کنید، می تواند به جای سرد، گرم و دلپذیر باشد.

اغلب، دکوراسیون داخلی مدرن به معنای حداقل آثار هنری است، زیرا لوازم خانه باید تا حد امکان درهم و برهم نگه داشته شوند – عملکرد نیز مهم است، بنابراین هر قطعه مبلمان یا دکوراسیون باید هدفی داشته باشد. بنابراین، نکته اصلی طراحی‌های مدرن این است که باید فضای کار و فضای کافی برای نیازهای شما در نظر بگیرند.

وقتی صحبت از مواد به میان می‌آید، اگرچه چوب اغلب در طراحی‌های داخلی کلاسیک یافت می‌شود، اما این بدان معنا نیست که در طراحی‌های معاصر نیز استفاده نمی‌شود. در واقع، می توانید از چوب برای ایجاد ظاهری طبیعی و تمیز، بدون توجه به فضا استفاده کنید. و در حالی که پلاستیک نباید بخشی از یک طراحی کلاسیک باشد، مطمئنا نقش بسیار مهمی در طراحی های داخلی مدرن ایفا می کند، زیرا مبلمان یا تزئینات پلاستیکی اغلب در خانه های مدرن یافت می شوند.

بنابراین کدام سبک دکوراسیون بهتر است؟

بستگی به این دارد که شما چه چیزی را ترجیح می دهید! هر سبک متفاوت است، بنابراین، در نهایت، به انتخاب شخصی شما بستگی دارد. مثلا یک طراحی کلاسیک آوانگارد پیرو روند نیست، زیرا باید در آزمون زمان مقاومت کند. کلاسیک به طور معمول با پیچیدگی و بی زمانی همراه است، بنابراین اگر این سبک را ترجیح می دهید، باید تصمیماتی بگیرید که الزامات آن را برآورده کند.

از سوی دیگر، یک طراحی مدرن می‌تواند مد روز و مینیمال باشد و همه فناوری‌ها مانند تلویزیون یا پخش‌کننده دی‌وی‌دی را در معرض دید قرار دهد. تابش نور و اطمینان از هوای هر اتاق نیز از عناصر ضروری یک طراحی به سبک مدرن است.

C:\Users\windowa7\Desktop\furniture-and-interior-decoration-store-01.jpg

در فروشگاه ای ئی ما می‌توانیم هر سلیقه و نیازی را برآورده کنیم، بنابراین برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد اینکه چگونه می‌توانیم به شما در ایجاد خانه رویاهایتان کمک کنیم، با ما تماس بگیرید!

 

5 1 رای
امتیازدهی به مقاله

  • 0
  • 20

دیدگاه ها

اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها