00%
منو

دکوراسیون مدرن انتخاب اول زوج های جوان

فاصله گرفتن از طبیعت زیبای جهان و زندگی کردن در خانه های آجری تاثیرات نامطلوب فراوانی را بر انسان امروز نهاده است. حال اگر بخواهیم نسبت به طراحی داخلی همین ساختمان های آجری نیز بی‌ تفاوت باشیم قطعاً تاثیرات نامطلوب تری را به دنبال خواهد داشت. در اینجاست که اغلب روان ‌شناسان می‌گویند آن قدر که انسان از طبیعت و رنگ و لعاب های زیبایش فاصله می‌گیرد باید به فضای اطراف خود در محیط شهری توجه بیشتری داشته باشد.

با توجه به اینکه بخش زیادی از عمر ما انسان ها در فضاهای ساختمانی اعم از مسکونی و غیرمسکونی سپری می شود بنابراین بد نیست اگر بیاییم و نگاه ویژه ای به ایجاد یک طراحی دل انگیز در ساختمان های مورد نظر داشته باشیم. به عنوان مثال منزل زوج های جوان با آن همه شور و اشتیاقی که برای آغاز زندگی خود دارند به شدت مورد توجه طراحان داخلی است.

امروزه شاهد اجرای سبک ها و رنگ های مختلفی در خانه نوعروسان هستیم به صورتی که انرژی مخاطب را مضاعف کرده و روحیه آنها را تلطیف می نماید. اگر شما هم در این مجموعه قرار دارید و می خواهید به زودی زندگی مشترک خود را زیر سقف یکی از آپارتمان های همین شهر آغاز کنید پیشنهاد می دهیم با ادامه این مقاله ما را همراهی کنید.

دکوراسیون مدرن تلفیق چوب و رنگ سبز

بازی با رنگها در خانه زوج های جوان

پیش از آنکه به بررسی سبک های مناسب برای طراحی داخلی خانه زوج های جوان بپردازیم باید به تاثیر رنگ ها در افزایش روحیه و و انرژی آنها پرداخت. شاید باور کردنی نباشد اگر باید بدانید که طبق یافته های روانشناسان، رنگ ها تا چه اندازه می‌ توانند در شخصیت، انرژی و روحیه انسان موثر باشند؛ به عنوان مثال رنگ سبز منجر به ایجاد حس شادی و رنگ قرمز منجر به افزایش هیجان می گردد.

رنگ آبی حس آرامش را افزایش داده و رنگ زرد با ایجاد انرژی مضاعف همراه است. رنگ سفید آراستگی ذهن و باطن را به دنبال دارد و رنگ سیاه نیز تولید هورمون ملاتونین در مغز را افزایش داده و منجر به افزایش کیفیت خواب می شود.

رنگ ها همچنین طبع های مختلفی دارند؛ برخی طبع سرد و برخی نیز طبع گرم! در این میان استفاده مناسب از اغلب رنگ ها باعث ایجاد یک طبع ملایم در فضای داخل خانه می شود. بازی با رنگها در فضای داخلی ساختمان به معنای استفاده‌ ناهماهنگ و افسار گسیخته از تمام رنگ ها نیست، اما به شما جسارت استفاده از رنگ های متفاوت در فضای داخلی خانه را می دهد.

در خصوص مطلب فوق می توان به این مثال بارز اشاره کرد که تا همین چند سال پیش اغلب دکوراسیون ها به صورت یکدست با استفاده از رنگ سفید، قهوه ای یا نقره ای طراحی می شدند اما در چند سال اخیر شاهد استفاده از رنگ های فانتزی و رنگهای شادابتر در فضای داخلی خانه ها نیز هستیم و این نکته را می‌توان یک موفقیت بزرگ در عرصه دکوراسیون داخلی قلمداد کرد.

سبک های مناسب برای خانه زوج های جوان

درست است که هر انسانی احساس متفاوتی نسبت به خانه پدری خود دارد، اما نباید از این واقعیت نیز چشم پوشی کرد که سبک کلاسیک، سنتی یا اشرافی موجود در خانه‌ های پدری برای بسیاری از ما خسته کننده است.

جوانان امروز بیش از آنکه به خرید ده ها وسیله اضافی برای تزیین فضای داخلی خانه و استفاده از رنگ‌ های یکنواخت مانند نقره ای، سفید یا قهوه ‌ای در فضای داخلی ساختمان علاقه داشته باشند استفاده از چند ترفند ساده برای ایجاد یک طراحی شیک و استفاده از رنگ های مختلف علاقه دارند.

می توان به خرید پوستر دیواری برای پذیرایی و استفاده از یک یا دو طرح متفاوت برای خرید کاغذ دیواری و همچنین استفاده از پارکت یا لمینت های طرح چوب برای پوشش کف ساختمان اشاره کرد. جوانان امروز دیگر علاقه ای به خرید مجسمه های متعدد، گلدان های بسیار زیاد و فانتزی، استفاده از وسایل برنز، بوفه های سلطنتی و غیره ندارند چرا که علاوه بر اشغال فضای مفید خانه، دردسر زیادی هم در زمان گردگیری و یا اسباب کشی ایجاد می کنند.

این در حالی است که پوستر دیواری ،کاغذ دیواری و پارکت هیچ‌گونه فضایی را اشغال نکرده و در عین حال یک جلوه متفاوت و زیبا را ایجاد می کنند.

دکوراسیون مدرن

سبک های مورد علاقه زوج های جوان

هنوز هم برخی از زوج های جوان به طراحی کلاسیک و سنتی یا دکوراسیون های لوکس و اشرافی علاقه نشان می‌دهند، اما بدون شک می ‌توان به افزایش شمار طرفداران سبک مدرنیته و معاصر نیز اشاره کرد. سبک معاصر و مدرنیته شباهت بسیار زیادی دارند و در بسیاری از موارد با همدیگر ترکیب شده و یک سبک جدید را ایجاد می کنند.

سبک معاصر به استفاده از پترن هایی با رنگ گرم و خرید وسایلی با زاویه های منحنی اشاره دارد. در این سبک هرچند میزان وسایل منزل در مقایسه با سبک مدرن بیشتر است، اما تعداد وسایل موجود در ساختمان در مقایسه با سبک کلاسیک و سنتی به میزان بسیار زیادی کاهش یافته اند؛ اما در سبک مدرن شاهد اجرای دکوراسیون های بسیار ساده و خلوت تر هستیم؛ دقت در تنظیم چیدمان و قرار گرفتن وسایل بسیار بیشتر است و اصولاً از رنگ‌ های ملایم برای طراحی داخلی استفاده می شود.

تفاوت سبک مدرن و معاصر

تفاوت سبک معاصر و سبک مدرنیته در موارد اندکی می باشد به عنوان مثال در سبک معاصر استفاده از مبلمان های پنج، شش و هفت نفره متداول است اما در سبک مدرن اصولاً با استفاده از مبلمان های کوچکتر با تعداد کمتر همانند مبل های سه یا چهار نفره رو به رو می شویم.

در سبک مدرن بازی با رنگ ها جلوه زیباتری دارد به عنوان مثال فضای داخلی ساختمان ممکن است به رنگ سفید باشد، اما در گوشه های مختلفی از آن شاهد استفاده‌ی جزئی از رنگ هایی با جلوه زیاده مانند رنگ زرد، سبز و قرمز خواهیم بود، اما در سبک معاصر اصولاً اغلب رنگهایی به کار رفته در ساختمان در یک طیف خاص قرار دارند.

کدام یک بهتر است؛ مدرن یا معاصر؟

در این خصوص نظر نهایی زوجین برای اجرای یک سبک خاص در ساختمان اولویت دارد، اما اغلب طراحان داخلی اجرای سبک مدرن در ساختمان زوج ‌های جوان را مناسب تر می دانند. با توجه به اینکه نظم حاکم بر یک فضای مدرنیته به راحتی توسط کودکان خردسال خدشه‌دار می‌شود بهتر است تا زمانی که صاحب فرزند نشده اید از زیبایی های سبک مدرن بهره مند شوید و پس از آن می توانید با اجرای سبک معاصر که گرایشات زیادی نیز به سمت سبک مدرن دارد جلوه ای زیبا و مناسب را در ساختمان خود اجرا کنید.

با توجه به اینکه هزینه های افراد در بدو زندگی مشترک نیز بسیار بالاست استفاده از سبک مدرن را پیشنهاد می دهیم چرا که ایجاد یک سبک زیبا که پیرو مدرنیته باشد نیازی به وسایل چندانی نداشته و در عین حال قابلیت ایجاد یک جلوه متفاوت را دارد.

همانطور که اشاره کردیم شما می توانید تنها با خرید پوستر دیواری، کاغذ دیواری و همچنین خرید پارکت یا لمینت طرح چوب در کنار خرید وسایل مورد نیاز برای آغاز زندگی مشترک، ساختمان خود را به بهترین شکل ممکن طراحی کنید.

اگر میخواهید به فاصله اندکی از ازدواج خود صاحب فرزند شوید می توانید با استفاده از متریال های ارزان قیمت یک سبک مدرن را خلق کرده و بعد از چند سال با یک تغییر دکوراسیون جدی، سبک معاصر را در ساختمان خود اجرا نمایید.

خرید پوستر دیواری ارزان قیمت و همچنین خرید کاغذ دیواری ارزان قیمت از وب سایت های معتبر امکان پذیر است. برای خرید کفپوش ارزان قیمت نیز می‌توانید نگاه ویژه‌ای به خرید پارکت pvc داشته باشید.

محصولات دکوراسیون داخلی برای خانه زوج های جوان

اگر تصمیم به اجرای سبک مدرن در آپارتمان خود گرفته اید باید برای خرید پوستر دیواری، کاغذ دیواری و پارکت به یک فروشگاه معتبر در زمینه عرضه و فروش محصولات دکوراسیون داخلی مراجعه کنید. در ایران فروشگاه های مختلفی در این زمینه فعالیت دارند که از جمله آنها می توان به دیجی کالا، رونیا، دکور آفیس و زیار دکور اشاره کرد.

در میان فروشگاه های فعال در زمینه طراحی، تولید و فروش محصولات دکوراسیون داخلی باید به وب سایت دکوراسیون داخلی زیار دکور اشاره کرد که با توجه به اینکه به صورت چند فروشندگی عمل کرده و می تواند محصولات متنوعی را با قیمت های مختلف در اختیار شما قرار دهد یک پیشنهاد ایده آل برای خرید پوستر دیواری ارزان قیمت، کاغذ دیواری ارزان قیمت و حتی خرید پارکت با قیمت بسیار پایین است.

دکوراسیون مدرن با طرح طلایی

خرید پوستر، کاغذ دیواری و پارکت

بدون شک فروشگاه آنلاین دکوراسیون داخلی زیار دکور با مدیریت محمد زیار را می توان به عنوان برترین فروشگاه اینترنتی در حوزه دکوراسیون داخلی دانست، زیرا شما با هر سلیقه ای و با هر توان مالی می توانید به راحتی محصولات مورد علاقه خود در دسته های پوستر دیواری، کاغذ دیواری، پارکت، دیوار پوش و بسیاری دیگر از متریال های تغییر دکوراسیون در این فروشگاه یافته و نسبت به خرید آنلاین آنها اقدام نمایید.

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله

  • 0
  • 64

دیدگاه ها

اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها